Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
Tohle mi taky dělá. Asi to vyměním.

Jen z toho nejsem moc moudrej. Nemáte někdo fotku. Nebo až to sundám tak ten drát poznám ?

Jinak tady návod jak sundat plast okolo volantu: http://skodaoctavia.cz/Interiernavody/Jak-...od-volantem.htm

A tady návod jak vyndat budíky: http://skodaoctavia.cz/Interiernavody/Vyme...rovkyBudiku.htm

NO fotku nemam ten svazek od spinaci skříňky je jestli si pamatuju dobře černý a zelený smotaná do sebe na jedne straně svorkovnice a na druhe dva šušně co se strčí do svorkovnice tam kde předem oddělám ten starý.Jinač jako já si koupil v nejmenovaným suprmarketě (OBI)... :-)) sadu nařádí takovej kufřík jsou tam ruzný tisicihrany torxy atd stalo mě to 299,- a supr věc bez toho bych na autě nic neudělal.Vlastní zkušenost předělával jsem si šedej interier za černej včetně palubky...............Docela sranda :-

Vloženo (editace)
Takže pokud to dobře chápu tak odsud

Vedou ty dva káble do jedné z této svorkovnic ?:

jj přesně tak,ale ted z hlavy nevim jestli do te levé nebo pravé ale poznáš to podle drátku

Editováno: , autor: olisoft
necituj s obrazkami
Vloženo
NO fotku nemam ten svazek od spinaci skříňky je jestli si pamatuju dobře černý a zelený smotaná do sebe na jedne straně svorkovnice a na druhe dva šušně co se strčí do svorkovnice tam kde předem oddělám ten starý.Jinač jako já si koupil v nejmenovaným suprmarketě (OBI)... :-)) sadu nařádí takovej kufřík jsou tam ruzný tisicihrany torxy atd stalo mě to 299,- a supr věc bez toho bych na autě nic neudělal.Vlastní zkušenost předělával jsem si šedej interier za černej včetně palubky...............Docela sranda :-

nebo spíš ten káblík je černá a žlutý fakt už nevím,ale kdyř si ho koupíš v kšeftě škoda tak už viš kterej to je :-))

  • o 4 roky později...
Vloženo (editace)

Nazdar chcem sa spytat auto nastartuje a hned aj skape kontrolka imobilizera nesvieti ani neblika pekne ked pootocim klucik do druhej polohy sa rozsvieti a potom zhasne ani pri starte sa nerozsvieti ani nerozblika naftu z cerpadla na trysky tlaci .Nestretol sa niekto s tymto problemom jedna sa o 1,9TDI 66 Kw 2003 .Javy sa to ako imo ale preco nesvieti ani neblika .dik za rady

Editováno: , autor: stukator
  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Nemusel to být přímo EGR, ale "chcípací" klapka, která je jeho součásti. Zkrátka, zůstala zavřená.

No, a někdo to jednoduše vysvětlil: "Byl to EGR". :)

  • o 1 rok později...
Vloženo

zdravim chci se zeptat je mozne aby chcipaci klapka vyhazovala chybu s imobilizerem O1 2,0L. Blika mi totiz kontrolka imobilizeru. Kablik od civky do budiku mam vymeneny.Diky za rady

Vloženo

Pokud ti bliká kontrolka imobilizéru, tak to je problém někde mezi klíčem a přístrojovým panelem. Může to být transpondér v klíči (neboli také čip či skleněná tyčinka), cívka na spínací skříňce, kabelové spojení nebo příslušná elektronika panelu. Panel vyhodnocuje stav autorizace oprávněného klíče a pokud není vše uvedené v pořádku, má to za následek rozblikání uvedené kontrolky po otočení klíče do pohotovostní polohy a zablokování řídící jednotky motoru. Pokud máš možnost nechat vozidlo připojit na diagnostiku, ta rozliší, zda se jedná o slabý signál (většinou problém s mezizávitovými zkraty v cívce nebo přechodový odpor kontaktů, vzácně pak transpondér), přerušení obvodu (proudová cesta cívka - kontakty - kabeláž, el. spoje panelu) nebo nesprávná identifikace (vadný nebo neautorizovaný transpondér). Máš náhradní klíč? Pokud ano, je uvedený problém při použití obou klíčů?

Vloženo

tak jsem vyzkousel jinou civku a problem pretvava. mam dva klice a oba to delaji takze my odeslo imo v budikach. v pondeli prijde znamej co dela v servisu skoda a vypne my imo na porad.

Vloženo (editace)

takze dopadlo to tak ze my to vypnout nejde a tim padem musim sehnat nove budiky.  nevite nekdo kdo proda budiky cislo dilu 1U0 920 810 B

Editováno: , autor: Tukytron
Vloženo

Dobrý den, Mám Octavii 1.6 55 KW , a mám tento problém-Bliká žlutá kontrolka auta a v něj je klíč ,auto nejde nastartovat, prosím o pomoc. Jsem lajk a nevím čím to muže být , muže to být imobilizérem ? nebo špatný klíč ? nebo uplně něco jiného ? .. auto už jsem dal do servisu , ale tak také zatím nevědí , nejdrív si myslel že je to jen nákým kabílkem v palubovce , ale nakonec to tím vubec není , a klíč mi také vyvrátil .. že to tím nebude .. tak prosím o pomoc tady vás , jsem stoho už na prášky , dřív než mi to uplně kleklo , tak mi to také občas tohle dělalo , ale vždy jsem vyndal klíč znovu zandal , a takhle třeba udělal třikrát , a ten žlutý klíč přestal blikat  a šlo nromálně nastartovat , ale když se mi to stalo ted naposledy , tak jsem to mohl třeba dělat do nekonečna a furt nic , tak jsem si musel nechat auto až odtáhnout . Předem vám děkuji za vaší pomoc .. Nashledanou.

