Přejít na obsah

1.8 TSI (118 kW)


Rocky

Doporučené příspěvky

Teraz vážne klasika 1,9TDI

Ten olej ako kto dolieva,je jeho vec,ale od nova by mal byť na max

Akurát dnes mi známy spomínal,že cestou do chorvátska naháňal fabiu benzínovú vyššou rýchlostou a zobrala mu pol litra oleja,dovtedy nič a niekde som to aj čítal,že je to bežné,že pri dlhšej jazde po diaľnici vyššou rychl.(res. pri vyšších ot motora) tam aj stupa spotreba oleja a je to aj logické

Editováno: , autor: Nikita1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno jen tak pro vsechny rejpaly, dava se tam oleje presne co je napsano, tzn kdyz mas nalit 4.5l oleje tak ti tam nalejou 4.5l oleje(coz znamena mezi rysky), to ze kdyz ty prasata v servisech meni olej a nenechaji to poradne vytect a hned ti tam nalejou novej, tak pak mas olej na max. U dieslu to samorejme nevadi, protoze ten si ho sezere, benzin je na zrani oleje minimalne nachylny a kdyz uz zere tak ma bud spatne tesneni a nebo jak se tady zminovalo jede se s nim dlouho a ten olej je natolik rozpaleny ze proste protece vsude.

Pokud je auto hodne namahane tzn. tahani vozejku, jizdy v terenech, kopce apod., na maximalni zatez, tak se doporucuje dolit olej do horni rysky...tot vse.

Ty zvuky jsou uplne normalni, proste po vypnuti motoru najizdi nejaka serva do vychozi polohy, me teda osobne ten zvuk neni neprijemny, ale to je asi na kazdem co se mu libi a co ne :)

Editováno: , autor: Bladik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trochu odskocim od tematu. Jak tak postupne procitam skodahome a dieselforum a vidim jake problemy maji motory pozirajici naftu jsem rad ze mam benzina a zejsem nekoupil chrochtaka. Pred tim jsem mel 1,9 TDI 81 Kw a byl jsem s ni max spokojenej. :palec2:

Pri koupe auta jsem premyslel o problematicke variante 2,0 TDI s 6 stup. prevodovkou a 1,8 TSI. Vybral jsem si dobre a jsem tomu raaaaaad. Jak psal Karlos v jinem topicu uz asi taky konci s naftou... Tak slava benzinu.... :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neviem kto je tu rejpal,ale ja hovorím o oleji z výroby a ten bol zatiaľ u každého môjho nového auta na max a to by mala byť aj hodnota,ktorú udáva knižka a ak ti z výroby chýba pol litra oleja,tak sorry,ale mne nikdy nechýbalo a neviem si predstaviť,toho vola,čo by olej najlial dopoly rysky,to namá žiadnú logiku.

A p2p nemôžeš to až tak prežívať a stále si potvrdzovať,že ako dobre,že si si kúpil benzín a pod reči,lebo spravidla tí ľudia ,čo svoju voľbu olutovali, stale si to potrebujú dokazovať,že ako dobre kúpili.Ja to vôbec neriešim,jednoducho môžem jazdiť tak s benzínom,ako aj s dieslom,každé mi v niečom vyhovuje a nemám potrebu teraz ked som kupil diesel prudit na benzín.

A už keď spomínaš Karlosa,tak tiež napísal "Jinak tu mám taky tu ze kterou jsem do 200.000km jezdil jen já,ta je z počátku roku 2006 a ta má ten motor 1.9TDI nejlepší co jsem v OII kdy měl......to musim souhlasit z Nikitou že o něm člověk pomalu ani neví,jen tak při rozjezdu a akceleraci si tak zavrní a dál o něm člověk ani neví a navíc je z těch všech i nejživější...." ale nechcem tým na žiadny motor nič zlé povedať,aby to náhodou tak niekto nebral

Ale nerád riešim tému benzín vs diesel,ako som písal,každý má niečo ,čo mám na motore rád.

Editováno: , autor: Nikita1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vsechno v poho :prc: . Vlastni ubezpecovani dobre koupe dela kazdy clovicek, ktery ma rad svoje auticko. Je totiz o sve koupe presvecen a koupi si to co chce.. Jestli se mu to zacne srat, ospravedlnuje svoji volbu a pomalinku opravuje a opravuje. Je jedno jake auto , jaky motor... Ale az to bude neunosne je nasrany a chce to nejak vyresit. Davat do opravy zanovniho auta desetitisice se nechce davat nikomu. Moje drobotina to resila vetsinou prodejem, ale to byl muj problem... Co jineho. Ja se za svoji volbu nestydim a klidne se pochvalim :palec2: . Koupil jsem prumerne auto s dobrou motorizaci a jsem rad... :p :p :p

O tom vychytavani.. Delam u letectva a vyslovene mne sere, neco za nekoho "dovychytavat". Od toho je prece vyvoj, vyroba, testy atd... Urcite by jsi nechtel letet letounem, co se mu na pacifikem neco pokazi, nebo ulomi drik na ventilu, nebo zadre pist a co ja vim co jeste :help: :help: . Je to o tom ze podle mne O II (karoserie) je sita horkou jehlou a oproti O I je to mirne odflaknutye vozidlo. Hau. :p O motorech to plati skoro taky.

