Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Nemas horsi nebo spatnou komunikaci mezi jednotkami ale proste jeste nikdo neprisel s upravou softu v ridicich jednotkach ktere komunikuji po LINU.Zatim to jde jenom po CANU.

Aha, tudíž si ještě nikdo nedal tu práci, a metodou pokus omyl na to u LIN nepřišel? Tu přičíst 8 tu odečíst 32, pak přidat 128 apod. :)

Jak se na to přišlo u CANové sběrnice? Některé podobné koncernové auto tuto funkci mělo? Nebo to opravdu někdo zkoušel jak tu popisuju?

Vím, že spíš rejpu, ale je to proto, že mě to štve :wallbash::disgust:

Vloženo

Já jsem to původně měl z Česany, ale byly to pouze hodnoty změn, tak jsem radši použil tabulku, kde jsou uvedeny i ty původní (ty mi totiž neseděly), je totiž přehlednější. Na LIN jsem se nikdy neptal. Ani na to, kdo a jak na to přišel u CAN.

Vloženo

Aha, tudíž si ještě nikdo nedal tu práci, a metodou pokus omyl na to u LIN nepřišel? Tu přičíst 8 tu odečíst 32, pak přidat 128 apod. :)

Jak se na to přišlo u CANové sběrnice? Některé podobné koncernové auto tuto funkci mělo? Nebo to opravdu někdo zkoušel jak tu popisuju?

Vím, že spíš rejpu, ale je to proto, že mě to štve :wallbash::disgust:

Tu není problém s tím kde co přičíst/odečíst, ale vůbec dostat se do té LINové řj.. po CANu se tam dostaneš, po LINu ne... takže i kdybys věděl co kde změnit, nemáš jak...

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Ahoj,

neměnil jste někdo LINové dveřní jednotky za CANové? Je to vůbec reálné? Chtěl bych si udělat stahování oken pomocí DO, tak sonduju jestli je tohle správná cesta...

Vloženo

Ahoj,

neměnil jste někdo LINové dveřní jednotky za CANové? Je to vůbec reálné? Chtěl bych si udělat stahování oken pomocí DO, tak sonduju jestli je tohle správná cesta...

Hm, to by možná nebyla špatná cesta, jen jestli by náhodou nemusela na výměnu centrální komfortní jednotka, a ta stojí 20, 30 nebo tak nějak tisíc, ne? :)

Je tu někdo, kdo by k tomu věděl víc? :help:

Vloženo

Měnil jsem ty zadní. Jde to pouhou výměnou kus za kus.

Tak jednoduché to asi nebude, minimálně proto, že LIN komunikuje po jednom drátu, kdežto CAN jede po dvou. Každopádně stačí nahlédnout do schémat a na první pohled je vidět, že pouhá výměna jednotky kus za kus nemůže fungovat...

CAN.pdf

LIN.pdf

Vloženo

To mi bylo hned jasný, že kabeláž by se musela taky předělat. To je však to "nejmenší", v porovnání s pořizovací cenou všech ostatních součástí - hlavně řídících jednotek...

I když to hodně chci, za tu cenu si nechám zajít chuť.

Vloženo

...no, já sehnal dveřní řídící jednotky levně, ale pořád tu visí otázka, zda je to proveditelné jejich pouhou výměnou a "překabelováním". Tzn., zda to bude komunikovat s původní komfortkou a BSG jednotkou.

Vloženo

To je opravdu dobrá zpráva, já myslel, že je jiná i komfortní jednotka

A je tam ještě najaká komplikace, kromě kilometrů kabeláže, a překódování stávajích jednotek? A co montáž, nejsou ty dveřní jednotky přichycený jinak, aby se pak neměnila ještě půlka dveří.

@PitBull: Kde jsi sehnal ty jednotky? Kupoval jsi nové nebo někde na vrakači? Pisni PM, prosím.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Zdravíčko všem mam Fabii r.v.2005 chtěl jsem tam naprogramovat stahování oken přes DO , ale nějak tomu nerozumím nějak sem to tady nepobral. Jinak stahování oken mi fakčí když dám klíček do dveří tak při zamknutí mi jde stáhnout i vytáhnout okénka. Jak to udělat přes kabel tak aby to chodílo i na DO ? Dík moc za radu a nějaký ten stručný (podrobnější) návod.

Díky Petr popřípadně kdyby byl někdo ochoten ze Zlínského kraje dojel bych i za ním.

Vloženo (editace)

Naposled :angry:

Předfacelift od záčátku výroby do modelového roku 2004, konec výroby cca červenec 2004 - CAN - lze dokódovat stahování oken přes D.O.

Facelift začátek výroby cca srpen 2004 modelový rok 2005 do konce výroby fabie 1 - LINbus - nelze dokódovat stahování oken přes D.O.

Editováno: , autor: Kubenec

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...