Kubenec Vloženo 14. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2013 (editace) Ahoj, potrebuji poradit.Svagr ma moji byvalou Fabuli 1.2 HTP 47kW bez ABS. A ted mu vyzkocila chyba na servu KOYO 00817 teplotni ochrana servorizeni - nesmyslny signal. Chyba jde smazat, ale kontrolka na palubce sviti dal a po nacteni se opet vypise. Kde hledat zadrhel, protoze servo maka bez problemu. Predem dekuji za pomoc. Editováno: 24. Srpen 2013, autor: Kubenec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr_Y Vloženo 20. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2013 (editace) Nesetkal se nekdo s temahle hlaskama ? FABIA 1.4 16V Combi , rv 2002 chyba 65535 - Systém OK ( pokud je závada stále zjevná, zkontrolujte řídící jednotku a příslušnou kabeláž ) chyba 17559 - Dlouhodobé nastavení paliva, řada 1, rozsah 1: chudá směs - Trvale chyba 01128 - Cívka snimace imobilizeru - Žádný příznak - přerušovaný chyba 01176 - Chybný klíč - Signál příliš nízký - přerušovaný za jakékoliv rady díky předem Editováno: 20. Srpen 2013, autor: Mr_Y Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Emanuel Vloženo 19. Září 2013 Sdílet Vloženo 19. Září 2013 Ahoj potrebujem poradit z nicoho nic mi vyhodilo chyby: 19557 motor klapky vsacom potrubi (V157) zkrat ke kostre P3101-35-10sporadicky 17957 magneticky ventil omezovani plniciho tlaku (N75)preruseni zkrat ke kostre P1549-35-10 Sporadicky 17849 ventil AGR (N18))prerusen skrat ke kostre 19463 snim.polohy vack.hriadele (G40)bez signalu P3007-65-10 nejdu mi smerovky ani vystrazne nesvieti pristrojovka nejdu otacky ani tachometer po zapnuti klucika do polohy 1 okamzite zhasnu vsetky kontrolky motor startuje ako hodiny ostatne funguje ako ma dakujem za odpoved Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
meda45 Vloženo 26. Září 2013 Sdílet Vloženo 26. Září 2013 Prosím o radu co by toto mohlo znamenat? 01596 - Servomotor klapky cerstveho/cirkulujiciho vzduchu (V154)41-00 - blokovano nebo bez napeti Díky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 30. Září 2013 Sdílet Vloženo 30. Září 2013 toto praví VIS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 2. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2013 Nefunguje klapka pro vnitřní okruh ventilace, to servo stojí kolem 1500-2000 Kč vcelku se bez ni obejdeš jen musí být otevřena, jinak se mlží okna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 19. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2013 Pánové poradíte mi. Mám vag 304,normálně se připojím do všech jednotek kromě motoru. Napíše to nelze sesinchronizovat. Co stím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
palo-1 Vloženo 4. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2013 Ahoj, nevíte co by mohlo způsobovat chybu 17574, Rada valcu 1, adaptace smesi oblast 2. Překročena hranice obohacení ? Vždy po vymazání této chyby, se po cca 30km objeví znova. Auto jede normálně, dle testu na VAGu jsou obě lamdy i EGR v pořádku. Fabia 1.4 16V 55kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 6. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2013 Vstřiky nebo špatné čerpadlo, možnost netěsnosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
palo-1 Vloženo 7. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2013 Vstřiky nebo špatné čerpadlo, možnost netěsnosti. No nezbývá asi nic jiného než to všechno otestovat. Je mi ale záhadou že i přes možnost některé z těhle závad (vstřiky, čerpadlo, netěsnosti) jede auto jako před tím než se tato závada začla objevovat, volnoběh nehoupe, startuje na první šup... Kdyby byla někde nějaká zrada tak mi je divné že se to nikde neprojeví... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jardaper Vloženo 15. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2013 nadměrné množství přenosových chyb není chyba jednotky, ale kabelu.. prostě některé KKL tohle dělají... to máš čínu kabel ne? když to načteš jiným, nebo hex-canem tak se normálně spojíš.. kámošovi tohle třeba dělá klima na A6.. se svým hex-canem se bez problému spojím.. on s KKL s číny bohužel ne.. mam ten samí problém "příliš mnoho přenosových chyb pro pokračování" pouze při spojení na adresu 03 ABS-Brzdy. Na ostatních adresách mi to nedělá. Kabel mám čínu , vag304, notas w764bit pod xp modem. Když sem to nainstaloval na jiny notas s w732bit tak se s adresou 03 normalně spojím stim samim kabelem. A ted kde je problém? V kabelu to asi nebude když fachá na w732bit bez problému. Co třeba ovladače? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 2. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2013 Zdravim chtel bych se zeptat mistnich odborniku jesdtli nekdo nema zkusenosti s touhle chybovou hlaskou 01598 - Drive Battery Voltage 27-00 - Implausible Signal jinak je to fabka rok 2006 1.4 tdi BNV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 2. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2013 V autě byla při nějakém startu slabší nebo vybita baterka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 2. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2013 baterka je v poradku startuje to ok a hlaska je tam furt nejde smazatprojevuje se to treba vypinanim vsech lampicek cca po 10 sekundachnebo co sem poznal pri delsim chodu na volnobeh jakoby altik odlehcil motoru a vyjedou otacky tak na 1000 bez pridani plynu pc porad ukazuje 0,5 l/hod Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 3. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2013 Změřil bych dobíjení, a baterku zatěžakem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 3. