hubo44 Vloženo 8. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2007 Opravitelné jsou ventily,teda je dáš jiné,případně poopravíš sedla,pokud to půjde.Ale jak zabráníš tomu ,aby se to nezopakovalo?To teda nevím...Budeš muset doufat ve štěstí.....Už jsem slyšel,co znamená zkratka HTP............haitra produkt. To tak mysliš že je riziko že sa to podpalenie bude stale opakovat. Ventil sa vymeni sedlo prebrusi a zabrusi to nestači? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 8. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2007 Nejsem jasnovidec............ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zarofka.cz Vloženo 9. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2007 Zdarec borci... No nerekl bych ze se ventili podpalujou, ale pri vyrobe jsou krive vyvrtany voditka vendilu a pak se vymlati hlava a zacne to propoustet... tak oficialni vyjadreni Skodovky pro servis. Nutna vymena hlavy! Ale spis to byla nejaka vadna serie od dodavatele, protoze se s tim uz nesetkavame. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 9. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2007 Zdarec borci... No nerekl bych ze se ventili podpalujou, ale pri vyrobe jsou krive vyvrtany voditka vendilu a pak se vymlati hlava a zacne to propoustet... tak oficialni vyjadreni Skodovky pro servis. Nutna vymena hlavy! Ale spis to byla nejaka vadna serie od dodavatele, protoze se s tim uz nesetkavame. A su tam nalisovane voditka alebo je to jeden kus. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 9. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2007 (editace) Ale podpalujou,vypadají jako kvítečka ,když je po nich.Sedla jsou v pořádku a nebo někdy bývají taky uvolněná...a to stím setkávám pořád...není měsíce bez... Editováno: 9. Prosinec 2007, autor: DIAGNOSTIK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marys Vloženo 11. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 11. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2007 Hubo v etke taký samostatný kus neexistuje,ale zalisované to byť môže iba to nieje náhradný diel! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 11. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2007 Hubo v etke taký samostatný kus neexistuje,ale zalisované to byť môže iba to nieje náhradný diel! Tak to dam vysustružit ak to bude potrebne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 12. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2007 Tak to dam vysustružit ak to bude potrebne. Nezapomen k tomu vyrobit i nové vodítka a bezpečně je vyměn,pokud Ti to půjde.....To je ten prvotní problém.......A až ti to najezdí aspon 20 000bez problému,tak dej vědět....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 12. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2007 Nezapomen k tomu vyrobit i nové vodítka a bezpečně je vyměn,pokud Ti to půjde.....To je ten prvotní problém.......A až ti to najezdí aspon 20 000bez problému,tak dej vědět....... Sobotu sa to rozhodi a uvidim ako to bube vypadat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raca Vloženo 15. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2008 ....tak se nejspíš taky zařadím mezi smolaře 48tis.nalítáno 2,5měsíce po záruce. Zatim se to projevuje zvyšeným klepaním na volnoběh a pří stání na křižovatce 2-3min.začne válec při rozjezdu vynechávat a nejde se pořádně rozject.Musím vypnout motor a znova nastartovat.Ted sem akorát byl ve škodě na Vagu zjištěna chyba 1.válce.Na pátek sem obědnanej na tlaky a dozvim se jak to je doopravdy.Ach jo doufam,že škoda aspon něco přispěje na opravu tohoto skvělého motoru(jak sem se dočet tak občas dá i po záruce).Jinak nevim vysolit cca 40 litru je opravdu radostná představa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomasx Vloženo 15. