Přejít na obsah

FABIA RS


anry

Doporučené příspěvky

dotaz: nelejete někdo do RS olej od Shellu?? Potřebuju vědět nebo vidět lahev protože mi změnili v servisu olej ale naúčtovali si za něj nesmysl a ted jim ho chci koupit já ;) ale někde jsem četl že by to mělo být označení 505.01 a já našel jen Shell Plus 505.00 Tak jak je to???????

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...po pár dnech jsem chytřejší = 505.01 je doporučován pro PD motory takže RS jen PD co by se stalo s jiným použitím oleje jsem se nedočetl. 5W.. 10W.. Mě tam předch. majitel dával 5W.. pak mi mechanik nalil 10W.. že prej je hustčí a že motor bude při více km (já mán 165.000km) tižší. Takže mám ted asi 5 značek s označením pro PD a nevím jakej bo nejl. MOGUL EXTREM je za 170,- L a Shell 300,- a každá značka píše že zrovna ten jejich olej je in a po zkušenostech s otestovánim paliv od Shellu mě dost zklamala a důvěra klesla na bod mrazu takže bych jim nerad platil za reklamu..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapci už mám taky načipováno. Z původních překvapivých hodnot 147 PS a 354 Nm jsem skončili na 161,5 PS a 384 Nm.

Křivky jsou učesaný a já jsem neskonale šťastnej, že motor v mý vosičce vrní jako kotě :palec:

Velké díky Reeshovy od Dieselpoweru :worthy: Všem vřele doporučuji. super ceny, super přístup :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 1 rok později...
  • o 4 týdny později...

Chci se v tomhle tématu zeptat,zda někdo zná majitele tehle fábie?Mam dojem,že byla i zde na foru.

Doufám že mě to hned moderátor nesmázne ;)

Zdar majitele neznám ,ale koukal jsem na ní taky na otomoto a psal mu smsku a slevil na 215tis :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

než založíš téma,využíj tlačítka hledat, zda podobné téma zde již není...u Fabie RS (FRS), jako u každé TDi Fabie si dej pozor na stav přední nápravy (je poměrně dost zatížená), dále je dost náchylná dvouhmota (jediná FRS ji má) = vyzkoušet pořádně řazení, nesmí to na žádnou rychlost "rachtat" hlavně na zpátečku ne, nemsí prokluzovat spojka (hlavně na vyšší kvalty při akceleraci z nízkejch otáček)....bacha na nekvalitní chiptuning....určitě udělat diagnostiku, zda je OK turbo, vstřiky atd ;)

zbytek jako karoserie atd je stejná jako u obyč fabek, na to tu je témat až až...tak počti ať máš přehled ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ok, podívám se tedy pořádně... A děkuju za rady. Mám pár aut v merku, ale nechci žádnej chip. Chci vše originál. Myslím si, že už v základu to auto dost letí... Ikdyž, jsem v něm nikdy nejel, tak nevím jaký to je... Popravdě jsem jezdil akorát ve Favoritu nebo Feldě. Takže přechod na tohle bude dost velkej rozdíl...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Porad premejslim take o koupi fabie RS poradte mi ma cenu auto kupovat kdyz rocne najedu cca 13 000km?Jak moc zalezi na roku vyroby?Ma cenu auto kupovat kdyz ma najeto treba kolem 170 000km?Vim ze diesel vydrzi hodne ale kdyz je to RS tak s tim nikdo nezachazi jako v rukavickach.......Jezdil bych couracky cca 4-5km a nebo 16km nicil bych ten motor hodne?Nebo kdyz se mu nebude nakladat tak se nic nedeje.....Mam 1.4 fabku ale to RS me laka uz dlouho ale nevim zda to neni zbytecne pri mem najezdu.Jaky jsou naklady u RS?Pocitam ze o neco vetsi nez u 1.4.A jaka je ta spotreba kazdej rika ze se s ni da jezdit kolem 5 litru.Dekuju za odpovedi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak záleží z jaké stránky se ptáš...pokud ekonomicky, tak se ti nafta nevyplatí, při tom nájezdu a takhle krátkých trasách moc neušetřís....v zímě spíš naopak, tím že jezdíš couračky, tak se nafťák ani neohřeje = budeš jezdit v ledničce a za 5l/100km určitě ne ;) motor neničís, ale dokud se nezahřeje na provozní teplotu, neměl by se zbytečně vytáčet = nakládat by se mu za stuidena opravdu nemělo....a stejně tak když už mu naložíš, mělo by se nechat dochladit turbo - podstatné to prodlouží jeho životnost.

Z druhé strany je poježdění ve FRS oproti 1.4 někde jinde...skutečných 170tkm není pro auto žádný problém, ale pouze pokud bylo dobře servisovaný...na rv záleží pouze pokud chceš facelift, nebo ne...jinak poslední roky (tuším od konce 2006) už měly jiné kody motoru ASZ nahradilo BLS (jsou tam jiné vstřikovače AL nahradili AA) - čistě kvůli emisním normám

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty popojizdky by nebyly porad treba dvakrat tejdne jinak bych jezdil trasu 16km tam a zpet mezi tim by byly ty popojizdky to by bylo taky tak spatny na tu spotrebu?tech 16 km?A naklady jsou o dost vetsi nez u 1.4?Jo takze na rokyu vyroby az zas tak nezalezi ale stejne bych bral tak na nejhur 2005.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

osobně jezdím dost často trasy 12km sem tam a je to tak na to, aby se zvedla ručička teploty...prostě akorát na zahřátí motoru....na to co popisuješ bych šel radši do benzínu. kdyby jsi pak začal jezdit víc, frkl tam lpg ;) ale pokud se ti prostě líbíá FRS, nemá význam řešit otázku nájezdu....náklady jsou u 1.9TDi PD vpohodě....olej + filtry po 15tkm (na ty krátký trasy je lepší měnit dříve 10tkm optimum)...palivák měním po 40tkm.....rozvody po 120tkm a zbytek věcí jako podvozek atd je +- jakoo u všech Fabek

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...