Vloženo (editace)

nazdar,ja som mal tento problém,čo popisuješ na espere,tiež bol problém na to príst,lebo raz to šlo a raz nie.

nakoniec po všetkých špekulaciach bol problém v cievke imobilizera,ktorá sa nachádza v krúžku spínacej skrinky a pri 

zasunutí klúča táto zosníma kód z kiúčika,jednoducho tá cievka bola niekde prerušená a pri vybráciách sa to občas spojilo

a zafungovalo to. treba vymeniť ten krúžok s cievkou,nestojí to svet a uvidíš....

ak ti táto informácia pomôže budem rád. nazdar.post-84396-0-65653500-1409573916_thumb.jhttp://www.rozvody.kvalitne.cz/spinacia_skrinka/

Editováno: , autor: bokko
Vloženo

Dobrý den, Mám Octavii 1.6 55 KW , a mám tento problém-Bliká žlutá kontrolka auta a v něj je klíč ,auto nejde nastartovat, prosím o pomoc. Jsem lajk a nevím čím to muže být , muže to být imobilizérem ? nebo špatný klíč ? nebo uplně něco jiného ? .. auto už jsem dal do servisu , ale tak také zatím nevědí , nejdrív si myslel že je to jen nákým kabílkem v palubovce , ale nakonec to tím vubec není , a klíč mi také vyvrátil .. že to tím nebude .. tak prosím o pomoc tady vás , jsem stoho už na prášky , dřív než mi to uplně kleklo , tak mi to také občas tohle dělalo , ale vždy jsem vyndal klíč znovu zandal , a takhle třeba udělal třikrát , a ten žlutý klíč přestal blikat  a šlo nromálně nastartovat , ale když se mi to stalo ted naposledy , tak jsem to mohl třeba dělat do nekonečna a furt nic , tak jsem si musel nechat auto až odtáhnout . Předem vám děkuji za vaší pomoc .. Nashledanou.

Cívka na spínací skříňce je docela možný viník, ale rozhodně bych nevyloučil ani problém s transpondérem (čipem) v klíči. Pokud to máš jediný klíč k vozidlu, vyloučit jej s jistotou nelze. Může být závada v transpondéru klíče, která způsobuje, že přenos dat mezi klíčem a elektronikou vozidla je na samé hranici nebo již pod ní. Další možnost je prosté znečištění kontaktů mezi kabelem a cívkou - tam bych začal s nápravou. Pak bych doporučil vyzkoušet výměnu cívky. Také by neškodilo připojení na diagnostiku, která jednoznačně pozná např. rozdíl mezi přerušenou vodivou trasou cívky a sníženou kvalitou signálu - to je dost důležitá informace pro volbu postupu.

Vloženo

Dobrý den, Mám Octavii 1.6 55 KW , a mám tento problém-Bliká žlutá kontrolka auta a v něj je klíč ,auto nejde nastartovat, prosím o pomoc. Jsem lajk a nevím čím to muže být , muže to být imobilizérem ? nebo špatný klíč ? nebo uplně něco jiného ? .. auto už jsem dal do servisu , ale tak také zatím nevědí , nejdrív si myslel že je to jen nákým kabílkem v palubovce , ale nakonec to tím vubec není , a klíč mi také vyvrátil .. že to tím nebude .. tak prosím o pomoc tady vás , jsem stoho už na prášky , dřív než mi to uplně kleklo , tak mi to také občas tohle dělalo , ale vždy jsem vyndal klíč znovu zandal , a takhle třeba udělal třikrát , a ten žlutý klíč přestal blikat  a šlo nromálně nastartovat , ale když se mi to stalo ted naposledy , tak jsem to mohl třeba dělat do nekonečna a furt nic , tak jsem si musel nechat auto až odtáhnout . Předem vám děkuji za vaší pomoc .. Nashledanou.

taky sem mel tento problem mam dva klice a nemohl sem prijit cim to bylo menil jsem kablik civka-budiky a nic potom jsem sehnal civku na zkousku a taky nic. takze jsem predpokladal ze jsou v haji budiky ale nedalo my to hodil sem auto na diagnostiku vymazal chybu (slaby signal) a ejhle najednou sem nastartoval a uz jezdim vic jak tyden bez problemu. nemam tuseni cim to bylo

Návštěvník
Vloženo (editace)

Problem neni ani tak v kabelu jako v konektoru k civce, pokud si ho rozeberete a mate dobre oci, tak zjisite, ze kabel je nedostatecne oholeny a spatne nakrimpovany a po x letech dochazi, ze chranicka kabelu vytlaci vnitrni zilu, ktera je spatne nakrimpovana, setkal jsem se i s kouskem kde uz ani nevycnivala oholena zila.

 

Problem odstranuji - oholit kabel na konektoru a cele to proletovat. Dale cele to vlozit zpet do rozcvaknuteho plastoveho konektoru.

Editováno: , autor: Návštěvník
  • o 1 rok později...
  • o 1 rok později...
Vloženo (editace)

x lidí se ptá co stím, milion lidí říká káblík, a na to tři čtvrtě milionu lidí se ptá jaký to je. Bože stačilo vložit mezi první příspěvky napsat číslo dílu a všichni by dostali odpověď jakou potřebují ... pročítám to tady a všude jen káblík ... chtěl bych si ho objednat, ale bez toho čísla je to prostě nemožný najít na netu, a u nás ve škodovce to ta ženská na dílech už tuplem nenajde.

Je to ono?

 

http://www.cc-autodily.cz/svazek-el-inst-imobil?brand=SKODA&model=OCTAVIA

Editováno: , autor: no107064
  • o 3 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...