Publikováno Květen 26, 200718 r Mám Octávku 1.9 TDI 66kw, r.v.1998. Již několikrát se mi během dvou, tří dnů vybila baterie.(Vím, že se to tady několikrát řešilo). Měřil jsem odběr -při odemčeném autě to bere asi 450mA, když to zamknu tak to spadne na nějakých 250mA. Měl jsem vytažené všechny pojistky a taky relátka a odběr pořád stejný. Zkoušel jsem také měřit zhruba po dvou hodinách, až tedy "usnou" ŘJ a někdy se mi stalo (nevím proč), že odběr klesl až na 40 mA, ale při další zkoušce (po odemčení, uzamknutí a čekání dvě hodiny) tam bylo zase 250mA. Měřím to teď už náhodně a někdy to má 40mA a někdy zase 250mA, při zamčeném autě. A teď dotaz: je možné, že by na to mělo vliv relé 109, které napájí ŘJ, s tím, že někdy ŘJ přeruší přívod proudu a někdy ne? U autoelektrikáře ve škodovce jsem nepochodil. Nemáte někdo zkušenosti?
Květen 26, 200718 r Mám Octávku 1.9 TDI 66kw, r.v.1998. Již několikrát se mi během dvou, tří dnů vybila baterie.(Vím, že se to tady několikrát řešilo). Měřil jsem odběr -při odemčeném autě to bere asi 450mA, když to zamknu tak to spadne na nějakých 250mA. Měl jsem vytažené všechny pojistky a taky relátka a odběr pořád stejný. Zkoušel jsem také měřit zhruba po dvou hodinách, až tedy "usnou" ŘJ a někdy se mi stalo (nevím proč), že odběr klesl až na 40 mA, ale při další zkoušce (po odemčení, uzamknutí a čekání dvě hodiny) tam bylo zase 250mA. Měřím to teď už náhodně a někdy to má 40mA a někdy zase 250mA, při zamčeném autě. A teď dotaz: je možné, že by na to mělo vliv relé 109, které napájí ŘJ, s tím, že někdy ŘJ přeruší přívod proudu a někdy ne? U autoelektrikáře ve škodovce jsem nepochodil. Nemáte někdo zkušenosti? Napiš prosím pro upřesnění pozici rele I. , II. , III, ...
Květen 30, 200718 r Mám Octávku 1.9 TDI 66kw, r.v.1998. Již několikrát se mi během dvou, tří dnů vybila baterie.(Vím, že se to tady několikrát řešilo). Měřil jsem odběr -při odemčeném autě to bere asi 450mA, když to zamknu tak to spadne na nějakých 250mA. Měl jsem vytažené všechny pojistky a taky relátka a odběr pořád stejný. Zkoušel jsem také měřit zhruba po dvou hodinách, až tedy "usnou" ŘJ a někdy se mi stalo (nevím proč), že odběr klesl až na 40 mA, ale při další zkoušce (po odemčení, uzamknutí a čekání dvě hodiny) tam bylo zase 250mA. Měřím to teď už náhodně a někdy to má 40mA a někdy zase 250mA, při zamčeném autě. A teď dotaz: je možné, že by na to mělo vliv relé 109, které napájí ŘJ, s tím, že někdy ŘJ přeruší přívod proudu a někdy ne? U autoelektrikáře ve škodovce jsem nepochodil. Nemáte někdo zkušenosti? Řešili jsme se synem který ma OC jako ty jen r.v. 97 a dělal to motorek centrálu pravých př. dveří na vrakovišti zakoupen jiný za 500kč a je po problému Je nepříjemné rozebírat tapec a zkoušet odpojovat motorek centrálu jeden po druhém a měřit odběr ale jinak se to asi odzkoušet nedá
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.