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2013 (editace) tak kdyby to bylo dobijeni tak sviti kontrolka baterka je taky ok Editováno: 3. Prosinec 2013, autor: kortyzon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 3. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2013 Hm nebo také by ta kontrolka nemusela svítit vůbec že? Je těch variant víc, možná poradí někdo jiný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 3. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2013 tak kontrolka ty kontrolky tam neni takze je tu moznost ale pri startu se normalne rozsviti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 3. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2013 Auto normálně může startovat, ale pokud má aku nižší napětí (není správně nabitý), tak to může hlásit chybu. Píšeš, že spotřeba je stejná, ale otáčky rostou - nebude vadný otáčkoměr, který nepřesně ukazuje? Mně třeba při ubrání spadnou otáčky pod volnoběh, ale ve skutečnosti se tak neděje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 3. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2013 (editace) Baterku má 100% OK, pokud kontrolka svítí před startem tak je OK. Sorač jsem jen chtěl poradit, jizlivé poznámky o kontrolce kontrolky mě moc neberou. Tak ať se podaří opravit, měj se. Editováno: 3. Prosinec 2013, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 3. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2013 baterka je v poradku jezdim dlouhy trasy to se dobijea s tim otackomerem si to nemyslim ono to kolisa chvili sou otacky dobry po chvili vylezou ale to i poznas a slysis ze se zvednou otackyjestli to nebude nejakej konektor nebo prodrenej kabel zbezne sem koukal ale prd tam je videt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albín Vloženo 3. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2013 Měl jsem poslední dobou asi podobný problém,někdy se mi zvedly otáčky na cca 1000-1100,ale kontrolka dobíjení nezačala svítit. Měl jsem i problémy s baterií,po pár dnech krátkého ježdění se vybila,tak jsem začal zkoumat a v motoru u baterky jsem pociťoval pach pálené elektriky,tak jsem hledal a našel jsem nad baterkou,jak jsou ty plochý pojistky,tak ta úplně nalevo ta nejsilnější,175 A byla prasklá,ale takovým způsobem,že ještě vodila,avšak jak se to tam na tý malinký prasklině spojovalo a rozpojovalo,tak mi to tam začalo skoro hořet,plast pod kabelem byl rozteklý a i matička co ten kabel drží byla očouzená,tak jsem vše rozdělal,očistil,koupil novou pojistku 175A a vše maká jak má.Taky jsem před tím než jsem na to přišel proměřoval na baterce i kolik dává altík a kolísalo mi to kolem 12.5 - 13.5 voltů,teď dává 14.3-14.5 Možná to nebude stejný problém,ale radši to sem napíšu,třeba to někomu pomůže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 3. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2013 pojistky zejtra zkontroluju dik za tip Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kortyzon Vloženo 4. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2013 tak pojistky sou v cajku akorat kolem plus konektoru baterky je to orezly ale nemyslim si ze by to mohlo bejt tim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gabikke Vloženo 8. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2013 Fabia I combi 1.9TDI 74kw (2001) 153000km (S TDI sa len zoznamujem, preto sa ospravedlnujem za neodbornost a prosim o trpezlivost Ahojte, nedavno som spravil diagnostiku prostrednictvom spomenutej verzie VAG. Vyhodilo mi to nejake chyby. (kody chyb: 17965, 17569, Address 25 -> Imobilizer) Auto sa mi zacalo spravat divne a uz som z toho dost nanervy. Preto ta diagnostika.Prejdem k veci:Chyby:1. niekde v oblasti ako sa zapinaju svetla pocujem slabe tuknutie a svetla na aute jemne prebliknu (nezhasnu, len prebliknu). Deje sa to pocas jazdy (Cital som niekde na fore ze to moze byt snimac uhlov?)2. Auto pri rychlejsej jazde strati tah, proste vypne turbo. Vypnem kluc a turbo znova nabehne no znova sa vypne. Bol som za mechanikom ktory vravel ze to moze byt nejaka klapka no potom nejako ohmatal turbo a povedal ze ide lahko.Mechanik si vsimol sicanie na hadicke ktora smeruje do vduchoveho filtra z N18 a N75. 3.Z hadice (hruba hadica) ktora smeruje z mechanickeho ventilu spetneho vedenia vyfukovych plynov mi kvapka olej, je mozne ze je to spojene s nefunkcnostou G72 ktoru mi vyhlasila diagnostika? 4. diagnostika nahlasila aj chybu N75 magnetickeho ventilu. Na hadicke od Prepínacieho ventila klapky saciehopotrubia -N239- smerom k rozbocke (bielo-ciernemu spetnemu ventilu). Moze to byt pricinou oznamenej chyby na N75? 5. diagnostika nahlasila aj chybu s imobilizerom no nie je blizsia specifikacia chyby. (neviem preco) Moze to zapricinovat zly start motora? Ak startujem normalnym sposobom (pockam na zhasenie kontroliek) agregatom zacne hrozne trepat a auto nenastartuje, ale ked vypnem kluc a znova startujem ale sposobom ze uz necakam na ziadne zhasenie kontroliek ale hned natvrdo startujem, auto nastartuje na brnk. (pootocim klucom hned do polohy startovania bez sekundy zavahania) Dodatok: Na pristorjovke sa asi na 3s rozsvieti kontrolka imobilizeru a zhasne, co je normalny jav nie? V prilohe je TXT z vysledkom diagnostiky Za vase nazory vam vopred dakujem. Dufam ze pochopite mojmu jazyku pisania, ak nie pokusim sa o iny sposob vykladu problemu. Este raz dakujem za nazory. Autoscan-forum.txt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.