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2008 By me zajimalo jak se k tomu stavi Skoda k temto vecem. Evidentne jde o konstrukcni chybu techto prihod jsem cetl uz spoustu. Ten motor delaji uz chvilku tak bych cekal, ze tohle se stavat nebude a tento fatalni kopanec vyresi. Ja mam 1.2 47 KW tak doufam, ze me to nepotka, ale prevazne co jsem videl a cetl tak to byla 1.2 6V. Nekdo rika, ze je to podtacenim motoru, ale i tak by se to podle me nemelo stat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 15. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2008 Tomas: já myslim, že podtáčení asi ne... Protože za 1. auto pod 2000 skoro nejede, za 2. má při tom děsnej zvuk a vibruje a za 3. díky krátkým převodům to ani moc nejde Jinak doufám, že to škoda cvakne, když vyráběj takovej sráč btw kdyby to byl aspoň čtyřválec, u tohodle tribita bude asi dost problém jezdit na dva válce, jestli se to teda vůbec udrží nastartovaný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 16. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2008 Já mám na tomhle motoru něco přes 60tis., teď musím jet na prohlídku, jezdím na všechny pravidelně a zatím teda bez problémů. Auto jsem kupoval nový v r.2004 a za tu dobu akorát problém se stabilizátorem, ale klasika opravená v záruce. Auto jsem nikdy neštřil a dával mu pěkně zabat, tak doufám, že ještě něco vydží. Jen tak mimochodem, kolik jste platili za prohlídku po 60tis.? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NiceOne Vloženo 16. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2008 60 000 km 722,-.........prohlidka 76,-..........vymena zarovky 400,-.........olej Total 7000 10W-40 118,-.........filtr oleje 12,60.........krouzek tesnici 272,-.........filtr pylovy 380,-.........filtr vzduchovy 521,10........svicky 12,-..........zarovka 47,70.........mazadlo --------------------------------------- + DPH = Kc 3081,- vc. DPH Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 17. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2008 60 000 km722,-.........prohlidka 76,-..........vymena zarovky 400,-.........olej Total 7000 10W-40 118,-.........filtr oleje 12,60.........krouzek tesnici 272,-.........filtr pylovy 380,-.........filtr vzduchovy 521,10........svicky 12,-..........zarovka 47,70.........mazadlo --------------------------------------- + DPH = Kc 3081,- vc. DPH Kdyby to tak bylo, tak je to super, každej rok platím tak kolem třech tisíc, ale tentokrát mi ze servisu napsali, že po 60 tis. to bude stát 6500 pokud bude vše bez problému, tak se mi to dávat nechce, ale stejně tam budu muset zajet, abych měl razítko do servisky, co kdyby náhodou odešel ventil :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 17. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2008 No hlavně Nice má určo vlastní olej a navíc mi přijde že jezdí do jednoho z nejlevnějších servisů Škoda (podle těch cen) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NiceOne Vloženo 17. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2008 Olej byl samozrejme vlastni, je v cene. Jinak nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raca Vloženo 18. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2008 ....tak se nejspíš taky zařadím mezi smolaře 48tis.nalítáno 2,5měsíce po záruce.Zatim se to projevuje zvyšeným klepaním na volnoběh a pří stání na křižovatce 2-3min.začne válec při rozjezdu vynechávat a nejde se pořádně rozject.Musím vypnout motor a znova nastartovat.Ted sem akorát byl ve škodě na Vagu zjištěna chyba 1.válce.Na pátek sem obědnanej na tlaky a dozvim se jak to je doopravdy.Ach jo doufam,že škoda aspon něco přispěje na opravu tohoto skvělého motoru(jak sem se dočet tak občas dá i po záruce).Jinak nevim vysolit cca 40 litru je opravdu radostná představa. tak bohužel nejhorší potvrzeno.... tlak na 2valci je v p...ly!!!!....nasledující postup je takovy někdy během příštího tydne se tam zajedu obědnat a cca 10-14dní to tam budou mít ...hlavu pošlou na posouzení do bolky a uvidí se jak to dopadne.....každopadně pokud mohu radit nikdo nekupujte htp 40kw!!!po 49tis.km dělat takovou opravu je fakt skvělej pocit.at už bolka něco dá nebo mě pošle do řiti. Celkem sranda je,jak se nikdo nechce k dane problematice tohoto motoru vyjadřit at už pracovník v servisu tak samotna korespondence se škodou.každopadně není se čemu divit - kdyby veřejně přiznali že ten motor má "jiste" vady tak pozorovat následujíci paniku majitelu by musela bejt zábava! Tímto bych se chtěl zeptat jestli tady náhodou je zaměstnanec origo-servisu a cokoliv o tom ví at sem nebo mě SZ napíše jak to probíha.At víme na co se připravit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 18. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2008 Je mi tě hrozně líto, ale já se tomu musim normálně smát..., u mě je motor se 49tkm zrovna v nejlepší kondici, kdy je akorát zajetý a má podávat nejlepší výkony a ne aby se rozpadnul... Jinak když se to veme, tak skoro všechny motory jsou tragedie, MPI nekultivovaný, slabý a nenažraný, u HTP/12V do určitého roku přeskakoval rozvoďák, 16V především 74 trpěli do roku 2002 na žraní oleje a navíc už hodně lidí napsalo, že rozovody sotva vydržely do 90tkm, litr se neměl snad ani vyrábět, 2.0 je možná hrozně příjemný na jízdu, ale z pohledu konkurence je žalostně slabý, tříválcové TDI tragedie, SDI tahoun ale vzhledem k tomu, že s dieslem se hodně jezdí, tak by moh bejt silnější a TDI/74 je dost drahý... A potom si má člověk vybrat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomasx Vloženo 19. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2008 No tak to mas opravdu smulu, ale jak jsem psal vyse bud je v tom motoru konstrukcni vada, nebo byla nejaka serie, kde nebylo vse v poradku, protoze tyto pripady uz jsem nekolikrat cetl. Kdyby byla Skodovka seriozni tak by mela vse zacvakat, protoze tohle se nemuze stat po 50 000. To neni tesneni, ale cela hlava. Docela by me zajimalo, jestli se tohle stava i u te silnejsi 47 KW ? Co jsem cetl tak to byly 40 KW ... Snad to dobre dopadne a MB to opravi na svoje naklady. Drzim palce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 21. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2008 Mě se to nějak nechce zdát, kdyby to přece byla konstrukční vada, tak se musí dříve nebo později objevit u všech těchto motorů. Osobně znám několik těchto motorů co mají najeto přes 200tis. a pořád ok a dokonce se jedná i o vozidlo autoškoly, kde dostává motor pořádně zabrat celej den. Třeba to bude fakt jenom nějaká série, třeba na to může mít vliv používaní míň kvalitního benzínu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 21. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2008 raca: Kde si bral benzín? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 21. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2008 jen tak pro info, já beru zásadně do všech aut co jsem kdy měl jenom omv, shell a agip. ted mám na htp 60tis. a zatím vypadá ok. Přiznám se, že někdy je krize a musím tankovat na vesnici u no name, ale to naberu za 200 na dojetí ke značkové pumpě. Auto jsem koupil nový a šetřil jsem ho prvních cca 3tis. kvůli usazení částí a pak jsem mu začal dávat. Nikdy nejezdím pod hranicí 2tis. ot. a spíš to hodně vytáčím. Olej nebere vůbec a když je rovinka, tak se dá dobře rozjet. Znám tyle motory který se nedostanou moc za 150 ani za boha. Motor je od toho, aby se točil a ne aby se dusil a když se mění pravidelně kvalitní olej, tak vyšší otáčky motoru vůbec neškodí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 21. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2008 one-z: este si zabudol ze 1,4 16V klepotanie a uzasny E-gas a RJ magneti marelli to je priam zazitok s tym sa pohnut v briezku, bud to huci ako blazon alebo to kucka ( dusi sa ). p.s.: a co cakas ze skodovka prizna chybu a da vyjadrenie HTP maju konstrukcne vady ktore sa mozu prejavit takymito zavadami, 16V klepocu a pod. co im ostane mozu prerusit vyrobu tak na 1-2 a odstranovat chyby a vady majitelom aut a preto zvolajme slava slava slava a :skoda: teda celemu koncernu vw, za ich technicku pokrocilost, vyspelost, hlavne kvalitu a spolahlivost. este raz :skoda: fuck Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.