Přejít na obsah

Dlouhé startování u octavie 1.6./74Kw


falach

Doporučené příspěvky

Když octavie 1.6/74kw stojí déle jak 2 dny tak mě to se startovámím trvá delší dobu a to musím prošlápnout plynový pedál aby naskočila.Čerpadlo sliším po otočení klíčku jak normálně maká.A když stojí auto kratší dobu tak cvrnknu a naskočí bez problému nevíte čím to může být?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když octavie 1.6/74kw stojí déle jak 2 dny tak mě to se startovámím trvá delší dobu a to musím prošlápnout plynový pedál aby naskočila.Čerpadlo sliším po otočení klíčku jak normálně maká.A když stojí auto kratší dobu tak cvrnknu a naskočí bez problému nevíte čím to může být?

a nemá to souvislost s tím, kolik máš paliva?? u mě pozoruju..a nejen já....že když máš pod 1/4 nádrže, startuje to znatelně déle....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když octavie 1.6/74kw stojí déle jak 2 dny tak mě to se startovámím trvá delší dobu a to musím prošlápnout plynový pedál aby naskočila.Čerpadlo sliším po otočení klíčku jak normálně maká.A když stojí auto kratší dobu tak cvrnknu a naskočí bez problému nevíte čím to může být?

Tak to mi na mém 2.0l dělá taky.Jak to stojí delší dobu,tak musím zešlápnout plyn a nechat ho trochu zahřát.Napadlo mě jestli to není svíčkama nebo voda v nádrži.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkus při startování svého auta počkat až palivové čerpadlo přestane pracovat (cca 3-5s) a teprve potom startuj. (Podobně jako bys čekal na nažhavení u nafty). Mě se to osvědčilo a auto startuje opravdu "nabrnk".

já to nechávám, až zhasnou kontrolky, a je to stejný..prostě u mě to závisí jen na tom, kolik mám v nádrži benzínu.....teď mám tak 1/3 a zatím dobrý..ale pod čtvrkou se to dost prodlouží....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové tak já mám skoro plnou nádrž a skoušel jsem vše co tu píšete a nic a taky jsem skoušel otočit klíčem a počkat až přestane makat čerpadlo a zase vypnul klíček počkal a zas opakoval to samé aby makalo čerpadlo a takto jsem to udělal 3x a pak na cvrnknutí to nastartoval ale jinak ani omylem.jo a začlo mě to blbnoput až po opravě v sevisu CB , kde mě vyměňovali svíčky a těsnění na sání u hlavy protože mě kolísaly otáčky.Měl jsem spečený těsnění a mělo to falešnej vzduch, ale startovalo to supr a po opravě to začlo blbnout .A lambda sonda je nová.No dám to do CB servisu jako reklamaci páč před tím to nedělalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkus při startování svého auta počkat až palivové čerpadlo přestane pracovat (cca 3-5s) a teprve potom startuj. (Podobně jako bys čekal na nažhavení u nafty). Mě se to osvědčilo a auto startuje opravdu "nabrnk".

já to nechávám, až zhasnou kontrolky, a je to stejný..prostě u mě to závisí jen na tom, kolik mám v nádrži benzínu.....teď mám tak 1/3 a zatím dobrý..ale pod čtvrkou se to dost prodlouží....

Taky to vždy nechávám až zhasnou kontrolky a prostě pod půl nádrže to už začíná startovat déle... 1.8 20V 1997 pevné sání.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...
  • o 3 měsíce později...

chlapi,

motor AGN 1.8 20V - to samo, když stojí 1-2 dny tak dlouho točí (cca 3sec), než naskočí. Následné starty ten den jsou o hodně rychlejší.

Třeba otcova 1.6 74 kw startuje jak raketa a to stojí třeba týden. Konzultoval jse problém s několika lidmi se závěrem:

prý: regulátor tlaku (č.2 na obr) v klidu nedrží tlak. Tím se při startu nedostává přesně stanovený tlak paliva pro vstřiky. Pokud vstřiky nemají správný tlak, nedávají prý nic. Motor se tedy při startu vrtí tak dlouho, až znovu vzroste tlak paliva a vstřiky naplní válce.

Co vy na to. Kluci motoráři, potvrdíte mi to? Setkal se s tím už někdo? Teorie půl a plné nádrže na start u mě nemá vliv.

PS: ten regulátor stojí 3 100,- kč...

 

Editováno: , autor: Milan II
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chlapi,

motor AGN 1.8 20V - to samo, když stojí 1-2 dny tak dlouho točí (cca 3sec), než naskočí. Následné starty ten den jsou o hodně rychlejší.

Třeba otcova 1.6 74 kw startuje jak raketa a to stojí třeba týden. Konzultoval jse problém s několika lidmi se závěrem:

prý: regulátor tlaku (č.2 na obr) v klidu nedrží tlak. Tím se při startu nedostává přesně stanovený tlak paliva pro vstřiky. Pokud vstřiky nemají správný tlak, nedávají prý nic. Motor se tedy při startu vrtí tak dlouho, až znovu vzroste tlak paliva a vstřiky naplní válce.

