Publikováno Březen 22, 200718 r Dobrý den! Mám asi problém na svém Formanu. Dneska mi začal z výfuku čadit bílý kouř. Toto se děje pouze při přidání plynu a když se motor zahřeje, přestane to.Nevíte v čem by mohl být zakopaný pes a jak to řešit? Díky za odpovědi a rady.
Březen 22, 200718 r "Bily kour" obvykle znamena, ze se dostava voda do motoru, tipoval bych to na tesneni hlavy. Zatim to vypada na malouskulinku, jakmile se motor ohreje, stihne se voda odparovat pri dotyku na teply kov. Naopak "cerny kour" je pricinou oleje v motoru.
Březen 23, 200718 r Autor Těsnění je nové někdy v průběhu srpna - září, ale ztrácí se mi brzdová kapalina a nikde není vidět únik, ani po demontáži kol. Je možná souvislost?
Březen 24, 200718 r Je možný, že je zase udělaný. S tou brzdovkou bych souvislost nehledal. To by nesměl těsnit hlavní brzdovej válec a musel by být poškozenej posilovač, aby se ti přes to dostávala brzdovka do sání. Pokud sis všiml, že máš míň brzdovky až po delší době, tak budou spíš opotřebovaný destičky. Ještě otázečka: Nemáš náhodou auto na plyn? Upraveno Březen 24, 200718 r od inya
Březen 25, 200718 r Autor Auto na plyn nemám. Co se týče té poruchy zkusil jsem na radu známého vyměnit vzduchový filtr a zdá se, že kouř je pryč. Nechci to zakřiknout. Ještě jsem předtím vypozoroval, že kouř zmizel po zahřátí motoru, ale objevil se po delší jízdě zase po zařazení zpátečky při couvání na park. místo. Tomu těsnění bych věřil. Bylo to vyfrézované a nově usazené a s autem jezdím jen já, takže vím, že nedošlo k žádné zjevné příčině, proč by mělo prdnout zase, tzn. žádné přehřátí ani nic podobného.
Březen 25, 200718 r u toho formana bych to nevidel tak cerne,vetsinou to tak pari,kdyz je to studene,pokud ti nemizi voda,tak je to normal,mas asi hodne studenych popojizdek po meste,jestli ti mizne brzdovka,tak asi prolina zadni brzd.valecek,neni to moc videt
Březen 25, 200718 r Jak píše octavie81. Sleduj, jestli neubývá a jak vypadá chladící kapalina, a případně olej. Podívej se i na svíčky, jestli vypadají všechny stejně. Jinak by to byla jen vysrážená voda ve výfuku.
Duben 24, 200718 r Autor Porucha odstraněna! Celý problém spočíval ve vyběhaném těsnění hlavního brzdového válce. (Toho prvního, počítáno od posilovače) Protože mezi hlavním brzdovým válcem a posilovačem není žádné těsnění, ale jen jakási plastová podložka dostávala se brzdová kapalina do posilovače kolem osky brzdového válce a když hladina dostoupila k otvoru, kde je napojena podtlaková mhadice, která je napojena na sání do motoru, a díky které se vytváří podtlak v posilovači došlo k nasání brzdové kapaliny do motoru, jejímu spálení a vytvoření obrovského oblaku bílého, smradlavého kouře. Nikdo komu jsem to vyprávěl takovou poruchu ještě neviděl, ale vycucnul jsem brzdovku zu posilovače, vyměnil těsnění na hl. brzdovém válci aje pokoj.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.