Duben 8, 200817 r ...jenze my se tu bavime o benzinu a dieselu v pripadne FII RS ..nikdo se tu nebavi zda je to rotacka, PD, nebo CR a CR si samodrejme ponechava oznaceni TDI a neni kdovijak predelany, stejne jako kdyz se prechazelo u 1,9TDi rotacky na PD ..pokud bude 1,4 tak urcite nebude v nejsilnejsi verzi, pac to je jen Skoda....z te 1,4nejsem odvazanej sice treba 103Kw jede dobre, ale ty max nasponovany verze co do zivotnosti to asi nebude zadna slava.. jestli nekdy RS bude tak to vidim na 2,0TDi CR a 1,4TSi 170PS i to bude uspech.. neber to tak vážně, trocha srandy a rýpnutí, jinak neboj, vím jak TDI jede, mám tu čest 2,5TDI , to mělo být přátelské šťouchnutí, ne bodyček, psychouše nepotřebuju, bylo jen konstatování že u 24-ky jde taky o něco jiného než třeba u F1, kde naftu v životě neuvidíš
Duben 8, 200817 r neber to tak vážně, trocha srandy a rýpnutí, jinak neboj, vím jak TDI jede, mám tu čest 2,5TDI , to mělo být přátelské šťouchnutí, ne bodyček, psychouše nepotřebuju, bylo jen konstatování že u 24-ky jde taky o něco jiného než třeba u F1, kde naftu v životě neuvidíš ok Upraveno Duben 8, 200817 r od JasteR
Duben 8, 200817 r to už radeji pudu do G6 GTI co bude... ten by měl bejt taky tak nějak.. Upraveno Duben 8, 200817 r od kodemi
Duben 8, 200817 r Je pravda, že ideální bude, když použijí naftu i benzín jako to je u O2RS, aspoň si přijde každý na své. Jinak tady malý srovnávací test O2RS http://static.4men.cz.mediaweb.abradio.cz/video/98.wmv
Duben 8, 200817 r S tím souhlasím, ať si každý vybere. Myslím, že škodovka to pochopila a bude v nastoleném trendu pokračovat.
Duben 8, 200817 r ..no jenze zatim je na poradu dne "teren" a sportovnejsi auta jsou na druhou kolej Upraveno Duben 8, 200817 r od JasteR
Duben 9, 200817 r Je pravda, že ideální bude, když použijí naftu i benzín jako to je u O2RS, aspoň si přijde každý na své.Jinak tady malý srovnávací test O2RS http://static.4men.cz.mediaweb.abradio.cz/video/98.wmv Starý známý test z autowebu, už to tu několikrát bylo.
Duben 9, 200817 r Já kdybych to našel kde jsem to četl....ale prý do fabie II RS bude benzín pouze 1.4 TSI 92KW...silnější benzín nebude..někde jsem to minule našel na netu...ale kde..
Duben 9, 200817 r mira: IMHO nesmysl, už z důvodu mezigenerační degradace...a to nemluvím o tom, že právě motor o výkonu přes 100kW je důvodem pozdního uvedení až po FL
Duben 9, 200817 r No uvidíme co se z toho vyklube, to s tou mezigenerační degradací zní rozumně, ale ještě do toho může vstoupit koncernová politika. Každopádně 1.4 TSI se mi zamlouvá
Duben 10, 200817 r Je pravda, že ideální bude, když použijí naftu i benzín jako to je u O2RS, aspoň si přijde každý na své.Jinak tady malý srovnávací test O2RS http://static.4men.cz.mediaweb.abradio.cz/video/98.wmv Starej znamej a hodne neobektivni test ...klasika autoweb se ani neda cekat nic jineho , ale pro zasmani dobre ...
Květen 4, 200817 r Já jsem poslal přímo do Boleslavi maila kdy chystaj přijít s novou Fábíí RSem a bylo mě řečeno že o ní zatím neuvažujou. Že zkoumají jestli by to lidi vůbec chtěli a její výroba se prý vůbec neplánuje. Tak uvidíme jestli stará fábča dostane nového konkurenta nebo ne.
Květen 4, 200817 r Já jsem poslal přímo do Boleslavi maila kdy chystaj přijít s novou Fábíí RSem a bylo mě řečeno že o ní zatím neuvažujou. Že zkoumají jestli by to lidi vůbec chtěli a její výroba se prý vůbec neplánuje. No to je teda pěkný
Květen 4, 200817 r Nejspíše ano. Vemte si jak málo jezdí Fábíí RS. Asi by se jim to v prodeji moc nevyplatilo. Byla by to zase pro mnohé jen a pouze drahá Fábie.
Květen 4, 200817 r Já jsem poslal přímo do Boleslavi maila kdy chystaj přijít s novou Fábíí RSem a bylo mě řečeno že o ní zatím neuvažujou. Že zkoumají jestli by to lidi vůbec chtěli a její výroba se prý vůbec neplánuje. Tak uvidíme jestli stará fábča dostane nového konkurenta nebo ne. A ty si naivně myslíš, že ti řeknou pravdu narovinu? Co jsi čekal, že ti odpoví? Prostě dokud to nevyleze oficiálně ven včetně specifikací, tak ti samozřejmě nepošlou odpověď typu "bude tehdy a tehdy, s takovym a makovym motorem za takovouhle cenu", ale takhle to pěkně zaobalí...
Květen 4, 200817 r Nejspíše ano. Vemte si jak málo jezdí Fábíí RS. Asi by se jim to v prodeji moc nevyplatilo. Byla by to zase pro mnohé jen a pouze drahá Fábie. Zkus prodejnost FRS posuzovat jen podle její četnosti na silnicích v ČR...
Květen 4, 200817 r Zkus prodejnost FRS posuzovat jen podle její četnosti na silnicích v ČR... No treba v DE nebo UK jich jezdi havo ... to jen v cr je to sama socialni vybava a HTP ... ostatne vzhledem k platum se neni co divit.. a za tech 495t,- to nebyla vubec spatna nabidka, treba predtim normal 1,9TDi Eleg stala 515t,- a nemela xeny 16alu sport podvozek sedacky slabsi motor jen 5gang ...pak teda zlevnily... ale v globalu byla FRS cenove docela vyhodna... Upraveno Květen 4, 200817 r od JasteR
Květen 4, 200817 r Jednak vzhledem k platům a jednak vzhledem k české mentalitě, kdy drtivá většina lidí místo vybavenýho malýho auta s Motorem vezme radši oktu, byť je to úplnej holobyt s 1.4kou, černýma zrcátkama a bez klimy...hlavně, že maj větší auto než soused
Květen 4, 200817 r Jednak vzhledem k platům a jednak vzhledem k české mentalitě, kdy drtivá většina lidí místo vybavenýho malýho auta s Motorem vezme radši oktu, byť je to úplnej holobyt s 1.4kou, černýma zrcátkama a bez klimy...hlavně, že maj větší auto než soused .. no zavist je svine tj ...ale myslim si, ze vetsina to delala z rodinnejch-chaluparskejch duvodu - kufru nebo volila F Combi ...
Květen 4, 200817 r No, možno sa predsalen FRSII dočkáme... V ETKE sa už nachádza ako ND športový predný nárazník pre FII
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.