DAVID7001 Vloženo 30. Květen 2018 Sdílet Vloženo 30. Květen 2018 Stejný problém jsem řešil před rokem na 1.4 MPi.Houpající se volnoběh,svítící kontrolka,škubající plyn.Studoval jsem na internetu lambdasondy,nakonec jsem s jistými obavami objednal sondu za katalyzátor STARK,musel jsem z té staré sondy přeletovat svorkovnici,namontoval jsem ji,vymazal chybu a volnoběh se okamžitě srovnal,kontrolka už se znovu nerozsvítila.Dokonce teď auto jezdí i na směs 1:1 benzín s E85 a řídící jednotka je stále s emisemi spokojena... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
finchezní Vloženo 13. Březen 2019 Sdílet Vloženo 13. Březen 2019 Ahoj, moc prosím, chci dát dokupy chyby z VAGu, protože mi tentokrát nějaká rozsvítila kontrolku. Podle mě je to ten katalyzátor, myslím, že tam před pár měsícema nebyl. Rozsvítila se teda na dálnici. Podíval by se mi prosím někdo na ty chyby a zkusil říct, co je potřeba řešit? Resp. mi ty chyby nějak popsat, nebo co s nima dělat, protože vyjet si je z VAGu umím, ale absolutně netuším ohledně aut co a jak, takže nechci zajet k mechanikovi, aby rozjel, že je všechno "potřeba" hned udělat a něco si tam třeba dovymyslel...Mockrát děkuju! Model: 6Y - Skoda Fabia Kontrola: 01,02,03,08,09,15,17,19,37,44,46,56,69 ------------------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 01: Motor Øídící jednotka: 03D 906 032 A Díl: 1,2l/2V SIMOS3 G00HS1501 Kódování: 00061 Dílna #: WSC 13765 TMBPW46Y633801200 SKZ7Z0C1918237 4 závad nalezeno. 18097 - Powertrain Data Bus: Implausible Message from Elect. Load Controller P1689 - 35-10 - - - Sporadická 16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1 P0172 - 35-10 - - - Sporadická 17977 - Cruise Control Switch (E45): Implausible Signal P1569 - 35-00 - - 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 35-00 - - Readiness: 0000 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 08: Klima/topení Øídící jednotka: 6Y0 820 045 Díl: Klimaanlage X0830 2 závad nalezeno. 65535 - Internal Control Module Memory Error 00-00 - - 01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68) 30-10 - Open or Short to B+ - Sporadická ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 09: Centrální elektrika Øídící jednotka: 6Q1 937 049 C Díl: 00 BN-SG. 1S33 Kódování: 09226 Dílna #: WSC 13765 Nalezena 1 chyba: 01598 - Drive Battery Voltage 07-10 - Signal too Low - Sporadická ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 46: Komfort systém Øídící jednotka: 6Q0 959 433 E Díl: 2U Komfortgerát 0002 Kódování: 00067 Dílna #: WSC 13765 2 závad nalezeno. 01134 - Alarm Horn (H12) 49-00 - No Communications 01135 - Interior Monitoring Sensors 36-00 - Open Circuit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Caster Vloženo 13. Březen 2019 Sdílet Vloženo 13. Březen 2019 před 46 minutami, finchezní napsal: Nalezena 1 chyba: 01598 - Drive Battery Voltage 07-10 - Signal too Low - Sporadická Změř napětí baterie ráno před jízdou a dej vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
finchezní Vloženo 14. Březen 2019 Sdílet Vloženo 14. Březen 2019 před 23 hodinami, Caster napsal: Změř napětí baterie ráno před jízdou a dej vědět. Nenastartované -20 po startu -14,3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Caster Vloženo 14. Březen 2019 Sdílet Vloženo 14. Březen 2019 Před hodinou, finchezní napsal: Nenastartované -20 po startu -14,3 Těch 20 Voltů na nenastartovaném autě je asi chyba. Nabitá baterie by měla mít cca 12,6 Voltů. Nech to změřit někomu, kdo se v tom vyzná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
