Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

TAklže klimatizace co se dává do FRS je jednoduše řečeno k ničemu, co?? :kuk:

Já jen doufám, že ta ve FRS bude přes léto použitelná a že splní svou úlohu..

Zdravím všetkých. Niekde som tu na fóre narazil na názor, vraj je treba kôli premazaniu kompressora klímy ju aspoň raz do mesiaca v zimných mesiacoch zapnúť, samozrejme ak to vonkajšie teploty dovolia. V návode na Fabiu to spomenuté neni. Čo vy na to ?

jde jen o to, ze kdyz klimu nepouzivas delsi dobu, tak potom muze mirne zapachat, to se pak resi cisticema..

resil nekdo nejak podrobneji cimatronic ve fabii, zda by sel dodelat? :)

Takže zapínať ju preventívne je zbytočné ? Viem že fabiacka klíma vlastne beží neustále, ale iba na 2% výkonu. Stačí to na premázavanie kompressora klímy ?

tak jedine tam dať toto z toho auta -_--_--_-

safra...

to by byla věc.. :palec2::palec2::palec2:

  • 1 rok později...
jde jen o to, ze kdyz klimu nepouzivas delsi dobu, tak potom muze mirne zapachat, to se pak resi cisticema..

resil nekdo nejak podrobneji cimatronic ve fabii, zda by sel dodelat? :)

Climatronic ve FI byl pouze jako prototyp. Dodelat se da vse, ale v tomto pripade by to bylo o "bastleni" celeho systemu.

ivomb: zas tak o bastlení by to nebylo, modul topení (climatroniku) vychází z A04, tedy fabie I. Jinak řečeno topení a climatic v A05 je úplně stejná jako v A04. Jediný, co by se muselo "dobastlit" je přidělání slunečního senzoru a ovládání climatroniku, které má sice stejné uchycení jako ovládání topení/clima A04, ale je užší.

  • 1 měsíc později...

Zaujíma ma koľko A -ampérové originál autobaterie máte vo fábiach1 1,2 s klimou . Ja mám 44 A. Mám pocit že je to málo.

možná automobilka předepisuje silnější baterku, ale tahle rozhodně o stačí. Kapacita je nejdůležitější pro startování, pokud už jedeš o proud se postará alternátor a hlavně odběr už není tak velký. Bezproblémové roztočení malého benziňáku i v zimních měsících zvládne i podstatně slabší baterka.

  • 4 týdny později...
ivomb: zas tak o bastlení by to nebylo, modul topení (climatroniku) vychází z A04, tedy fabie I. Jinak řečeno topení a climatic v A05 je úplně stejná jako v A04. Jediný, co by se muselo "dobastlit" je přidělání slunečního senzoru a ovládání climatroniku, které má sice stejné uchycení jako ovládání topení/clima A04, ale je užší.

Jak jsem koupil, tak prodavam. To ze to z toho vychazi, asi neznamena, ze je to stejne. Nevim, jak narocna uprava by to byla.

Topení a klima jsou úplně stejné v A05 jako v A04, klimatronik je upraven o rozdílné klapky a servomotory.

Někde dokonce zkoušeli klimatronik z nové fábie do steré a fungovalo to. Ještě by se muselo trochu pohrát s tou okolní elektronikou, jak jsem psal no a předělání kabelového svazku, teoreticky by tam mělo jít ovládání klimatroniku z S1.

Zaujíma ma koľko A -ampérové originál autobaterie máte vo fábiach1 1,2 s klimou . Ja mám 44 A. Mám pocit že je to málo.

Já mám 1.4 16V 74 kW s klimatizací a je tam origo baterie 44 Ah.Takže to asi nebude málo. ;)

Topení a klima jsou úplně stejné v A05 jako v A04, klimatronik je upraven o rozdílné klapky a servomotory.

Někde dokonce zkoušeli klimatronik z nové fábie do steré a fungovalo to. Ještě by se muselo trochu pohrát s tou okolní elektronikou, jak jsem psal no a předělání kabelového svazku, teoreticky by tam mělo jít ovládání klimatroniku z S1.

Well, a jak udelas ovladani poloh (na nohy, na okno atd.), prechod z mechanickych tahel na elektronicke ovladani?

to ivomb - dyk to Cirda píše - použít jiné ovládání klima. Také myslím, že by tam pasovalo ze starého superbu, z A05 nepasuje zaoblení čelního panelu jinak vlastní uchycení je myslím némlich stejné. Mimochodem, topení ma bovdeny dva - jednem na kinematiku klapek směru vzduchu, druhý na klapku míchání teplý/studený. Klima pouze jeden - na kinematiku klapek, teplotu míchá servo. Klimatronik nemá bovdeny žádné, všem tím hejbou serva. Navíc u klimatroniku nejsou otáčky ventilátory "řízeny" přepínačem a předřadným odporem, ale elektronicky. Cirda také píše, že by se musel překopat kabelový svazek, no a ovládání klimatroniku - řídící jednotka po těch drátech ovládá těmi klapkami místo mechanických téhel a točí ventilátorem podle potřeby - "a vo tom to je".

Upraveno od norton

  • 1 měsíc později...

jsem si myslel - jak proste...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.