Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Spíš 7-DSG...

Gerogi, nespím :smich:

7-gang: tak to bude pecka, to bude furt jen řadit :D:palec2:

"Nová fabia RS - o stupeň lepší." :smich:

No ale někdy míň znamená víc. Vždyť třeba pro rally je idelani třeba 4-kvalt (zkoušel se na 206 WRC) ale to musí stíhat motor ve velkém rozasahu otáček kroutící moment. No myslím, že v TopGearu to asi s automaten neuspějě :D když jsem viděl jak tam na tydle převodovky nadávají.

1. ale auto sa nevyraba kvoli TopGearu lol

2. tam nadavali na americke automaty a vsetky Alfa Romeo lol

Nadavali i na Aston Martin DB7 DB9 myslim tak nejak. Jako autoat dobry ale kdyz se chci projet opravdu sportovne chci

edit ------ fofrklacek --------

Upraveno od Mates_XIV

...klacek máš v gatích :p

Upraveno od krozo

  • 1 měsíc později...

Dnešní aktualitka na novinkách:

Dnes 10:41

Fabia RS se představí na ženevském autosalonu v březnu 2010. Potvrzený je koncernový motor 1,4 TSI s dvojitým přeplňováním – kompresorem i turbodmychadlem. Celkový výkon je i přes malý zdvihový objem dostatečný – Fabia RS dostane motor naladěný na 180 koní, podobně jako ostrý Seat Ibiza Cupra. Zrychlení 0-100 km/h očekávejte lehce nad hranicí 7 vteřin, maximální rychlost bude podle našich odhadů atakovat 225 km/h.

Pohon se u Fabie RS bude přenášet na přední kola, aby řidiči netrpěli nedostatkem zábavy, dostanou elektronickou uzávěrkou diferenciálu XDS, která napodobuje samosvorný diferenciál.

Převodovka bude výhradně automatická (DSG), sedmistupňová. Klasický manuál se kvůli zástavbě motoru 1,4 TSI nevešel. Kromě drobných změn na exteriéru lze očekávat i několik odlišností uvnitř vozu – sportovní volant či sedačky.

benzin schvaluju..ale automat ee...a ten vzhled mě zatím nijak nepřesvědčil :)

Těžko říct, jak tam bude automat fungovat, nicméně taky bych dal přednost klasice...radši 6st. manuál, než 7DSG. Když nad tím tak přemejšlím a shrnu si fakta, co už člověk ví a zná...pokud RS od Škody, tak bude asi rozumější jít do FI RS či ORS...

Na druhou stranu, už bylo třeba, aby byly nějaký nový, pěkný sedačky FRSácký do těch našich mazlíčků, tak ať si hlavně nad tímto dají záležet lol

Upraveno od Tangerín

škoda toho automatu...nějak mi to k tomu nesedí... :)

hmmm bylo by to super.. uvidíme :-)

Hurá hurá hurá => FRS II bude :palec2:

Jen jsem zvědavej jak si poradí s výškou a šířkou toho kočárku (F2) :kol-48:

myslím že ten7st.automat nemusí být špatnej,uvidíme až se v tom někdo sveze ;)

Já bych ten automat tak černě neviděl, když se to přepne na ruční sekvenční řazení a kdyby tam bylo ještě řazení na volantu z OII nebo SII, tak by to byla i docela zajímavá jízda.

Když si vezmete, že WRC nemá klasické H, ale sekvenční řazení...

Taky jsem spíše pro klasiku,ale pokud by bylo řazení padlama na volantu tak bych si ten 7kvalt užíval.(a když už by to musela řídit moje polovička tak by se jí automat hodil víc)

Upraveno od Standis

no já myslím a doufám že tam pádla budou ;)

jeli jste někdy s autem které má DSG??myslím že to nebude špatné..jsem pro dsg....

nejde o tom jestli s DSG má někdo zkušenosti nebo ne....jde o to, že alespoň dle mého by tam líp sedla klasika.....přeci jen, nebude se v tom závodit jako s WRC, že :)

Prosím, ale mohli by jste mi vysvětlit (laikovi) co se myslí tím:

"Pohon se u Fabie RS bude přenášet na přední kola, aby řidiči netrpěli nedostatkem zábavy, dostanou elektronickou uzávěrkou diferenciálu XDS, která napodobuje samosvorný diferenciál."

Vím co si mám představit pod slovy přední náhon, ale co pod tou uzávěrkou diferenciálu? Poraďte :kol-133:

Upraveno od NNN

Ta převodovka je parádní. Měl sem tu čest ji vyzkoušet v golfu R32 s 6-ti válcem. Normální človek není nikdy schopen zařadit rychleji než tenhle dvojspojkovej automat. Má i možnost manuálního řazení pod volantem. Staré automaty stály za prd, ale tyhle nové jezdí za lepší spotřebu a úžasně rychle řadí. Doporučuju vyzkoušet. Sám jsem byl proti automatům, ale po téhle zkušenosti jsem obrátil o 180°.

Tohle auto bude dobrý. Motor je super na auto takové váhové kategorie, bude mít elektronickou uzávěrku diferenciálu XDS z golfu GTI. Těším se. Stará FRS byla super, ale bohužel s dieselem. Teď konečně přijde pořádný motor.

Prosím, ale mohli by jste mi vysvětlit (laikovi) co se myslí tím:

"Pohon se u Fabie RS bude přenášet na přední kola, aby řidiči netrpěli nedostatkem zábavy, dostanou elektronickou uzávěrkou diferenciálu XDS, která napodobuje samosvorný diferenciál."

Vím co si mám představit pod slovy přední náhon, ale co pod tou uzávěrkou diferenciálu? Poraďte :kol-133:

pribrzdovanie vnutorneho kolesa do zakruty...

OK, nevím co jsem měl pořád za představu typu 4x4... To znamená, že se tím sníží nedotáčivost?

ale mlho :-)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.