Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Chystam se na dovolenou,takze auto plne nalozeny,2 deti a plnej kufr. Mam prefouknout kola? Kolik dat dusiku? Diky.

Pokud dáváš dusík a jedeš plný, tak bych volil 2,7 všechno tedy pokud máš motorizaci TDI. Pokud máš TSI tak 2,5 předek a 2,7 zadek.

Mam tdi, takze 2,7 a po dovoleny zas 2,5?

To záleží na tobě. Já osobně teď jezdím 2,7 předek a 2,55 zadek, protože jezdím sám jen s dcerou.

Ja jezdim 2,8 predek a 2,7 zadek. Z 50 % jedu plne nalozeny (4 dospeli a plny kufr) a z dalsich 50 % jedu sam s prazdnym kufrem...

 

EDIT: Ted mi doslo, ze je tady rec o R17, ja mam R15, takze jsem to sem napsal trochu mimo. :kol-32:

Upraveno od LucasCZE

Jojo,jak spravne nahustit pneu, to je nekonecny pribeh, nikde ti presne nereknou na kolik to nafoknout. Takze ted nafouknu dusikem na 2,7 a po dovoleny na 2,5 :-)

Tak jsem se vratil z bestdrive pneuservisu,a rekli mi ze je to blbost foukat vse na 2,7, tak mi to nafoukali podle vicka maximalni zatez,takze predek 2,3 a zadek 3,0. Tak nevim,jestli tam jeste nezajedu a nenecham si to prefouknout,bojim se ze si zadni pneu moc sjedou.

Bych se bál spíš o přední. 2,3 na předek kór u TDI je v plné zátěži opravdu málo. 

Myslim si to same. Na predek urcite vic a zadek, pokud budes nalozeny, bych tak klidne nechal.

Taky si myslim ze predek je malo,jak na to mistri ze skodovky prisly,kdyz to tak doporucuji:-(

Protože na víčkách nádrže je napsán tlak pro komfortní jízdu. Je krásné, že pneu bude krásně filtrovat nerovnosti, ale projeví se to na jejich špatném sjetí, nízkou výdrží a hlavně na horších jízdních vlastnostech jako směrová stabilita, brzdná dráha či trakce. Již jsem to tu i psal i moje manželka na P206 má tlak v pneu 2,4 předek i zadek. Tak jak může mít vozidlo o cca 500Kg těžší menší tlak v pneu??

 

To jsem ale odbočil. Má rada zní: na předku tlak 2,7 a trvat na tom. Tedy pokud je to dusík. Zadek klidně nechat tam to ničemu škodit nebude.

Upraveno od Sniper_2003

  • 1 měsíc později...

Ahoj, měl bych dotaz ohledně rychlostního a váhového indexu pneumatik. Na jaře musím koupit nové pneu na O2. Rozměr je 225x45 R17 91W. Rozměry jsou jasný, ale kolegu z práce nepustili na technické prohlídce, protože měl na autě index rachlosti vyšší než je v TP. Není to ptákovina? Stejně tak by podle mne mohl být vyšší o jeden stupeň index hmotnosti. A pokud mi někdo odpovíte, napište prosím své zkušenosti z pneumatikami různých výrobců. Vítěz testu Continental ContiSportContact 5 (2700,-), nebo druhé Goodyear Eagle F1 Asymetric 2 (2750,-) či třetí Dunlop Sport Maxx RT (2750,-), jsou sice dobré , ale trochu drahé. Díky

Rychlostní index může být volen stejný nebo vyšší než je ve VTP ( stejné je to i s zátěžovou hodnotou ) . Pokud tedy tvůj kamarád byl vyhozen z technické uvažoval bych o odvolání. :kol-47:

 

 

Osobně volím Hankook, jsem s nimi velice spokojen protože jsou za rozumnější cenu a srovnatelné kvality s tebou jmenovanými.

Upraveno od Sniper_2003

Proč může mít vozidlo o cca 500Kg těžší menší tlak v pneu??

 

Já bych řekl, že proto, že má širší pneumatiky.

  • 3 týdny později...