finchezní Vloženo 15. Březen 2019 Sdílet Vloženo 15. Březen 2019 (editace) před 21 hodinami, Caster napsal: Těch 20 Voltů na nenastartovaném autě je asi chyba. Nabitá baterie by měla mít cca 12,6 Voltů. Nech to změřit někomu, kdo se v tom vyzná. Pardon, jsem idiot, měřil jsem s tím poprvé. Tak před startem 12,09 a po nastartování 14,4. Auto cca týden nejelo. Editováno: 15. Březen 2019, autor: finchezní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Caster Vloženo 15. Březen 2019 Sdílet Vloženo 15. Březen 2019 před 37 minutami, finchezní napsal: Pardon, jsem idiot, měřil jsem s tím poprvé. Tak před startem 12,09 a po nastartování 14,4. Auto cca týden nejelo. Baterie je stěží nabitá na 50%. Vypadá to, že je KO. Zkusil bych vyzkoušet nějakou jinou, stejného typu, klidně i s menší kapacitou (Ah), samozřejmě nabitou tj. napětí >12,6 V. Svou baterii nech změřit zátěžovým testem (graf poklesu napětí na 10,5 V při odběru např. 30 A), jakou má kapacitu. Pokud má kapacitu menší než 60%, kup novou. Jak je auto staré, jak baterie ? Máš v něm Start/Stop, případně "inteligetní" nabíjení tj. na konci "-" kabelu u baterie je sonda proudu u které je malý konektor, který posílá data (proud, napětí a teplota) do řídící jednotky. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
finchezní Vloženo 16. Březen 2019 Sdílet Vloženo 16. Březen 2019 před 14 hodinami, Caster napsal: Baterie je stěží nabitá na 50%. Vypadá to, že je KO. Zkusil bych vyzkoušet nějakou jinou, stejného typu, klidně i s menší kapacitou (Ah), samozřejmě nabitou tj. napětí >12,6 V. Svou baterii nech změřit zátěžovým testem (graf poklesu napětí na 10,5 V při odběru např. 30 A), jakou má kapacitu. Pokud má kapacitu menší než 60%, kup novou. Jak je auto staré, jak baterie ? Máš v něm Start/Stop, případně "inteligetní" nabíjení tj. na konci "-" kabelu u baterie je sonda proudu u které je malý konektor, který posílá data (proud, napětí a teplota) do řídící jednotky. shiiit, děkuju. Jedničková Fábka 2003. Pochybuju, že je tam něco z toho co si vypsal :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
finchezní Vloženo 16. Březen 2019 Sdílet Vloženo 16. Březen 2019 Baterie může bejt stará několik let, já mám auto něco přes rok a maximální políčko na záškrt je 2016. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Caster Vloženo 16. Březen 2019 Sdílet Vloženo 16. Březen 2019 Těch 12,09 V před jízdou není rozhodně v pořádku. Dobíjení 14,4 V je ale v pořádku. Typnul bych si na snížení kapacity baterie stářím, neudrží napětí i když na ní svítí magické oko zeleně. Na zkoušku bych zkusil jinou baterii, jestli se v chování auta něco změní. Předpokládám, že v autě, po jeho řádném uzamčení, není nějaký spotřebič, který by baterii nadměrně vybíjel. Předpokládám také, že nechodíš pro něco několikrát denně do zaparkovaného auta. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
finchezní Vloženo 16. Březen 2019 Sdílet Vloženo 16. Březen 2019 před 3 hodinami, Caster napsal: Těch 12,09 V před jízdou není rozhodně v pořádku. Dobíjení 14,4 V je ale v pořádku. Typnul bych si na snížení kapacity baterie stářím, neudrží napětí i když na ní svítí magické oko zeleně. Na zkoušku bych zkusil jinou baterii, jestli se v chování auta něco změní. Předpokládám, že v autě, po jeho řádném uzamčení, není nějaký spotřebič, který by baterii nadměrně vybíjel. Předpokládám také, že nechodíš pro něco několikrát denně do zaparkovaného auta. nene nic takovýho, jedině mě napadá centrál, kde blbne pravá zadní západka a reaguje kdy chce a jak chce, tak jestli tam nemůže bejt nějakej stálej proud, který by se snažil pořád odemknout/zamknout. A ostatní chyby jsou prosím tak nějak v "normě"? Baterie asi půjde no :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaverickCZ Vloženo 2. Květen 2019 Sdílet Vloženo 2. Květen 2019 Ahoj prosím o pomoc. Dneska jsem napíchl fabii 2 1,4tdi 2008 psalo mi to pár chyb tady jsou: 01341-modul přístrojové desky na CAN konfortní funkci -žádná komunikace -trvale 00819-snímač tlaku klimatizační jednotky -signál příliš nízký - trvale 01317-kombinovaný přístroj -zkontrolujte zkotrolujte prosim chybové kody, trvale -trvale Prosím o radu co s tím mohu dělat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaverickCZ Vloženo 12. Květen 2019 Sdílet Vloženo 12. Květen 2019 (editace) Ahoj tak po naplnění klimi to píše už jen toto viz foto..nevíte co s tím? A kdyz se dá přístrojová deska tak to žádné závadu nepíše.. jakýkoliv nápad prosím? Editováno: 12. Květen 2019, autor: MaverickCZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezslav2 Vloženo 12. Květen 2019 Sdílet Vloženo 12. Květen 2019 Prosím tě, co to máš za diagnostiku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaverickCZ Vloženo 12. Květen 2019 Sdílet Vloženo 12. Květen 2019 (editace) před 6 hodinami, vitezslav2 napsal: Prosím tě, co to máš za diagnostiku? Je tam vidět logo uprostřed..vag to je.. nic méně stejnou chybu píše i delphi.. Editováno: 12. Květen 2019, autor: MaverickCZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Masssek666 Vloženo 16. leden 2020 Sdílet Vloženo 16. leden 2020 Zdravim Pani mam takyto problem mam fabiu 2 1.4 tdi a odisiel mi starter .Po vymene noveho auto startuje no objavili sa chyby.Neviete mi poradit? Ja by som tipoval niekde kabelaz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shrek_85 Vloženo 16. leden 2020 Sdílet Vloženo 16. leden 2020 @massek666Na Fabii I 1.9 TDI je na tohle pojistka vevnitř v autě (SB24). Tak bych zkontroloval tu pojistku a případně drát, co od ní vede. Na Fabii II nevím, ale tohle je vlákno pro Fabii I, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave Lac Vloženo 7. Září 2020 Sdílet Vloženo 7. Září 2020 Ahoj, začalo zlobit auto-viz přiložený soubor /Fabijka I. 2005 SDI/ Palubovka po otočení klíčku před startem si žije vlastním životem. Někdy se kontolky rozsvítí, někdy jen problikávají, někdy se ani nerozsvítí. Auto točí, ale nenastartuje. Nastartuje už jen velmi zřídka, pokud zhasne kontrolka serva, pokud zůstane svítit, nechytne. Svazky v motorovém prostoru z poloviny zkontrolovány- nerozmotány v místech prostupu od stěračů do motorového prostoru a pár jiných místech kde jsem chtěl zachovat průchodky, kabely se tváří zdravě. Našel se jeden proklapaný drát u svorkovnice před motorem-opraveno. Zkontrolovány některé kostry v motorovém prostoru. Kontrola a čištění ,,plechových,, pojistek nad baterkou. Kontrola některých svorkovnic. Kontrola konektoru přístrojovky . Log-NAŠE FABIJKA-TMBHF46Y954335957-232110km.txt Díky David Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
IVOGSM Vloženo 19. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2020 (editace) Ahoj,jak se zbavit chyby 01586?(CARISTA) Naskocilo to po aktivaci VIM a nejde vymazat.VIM aktivovano pres Carly,pak chyba airbagu ta smazat sla,ale (01586 - kontakt spinace zamykaciho valce: strana spolujezdce (F242): zamknuto ) zustava a obcas na Infotaimentu hlaska PARKPILOT NEDOSTUPNY ? Je nekdo kdo pomuze nebo auto do servisu ? Editováno: 19. Listopad 2020, autor: IVOGSM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kocin Vloženo 24. leden 2021 Sdílet Vloženo 24. leden 2021 Ahoj chlapy, mám problém s 1,2 47kw (2003). Motá se to kolem chudé směsi a lambdy. Na vagu mi nesedí v naměřených hodnotách 031. V příručce jsem koukal že by mělo být 0,9900...1,0100 a 0,9600...1,0400 no a mě to tam skáče v záporných číslech -0,996 a -0,996. V tom prvním sloupku to přeblikává z -0,996 na 0,997. Auto zahřáté a na volnoběh. V příloze chyby z vagu. Díky za všechny rady. Tom fabia 1.odt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomkk Vloženo 10. