Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý den!

Mám asi problém na svém Formanu. Dneska mi začal z výfuku čadit bílý kouř. Toto se děje pouze při přidání plynu a když se motor zahřeje, přestane to.Nevíte v čem by mohl být zakopaný pes a jak to řešit? Díky za odpovědi a rady.

"Bily kour" obvykle znamena, ze se dostava voda do motoru, tipoval bych to na tesneni hlavy. Zatim to vypada na malouskulinku, jakmile se motor ohreje, stihne se voda odparovat pri dotyku na teply kov.

Naopak "cerny kour" je pricinou oleje v motoru.

Přidávám se k těsnění pod hlavou...

  • Autor

Těsnění je nové někdy v průběhu srpna - září, ale ztrácí se mi brzdová kapalina a nikde není vidět únik, ani po demontáži kol. Je možná souvislost?

Je možný, že je zase udělaný.

S tou brzdovkou bych souvislost nehledal. To by nesměl těsnit hlavní brzdovej válec a musel by být poškozenej posilovač, aby se ti přes to dostávala brzdovka do sání. Pokud sis všiml, že máš míň brzdovky až po delší době, tak budou spíš opotřebovaný destičky.

Ještě otázečka: Nemáš náhodou auto na plyn?

Upraveno od inya

  • Autor

Auto na plyn nemám. Co se týče té poruchy zkusil jsem na radu známého vyměnit vzduchový filtr a zdá se, že kouř je pryč. Nechci to zakřiknout. Ještě jsem předtím vypozoroval, že kouř zmizel po zahřátí motoru, ale objevil se po delší jízdě zase po zařazení zpátečky při couvání na park. místo. Tomu těsnění bych věřil. Bylo to vyfrézované a nově usazené a s autem jezdím jen já, takže vím, že nedošlo k žádné zjevné příčině, proč by mělo prdnout zase, tzn. žádné přehřátí ani nic podobného.

u toho formana bych to nevidel tak cerne,vetsinou to tak pari,kdyz je to studene,pokud ti nemizi voda,tak je to normal,mas asi hodne studenych popojizdek po meste,jestli ti mizne brzdovka,tak asi prolina zadni brzd.valecek,neni to moc videt

Jak píše octavie81. Sleduj, jestli neubývá a jak vypadá chladící kapalina, a případně olej. Podívej se i na svíčky, jestli vypadají všechny stejně. Jinak by to byla jen vysrážená voda ve výfuku.

  • 5 týdnů později...
  • Autor

Porucha odstraněna!

Celý problém spočíval ve vyběhaném těsnění hlavního brzdového válce. (Toho prvního, počítáno od posilovače) Protože mezi hlavním brzdovým válcem a posilovačem není žádné těsnění, ale jen jakási plastová podložka dostávala se brzdová kapalina do posilovače kolem osky brzdového válce a když hladina dostoupila k otvoru, kde je napojena podtlaková mhadice, která je napojena na sání do motoru, a díky které se vytváří podtlak v posilovači došlo k nasání brzdové kapaliny do motoru, jejímu spálení a vytvoření obrovského oblaku bílého, smradlavého kouře. Nikdo komu jsem to vyprávěl takovou poruchu ještě neviděl, ale vycucnul jsem brzdovku zu posilovače, vyměnil těsnění na hl. brzdovém válci aje pokoj.

tak to slysim poprve,clovek se porad uci...........

Octavia81: Tak tak... :blink:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.