Ahoj, měl bych dotaz ohledně rychlostního a váhového indexu pneumatik. Na jaře musím koupit nové pneu na O2. Rozměr je 225x45 R17 91W. Rozměry jsou jasný, ale kolegu z práce nepustili na technické prohlídce, protože měl na autě index rachlosti vyšší než je v TP. Není to ptákovina? Stejně tak by podle mne mohl být vyšší o jeden stupeň index hmotnosti. A pokud mi někdo odpovíte, napište prosím své zkušenosti z pneumatikami různých výrobců. Vítěz testu Continental ContiSportContact 5 (2700,-), nebo druhé Goodyear Eagle F1 Asymetric 2 (2750,-) či třetí Dunlop Sport Maxx RT (2750,-), jsou sice dobré , ale trochu drahé. Díky

Ahoj jazdil som na barum bravuris 3kach a nebolo to nic moc, a teraz som dal dopredu tie dunlopy sport maxx RT a to je riadny rozdiel ako auto reaguje a omnoho lepsie to drzi v zakrutach, ale mam ich zatial 2000km tak tazko hodnotit hlucnost a ako rychlo sa deru :)

  • 6 měsíců později...

Zdravím kolemjdoucí, 

nemáte někdo nějakou zkušenost s Nexen 225/45 17 N Fera SU1 ?  :scooter:

  • 2 týdny později...

caute, budem kupovat nove letne pneu, viete mi poradit nieco schopne a vhodne aj na sportovejsie jazdenie, bezpecnost v dazdi a drzanie v zakrutach? ake mate skusenosti s continental sportcontact 5? pripadne vase skusenosti s inymi pneu?

rozmer 225/45 R17

Ty Continentaly jsou dobré. Já teď používám Hankook Ventus V12 evo K110 a ty jsou taky velice dobré. Hlavně snesou i jízdu na okruhu kde velká část pneumatik většinou jen trpí.

nasiel som uz asi aj novsi model Hankook Ventus V12 evo2 K120 tak pouvazujem ;)

tu v teste sa pneu umiestnila az na 20. mieste co je pozoruhodne http://www.testy-pneumatik.sk/letnych/2015/

Upraveno od ivanrs

Ono je dosti důležité v jakém rozměru v tom testu ty pneu byly. :kol-28:  Divím se výsledkům, protože Continental se v posledních 3 letech pohyboval na prvním místě. :kol-32:

no prave ze to je 225/45 r17 :D

Mi to přijde jako test marže na pneu. Takovému testu bych věřil stejně jako slevám v Tescu. 

Jinak já na základě doporučení Sniper_2003 letos kupoval další 2 (loni jsem bral taky 2) pneu Hankook Ventus Prime 2 K115 225/45 R17 94W XL. Drží na silnici, nejsou hlučné, NEOSKÁKALY se mi jako Pirelli P7, výdrž vypadá po roce taky hodně dobře a za ty peníze?

já si na OII loni kupoval Hankook Ventus V12 evo2 K120 | 225/45 R17 94Y a maximální spokojenost! Na okruh sice nejezdím, ale svižnější a ostřejší jízdu zvládli v loňské sezóně na jedničku.

Sice vím, že se tu řeší OII a konkrétní rozměr, ale malá zkušenost. Na FI jsem v minulý rok v nějakém rozmaru ušetřit, koupil na léto nějaké noname a normálně to při dešti v zatáčce klouzalo do stran jak po másle, což mě opravdu vyděsilo, kde před tím pneu držely, tyhle mnohem, mnohem, mnohem dříve selhávaly, takže letos půjde Hankook i na auto přítelkyni. 

Každopádně Continentaly mi v servisu doporučovali, ale osobní zkušenost nemám.

Upraveno od Jarys

no prave ze to je 225/45 r17 :D

Zajímavé je, že když v tom testu člověk zadá jakýkoliv rozměr, procenta (výsledky) zůstávají stejné. Já mám zkušenost jinou, když jsem dřív vybíral a procházel testy, v konkrétním rozměru se výsledky většinou lišily, sice první příčky obsazovali podobní výrobci, ale nebylo to univerzální pro všechny rozměry. Takže s tím testem nevím, někdo si chtěl asi ušetřit práci, že výsledky zohlednil na jakýkoliv rozměr.

V testu se změnou rozměru se mění pouze cena a informace, že třeba některý výrobce v tomto rozměru PNEU nenabízí. :kol-32:

Kucí už se vám zapalují lítka po letních botičkách pro své mazliky??? :kol-27:  Už to je za dveřmi..... :kol-47:  :kol-47:

 

 

2 ivanrs

 

Koukni na testy spíš SEM . Je to vcelku dobře porovnané a dle rozměrů. Stačí nahoře kliknout na letní pneumatiky a je to.

Upraveno od Sniper_2003

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.