Přejít na obsah

1.2 HTP 40KW


Radiik5

Doporučené příspěvky

Opravitelné jsou ventily,teda je dáš jiné,případně poopravíš sedla,pokud to půjde.Ale jak zabráníš tomu ,aby se to nezopakovalo?To teda nevím...Budeš muset doufat ve štěstí.....Už jsem slyšel,co znamená zkratka HTP............haitra produkt.

To tak mysliš že je riziko že sa to podpalenie bude stale opakovat.

Ventil sa vymeni sedlo prebrusi a zabrusi to nestači?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec borci... No nerekl bych ze se ventili podpalujou, ale pri vyrobe jsou krive vyvrtany voditka vendilu a pak se vymlati hlava a zacne to propoustet... tak oficialni vyjadreni Skodovky pro servis. Nutna vymena hlavy! Ale spis to byla nejaka vadna serie od dodavatele, protoze se s tim uz nesetkavame.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec borci... No nerekl bych ze se ventili podpalujou, ale pri vyrobe jsou krive vyvrtany voditka vendilu a pak se vymlati hlava a zacne to propoustet... tak oficialni vyjadreni Skodovky pro servis. Nutna vymena hlavy! Ale spis to byla nejaka vadna serie od dodavatele, protoze se s tim uz nesetkavame.

A su tam nalisovane voditka alebo je to jeden kus.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

:huh: ....tak se nejspíš taky zařadím mezi smolaře 48tis.nalítáno 2,5měsíce po záruce.

Zatim se to projevuje zvyšeným klepaním na volnoběh a pří stání na křižovatce 2-3min.začne válec při rozjezdu vynechávat a nejde se pořádně rozject.Musím vypnout motor a znova nastartovat.Ted sem akorát byl ve škodě na Vagu zjištěna chyba 1.válce.Na pátek sem obědnanej na tlaky a dozvim se jak to je doopravdy.Ach jo doufam,že škoda aspon něco přispěje na opravu tohoto skvělého motoru(jak sem se dočet tak občas dá i po záruce).Jinak nevim vysolit cca 40 litru je opravdu radostná představa.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

By me zajimalo jak se k tomu stavi Skoda k temto vecem. Evidentne jde o konstrukcni chybu techto prihod jsem cetl uz spoustu. Ten motor delaji uz chvilku tak bych cekal, ze tohle se stavat nebude a tento fatalni kopanec vyresi.

Ja mam 1.2 47 KW tak doufam, ze me to nepotka, ale prevazne co jsem videl a cetl tak to byla 1.2 6V. Nekdo rika, ze je to podtacenim motoru, ale i tak by se to podle me nemelo stat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tomas: já myslim, že podtáčení asi ne... Protože za 1. auto pod 2000 skoro nejede, za 2. má při tom děsnej zvuk a vibruje a za 3. díky krátkým převodům to ani moc nejde ;)

Jinak doufám, že to škoda cvakne, když vyráběj takovej sráč ;)

btw kdyby to byl aspoň čtyřválec, u tohodle tribita bude asi dost problém jezdit na dva válce, jestli se to teda vůbec udrží nastartovaný lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám na tomhle motoru něco přes 60tis., teď musím jet na prohlídku, jezdím na všechny pravidelně a zatím teda bez problémů. Auto jsem kupoval nový v r.2004 a za tu dobu akorát problém se stabilizátorem, ale klasika opravená v záruce. Auto jsem nikdy neštřil a dával mu pěkně zabat, tak doufám, že ještě něco vydží. Jen tak mimochodem, kolik jste platili za prohlídku po 60tis.?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

60 000 km

722,-.........prohlidka

76,-..........vymena zarovky

400,-.........olej Total 7000 10W-40

118,-.........filtr oleje

12,60.........krouzek tesnici

272,-.........filtr pylovy

380,-.........filtr vzduchovy

521,10........svicky

12,-..........zarovka

47,70.........mazadlo

---------------------------------------

+ DPH = Kc 3081,- vc. DPH

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

60 000 km

722,-.........prohlidka

76,-..........vymena zarovky

400,-.........olej Total 7000 10W-40

118,-.........filtr oleje

12,60.........krouzek tesnici

272,-.........filtr pylovy

380,-.........filtr vzduchovy

521,10........svicky

12,-..........zarovka

47,70.........mazadlo

---------------------------------------

+ DPH = Kc 3081,- vc. DPH

Kdyby to tak bylo, tak je to super, každej rok platím tak kolem třech tisíc, ale tentokrát mi ze servisu napsali, že po 60 tis. to bude stát 6500 pokud bude vše bez problému, tak se mi to dávat nechce, ale stejně tam budu muset zajet, abych měl razítko do servisky, co kdyby náhodou odešel ventil :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:huh: ....tak se nejspíš taky zařadím mezi smolaře 48tis.nalítáno 2,5měsíce po záruce.

