Přejít na obsah

Jaký motor zvolit do Fabie I


DEZENT

Doporučené příspěvky

aby ste sa s tým výkonom neposrali....mam 47kw a uplne mi to stačí aj na predbiehanie, ide to o mnoho lepšie ako felda, ktorú som mal mnoho rokov a aj tá mi motorovo stačila, preháňate až to bolí. Nie každý potrebuje jazdiť 180kmh a zrýchliť za 10sek. a tým si zvyšovať sebavedomie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mě třeba 47 kW nestačí. A kupodivu nestačilo ani tomu váhavému HTP red font, když se snažil předjet v těch zatáčkách ten náklaďák. Vykoukl, chvíli přemýšlel a zase se zařadil.

Na druhous tranu netvrdím, že na D1 dokáže lítat 1.2 HTP v červeným fontu i 200 km/h. Ono i 1.4 TDI šlape skvěle v těch 170-180 km/h. Ale předjet třeba s tím 1.4 TDI náklďák, kterej jede 80 km/h je umění. Na to, co tam zařadit, aby jeden potřeboval věšteckou kouli.

Jinak, deklarované zrychlení 1.2 HTP 12V, provedení Combi 0-100 km - 16.3 s, 1.4 TDI-51 kW Combi 15,3 s, Forman 136 LS 14,6 s (ale ten je jen pro porovnání)

A taky nechápu, jak dneska někdo může dávat do aut, které váží cca 1200 kg motory, které mají pod 80 HP. Optimum na 1200 kg vidím okolo 90 HP.

Na druhou stranu můžeme být rádi, že Škodovka nedělá šlapací motory :) a že začíná na těch 1.2 / 40 kW .. sorry, teď už 44 kW :)

P.S.: když jsem si dělal rozvahu, jestli používat svůj letitý 47 kW SaugDiesel, nebo jít do 1.2 HTP (výbavou bych si rozhodně nepomohl), nějak mi stále vychází ten starej wergl lépe (a do kopce i těm 1.2 red fontům ujede). Mám prostě nostalgické auto :) Na náklady se mě neptejte, furt se něco se*e :)

Ona nějaká rozumná motorizace na F1 chyběla, F2 má už 1.6, tak jsem zvědavej, jak se bude prodávat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aby ste sa s tým výkonom neposrali....mam 47kw a uplne mi to stačí aj na predbiehanie, ide to o mnoho lepšie ako felda, ktorú som mal mnoho rokov a aj tá mi motorovo stačila, preháňate až to bolí. Nie každý potrebuje jazdiť 180kmh a zrýchliť za 10sek. a tým si zvyšovať sebavedomie.

neboj s vykonu sa neposerem. ani nepotrebujem aby to jazdilo ako formula. ale vidim ze tebe pasivna bezpecnost nic nehovori. a to ze si nemal problem obehnut a neviem ako kto ale ked niekedy vidim ako ledva to niektori stihaju. uz vidim ako v kopci si v pohodicke das blinker a predbiehas kedy sa ti chce si musis secakra rozmyslet ci obiehat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

neboj s vykonu sa neposerem. ani nepotrebujem aby to jazdilo ako formula. ale vidim ze tebe pasivna bezpecnost nic nehovori.

Ehm, nechci se hádat, ale pasivní bezpečnost je těch 1200 kg a 1-2 airbagy (možná i víc) - aktivní bezpečností jsou dobré tlumičee, skvělý motor, ostré brzdy a neuvěřitelné zrychlení :)

Houmre: sice mluvíš po slovensky, ale za některé výrazy by se v Čechách styděl i dlaždič. Zkus na nich zapracovat. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aby ste sa s tým výkonom neposrali....mam 47kw a uplne mi to stačí aj na predbiehanie, ide to o mnoho lepšie ako felda, ktorú som mal mnoho rokov a aj tá mi motorovo stačila, preháňate až to bolí. Nie každý potrebuje jazdiť 180kmh a zrýchliť za 10sek. a tým si zvyšovať sebavedomie.

to je v poriadku ze Ti to staci, len prosim Ta nepausalizuj a nehadz vsetkych do jedneho vreca.

