Přejít na obsah

1.8 TSI (118 kW)


Rocky

Doporučené příspěvky

Koukám objevily se tady konecne poradny materialy. Nebudu se radsi ptat na zdroj. Kdybyste necemu nerozumneli tak se zeptejte. Todle je uplne na prvni generaci motoru 1,8. Ty co se davaji do OII uz jsou druha a nemaji treba to odvetrani z vika hlavy valcu.

V podstate veci je to, ale spravnea shodne. Nemcina neni nijak slozita :) uz jsem louskal i horsi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je tu někdo kdo řídil jak OII RS tak 1.8 T(F)SI, aby zhodnotil, jestli je opravdu takovej rozdíl mezi RSem v jízdních vlastnostech, sešlápnutí plynu atd? pořád se nemůžu rozhodnout...obyč oktává se mi s tím světlým interierem líbí o dost víc nez RSa a i ten motor je úspornější jak RS a do 160ti jsou rozdíly ve zrychlení docela malý...díky za postřehy :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se vratil z dovolene v Chorvatsku a mam tu nejake poznatky....Cesta tam spotreba 7,0l .... 80% cesty po dalnici 140/h. Cesta zpet ta sama trasa za 7,6 - je to preci jen vice do kopce, ale zase jsem mel o 15/hod vetsi prumernou rychlost :)

Nevim jestli je to dobre nebo ne, ale ja jsem celkem spokojen a hezky jsem si zaridil, na dalnici se s tim krasne zrychluje i z tech 140-ti :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no já si právě taky říkám...ta 1.8 se fakt povedla, slusnej kroutak a hlavne ta spotreba si myslim bude o dost lepsi...a navic na natural 95, ten bych do RS asi nelil...jo jeste otazecka, jakej se vam zda ten svetlej interier? myslite ze se bude spinit? me vzhledove uplne nadchnul a interier je o 200 procent hezci, ale jestli to neni na ukor prakticnosti (spineni)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cernej se spini taky, tomu proste nezabranis, ale zalezi co v tom chces vozit pokud mas deti, tak bych radsi volil cernej interier, ale vytepovat se da vlastne vsechno.

Co se tyka motorizace, v RSu jsem sedel ale neridil, pocitove to ma asi lepsi vlastnosti, ale zalezi co budes potrebovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Udrzba svetleho interieru je makacka a hlavne porod. Klidne se te zeptam za 6 mesicu az si to koupis co na to rikas.... No proste vopruz. Svetly interier je moooooc ;) krasny ale ta udrzba.... Mne na tmavy staci vlchky hadrik a fleky nejsou, to u svetleho udelas jenom jednou a uz to z toho nedostanes... :p :p :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já bych to řekl takhle, když budeš mít tmavý introš, tak budeš mít světlý fleky, a když budeš mít světlý introš, tak tmavý fleky... :smich: je to prostě úplně jedno, co si tam dáš! ;) dej na vzhled... ...

jinak děti ti auto nezadělaj... záleží na tom, co jim v autě dovolíš... :) já dovolím jenom rohlík, to se vysaje... nanuk už jde hůř! :kol-98:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Srovnání 1.8TSI vz 2.0TFSI vidím asi takhle.Dynamykou je RS bezpochyby lepší-pocit ze zrychlení je nádherný.RS má lepší podvozek, je ale tvrdší a mě třeba po 400km začala obvykle protestovat páteř.Záleží jak dlouhý cesty chceš nebo musíš jezdit v tahu a jak jsi na tom zdravotně.Jak píše kolega Vorlajz v normálním provozu se ten rozdíl moc nevyužije, jen někdy při předjíždění a hlavně při nájezdech na dálnici.1.8 má určitě navrch v zimě, když jsou sněhový jazyky-na vyšším podvozku je projíždí bez drhnutí spodku a taky krouťák RS je na čestvém sněhu spíše na škodu než k užitku.S RS jsi samozřejmě větší frajer pokud hodnotíš i tento úhel pohledu.Finanční stránku věci si mušíš zhodnotit sám.Já jsem si domů zvolil 1.8 protože mi nikdo u RS nechtěl dát normální respektivě zvýšený podvozek bez ztráty záruky na vůz.Podvozek je pro mě důležitější než motor a i 1.8 jede velmi dobře.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tím palivem máš pravdu. Ale třeba bude 2,0 TSi a ta už nebude vyžadovat 98 jako TFSi.

Co se týče akcelerace a dynamiky je 147 kW od 118 znat. Na rozjezdech je to pocitove o dosl lepsi. Na maximalce je to hodne znat. 1,8 uz od 180 leze pomaleji. Vmax je s 2,0 taky daleko vys.

Ja osobne bych sel do 2,0. RS na 18 je to uz docela uskakany, ale ja osobně jsem obetoval taky komfor na ukor stability podvozku.

1,8 bych videl jako nejlepsi motor co se ted dava do OII ale 2,0 je proste rychlejsi.Jde o to jaky ma clovek priority.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ten světlý interiér obsahuje i kůži, nebo to je jen čalounění? no auto by nebylo nikam na služební cesty ani cestování...takovej ten garážovej mazel na kterýho se člověk těší celý týden, že ho o víkendu pořádně protáhne :p zase další požadavek je, aby když budu chtít, umělo jet i úsporněji (cca 8 l/100 kombinace dálnice, okresky, vesnice)...v tom je zase super 1.8...takže když chce člověk opravdu silný zažitek, je ten dvoulitr opravdu o poznání lepší? jo a ještě je možný subjektivně zhodnotit místa na kolena u středovýho panelu? u naší O1 Facelift je to bída (jsem vyšší postavy) a ve felicii jsem se mohl víc rozvalit...

Editováno: , autor: bassaqq
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no kapotu budu reklamovat až pojedu na olej... teď při mytí jsem našel další flek a 2 kazy... + jednu malou promáčklinku... :) budou ze mě mít radost, ale já jim nic nedaruju! :D hehe ... ale zpět k motoru...

řekl bych to takhle... když budu mít peněz dost... tak si koupím 2.0 TFSI... prostě je to silnější motor, pojede to líp... ale na druhou stranu... 160 koní není taky málo... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...