Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Prohledl jsem prispevky o uniku chladici kapaliny v minulosti. Vsude sem se docetl temer to same-uniky okolo ventilu, ale hlavne okolo termostatu. nikde jsem vsak necetl jestli je mozna jakasi "spotreba" v prubehu casu nebo provozem. Vim, ze jde o uzavreny okruh,ale o jak moc uzavreny? Ja sem ke sve velike nelibosti zjistil, ze mam kapalinu pod ryskou MIN cca 5mm, takze koupim a doleju G12, ale pokud nebude nekde nejaka netesnost, muze to byt normalni?

Vloženo

stim mám taky problém, mě kapalina mizí, ale zaboha nemužu najik kam, ani v servisu si nevědi rady, předtim sem měl vždycky i oblitou nádobku u víčka tak mi ho vyměnili, a mizí to dál ale u víčka ani nikde kolem nádobky nejsou stopy uniku a kapalina zmizí vzdycky tak o 2-2,5cm pod min. riskou :angry::angry:

Vloženo

nevim přesně, po krátký době, samo že to neni vpořádku!!!-předtim mi to nedělalo(začlo mi to blbnout někde vzimě myslim), ale prostě zas ani ty blbci v servise si stim nevědi rady :doh:doh:feve::076:aggressive:

Vloženo

mrkni na benzince jestli maji G12, jinak dolej klidne i vodou......

jinak se stav v servisu, ze chces litrik G12 a tu lahev ti normal prodaji.... ;)

Vloženo
mam cekat na servis? dnes odjizdim na cca 200km, neude lepsi tech 7mm dolit?

7mm zatial nedolievaj, chod do servisu a dozaduj sa najdenia uniku a nie iba doliatia zmesi.

Ja mam nabehane 45tkm za 3r aj v dost horucich letnych dnoch pri rychlostiasch 130km/h po dialnici pri +35°C vonku a za ten cely cas sa hladina znizila cca o 3mm. To pripisujem odpareniu

Vloženo

Mě ubývá cca 3cm/14dní ale jen když mám puštěné topení. Pokud je topení zavřené tak neubyde ani Ň.

Taky s tím zajdu do servisu, ať je to před zimou OK.

Jinak dolívám jen obyč vodou.

Vloženo

tak s unikem mam taky male zkusenosti......

cucel jsem jak blazen, na ceste z Chorvatska me upozornila kontrolka.... tak jsem to dolil a nejakou dobu byl klid, nakonec v servisu zjistili ze me to netesni u chladice, nic moc ale prolinalo to tam, je tam videt zaschnuta G12, to vse bylo cca kolem 45 tis. km, od te doby jsem dolival 2x (jednou nejspis urcitevlastni chybou, jezdil jsem s nezasroubovanym vickem :disgust: ) v soucasnosti jsem na cca 75 tis. km (nejspis se to prolinani objevuje vzdy po nejakem case ale nevim na cem to bude zavisle)

Vloženo
Mě ubývá cca 3cm/14dní ale jen když mám puštěné topení. Pokud je topení zavřené tak neubyde ani Ň.

Taky s tím zajdu do servisu, ať je to před zimou OK.

Jinak dolívám jen obyč vodou.

Už jsem po servisu. Našli netěsnost u nějakého čidla - oprava 450 Kč.

Uvídíme jestli se přestane kapalina ztrácet -_-

Vloženo
v soucasnosti jsem na cca 75 tis. km (nejspis se to prolinani objevuje vzdy po nejakem case ale nevim na cem to bude zavisle)

No možná to bude závislé trochu právě na té chladící kapalině, G12. Slyšel jsem už pár názorů od servismanů, že chladící kapalina G12 je sice fantasticky šetrná k motoru (daleko více než třeba G11), ale bohužel už daleko méně k pryžovým součástem chladící soustavy, takže občasné netěsnosti chladící soustavy u aut používajících tuto chladící kapalinu je poměrně hodně. :( No a snad všechny motorizace Fabií jsou plněny touto kapalinou.......... :huh:

Vloženo

mne ubydlo asi tak 1cm pod rysku min co predstavovalo cca 1,5 dcl za 43tkm a 3r,

podla mna to predstavuje prirodzene odparenie hlavne v letnych horucavach a ked taham 300km po dialnici a vonku je +32°C tak chladiaca sustava ma co robit

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Mám dotaz ted pozoruji na Fábii 2000 bajeto 68000km, že mě někde když mám zahřátý motor po jízdě kape nebo uniká chaldící kapalina. Bohužel nemohu najít kde.nebo čeho by to bylo...Měl někdo stejný problém....kapky nebo malé loužičky pod chladičem .....spíš z nějaké hadice.....

Vloženo

Zdravím pozoruji ůnik chladící kapaliny na Fábii 2000 najeto 65000km sundal jsem spodní plast.kryt a hledám odkud by to mohlo kapat. je to blíž k řidiči ze spodu kapky pozoruji u vývodu ....nebo se mě zdá i u senzoru nebo čidla...poradí někdo...přikládám pár fotek..

post-8-1157302384.jpg

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Takze niekde sa mi straca G12stka. Hlavne ked bol motor pekne zahriaty cize som myslel ze to prepusta nejaka hadica, lenze ked som lahol pod motor tak som zistil ze to vyteka spod tesnenia medzi cerpadlom a motorom. v servisnej prirucke je napisane, ze treba nadvihnut motor. je to fakt potrebne? teda ci by sa to tesnenie nedalo vymenit svojpomocne. ak tu take tema je tak sa ospravedlnujem, ale nenasiel som

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...