;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ono to bude spis tim ze ty auta kompletujou lidi a proto se muzou nektere veci zdat nedochytane, protoze to delnas na lince proste bez premysleni hodil do auta a nekouka zda to nedal na krivo...na to vlastne ani nema cas, od toho je zaruka aby to pak kdyztak dodelali v servise...byl jsem v Bolce a videl jsem svarovnu, motorarnu, slevarnu a v neposledni rade i kompletarnu OII....je to strasny fofr a pokud tomu delnasovi proste neco ujede sere na to a auto pokracuje dal...pak musis hledat vrzani v interieru a poslouchat odkud to jde kde co kdo zapomnel dotahnout apod. ;)

Ja si myslim ze vyvoj ma Skoda potazmo cely koncern velice dobry a ze to auto je proste odzkouseny, akorat to proste pak montujou jenom lidi no :)

To same plati asi i o motorech, akorat o neco mene, protoze motory prochazi robotickou kontrolou a testama, takze tam se na chyby jakstaks prijde...samozrejme kdyz neni spatna vaha vzduchu ze :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2.0 TDI ma rovny koncovky pouze u verze RS a Scout, ale obě tyto verze maji standartne DPF

Někde jsem to tady už psal. Poslední TDi bez DPF filtru s rovnou koncovkou vzadubyla FRS. Ostatní nafty už nesmí mít rovná koncovky. Pouze když jsou vybaveny DPF filtrem. Scout 2,0 4x4 a RS má 100% DPF, takže může mít rovný koncovky.

Ale nač kupovat chrochtaky když máme krásný motor 1,8 TSi :D

Editováno: , autor: Mates_XIV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska mam asi novy poznatek. Nebo otazku? Co Vam udela auto po vypnuti klicku. Jak jdu otevrit vrata, neco z motoroveho prostoru 2x cvakne a potom se klid. Je to tak max do cca 1 min. Uz jsem neco podobneho cetl, ale chci znat i Vase nazory, Po vypnuti motoru cvakne Vam neco 2x v motorovem prostoru??? Dik za info ;):):p

A jeste jeden dotaz... dolival jste jekdo do 1,8 TSI olej?? Mam uz najeto cca 9000 km a ryska oleje je v pulce, jak jsem ho koupil. Jak jste s olejem na tom VY???? :prc: :prc: :prc: :prc: :p :p

Cvaknuti je skrtici klapka. Tam se jakoze nejak vybije do krajni polohy kdyz vypnes klicek. Je to podobný proces jako její adaptace.

A jestli ti nezere olej tak bud rad ne ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak trochu tomudle motoru rozumim(možná jsem přehnaně skromný).

Manaly nepotrebuju ;) Stačí si ho rozebrat. Chystám se nato brzy jeden rozdělat do šroubku :D A malinko se pohrabat v motorovce. Jen tak nakouknout.

Kdyby si chtěl něco vědět zkusím poradit. Když budu moc a budu to vědět.

Editováno: , autor: Mates_XIV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Porovnavam napriklad hladinu hluku od podvozku, nebo sedacky (mne zacinaji po 3 mesicich pelichat (to u stare TDI neznam), malo mista na levou nohu, porad narazim kolenem do stredniho panelu, uz mi taky zacal povrzavat interier TJ. myslim ze torzni tuhost karoserie je horsi... A dalsi veci zjistim dalsim provozem. Nechci chvalit starou O I, ale v nekterych ohledech byla fakt lepsi. Abych jen nehanil Motor na O II 1,8 TSI SUPR...... :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Porovnavam napriklad hladinu hluku od podvozku, nebo sedacky (mne zacinaji po 3 mesicich pelichat (to u stare TDI neznam), malo mista na levou nohu, porad narazim kolenem do stredniho panelu, uz mi taky zacal povrzavat interier TJ. myslim ze torzni tuhost karoserie je horsi... A dalsi veci zjistim dalsim provozem. Nechci chvalit starou O I, ale v nekterych ohledech byla fakt lepsi. Abych jen nehanil Motor na O II 1,8 TSI SUPR...... :palec2:

Ty jazdíš ako spolujazdec?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Porovnavam napriklad hladinu hluku od podvozku, nebo sedacky (mne zacinaji po 3 mesicich pelichat (to u stare TDI neznam), malo mista na levou nohu, porad narazim kolenem do stredniho panelu, uz mi taky zacal povrzavat interier TJ. myslim ze torzni tuhost karoserie je horsi... A dalsi veci zjistim dalsim provozem. Nechci chvalit starou O I, ale v nekterych ohledech byla fakt lepsi. Abych jen nehanil Motor na O II 1,8 TSI SUPR...... :palec2:

Co se tyka toho mista u ridice, tak to je mnohem vetsi nez u OI, jezdim se dvema firemnima OI a nejsem schopen nastavit volant a sedacku tak abych nedrel stehnama o volant...to se mi v me OII nestane tam mam mnohem a mnohem vice mista a to podotykam ze mam 197cm.

Spolujezdkyne si take na nedostatek mista nestezuje :D ... pod volantem je mista dost lol:p :p

Editováno: , autor: Bladik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som presvedčený,že je to veľký krok vpred a použité materialy a spracovanie je ako keby bola OII o triedu vyššie

Mne osobne nič nevrže,no ale ta je takmer ešte nová,ale kamarát má 200.000km a tomu taktiež nič nevrže a je stále takmer ako nová.

Aj tento článok veľa napovie

http://magazin.auto.cz/testy/skoda-octavia...i-setrilek.html

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No me v interieru vrzalo akorat upevneni zadnich sedacek a nejak spatne ustavene dvere u spolujezdce z vyroby. A ted jdu na vymenu vsech tesneni dveri...hold smula...byl jsem v nejake spatne serii tesneni, ktere meni ted u vsech...co se da delat, hlavne kdyz to vymeni a bude pokoj. JInak si nemohu na nic stezovat, to takovej Renault ten vrze furt a ani servis s tim nic neudela...vlastni zkusenost mame firemni i Megany a to byste potom brecely zpatky po skodovkach a to i vcetne motoru...to sou fakt strasny ludry ty jejich DCicka :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...