Ja mam tiez HTP a 47kW, zalezi od preferencii, na predbiehanie je tam mala vykonova rezerva, a co nezrychlkis, neukecas.

Nna bezne jazdenie postacuje a to plne, ale prosim ta nepausalizuj

BTW: vykonu nieje nikdy dost a to je citit hlavne pri slabsich motorizaciach

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam taky 12V HTP a jezdi se mi s ni vyborne..ja vic nez 130 stejne nejezdim a nikdy se mi jeste nestalo ze bych mel problem s predjizdenim. A v zadnem pripade pro me neni jizda utrpenim. Bezva spotreba a dostacujici vykon.

jazdi sa s nim vramci moznosti a vykonu tak akurat, postacujuco vzhhladom na dynamiku a vyborne vzhladom na vykon a sprevodovanie a spotrebu,

ale dovolim si povedat ze predbiehanie je to prave orechove, samozrejme vzdy zalezi na vodicovi a nie na vykone.

O utrpeni nemoze byt ani rec, ale na druhej strane neda sa hovorit o vykonovej rezerve ci pohodlnej "plavbe" na okreskach (o dialniociach nehovorim)

HTP si osobne myslim plne splna to na co je urcene, do mesta a na okresky je to skvela motorizacia, dych straca az pri dialnicnych rychlostiach, pripadne pri tiahlejsich kopcoch ci prudsich stupaniach, alebo plne nalozene, ale inac je to pohodova motorizacia pre mladu rodinu ci chluparov, skratka pre beznych ludi co najazdia do 25tkm/rok.

Ja sam mam Combika HTP a pouzivam ho prevazne na okresky (odhadom cez 65% jazd tvoria okresky, zvysok mesto a dialnice) a to prevazne dlhe jazdy nad 400km vkuse a nestazujem sa jak prazdny tak plne nalozeny, ani na dynamiku ani na spotrebu, chce to len predvidat a ratat s danym zrychlenim a vediet kedy a ako predbiehat ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aby ste sa s tým výkonom neposrali....mam 47kw a uplne mi to stačí aj na predbiehanie, ide to o mnoho lepšie ako felda, ktorú som mal mnoho rokov a aj tá mi motorovo stačila, preháňate až to bolí. Nie každý potrebuje jazdiť 180kmh a zrýchliť za 10sek. a tým si zvyšovať sebavedomie.

to je v poriadku ze Ti to staci, len prosim Ta nepausalizuj a nehadz vsetkych do jedneho vreca.

Ja mam tiez HTP a 47kW, zalezi od preferencii, na predbiehanie je tam mala vykonova rezerva, a co nezrychlkis, neukecas.

Nna bezne jazdenie postacuje a to plne, ale prosim ta nepausalizuj

BTW: vykonu nieje nikdy dost a to je citit hlavne pri slabsich motorizaciach

s tymto suhlasim a este by som doplnil ze tych 47kW na hopsanie do mesta a mimo mesto na 90km/h staci a este tam ten nejaky kW na zvys je ale ak tam mas 3-4 ludi alebo ides na dovolenku tak v kopci to nema uz ziadnu rezervu tam ides co to da.

p.s.: nazor ze v kopci bez problemov obehnes tak jedine traktor za predpokladu ze su tam dva pruhy inak nie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mě třeba 47 kW nestačí. A kupodivu nestačilo ani tomu váhavému HTP red font, když se snažil předjet v těch zatáčkách ten náklaďák. Vykoukl, chvíli přemýšlel a zase se zařadil.

Na druhous tranu netvrdím, že na D1 dokáže lítat 1.2 HTP v červeným fontu i 200 km/h. Ono i 1.4 TDI šlape skvěle v těch 170-180 km/h. Ale předjet třeba s tím 1.4 TDI náklďák, kterej jede 80 km/h je umění. Na to, co tam zařadit, aby jeden potřeboval věšteckou kouli.

