Přejít na obsah

1.8 TSI (118 kW)


Rocky

Doporučené příspěvky

To mas pravdu ze nevim kam smerujes. Mozna ti vadi to ze konecne existuje neco jineho nez to tvoje super TDi. A pokud umis pocitat...aspon doufam ze umis...tak se ti diesel ve stejne vykonove tride jako je toto TSi vyplati asi tak pri najezdu vetsim nez 30tkm za rok.

Ano umim si jizdu s timto motorem uzit tak ze mu slapu na krk a je to fakt super jizda. Nic proti dieslu nemam, ve sluzebnich mame jak 1.9 tak i 2.0 a jizda s nimi neni spatna....mozna mi trochu vadi ten hluk, ale to je asi specificke pro kazdeho, kazdy mame rad neco jineho ze :palec2:

To JirkaK: Podle me te ta spotreba moc vystrasila, prave jsem jel cestu Brno-Pardubice a dost svizne protoze se dneska na cestach vyrojilo neskutecne mnozstvi klobouckaru a to je jizda brzda plyn, jak to porad musis predjizdet...spotreba byla 6.8l/100km ... coz je podle me moc krasna spotreba. Ano pokud s nim jezdis po meste a porad nekde stojis na semaforu a porad se rozjizdis, tak se pohybujes mezi 9-ti az 10-ti l/100km, ale zalezi co od toho auta zadas a kde ho budes vyuzivat, to by melo byt asi pro vyber motoru smerodatne. A samozrejme je nutne vzit v potaz jestli to byla predvadecka tak na to vsichni pri predvadecich jizdach slapou jak prasata hned za studena a ten motor pak muze vykazovat horsi parametry, kdyz je takhle blbe zajetej. Ale pokud ma 5tkm, tak bych mu dal jeste cas na nejake zavery :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vite co je zajimave..... V jinem Topicu se resi 2,0 TDI, co je asi spicka mezi naftovima skodovkama. Proc teda skoro vsichni resi ze budou kupovat uplne jine auta nebo aspon motory???? :palec2: Ze by bylo neco spatneho na opevovanem motoru nebo motorech ???? :prc: :prc: Jestli si vzpominam, tak spotrebu jsem tady vice mene resil ja. Prechod z TDI co jsem pred 3 mesici zazil, na TSI byl trochu bolestni. Velika spotreba, ktera furt klesa a stale neco boucha na pravem zadnim boku... To se ale vyresi.. Od ceho je zaruka ze jo... :p Prechod TDI vs. TSI je o uplbne jinem stylu jezdeni.. Nedivim se Jirkovi ze mnel takovou spotrebu. Proste nema benzin v noze, moje drobotina mela spotrebu na zacatku kolem 9 az 10l na 100. Ted postupem mi to klesa jsem na 7 az 8 l. Nejezdim jako kloboucnik a taky ani jako F1.... Je to fakt o jinam stylu jezdeni mezi TDI (dej jim vecou slavu) a TSI a to se jeste nebavime o vykonu. Kolik ma standartni chrochtak TDI 77 kW nebo tak nejak?? Kolik ma ta nase ospevovana a nekym zatracovana TSI 118kW ???? Verte a muzete se zlobit jak chcete, nafta na dlouhou dobu v osobnich autech je OUT... Skonci, protoze ekologove :aggressive: ji uplne odstavili na emisich atd... :);)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

p2p ja ťa teda nechápem,načo to potrebuješ stále riešiť,to ti vadí,že majiteľlia TDI sú z autami spokojní,alebo čo.Pripadáš mi,ako by si bol nejaký nevyrovnaný a furt si tu niečo musíš dokazovať.Však ti ten diesel nikto nenanucuje.

Editováno: , autor: Nikita1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hele zapomente na pár týpků, co tady kdysi obhajovali jenom naftu. ode mě tady na celým fóru nenajdete jedinou poznámku o tom, jak je TDI super motor (bladík- seš uplně mimo v tom co píšeš) a jaký jsou benzínový motory naprd. naopak neustále čtu, jak je chrochták blbej motor, jak má nafta odzvoněno apod... lidi co jezdí v naftě moc dobře ví proč a nikomu benzín neberou (alespoň já, ani jirka), naopak vy, co tady tak obhajujete TSI nedokážete pochopit, proč jsou lidi rádi za naftu...

proto mi přijdou naprosto směšný bladíkovo, místama až sebestředný komentáře o tom, jak je jeho motor úžasně sportovní apod... škoda, že tu není nikdo s autem přes 200koní, třeba by se taky těm tvým 160 vysmál...-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Muzes mi rici kde jsem napsal ze je muj motor sportovni? To jsem v zivote nenapsal, ze je vykonny a me bohate dostacujici tak to ano, ale rozhodne jsem nenapsal ze je sportovni...mozna oproti Fabii HTP je to sportovni motor, ale ja mam o sportovnim motoru uplne jine predstavy, akorat ze se nehodi do klasickeho provozu :)

