Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

No zatim jsem za to rad, protoze casto jezdim po polnich cestach,

Ale prekvapilo me ze kdyz to lidi videli v realu (ne tak jak to mam nafoceny) tak ze to prej vypada elegantneji....

Me spis zajimalo jak to soudruzi udelali, o kolik zvysili apod.. (neodkazujte me na moje mereni) :)

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Octavian a co si prikupil aj kryt pod motor alebo len pruziny alebo pruziny s tlmicmi?? Nemas nahodou referencie tych pruzin z paketu pre spatne cesty? Hod pripadne cenu. Diky.

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Zdravím všechny,

budu kupovat O2 v kombi a mám zálusk i na paket pro spatné cesty, dealer mi doporucoval si ho tam nedávat, že je podvozek pak moc tuhý. Co na to vy, co s tím jezdíte? Navíc u baráku máme dost vysoké patníky, tak myslím, že by to u mě stálo za to.

Díky za rady

PZL

Vloženo

Oproti fabii co jsem mel driv se mi zda ze se OII trosku vic naklani jak je trosku zvysena s tim paketem, jinak uz bych ji bez toho nechtel naprosto perfketni pro moje ucely ve meeste (patniky) a pri jizdach na chalupu, super vec muzu jen doporucit, i s tim ze vzdy kdyz jedu po kamenity ceste na chatu tak slysim jak mi sutr vylitne na spodek vozu a zatim musim zatukat zadny problem .....

Dalsi vec je tak ze mi dost lidi co to vidi v realu rika ze to vypada nejak elegantneji (ale to je vec vkusu)

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Proč se chlapi zbytečně hádáte je to přece věc každého z nás jaký zvolil podvozek.Já mám také paket na špatné cesty, je to skutečně stejná výška jako 4x4 ,a mám ho protože ho potřebuji a nechápu proč by to mělo druhému kolegovi vadit.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

říká se, že i offroady jsou tvrdý jak žebřiňák kvůli zkroucení náprav nebo jak se tomu říká. ale nevim, osobní zkušenosti mam jenom s ML a Touaregem, ty když se vyšroubujou do těch nejvyšších poloh, tak skoro nepruží

Vloženo

Ja mel zato ze cim vetsi zdvih pruziny tim to lepe peruje a je to mekkci ....

Takze jak to stim zvysenym podvozkem tedy je ???

a nedalo by se tohle všechno vyřešit stavitelnym podvozkem, když budeš potřebovat, tak to zvedneš, jinak to budeš mít u země, tak jak to má být nebo i trošku víc
Vloženo

to by potom nemohlo fungovat, při zvýšení podvozku se musí i přitvrdit charakteristika tlumiče.

ad stavitelnej podvozek- manuálně stavitelný jsou v tomhle případě k ničemu, protože je můžeš štelovat jenom na heveru

Vloženo
to by potom nemohlo fungovat, při zvýšení podvozku se musí i přitvrdit charakteristika tlumiče.

ad stavitelnej podvozek- manuálně stavitelný jsou v tomhle případě k ničemu, protože je můžeš štelovat jenom na heveru

já jsme měl na mysli pochopitelně vzduchové nebo hydraulické stavění, kdo by to furt dával na zvedák ;)

Vloženo

Huh, jsem zmatenyyy...

Snizeni podvozku znamena ze to auto je tvrde. Zvyseni ze to auto je taky tvrde ??? o)

Takze muze nekdo popsat tedy jak to cele je v navaznosti na tlumice a pruziny ? Pac na tom podvozku pak skoro uz nic co dela tvrdost nejni preci ne ?

Vloženo

psal jsi o tom, že čim větší zdvih pružiny, tím víc to péruje. to je samozřejmě pravda, ale tohle nejde použít u podvozku do terénu. třeba se pletu a někdo napíše, že jsem uplně mimo, ale v terénu je ti komfortní pérování k ničemu, pokud teda neletíš terénem rychle. samotnýho by mě zajímalo, jak je na tom s tvrdostí Scout. ale možná to ženu do extrémů typu Defender, LC, apod...ty maj podvozky tvrdý

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...