Jinak, deklarované zrychlení 1.2 HTP 12V, provedení Combi 0-100 km - 16.3 s, 1.4 TDI-51 kW Combi 15,3 s, Forman 136 LS 14,6 s (ale ten je jen pro porovnání)

A taky nechápu, jak dneska někdo může dávat do aut, které váží cca 1200 kg motory, které mají pod 80 HP. Optimum na 1200 kg vidím okolo 90 HP.

Na druhou stranu můžeme být rádi, že Škodovka nedělá šlapací motory :) a že začíná na těch 1.2 / 40 kW .. sorry, teď už 44 kW :)

P.S.: když jsem si dělal rozvahu, jestli používat svůj letitý 47 kW SaugDiesel, nebo jít do 1.2 HTP (výbavou bych si rozhodně nepomohl), nějak mi stále vychází ten starej wergl lépe (a do kopce i těm 1.2 red fontům ujede). Mám prostě nostalgické auto :) Na náklady se mě neptejte, furt se něco se*e :)

Ona nějaká rozumná motorizace na F1 chyběla, F2 má už 1.6, tak jsem zvědavej, jak se bude prodávat...

kazdy ma na vyber co si vyberie aku motorizaciu ci 1,0 37kW cez 1,9 SDI 47kW az po 2,0 80kW ci 1,9 TDI 96kW,

v kazdom pripade vyber je, a zalezi len a len na zakaznikovi.....

(ono Fabii I chyba nejaky lepsi benzin povedzme 1,6 75kW ?, a takisto aj 1,6 TDI povedmze 75kW?)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aby ste sa s tým výkonom neposrali....mam 47kw a uplne mi to stačí aj na predbiehanie, ide to o mnoho lepšie ako felda, ktorú som mal mnoho rokov a aj tá mi motorovo stačila, preháňate až to bolí. Nie každý potrebuje jazdiť 180kmh a zrýchliť za 10sek. a tým si zvyšovať sebavedomie.

neboj s vykonu sa neposerem. ani nepotrebujem aby to jazdilo ako formula. ale vidim ze tebe pasivna bezpecnost nic nehovori. a to ze si nemal problem obehnut a neviem ako kto ale ked niekedy vidim ako ledva to niektori stihaju. uz vidim ako v kopci si v pohodicke das blinker a predbiehas kedy sa ti chce si musis secakra rozmyslet ci obiehat.

to potrvdzujem, so slabsou motorizaciou sa horsie obieha, resp sofer musi byt lepsi (rozumej, vediet odhadnut kedy moze zacat manever a ci ho stihne este skor ako vyhodi smerovku) motorista ako sofer v silnejsej vykonovej motorizacii.

Ale vacsinou je to o vodicoch, obiehanie je o predvidani a dobrom odhade schopnosti, rychlosti casu stuacie atd...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono zase na druhou stranu i silnější motorizace není samospasitelná. Naopak občas zjišťuju, že předjíždím i tam, kde by mě to se slabším motorem ani nenapadlo a mám to potom "o fous" a zbytečně vytvořím krizovou situaci, co se mi např. předtím s feldou 1.3 nestalo, bo tam sem si sakra rozmyslel než jsem začal předjíždět a čekal raději na pěknou dlouhou rovinku.

Ale jak si člověl zvykne na ten výkon, tak do slabšího motoru už bych nešel. Ne nadarmo se říká že s jídlem roste chuť.

PS: Před tím jsem měl vysokootáčkovou Toyotu Corollu 1.3 55kW - (950kg, 0-100km/h % 11,5 101N.m/4800ot.) a ta jela perfektně, ale až tak od 4500ot-7000ot. Potom jsem přesedlal na Feldu ( 0-100km/h = 13,5) a subjektivně mi připadala živější, protože v pohodě táhla i do kopce při 2500ot., kdy měla největší N.m) Takže všechno je subjektivní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A už je tu přesně to, co jsem psal v posledním příspěvku :)