Luke tak mi napis v cem jsem mimo, pro me je pri mem najezdu do 25tkm rocne diesel absolutne k nicemu...zvuk mi neni prijemny, vykonove se daji najit stejne agregaty, ale pak se samozrejme zvetsuje spotreba, naklady na servis, apod. ...takhle bych mohl mluvit donekonecna. Pokud najezdis 100tkm rocne tak ti nikdo diesla nehani a rozhodne ti ho nevymlouva a jsem rad ze ho mas a ses s nim spokojen.

Luke prosim zajed si nekde do prodejny a nech si dat predvadeci jizdu s 1.8TSi a nebo jestli chces velice rad te v nem svezu a mozna ti ho i pujcim, abys mohl verohodne prispivat do fora o tomto motoru :p

Editováno: , autor: Bladik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já se taky moc nepamatuju, kdože by tu nafťáky nějak vychvaloval. A já ? To si snad nikdo ani nemůže myslet, ne ! Jediný, co na tom kvituju je ta spotřeba versus výkon. Ale dál už od toho. Docela mě pobavilo to pojednání o ekologii. Vedle sebe mám otevřenej katalog od Hondy s tím novým Accordem a v kolonce "emise" se píše postupně u motorů 2.0i , 2,4 i a 2,2 d toto: 173 / 215 / 157 g CO2/km. A v dalším katalogu od Audi píšou u toho vašeho 1,8 TSI 169 g CO2/km a u 2.0 TDI 144 g CO2/km. Ty vole P2P, to už ta nafta asi fakt brzo skončí :D:D:D Kde čerpáš ty moudrosti. To sis možná přečet někde v novinách o kamionech, ne ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bladík vyplatí,alebo nevyplatí,to je diskutabilné,ja som nekupoval auto za to,aby sa mi vyplatilo.A keď si to už nadhodil tak obstaravacia cena 1,8 je o 37000Sk vyššia.A rozdiel v spotrebe,čo som už sem dával je markantný.Môžete tu písať,ako šetrne s ním jazdíťe,ale papier nepustí a rozdiel je jasný.Takže sa rozhodne vyplatí aj pri menšom nájazde a poukazovanie na drahší servis je zavádzajúce.Ak by bol benziňák o 50 tis lacnejší,tak by sa o vyplatení,alebo nevyplatení dalo hovoriť,ale takto je to jednoznačné,ja fakt nechápem v čom sa teda nevyplatí,nakoľko pri nájazde ročnom 20.000km je už po prvom roku rozdiel 60.000Sk v prospech diesla,ak by sme jazdili veľa po meste,tak ešte viac,to by som musel ísť do servisu min. do Canady,aby som sa v nákladoch priblížil benziňáku 1,8.

bbus5.png

Editováno: , autor: Nikita1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jirko, ale zase na druhou stranu to CO2 je jen jeden z mála parametrů, podle čeho porovnáváš vypouštěné množštví škodlivin do ovzduší... řekl bych, že nafťák je v tomto ohledu stále "špinavější" jak benzín! ;)

to máš pravdu a proto mu dávají filtr pevných částic. Samozřejmě jsou tu další plyny, ale proč se v tom případě jako určující parametr u aut udávají emise právě CO2 ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O te ekologii... Mne je vcelku jedno kolik toho muj motor vypousti... :p Jenom vim ze nebyt ekologu tak se dal vyrabi a jezdi na klasicke TDI a to by bylo jinne kafe. Klidne by jsem u toho motoru zustal co se tyce spolehlivosti a spotreby. Doufam ze se schodnem ale klasicke TDI 81 kW MR 00 - 06 asi byl nejlepsi motor u skodovky v nafte u benzinu to bylo 1,8 a myslim 110 kW. dnesni motory PD neni zadni vykvet spolehlivosti staci si precist nejake povidani. O tom to je. Spolehlivost VS. naklady VS. cena VS. spotreba. Vysledek si kazdy z nas musi rict sam. Kazdy volil jinou variantu vybavy a samo i motoru. Kazdy si to prece spocital ne... ;):):p :p :p

