Vita TDI-PD,Decin Vloženo 2. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2006 Prohledl jsem prispevky o uniku chladici kapaliny v minulosti. Vsude sem se docetl temer to same-uniky okolo ventilu, ale hlavne okolo termostatu. nikde jsem vsak necetl jestli je mozna jakasi "spotreba" v prubehu casu nebo provozem. Vim, ze jde o uzavreny okruh,ale o jak moc uzavreny? Ja sem ke sve velike nelibosti zjistil, ze mam kapalinu pod ryskou MIN cca 5mm, takze koupim a doleju G12, ale pokud nebude nekde nejaka netesnost, muze to byt normalni? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kláca Vloženo 2. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2006 stim mám taky problém, mě kapalina mizí, ale zaboha nemužu najik kam, ani v servisu si nevědi rady, předtim sem měl vždycky i oblitou nádobku u víčka tak mi ho vyměnili, a mizí to dál ale u víčka ani nikde kolem nádobky nejsou stopy uniku a kapalina zmizí vzdycky tak o 2-2,5cm pod min. riskou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vita TDI-PD,Decin Vloženo 2. Červenec 2006 Autor Sdílet Vloženo 2. Červenec 2006 Za jakou dobu se ti ztrati tohle mnozstvi. Ja nejsem zrovna nejvetsi technickej typ, staram se hlavne o auto zvenku a v interieru,do motoru moc nelezu, ale tech 5-7mm jsem ztratil za uplynulejch 13t km za 9mesicu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kláca Vloženo 2. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2006 nevim přesně, po krátký době, samo že to neni vpořádku!!!-předtim mi to nedělalo(začlo mi to blbnout někde vzimě myslim), ale prostě zas ani ty blbci v servise si stim nevědi rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vita TDI-PD,Decin Vloženo 2. Červenec 2006 Autor Sdílet Vloženo 2. Červenec 2006 je tezky odhadnout dobrej servis,natoz origo servis. Co smes na utesneni chladiciho okruhu. Nemyslim za 30kc z hypernohy,ale fakt nejakou kvalitu aby nebylo vic skody nez uzitku. Mam dotaz, kde kupujes tu kapalinu na dolivani? jekou znacku a cenu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Bobik Vloženo 2. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2006 G12 v servisu skoda, cécéá 100 káčé za litr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vita TDI-PD,Decin Vloženo 2. Červenec 2006 Autor Sdílet Vloženo 2. Červenec 2006 mam cekat na servis? dnes odjizdim na cca 200km, neude lepsi tech 7mm dolit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Bobik Vloženo 2. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2006 mrkni na benzince jestli maji G12, jinak dolej klidne i vodou...... jinak se stav v servisu, ze chces litrik G12 a tu lahev ti normal prodaji.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vita TDI-PD,Decin Vloženo 2. Červenec 2006 Autor Sdílet Vloženo 2. Červenec 2006 Diky BOBE-BOBIKU. Za pul hodiny valim,tak doleju na pumpach. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 2. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2006 mam cekat na servis? dnes odjizdim na cca 200km, neude lepsi tech 7mm dolit? 7mm zatial nedolievaj, chod do servisu a dozaduj sa najdenia uniku a nie iba doliatia zmesi. Ja mam nabehane 45tkm za 3r aj v dost horucich letnych dnoch pri rychlostiasch 130km/h po dialnici pri +35°C vonku a za ten cely cas sa hladina znizila cca o 3mm. To pripisujem odpareniu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 3. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2006 Mě ubývá cca 3cm/14dní ale jen když mám puštěné topení. Pokud je topení zavřené tak neubyde ani Ň. Taky s tím zajdu do servisu, ať je to před zimou OK. Jinak dolívám jen obyč vodou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vevodap Vloženo 3. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2006 tak s unikem mam taky male zkusenosti...... cucel jsem jak blazen, na ceste z Chorvatska me upozornila kontrolka.... tak jsem to dolil a nejakou dobu byl klid, nakonec v servisu zjistili ze me to netesni u chladice, nic moc ale prolinalo to tam, je tam videt zaschnuta G12, to vse bylo cca kolem 45 tis. km, od te doby jsem dolival 2x (jednou nejspis urcitevlastni chybou, jezdil jsem s nezasroubovanym vickem ) v soucasnosti jsem na cca 75 tis. km (nejspis se to prolinani objevuje vzdy po nejakem case ale nevim na cem to bude zavisle) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 4. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2006 Mě ubývá cca 3cm/14dní ale jen když mám puštěné topení. Pokud je topení zavřené tak neubyde ani Ň.Taky s tím zajdu do servisu, ať je to před zimou OK. Jinak dolívám jen obyč vodou. Už jsem po servisu. Našli netěsnost u nějakého čidla - oprava 450 Kč. Uvídíme jestli se přestane kapalina ztrácet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wassermann Vloženo 5. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2006 v soucasnosti jsem na cca 75 tis. km (nejspis se to prolinani objevuje vzdy po nejakem case ale nevim na cem to bude zavisle) No možná to bude závislé trochu právě na té chladící kapalině, G12. Slyšel jsem už pár názorů od servismanů, že chladící kapalina G12 je sice fantasticky šetrná k motoru (daleko více než třeba G11), ale bohužel už daleko méně k pryžovým součástem chladící soustavy, takže občasné netěsnosti chladící soustavy u aut používajících tuto chladící kapalinu je poměrně hodně. No a snad všechny motorizace Fabií jsou plněny touto kapalinou.......... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 10. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2006 mne ubydlo asi tak 1cm pod rysku min co predstavovalo cca 1,5 dcl za 43tkm a 3r, podla mna to predstavuje prirodzene odparenie hlavne v letnych horucavach a ked taham 300km po dialnici a vonku je +32°C tak chladiaca sustava ma co robit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
parkan Vloženo 31. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2006 Mám dotaz ted pozoruji na Fábii 2000 bajeto 68000km, že mě někde když mám zahřátý motor po jízdě kape nebo uniká chaldící kapalina. Bohužel nemohu najít kde.nebo čeho by to bylo...Měl někdo stejný problém....kapky nebo malé loužičky pod chladičem .....spíš z nějaké hadice..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 31. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2006 Pozri vlavo dole pri chladiči také koleno, tam to zvykne tiecť... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
parkan Vloženo 3. Září 2006 Sdílet Vloženo 3. Září 2006 Zdravím pozoruji ůnik chladící kapaliny na Fábii 2000 najeto 65000km sundal jsem spodní plast.kryt a hledám odkud by to mohlo kapat. je to blíž k řidiči ze spodu kapky pozoruji u vývodu ....nebo se mě zdá i u senzoru nebo čidla...poradí někdo...přikládám pár fotek.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
parkan Vloženo 3. Září 2006 Sdílet Vloženo 3. Září 2006 další fotka.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
parkan Vloženo 3. Září 2006 Sdílet Vloženo 3. Září 2006 ještě jeden... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 3. Září 2006 Sdílet Vloženo 3. Září 2006 (editace) Zaslúžiš si čierny bod - a toto je čo http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=12710 ? Tu som ti zodpovedal, a podľa týchto tvojich fotiek je to presne ono... :ph34r: Editováno: 3. Září 2006, autor: Igor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
parkan Vloženo 3. Září 2006 Sdílet Vloženo 3. Září 2006 já vím ale já čekal víc reakcí a nějaké rady. nebo zda měl někdo to samé...tak jsem dal i z fotkam..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Soprano_Tony Vloženo 16. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2006 Takze niekde sa mi straca G12stka. Hlavne ked bol motor pekne zahriaty cize som myslel ze to prepusta nejaka hadica, lenze ked som lahol pod motor tak som zistil ze to vyteka spod tesnenia medzi cerpadlom a motorom. v servisnej prirucke je napisane, ze treba nadvihnut motor. je to fakt potrebne? teda ci by sa to tesnenie nedalo vymenit svojpomocne. ak tu take tema je tak sa ospravedlnujem, ale nenasiel som Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 16. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2006 Kde presne to tece? Mezi blokem a cerpadlem chladici kapaliny? Pak by nebylo treba hybat s motorem, udelas to normalne v garazi a tesneni je soucasti cerpadla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vytlacil Vloženo 16. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2006 Mel jsem podobny problem a zjistil jsem, ze to tece ve spoji mezi hadici a chladicem. Lehnul jsem pod auto a dotahl to (chce to dat dolu kryt na motor), bohuzel ze shora to moc neslo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.