47kW je pořád 47KW, jedno jestli ve Favoritu nebo Fabii (ta je navíc o nějaký ten metrák těžší). Nazvat výkon 60 psích sil na auto o váze okolo 1200kg jako dostačující pro předjíždění prostě objektivně nejde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zjistil jsem proc nemam problemy s predjizdenim. Pac nemam problem si pockat na prehledny usek a to snad dela kazdy rozumny clovek bez ohledu na to jake ridi auto. A to ze facko jede stejne jak fabina, to je dobra sranda. Zvlastni je, ze hromadu nehod zpusobi sebevedomi ridici se spoustou koni pod kapotou a duverou v ne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zjistil jsem proc nemam problemy s predjizdenim. Pac nemam problem si pockat na prehledny usek a to snad dela kazdy rozumny clovek bez ohledu na to jake ridi auto. A to ze facko jede stejne jak fabina, to je dobra sranda. Zvlastni je, ze hromadu nehod zpusobi sebevedomi ridici se spoustou koni pod kapotou a duverou v ne...

PLNE SUHLASIM

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím, že bouračky obecně vůbec nesouvisí s počtem koní, ale jen a jen se spojnicí sedák – volant :)

A srovnání s Fáčkem? Myslím, že pro těch 7 nejslabších motorizací Fabii nevyznívá srovnání zrovna příznivě. Stačí pár čísel – Fáčko:

Výkon: 40-50kW

Hmotnost: 875 kg

Zrychlení: 14 -15s dle motoru

Fabia 1.0 – 1.4 TDi:

Výkon: 37 – 51kW

Hmotnost: 1060 – 1130 kg

Zrychlení: od 15,4s pro MPi 50kW do 18,4s pro HTP

O litru jsem údaj nikde nenašel, ale dvacka tam bude.

Felda 1.3:

Výkon: 40 - 50 kW

Hmotnost: 970 kg

Zrychlení: 13,5 – 15,5s dle motoru

Tolik suchá řeč čísel. Názor ať si udělá každý sám. Mě to vychází, že Fabia prostě objektivně pojede hůře.

Subjektivní dojmy a pocity, že nějaké auto jede líp znám i já, a jsou bohužel zcela irelevantní. Vychází totiž z toho, na jaký motor je člověk zvyklý a jak subjektivně vnímá jiný motor s odlišnou křivkou krouťáku. Příkladem může být např. TDi (klidně i to nejslabší), kde okolo 2000-2500 ot. má člověk subjektivní pocit výkonu jen proto, že jeho absolutní přírůstek se vzrůstajíccími otáčkami prostě rapidně klesá. Naproti tomu u TSFI s plochou křivkou krouťáku je přírůstek výkonu plynulý a motor tak vzbuzuje subjektivně pocit slabšího, protože nemá otáčky, kdy to s člověkem škubne výrazně víc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím, že bouračky obecně vůbec nesouvisí s počtem koní, ale jen a jen se spojnicí sedák – volant :)

A srovnání s Fáčkem? Myslím, že pro těch 7 nejslabších motorizací Fabii nevyznívá srovnání zrovna příznivě. Stačí pár čísel – Fáčko:

Výkon: 40-50kW

Hmotnost: 875 kg

Zrychlení: 14 -15s dle motoru

Fabia 1.0 – 1.4 TDi:

Výkon: 37 – 51kW

Hmotnost: 1060 – 1130 kg

Zrychlení: od 15,4s pro MPi 50kW do 18,4s pro HTP

O litru jsem údaj nikde nenašel, ale dvacka tam bude.

Felda 1.3:

Výkon: 40 - 50 kW

Hmotnost: 970 kg

Zrychlení: 13,5 – 15,5s dle motoru

Tolik suchá řeč čísel. Názor ať si udělá každý sám. Mě to vychází, že Fabia prostě objektivně pojede hůře.

Subjektivní dojmy a pocity, že nějaké auto jede líp znám i já, a jsou bohužel zcela irelevantní. Vychází totiž z toho, na jaký motor je člověk zvyklý a jak subjektivně vnímá jiný motor s odlišnou křivkou krouťáku. Příkladem může být např. TDi (klidně i to nejslabší), kde okolo 2000-2500 ot. má člověk subjektivní pocit výkonu jen proto, že jeho absolutní přírůstek se vzrůstajíccími otáčkami prostě rapidně klesá. Naproti tomu u TSFI s plochou křivkou krouťáku je přírůstek výkonu plynulý a motor tak vzbuzuje subjektivně pocit slabšího, protože nemá otáčky, kdy to s člověkem škubne výrazně víc.

