Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

zadnej nazor, to me prekvapuje :)

Já jeden přidám, je to jak traktor, ale pokud to někdo potřebuje..

hrůza, chudák auto...

Je to takova koza vysoka!! Ale pokud to tak chces mit, proc ne!!! :) Aspon se ti bude snadno parkovat na chodniku...atd. :D

No zatim jsem za to rad, protoze casto jezdim po polnich cestach,

Ale prekvapilo me ze kdyz to lidi videli v realu (ne tak jak to mam nafoceny) tak ze to prej vypada elegantneji....

Me spis zajimalo jak to soudruzi udelali, o kolik zvysili apod.. (neodkazujte me na moje mereni) :)

Jen pro porovnani, takhle je zvedla skutecna 4x4

OII3.jpg

  • 2 týdny později...

Octavian a co si prikupil aj kryt pod motor alebo len pruziny alebo pruziny s tlmicmi?? Nemas nahodou referencie tych pruzin z paketu pre spatne cesty? Hod pripadne cenu. Diky.

  • 2 týdny později...

mám táké paket,neocenitelné při jízdě na chalupu....doma máme ještě 4x4 a má to s ní naprosto stejnou výšku

  • 1 měsíc později...

Zdravím všechny,

budu kupovat O2 v kombi a mám zálusk i na paket pro spatné cesty, dealer mi doporucoval si ho tam nedávat, že je podvozek pak moc tuhý. Co na to vy, co s tím jezdíte? Navíc u baráku máme dost vysoké patníky, tak myslím, že by to u mě stálo za to.

Díky za rady

PZL

Oproti fabii co jsem mel driv se mi zda ze se OII trosku vic naklani jak je trosku zvysena s tim paketem, jinak uz bych ji bez toho nechtel naprosto perfketni pro moje ucely ve meeste (patniky) a pri jizdach na chalupu, super vec muzu jen doporucit, i s tim ze vzdy kdyz jedu po kamenity ceste na chatu tak slysim jak mi sutr vylitne na spodek vozu a zatim musim zatukat zadny problem .....

Dalsi vec je tak ze mi dost lidi co to vidi v realu rika ze to vypada nejak elegantneji (ale to je vec vkusu)

Pry je to o 2 cm výše, ale ne tolik jako 4x4. Spousta lidí mi to rozmlouvá, že to bude zbytečně vysoko.

podle mě je to hrůza, ale kdyz to je ku prospěchu věci, tak musí jít estetika stranou

Prave jde o to kde jezdite.... o nic jinyho a zalezi na vkusu

  • 4 týdny později...

Proč se chlapi zbytečně hádáte je to přece věc každého z nás jaký zvolil podvozek.Já mám také paket na špatné cesty, je to skutečně stejná výška jako 4x4 ,a mám ho protože ho potřebuji a nechápu proč by to mělo druhému kolegovi vadit.

hádáte?

Každému hold pasuje něco jiného. :palec2:

nu jo, to se holD nedá nic dělat

  • 1 měsíc později...

??? Proc by mel byt paket tvrdsi nez normalni podvozek ??? Neni to spise naopak ???

říká se, že i offroady jsou tvrdý jak žebřiňák kvůli zkroucení náprav nebo jak se tomu říká. ale nevim, osobní zkušenosti mam jenom s ML a Touaregem, ty když se vyšroubujou do těch nejvyšších poloh, tak skoro nepruží

a nedalo by se tohle všechno vyřešit stavitelnym podvozkem, když budeš potřebovat, tak to zvedneš, jinak to budeš mít u země, tak jak to má být nebo i trošku víc

Ja mel zato ze cim vetsi zdvih pruziny tim to lepe peruje a je to mekkci ....

Takze jak to stim zvysenym podvozkem tedy je ???

a nedalo by se tohle všechno vyřešit stavitelnym podvozkem, když budeš potřebovat, tak to zvedneš, jinak to budeš mít u země, tak jak to má být nebo i trošku víc

to by potom nemohlo fungovat, při zvýšení podvozku se musí i přitvrdit charakteristika tlumiče.

ad stavitelnej podvozek- manuálně stavitelný jsou v tomhle případě k ničemu, protože je můžeš štelovat jenom na heveru

to by potom nemohlo fungovat, při zvýšení podvozku se musí i přitvrdit charakteristika tlumiče.

ad stavitelnej podvozek- manuálně stavitelný jsou v tomhle případě k ničemu, protože je můžeš štelovat jenom na heveru

já jsme měl na mysli pochopitelně vzduchové nebo hydraulické stavění, kdo by to furt dával na zvedák ;)

to je ale strašnej ranec a air ride podvozky si muzou o nějkým komfortu nechat zdát. ty jsou tak akorat na showcary. samo neřešim podvozky, co montujou přímo automobilky

Huh, jsem zmatenyyy...

Snizeni podvozku znamena ze to auto je tvrde. Zvyseni ze to auto je taky tvrde ??? o)

Takze muze nekdo popsat tedy jak to cele je v navaznosti na tlumice a pruziny ? Pac na tom podvozku pak skoro uz nic co dela tvrdost nejni preci ne ?

psal jsi o tom, že čim větší zdvih pružiny, tím víc to péruje. to je samozřejmě pravda, ale tohle nejde použít u podvozku do terénu. třeba se pletu a někdo napíše, že jsem uplně mimo, ale v terénu je ti komfortní pérování k ničemu, pokud teda neletíš terénem rychle. samotnýho by mě zajímalo, jak je na tom s tvrdostí Scout. ale možná to ženu do extrémů typu Defender, LC, apod...ty maj podvozky tvrdý

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.