Editováno: , autor: p2p
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O te ekologii... Mne je vcelku jedno kolik toho muj motor vypousti... :p Jenom vim ze nebyt ekologu tak se dal vyrabi a jezdi na klasicke TDI a to by bylo jinne kafe. Klidne by jsem u toho motoru zustal co se tyce spolehlivosti a spotreby. Doufam ze se schodnem ale klasicke TDI 81 kW MR 00 - 06 asi byl nejlepsi motor u skodovky v nafte u benzinu to bylo 1,8 a myslim 110 kW.

neshodnem. V naftě byl nejspíš nejlepší 1,9 TDI 96 kW.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bladík vyplatí,alebo nevyplatí,to je diskutabilné,ja som nekupoval auto za to,aby sa mi vyplatilo.A keď si to už nadhodil tak obstaravacia cena 1,8 je o 37000Sk vyššia.A rozdiel v spotrebe,čo som už sem dával je markantný.Môžete tu písať,ako šetrne s ním jazdíťe,ale papier nepustí a rozdiel je jasný.Takže sa rozhodne vyplatí aj pri menšom nájazde a poukazovanie na drahší servis je zavádzajúce.Ak by bol benziňák o 50 tis lacnejší,tak by sa o vyplatení,alebo nevyplatení dalo hovoriť,ale takto je to jednoznačné,ja fakt nechápem v čom sa teda nevyplatí,nakoľko pri nájazde ročnom 20.000km je už po prvom roku rozdiel 60.000Sk v prospech diesla,ak by sme jazdili veľa po meste,tak ešte viac,to by som musel ísť do servisu min. do Canady,aby som sa v nákladoch priblížil benziňáku 1,8.

bbus5.png

Vis ale v tuto chvili srovnavas hrusky s jablkama ... hod si cenik vykonove stejneho ci podobneho diesla jako je 1,8TSi a pak srovnavej...pak se ti mozna ten servis do Kanady moc nevyplati.

Promin ale srovnavat 77kW a 118kW je trochu nepomer...mozna tento diesel pomerovat s 1.6FSi, nikoliv s 1.8TSi. A kdyz uz tady pocitas tak si k tomu nezapomen pripocitat nizsi povinne ruceni, protoze 1.8 pada do nizsi tridy nez 1.9.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

CO2 = globální oteplování... ale nalijme si čistého vína... ekologové to rádi svádějí na auta, ale myslím si, že je tu víc znečišťovatelů ovzduší, kteří mají vliv na globální oteplování... každopádně si myslím, že moderní benzínový motor bude k lidskému zdraví šetrnější jak moderní naftový motor! ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

CO2 = globální oteplování... ale nalijme si čistého vína... ekologové to rádi svádějí na auta, ale myslím si, že je tu víc znečišťovatelů ovzduší, kteří mají vliv na globální oteplování... každopádně si myslím, že moderní benzínový motor bude k lidskému zdraví šetrnější jak moderní naftový motor! ;)

než ten můj určitě

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

víš v čem jsi mimo blejde? v tom, jak mi furt podsouváš něco o tom, jak jsem nasranej, že je nějakej motor lepší než moje 77kW TDI. nikdy jsem nic takovýho nenapsal, protože moc dobře vim, že muj motor je nejslabší, co se do OII dává, vzhledem k tomu, že jsem 3roky ze 4 s nim jezdil jako student, jsem spokojenej...

jo a s tim sportovním motorem, mno, zkusim si dát tu práci a ten příspěvek najít, pokud jsi ho už dávno neupravil...

navíc dal bych ruku do ohně za to, že jirka by tě se svým ropákem zpráskal...peace

Editováno: , autor: Luke288
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale pod pojmem sport si predstavuji ne jen tuzing ale take motor viz nase 1.8TSi

hele a nemusel jsem chodit ani moc daleko. je mi jasný, že začneš s tim, že jsem to blbě pochopil a tys to myslel uplně jinak...

btw. ročně najedu právě těch 25-30tis km a věř, že i při tomhle nájezdu se mi nafta, ač jí nemám rád, dost vyplatí. při spotřebě okolo 7-7,5l jedu tak, že s benzínem bych jel za 10-12l...

Editováno: , autor: Luke288
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

víš v čem jsi mimo blejde? v tom, jak mi furt podsouváš něco o tom, jak jsem nasranej, že je nějakej motor lepší než moje 77kW TDI. nikdy jsem nic takovýho nenapsal, protože moc dobře vim, že muj motor je nejslabší, co se do OII dává, vzhledem k tomu, že jsem 3roky ze 4 s nim jezdil jako student, jsem spokojenej...

jo a s tim sportovním motorem, mno, zkusim si dát tu práci a ten příspěvek najít, pokud jsi ho už dávno neupravil...

navíc dal bych ruku do ohně za to, že jirka by tě se svým ropákem zpráskal...peace

nejen ruku, ale i pinďoura lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...