Moje staré fáčko karbec 50KW 105nm dokonce stovka za 13s.........tenkrát jsme zkoušeli sprint na letišti s fabkou 1.4 50KW a fabka dost ztrácela ovšem její čas přišel při cca 140km/h tam už fáčko jen pomaloučku zrychluje a fabka jede dál na cca 170km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslim, že je pomalu čas to tu ukončit, sklouzáváme opět do známých intencí začínajících na písmenko H ;)

Souhlas takhle debata již nemá s původní otázkou nic společného......

Plný souhlas...všem ještě jednou děkuji za velmi zajímavé příspěvky :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslim, že je pomalu čas to tu ukončit, sklouzáváme opět do známých intencí začínajících na písmenko H ;)

Souhlas takhle debata již nemá s původní otázkou nic společného......

Plný souhlas...všem ještě jednou děkuji za velmi zajímavé příspěvky :palec2:

Není zač doufám že jsme ti alespon trochu ujasnily volbu motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím, že bouračky obecně vůbec nesouvisí s počtem koní, ale jen a jen se spojnicí sedák – volant :)

A srovnání s Fáčkem? Myslím, že pro těch 7 nejslabších motorizací Fabii nevyznívá srovnání zrovna příznivě. Stačí pár čísel – Fáčko:

Výkon: 40-50kW

Hmotnost: 875 kg

Zrychlení: 14 -15s dle motoru

Fabia 1.0 – 1.4 TDi:

Výkon: 37 – 51kW

Hmotnost: 1060 – 1130 kg

Zrychlení: od 15,4s pro MPi 50kW do 18,4s pro HTP

O litru jsem údaj nikde nenašel, ale dvacka tam bude.

Felda 1.3:

Výkon: 40 - 50 kW

Hmotnost: 970 kg

Zrychlení: 13,5 – 15,5s dle motoru

Tolik suchá řeč čísel. Názor ať si udělá každý sám. Mě to vychází, že Fabia prostě objektivně pojede hůře.

Subjektivní dojmy a pocity, že nějaké auto jede líp znám i já, a jsou bohužel zcela irelevantní. Vychází totiž z toho, na jaký motor je člověk zvyklý a jak subjektivně vnímá jiný motor s odlišnou křivkou krouťáku. Příkladem může být např. TDi (klidně i to nejslabší), kde okolo 2000-2500 ot. má člověk subjektivní pocit výkonu jen proto, že jeho absolutní přírůstek se vzrůstajíccími otáčkami prostě rapidně klesá. Naproti tomu u TSFI s plochou křivkou krouťáku je přírůstek výkonu plynulý a motor tak vzbuzuje subjektivně pocit slabšího, protože nemá otáčky, kdy to s člověkem škubne výrazně víc.

Moje staré fáčko karbec 50KW 105nm dokonce stovka za 13s.........tenkrát jsme zkoušeli sprint na letišti s fabkou 1.4 50KW a fabka dost ztrácela ovšem její čas přišel při cca 140km/h tam už fáčko jen pomaloučku zrychluje a fabka jede dál na cca 170km

to sa nemoze zrovnavat. je to hlavne aj o pruznom zrychleni tahu vo vyssich otackach a hlavne o sprevodovani a hadam mi nechce nikto tvrdit ze favorit dokaze zrychlovat v 80km/h zo zaradenou 5-kou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím, že bouračky obecně vůbec nesouvisí s počtem koní, ale jen a jen se spojnicí sedák – volant :)

A srovnání s Fáčkem? Myslím, že pro těch 7 nejslabších motorizací Fabii nevyznívá srovnání zrovna příznivě. Stačí pár čísel – Fáčko:

Výkon: 40-50kW

Hmotnost: 875 kg

Zrychlení: 14 -15s dle motoru

Fabia 1.0 – 1.4 TDi:

Výkon: 37 – 51kW

Hmotnost: 1060 – 1130 kg

Zrychlení: od 15,4s pro MPi 50kW do 18,4s pro HTP

O litru jsem údaj nikde nenašel, ale dvacka tam bude.