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2021 Zdravím, koupili jsme mladýmu Fabii 1 HTP 2003 47 kW AZQ se stavem tachometru 125 000. Najel asi 500 km a při jízdě z kopce se mu žlutě rozsvítila kontrolka motoru. VAGem 304 jsem z ŘJ motoru vyčetl sporadickou chybu Snímač teploty chladící kapaliny G62 -nesmyslný signál - sporadicky. Chybu jsem smazal, ale po cca minutě chodu motoru se objevila znovu. Náhradní nemám,tak jsem zatím aspoň rozhýbal konektor čidla a chyba už se se výpisu zatím znovu neobjevila. Kontrolka motoru před nastartováním ale stále svítí, po nastartování zhasne. ŘJ motoru přes VAG ale hlásí 0 chyb. V čem může být problém? "Vidí" VAG 304 všechny chyby tohoto motoru? Nebo je pro vymazání potřeba udělat ještě něco? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 10. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2021 A co vám ti mladí provedli? Ale jo, kontrolka podle mne při zaplém zapalování svítí, pokud zhasne a je závad 0 tak je to OK, ještě načíst readines kod, ten ti napová hodně o stavu motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomkk Vloženo 10. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2021 (editace) 1. Díky za rychlou odpověď. Takže tato kontrolka před nastartováním má svítit? 2. Posílám nějaké výpisy ze skoro studeného motoru, dá se z nich něco poznat? 3. Narážku chápu, chtěl kombíka, cena do 50 tisíc, nemá závodnické vlohy, ještě nevydělává, spíš to bude mít na pojíždění, prioritou bylo, aby to nebylo moc rezavé. Chtěl jsem raději aspoň 1,4, než haťapku, ale sháněli jsme skoro tři měsíce, do prázdnin ho chtěl a tady na JM dost bída¨, tady se FI stále ještě považují za slušná auta, kdo je má v rodině, ten si je drží a k prodeji jsou většinou jen problémová a od podivných prodávajících. Autobazary ani nemá smysl komentovat. Jednu 1,4 už jsme dokonce byli přepisovat, už jsem měl zaplacené i ručení, ale prodávajícímu kixl přepis tam, kde to měl domluvené, jeli jsme jinam a ukázalo se, že je auto nepřepsatelné a na všech STK i evidenče nemělo projít (demontovaná přestavba). Editováno: 10. Červenec 2021, autor: Tomkk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 10. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2021 Já teda nemohu na hatapku říci ani popel, za mě bezproblémové a nizkonakladove auto, měl jsem ji od nova ve stejném motoru (AZQ) a pouštěli jsme ji do světa když měla 400 000km a stále jezdila jak z praku, bohužel už moooc rezla, ale co vím pořád jezdí dál Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomkk Vloženo 10. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2021 Já sám jsem "závodník", denně jezdím po dálnici, nebudu raději psát kolikátkou, takže malý bezín bych točením ohobloval po 60 000 km (vyzkoušeno) Ale kluk to má na ježdění přes jednu vesnici za holkou a párkrát do roka výlet, takže jsem to bral s ohledem na to, že tomu servis zatím platím já a nemá to tak drahé opravy (turbo, spojka, rozvody, vstřiky, čerpadlo..), jako třeba nafta, kterou mám jízdně rád. A samozřejmě ručení. Počítám s rizikem těch poničených ventilů od katu (chystám se změřit kompresi), a taky je to ten ročník, co rád přeskakoval řetěz. Teď je to celkem čerstvě po výměně oleje, tak je mi to líto vypouštět, ale s další výměnou bych raději nechal udělat i rozvody, aby už tam byla ta delší lišta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.