Co vy na to. Kluci motoráři, potvrdíte mi to? Setkal se s tím už někdo? Teorie půl a plné nádrže na start u mě nemá vliv.

PS: ten regulátor stojí 3 100,- kč...

Řekl bych že to tím nebude, ten regulátor je až za vstřikama, takže benzín jde nejdřív na vstřiky a potom na regulátor a podle podtlaku v sání reguluje tlak benzínu.

Jinak mě startuje taky nabrnk i když stojí třeba týden. Jen nechávám dotlakovat čerpadlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se startováním nemám žádnej problém. Auto může stát jak dlouho chce (klidně i týden), v nádrži je jedno kolik je benzínu a auto nastartuju pokaždé cca během 1 vteřiny. Takže to musím zaklepat (ťuk, ťuk)...

Editováno: , autor: Konny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Já se startováním nemám žádnej problém. Auto může stát jak dlouho chce (klidně i týden), v nádrži je jedno kolik je benzínu a auto nastartuju pokaždé cca během 1 vteřiny. Takže to musím zaklepat (ťuk, ťuk)...

Me taktez - nastartuje do 1 vteriny - tuk tuk :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já vžydca čekám až zhasnou kontrolky a i po týdnu mi naskočí jako prd, jenom když mám málo paliva a stojím třeba šikmo tak to je problém. Uslyším čerpadlo a motor nenatočím, pak to zkouším znova a čerpadlo jede pořád a zase nic. Tak to chvíli nechám a pak to většinou jde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řekl bych že to tím nebude, ten regulátor je až za vstřikama, takže benzín jde nejdřív na vstřiky a potom na regulátor a podle podtlaku v sání reguluje tlak benzínu.

Jinak mě startuje taky nabrnk i když stojí třeba týden. Jen nechávám dotlakovat čerpadlo.

Jasný že nestartuju hned a čerpadlo nechávám zavrčet. Ale i tak to při delším stání chytá pozdě. Díval jsem se i na svíčky NGK BKUR 10, podle servisky tam jsou 11 000km. Vypadají moc čistě, tak nevím, jestli jim můžu věřit....Máte ještě nějaký nápad, co bych měl zkontorlovat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové tak já mám skoro plnou nádrž a skoušel jsem vše co tu píšete a nic a taky jsem skoušel otočit klíčem a počkat až přestane makat čerpadlo a zase vypnul klíček počkal a zas opakoval to samé aby makalo čerpadlo a takto jsem to udělal 3x a pak na cvrnknutí to nastartoval ale jinak ani omylem.jo a začlo mě to blbnoput až po opravě v sevisu CB , kde mě vyměňovali svíčky a těsnění na sání u hlavy protože mě kolísaly otáčky.Měl jsem spečený těsnění a mělo to falešnej vzduch, ale startovalo to supr a po opravě to začlo blbnout .A lambda sonda je nová.No dám to do CB servisu jako reklamaci páč před tím to nedělalo.

Mě startuje na drc a protože jezdím na LPG tak moc benzínu nevozím. Tak 1/3 nádrže a beru až začne svítit a někdy jezdím se svítící kontrolkou i týden. Jak to čtu, tak bych vyčistil škrtící klapku, nechal vymazat adaptační hodnoty v ŘJ a provést základní nastavení škrtící klapky a zkontroloval na těsnost plastovou hadici mezi filtrem a škrtící klapkou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Vůbec jsem nepochopil z tohoto vlákna, co je tedy příčinou tohoto problému. Dneska mě to postihlo totiž taky - pouze u studeného motoru. Když startuju déle, tak to pak nakonec chytne - ale tváří se to, jakoby to němelo palivo(mám teďka slobou půlku v nádrži). Napadlo mě, jestli neodchází palivové čerpadlo, ale to by auto asi ani moc nejezdilo a jako teplé chcípalo - což ovšem nezjistím, protože jezdím na LPG.

Jinak myslím, že se dá koupit jenom motorek tohoto čerpadla - našel jsem ho na www.2r.cz za 790kč originál bez daně, pokud by to někomu pomohlo.

Ovšem zajímalo by mě, kde byl ten problém u vás ostatních ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Ja startujem na brnk ci auto stoji alebo nestoji. Ked boli najsilnejsie mrazy tak startovalo mozno o pol sekundu dlhsie.

 

Co ma vsak zaujma je to, ci aj vam sa aktivuje cerpadlo po tom, ako dialkovym otvorite auto a nasledne otvorite dvere vodica. Po otvoreni dveri pocujem ist cerpadlo cca 2 sekundy. Potom po otoceni klucika a rozsvieteni kontroliek zas pocut cerpadlo ktore funguje dalsie 3 sekundy...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...