Felda 1.3:

Výkon: 40 - 50 kW

Hmotnost: 970 kg

Zrychlení: 13,5 – 15,5s dle motoru

Tolik suchá řeč čísel. Názor ať si udělá každý sám. Mě to vychází, že Fabia prostě objektivně pojede hůře.

Subjektivní dojmy a pocity, že nějaké auto jede líp znám i já, a jsou bohužel zcela irelevantní. Vychází totiž z toho, na jaký motor je člověk zvyklý a jak subjektivně vnímá jiný motor s odlišnou křivkou krouťáku. Příkladem může být např. TDi (klidně i to nejslabší), kde okolo 2000-2500 ot. má člověk subjektivní pocit výkonu jen proto, že jeho absolutní přírůstek se vzrůstajíccími otáčkami prostě rapidně klesá. Naproti tomu u TSFI s plochou křivkou krouťáku je přírůstek výkonu plynulý a motor tak vzbuzuje subjektivně pocit slabšího, protože nemá otáčky, kdy to s člověkem škubne výrazně víc.

Moje staré fáčko karbec 50KW 105nm dokonce stovka za 13s.........tenkrát jsme zkoušeli sprint na letišti s fabkou 1.4 50KW a fabka dost ztrácela ovšem její čas přišel při cca 140km/h tam už fáčko jen pomaloučku zrychluje a fabka jede dál na cca 170km

to sa nemoze zrovnavat. je to hlavne aj o pruznom zrychleni tahu vo vyssich otackach a hlavne o sprevodovani a hadam mi nechce nikto tvrdit ze favorit dokaze zrychlovat v 80km/h zo zaradenou 5-kou.

Nebudu se tady o tom dohadovat ten 50kw karbec byl lepší a pružnější než stříkačka ale o tomhle to téma není.Až někdy pojedeš kolem HK stav se a ukáži ti to zrychlování na 5. při 80km/h netvrdím že je to drak ale má stovku za 13s a maximálku 160km/h.Samozřejmě že moje fabka je už o deset řad výše než fáčko.Tímto se omlouvám že to sem tahám už končím ale musel jsem reagovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
Ked som len tak jednym ockom cital vase problemy s motormi (asi 1,4 MPi), uz prestavam vazne uvazovat nad kupou tohto auta. Zda sa mi ze nieje az take spolahlive ako so pocul doteraz. Alebo ma viete dostat s tohto omylu??? Za akekolvek info vopred dakujem

SOM Z TOHO ZMATENY!!!! :help: :help: :help:

Nekupuj to, fakt je na nic. Já jsem se s ním něco natrápil. Nebyl měsíc aby se něco nepodělalo. A výkon taky nic moc. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bohuzial dnesne auta uz nevydrzia tolko ako stara skoda 120 a plati to aj pre fabiu. dnes su preplnene elektronikou. zalezi ci chces kupovat nove alebo jazdene. ak jazdene tak ako stare a podobne. musis napisat blizsie kolko chces do toho investovat atd. este jedna vec povedz mi ktore auto nema raz za cas nejaky problem.

vies zalezi aj kto hodnoti stav, su tu aj taky co kupia jazdenu a pritom je to vrak ale on cely happy s kaufu. potom sa mu to zacne kazit hned nestastny a ked zisti cenu tak je to srot co nic nevydrzi. kto hodnoti neudrzovane jazdene auto a krici co je to za srot nie je zdravy. ked uz bol tak blby ze to kupil.

p.s.: poznam fabiu ktora vozi drevo s hory a v pohode to zvlada. napriklad ja ti doporucim 1,4 16V a hned tu napise 10 ludi ze nie, ale zatial klop klop klop nemal som s tym vaznejsi problem a dufam ze to aj tak ostane.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...