Přejít na obsah

ESP


Vladan

Doporučené příspěvky

Zdravím, jak zjistím, že mám ESP, aniž bych musel cokoliv rozdělat, podle kódového štítku má auto ABS,ASR,ESP a údajně kontrolka a vypínání ESP je stejné jako ASR. Jak to teda je? A musí být pro ESP vždy snímač úhlu řízení? Nebo je to jen u novějších modelů? Mám O1 MR2002. Děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, jak zjistím, že mám ESP, aniž bych musel cokoliv rozdělat, podle kódového štítku má auto ABS,ASR,ESP a údajně kontrolka a vypínání ESP je stejné jako ASR. Jak to teda je? A musí být pro ESP vždy snímač úhlu řízení? Nebo je to jen u novějších modelů? Mám O1 MR2002. Děkuji.

Ano, kontrolka je stejná pro ASR i ESP. Snímač natočení volantu je i u tvého vozu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, jak zjistím, že mám ESP, aniž bych musel cokoliv rozdělat, podle kódového štítku má auto ABS,ASR,ESP a údajně kontrolka a vypínání ESP je stejné jako ASR. Jak to teda je? A musí být pro ESP vždy snímač úhlu řízení? Nebo je to jen u novějších modelů? Mám O1 MR2002. Děkuji.

Ano, kontrolka je stejná pro ASR i ESP. Snímač natočení volantu je i u tvého vozu...

No a ten kódový štítek, znamená to, že to ESP může mít, nebo určitě má?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, jak zjistím, že mám ESP, aniž bych musel cokoliv rozdělat, podle kódového štítku má auto ABS,ASR,ESP a údajně kontrolka a vypínání ESP je stejné jako ASR. Jak to teda je? A musí být pro ESP vždy snímač úhlu řízení? Nebo je to jen u novějších modelů? Mám O1 MR2002. Děkuji.

Ano, kontrolka je stejná pro ASR i ESP. Snímač natočení volantu je i u tvého vozu...

No a ten kódový štítek, znamená to, že to ESP může mít, nebo určitě má?

má určitě... pokud je to origo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, jak zjistím, že mám ESP, aniž bych musel cokoliv rozdělat, podle kódového štítku má auto ABS,ASR,ESP a údajně kontrolka a vypínání ESP je stejné jako ASR. Jak to teda je? A musí být pro ESP vždy snímač úhlu řízení? Nebo je to jen u novějších modelů? Mám O1 MR2002. Děkuji.

Ano, kontrolka je stejná pro ASR i ESP. Snímač natočení volantu je i u tvého vozu...

No a ten kódový štítek, znamená to, že to ESP může mít, nebo určitě má?

má určitě... pokud je to origo...

origo to je, potěšil jsi mě, děkuji za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, jak zjistím, že mám ESP, aniž bych musel cokoliv rozdělat, podle kódového štítku má auto ABS,ASR,ESP a údajně kontrolka a vypínání ESP je stejné jako ASR. Jak to teda je? A musí být pro ESP vždy snímač úhlu řízení? Nebo je to jen u novějších modelů? Mám O1 MR2002. Děkuji.

Ano, kontrolka je stejná pro ASR i ESP. Snímač natočení volantu je i u tvého vozu...

No a ten kódový štítek, znamená to, že to ESP může mít, nebo určitě má?

má určitě... pokud je to origo...

origo to je, potěšil jsi mě, děkuji za odpověď.

není zač, rád dělám lidem radost a tady to bylo fakt jednoduché...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

není zač, rád dělám lidem radost a tady to bylo fakt jednoduché...

...:))...jak vis, ze mu tam ten stitek neprelepil nejaky koumak ?..:)

...spolehlivy test asi na letisti, idealne na snehu..:)

Nevim, ESP nemam....

Tvrdí že je to originál... Beru to jako domněnku.... Samozřejmě vyvratitelnou.... :) :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, jak zjistím, že mám ESP, aniž bych musel cokoliv rozdělat, podle kódového štítku má auto ABS,ASR,ESP a údajně kontrolka a vypínání ESP je stejné jako ASR. Jak to teda je? A musí být pro ESP vždy snímač úhlu řízení? Nebo je to jen u novějších modelů? Mám O1 MR2002. Děkuji.

RE: Zkus to jednoduse, jestli u vas mate nejakou esickovitou silnici, tak pockej az zaprsi a v zatacce dej plnej a mel bys poznat, kdyz kola ztrati adhezi a pak ti to bud ESP srovna, nebo misto zatoceni pojedes rovne....sam jsem to tak zkousel, ale mam dodelavane ESP..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stačí zajet večer po dešti na prázdné parkoviště u obchoďáku. Když budeš jezdit pořád dokola a zrychlovat tak to auto buď pojede po tečně ven z kruhu a nebo samo ubere plyn a pojede kam má. Hlavně by asi měla blikat kontrolka. Zkušenosti z VW, ale asi to bude podobné. Jen v běžném provozu potom poznáš průšvih mnohem později a může být veselo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ESP nemám, znovu jsem to připojil na VAG a hledal v bloku naměřených hodnot. Má tam být údaj úhlu řízení a když otáčím volantem, má se měnit. Nic jsem nenašel. Pak ale nerozumím, proč to v kódovém štítku je napsáno, ale jako součást ABS. Potom by mě zajímalo, jestli někdo dodělával ESP? Co je všechno potřeba? Snímač úhlu řízení, pak nějaké čidlo příčného zrychlení a co ještě? Ví někdo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a nespletl jsi si to s EBD náhodou.Pokud je ESP,jednotka se hlásí jako ABS-ESP a taky je tlačítko na palubce.

Nespletl. A to tlačítko tam není, když je ASR. To jsem se dočetl v dokumentaci. Údajně, tlačítkem ASR se vypíná současně i ESP pokud je a kontrolka je ten žlutý trojúhelník se šipkou. Na palubce mám ASR. Na vagu jsem v ABS o ESP nic nenašel. Ale možná to dělám špatně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a nespletl jsi si to s EBD náhodou.Pokud je ESP,jednotka se hlásí jako ABS-ESP a taky je tlačítko na palubce.

Nespletl. A to tlačítko tam není, když je ASR. To jsem se dočetl v dokumentaci. Údajně, tlačítkem ASR se vypíná současně i ESP pokud je a kontrolka je ten žlutý trojúhelník se šipkou. Na palubce mám ASR. Na vagu jsem v ABS o ESP nic nenašel. Ale možná to dělám špatně.

Pokud se jednotka nezahlásí, tak ESP nemáš... To že máš pouze tlačítko ASR na panelu hovoří taky těměř za vše... bylo bytam totiž tlačítko s popisem ESP :) kontrolka na budících je společná. Spíš bych to viděl na kombinaci ABS/ASR/EDS :) a dodělat jde všechno, ale moře práce a moře peněz :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ESP sem dodelaval, predtim tam bylo dodelany ASR ..na ESP toho potrebujes kotel- jednotka, valec s cidlem, duosenzor, kabelaz, ESP tlac., krouzek pod volant a odvzduzneni-brzdovka...vse zalezi za kolik co sezenes, ale treba jen novy krouzek pod volant stoji ve skode pres 7tis kc. ...

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...