Zatim se to projevuje zvyšeným klepaním na volnoběh a pří stání na křižovatce 2-3min.začne válec při rozjezdu vynechávat a nejde se pořádně rozject.Musím vypnout motor a znova nastartovat.Ted sem akorát byl ve škodě na Vagu zjištěna chyba 1.válce.Na pátek sem obědnanej na tlaky a dozvim se jak to je doopravdy.Ach jo doufam,že škoda aspon něco přispěje na opravu tohoto skvělého motoru(jak sem se dočet tak občas dá i po záruce).Jinak nevim vysolit cca 40 litru je opravdu radostná představa.

tak bohužel nejhorší potvrzeno.... :feve: tlak na 2valci je v p...ly!!!!....nasledující postup je takovy někdy během příštího tydne se tam zajedu obědnat a cca 10-14dní to tam budou mít ...hlavu pošlou na posouzení do bolky a uvidí se jak to dopadne.....každopadně pokud mohu radit nikdo nekupujte htp 40kw!!!po 49tis.km dělat takovou opravu je fakt skvělej pocit.at už bolka něco dá nebo mě pošle do řiti.

Celkem sranda je,jak se nikdo nechce k dane problematice tohoto motoru vyjadřit at už pracovník v servisu tak samotna korespondence se škodou.každopadně není se čemu divit - kdyby veřejně přiznali že ten motor má "jiste" vady tak pozorovat následujíci paniku majitelu by musela bejt zábava!

Tímto bych se chtěl zeptat jestli tady náhodou je zaměstnanec origo-servisu a cokoliv o tom ví at sem nebo mě SZ napíše jak to probíha.At víme na co se připravit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je mi tě hrozně líto, ale já se tomu musim normálně smát..., u mě je motor se 49tkm zrovna v nejlepší kondici, kdy je akorát zajetý a má podávat nejlepší výkony a ne aby se rozpadnul...

Jinak když se to veme, tak skoro všechny motory jsou tragedie, MPI nekultivovaný, slabý a nenažraný, u HTP/12V do určitého roku přeskakoval rozvoďák, 16V především 74 trpěli do roku 2002 na žraní oleje a navíc už hodně lidí napsalo, že rozovody sotva vydržely do 90tkm, litr se neměl snad ani vyrábět, 2.0 je možná hrozně příjemný na jízdu, ale z pohledu konkurence je žalostně slabý, tříválcové TDI tragedie, SDI tahoun ale vzhledem k tomu, že s dieslem se hodně jezdí, tak by moh bejt silnější a TDI/74 je dost drahý... A potom si má člověk vybrat lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak to mas opravdu smulu, ale jak jsem psal vyse bud je v tom motoru konstrukcni vada, nebo byla nejaka serie, kde nebylo vse v poradku, protoze tyto pripady uz jsem nekolikrat cetl. Kdyby byla Skodovka seriozni tak by mela vse zacvakat, protoze tohle se nemuze stat po 50 000. To neni tesneni, ale cela hlava.

Docela by me zajimalo, jestli se tohle stava i u te silnejsi 47 KW ? Co jsem cetl tak to byly 40 KW ...

Snad to dobre dopadne a MB to opravi na svoje naklady.

Drzim palce :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě se to nějak nechce zdát, kdyby to přece byla konstrukční vada, tak se musí dříve nebo později objevit u všech těchto motorů. Osobně znám několik těchto motorů co mají najeto přes 200tis. a pořád ok a dokonce se jedná i o vozidlo autoškoly, kde dostává motor pořádně zabrat celej den. Třeba to bude fakt jenom nějaká série, třeba na to může mít vliv používaní míň kvalitního benzínu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jen tak pro info, já beru zásadně do všech aut co jsem kdy měl jenom omv, shell a agip. ted mám na htp 60tis. a zatím vypadá ok. Přiznám se, že někdy je krize a musím tankovat na vesnici u no name, ale to naberu za 200 na dojetí ke značkové pumpě. Auto jsem koupil nový a šetřil jsem ho prvních cca 3tis. kvůli usazení částí a pak jsem mu začal dávat. Nikdy nejezdím pod hranicí 2tis. ot. a spíš to hodně vytáčím. Olej nebere vůbec a když je rovinka, tak se dá dobře rozjet. Znám tyle motory který se nedostanou moc za 150 ani za boha. Motor je od toho, aby se točil a ne aby se dusil a když se mění pravidelně kvalitní olej, tak vyšší otáčky motoru vůbec neškodí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

one-z: este si zabudol ze 1,4 16V klepotanie a uzasny E-gas a RJ magneti marelli to je priam zazitok s tym sa pohnut v briezku, bud to huci ako blazon alebo to kucka ( dusi sa ). fuck

p.s.: a co cakas ze skodovka prizna chybu a da vyjadrenie HTP maju konstrukcne vady ktore sa mozu prejavit takymito zavadami, 16V klepocu a pod. co im ostane mozu prerusit vyrobu tak na 1-2 a odstranovat chyby a vady majitelom aut :feve:

a preto zvolajme slava slava slava a :skoda: :skoda: :skoda: teda celemu koncernu vw, za ich technicku pokrocilost, vyspelost, hlavne kvalitu a spolahlivost. este raz :skoda::skoda::skoda:fuck fuck fuck

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...