Vladan Vloženo 7. Květen 2007 Vloženo 7. Květen 2007 Zdravím, jak zjistím, že mám ESP, aniž bych musel cokoliv rozdělat, podle kódového štítku má auto ABS,ASR,ESP a údajně kontrolka a vypínání ESP je stejné jako ASR. Jak to teda je? A musí být pro ESP vždy snímač úhlu řízení? Nebo je to jen u novějších modelů? Mám O1 MR2002. Děkuji. Citovat
Aidolon Vloženo 7. Květen 2007 Vloženo 7. Květen 2007 Zdravím, jak zjistím, že mám ESP, aniž bych musel cokoliv rozdělat, podle kódového štítku má auto ABS,ASR,ESP a údajně kontrolka a vypínání ESP je stejné jako ASR. Jak to teda je? A musí být pro ESP vždy snímač úhlu řízení? Nebo je to jen u novějších modelů? Mám O1 MR2002. Děkuji. Ano, kontrolka je stejná pro ASR i ESP. Snímač natočení volantu je i u tvého vozu... Citovat
Vladan Vloženo 7. Květen 2007 Autor Vloženo 7. Květen 2007 Zdravím, jak zjistím, že mám ESP, aniž bych musel cokoliv rozdělat, podle kódového štítku má auto ABS,ASR,ESP a údajně kontrolka a vypínání ESP je stejné jako ASR. Jak to teda je? A musí být pro ESP vždy snímač úhlu řízení? Nebo je to jen u novějších modelů? Mám O1 MR2002. Děkuji. Ano, kontrolka je stejná pro ASR i ESP. Snímač natočení volantu je i u tvého vozu... No a ten kódový štítek, znamená to, že to ESP může mít, nebo určitě má? Citovat
Aidolon Vloženo 7. Květen 2007 Vloženo 7. Květen 2007 Zdravím, jak zjistím, že mám ESP, aniž bych musel cokoliv rozdělat, podle kódového štítku má auto ABS,ASR,ESP a údajně kontrolka a vypínání ESP je stejné jako ASR. Jak to teda je? A musí být pro ESP vždy snímač úhlu řízení? Nebo je to jen u novějších modelů? Mám O1 MR2002. Děkuji. Ano, kontrolka je stejná pro ASR i ESP. Snímač natočení volantu je i u tvého vozu... No a ten kódový štítek, znamená to, že to ESP může mít, nebo určitě má? má určitě... pokud je to origo... Citovat
Vladan Vloženo 7. Květen 2007 Autor Vloženo 7. Květen 2007 Zdravím, jak zjistím, že mám ESP, aniž bych musel cokoliv rozdělat, podle kódového štítku má auto ABS,ASR,ESP a údajně kontrolka a vypínání ESP je stejné jako ASR. Jak to teda je? A musí být pro ESP vždy snímač úhlu řízení? Nebo je to jen u novějších modelů? Mám O1 MR2002. Děkuji. Ano, kontrolka je stejná pro ASR i ESP. Snímač natočení volantu je i u tvého vozu... No a ten kódový štítek, znamená to, že to ESP může mít, nebo určitě má? má určitě... pokud je to origo... origo to je, potěšil jsi mě, děkuji za odpověď. Citovat
Aidolon Vloženo 7. Květen 2007 Vloženo 7. Květen 2007 Zdravím, jak zjistím, že mám ESP, aniž bych musel cokoliv rozdělat, podle kódového štítku má auto ABS,ASR,ESP a údajně kontrolka a vypínání ESP je stejné jako ASR. Jak to teda je? A musí být pro ESP vždy snímač úhlu řízení? Nebo je to jen u novějších modelů? Mám O1 MR2002. Děkuji. Ano, kontrolka je stejná pro ASR i ESP. Snímač natočení volantu je i u tvého vozu... No a ten kódový štítek, znamená to, že to ESP může mít, nebo určitě má? má určitě... pokud je to origo... origo to je, potěšil jsi mě, děkuji za odpověď. není zač, rád dělám lidem radost a tady to bylo fakt jednoduché... Citovat
stepo Vloženo 8. Květen 2007 Vloženo 8. Květen 2007 není zač, rád dělám lidem radost a tady to bylo fakt jednoduché... ...)...jak vis, ze mu tam ten stitek neprelepil nejaky koumak ?.. ...spolehlivy test asi na letisti, idealne na snehu.. Nevim, ESP nemam.... Citovat
Aidolon Vloženo 8. Květen 2007 Vloženo 8. Květen 2007 není zač, rád dělám lidem radost a tady to bylo fakt jednoduché... ...)...jak vis, ze mu tam ten stitek neprelepil nejaky koumak ?.. ...spolehlivy test asi na letisti, idealne na snehu.. Nevim, ESP nemam.... Tvrdí že je to originál... Beru to jako domněnku.... Samozřejmě vyvratitelnou.... :) Citovat
JasteR Vloženo 8. Květen 2007 Vloženo 8. Květen 2007 Zdravím, jak zjistím, že mám ESP, aniž bych musel cokoliv rozdělat, podle kódového štítku má auto ABS,ASR,ESP a údajně kontrolka a vypínání ESP je stejné jako ASR. Jak to teda je? A musí být pro ESP vždy snímač úhlu řízení? Nebo je to jen u novějších modelů? Mám O1 MR2002. Děkuji. RE: Zkus to jednoduse, jestli u vas mate nejakou esickovitou silnici, tak pockej az zaprsi a v zatacce dej plnej a mel bys poznat, kdyz kola ztrati adhezi a pak ti to bud ESP srovna, nebo misto zatoceni pojedes rovne....sam jsem to tak zkousel, ale mam dodelavane ESP.. Citovat
Vladan Vloženo 8. Květen 2007 Autor Vloženo 8. Květen 2007 Díky za odpovědi, štítek je orig. - věřím. Něco zkusím, doufám, že to nezahodím do lesa Citovat
Aidolon Vloženo 8. Květen 2007 Vloženo 8. Květen 2007 Díky za odpovědi, štítek je orig. - věřím. Něco zkusím, doufám, že to nezahodím do lesa no bacha ESP je fajn, ale zákony fyziky neochčiješ.... Citovat
VitaP Vloženo 8. Květen 2007 Vloženo 8. Květen 2007 Stačí zajet večer po dešti na prázdné parkoviště u obchoďáku. Když budeš jezdit pořád dokola a zrychlovat tak to auto buď pojede po tečně ven z kruhu a nebo samo ubere plyn a pojede kam má. Hlavně by asi měla blikat kontrolka. Zkušenosti z VW, ale asi to bude podobné. Jen v běžném provozu potom poznáš průšvih mnohem později a může být veselo. Citovat
cosby Vloženo 9. Květen 2007 Vloženo 9. Květen 2007 Napíchnout na Vag a jednotka ABS se přihlásí i jako ESP-jak jednoduché Citovat
Vladan Vloženo 9. Květen 2007 Autor Vloženo 9. Květen 2007 Napíchnout na Vag a jednotka ABS se přihlásí i jako ESP-jak jednoduché Na VAG jsem to měl a píše to ASR FRONT MK60. Citovat
fiam Vloženo 12. Květen 2007 Vloženo 12. Květen 2007 Napíchnout na Vag a jednotka ABS se přihlásí i jako ESP-jak jednoduché Na VAG jsem to měl a píše to ASR FRONT MK60. Tak toto zaujima aj mna. Citovat
Vladan Vloženo 13. Květen 2007 Autor Vloženo 13. Květen 2007 ESP nemám, znovu jsem to připojil na VAG a hledal v bloku naměřených hodnot. Má tam být údaj úhlu řízení a když otáčím volantem, má se měnit. Nic jsem nenašel. Pak ale nerozumím, proč to v kódovém štítku je napsáno, ale jako součást ABS. Potom by mě zajímalo, jestli někdo dodělával ESP? Co je všechno potřeba? Snímač úhlu řízení, pak nějaké čidlo příčného zrychlení a co ještě? Ví někdo? Citovat
cosby Vloženo 13. Květen 2007 Vloženo 13. Květen 2007 a nespletl jsi si to s EBD náhodou.Pokud je ESP,jednotka se hlásí jako ABS-ESP a taky je tlačítko na palubce. Citovat
Vladan Vloženo 13. Květen 2007 Autor Vloženo 13. Květen 2007 a nespletl jsi si to s EBD náhodou.Pokud je ESP,jednotka se hlásí jako ABS-ESP a taky je tlačítko na palubce. Nespletl. A to tlačítko tam není, když je ASR. To jsem se dočetl v dokumentaci. Údajně, tlačítkem ASR se vypíná současně i ESP pokud je a kontrolka je ten žlutý trojúhelník se šipkou. Na palubce mám ASR. Na vagu jsem v ABS o ESP nic nenašel. Ale možná to dělám špatně. Citovat
lukash Vloženo 13. Květen 2007 Vloženo 13. Květen 2007 a nespletl jsi si to s EBD náhodou.Pokud je ESP,jednotka se hlásí jako ABS-ESP a taky je tlačítko na palubce. Nespletl. A to tlačítko tam není, když je ASR. To jsem se dočetl v dokumentaci. Údajně, tlačítkem ASR se vypíná současně i ESP pokud je a kontrolka je ten žlutý trojúhelník se šipkou. Na palubce mám ASR. Na vagu jsem v ABS o ESP nic nenašel. Ale možná to dělám špatně. Pokud se jednotka nezahlásí, tak ESP nemáš... To že máš pouze tlačítko ASR na panelu hovoří taky těměř za vše... bylo bytam totiž tlačítko s popisem ESP kontrolka na budících je společná. Spíš bych to viděl na kombinaci ABS/ASR/EDS a dodělat jde všechno, ale moře práce a moře peněz Citovat
Pepa007 Vloženo 13. Květen 2007 Vloženo 13. Květen 2007 No naše cervená met. má ASR a ESP továrně a na tlačítku v nad radiem je ESP Citovat
Pepa007 Vloženo 13. Květen 2007 Vloženo 13. Květen 2007 Ještě mě napadlo. Zítra se můžum podívat VAGem a napíšu ti jak říká Cosby co tam je. Je to origo tovární ESP. Citovat
lukash Vloženo 13. Květen 2007 Vloženo 13. Květen 2007 Ještě mě napadlo. Zítra se můžum podívat VAGem a napíšu ti jak říká Cosby co tam je. Je to origo tovární ESP. Tipuju, že se ti příhlásí jako ABS/ESP MK60 Citovat
JasteR Vloženo 13. Květen 2007 Vloženo 13. Květen 2007 (editace) ESP sem dodelaval, predtim tam bylo dodelany ASR ..na ESP toho potrebujes kotel- jednotka, valec s cidlem, duosenzor, kabelaz, ESP tlac., krouzek pod volant a odvzduzneni-brzdovka...vse zalezi za kolik co sezenes, ale treba jen novy krouzek pod volant stoji ve skode pres 7tis kc. ... Editováno: 13. Květen 2007, autor: JasteR Citovat
Vladan Vloženo 13. Květen 2007 Autor Vloženo 13. Květen 2007 Díky všem, dodělávat to nebudu, technicky na to nemám. Citovat
Pepa007 Vloženo 14. Květen 2007 Vloženo 14. Květen 2007 Ještě co se dá vyčíst z typového štítku v kufru pomocí IGOROVA dekodéru: 1AT = Elektronický program stability ESP Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.