Přejít na obsah

1.8 TSI (118 kW)


Rocky

Doporučené příspěvky

Nej motor co se v soucasne dobe montuje do OII je 2.0 TFSI, druhej nej je 1.8 TSI a za nim hnedle 1.4 TSI (skoda jen ze vypadl 1.6 FSI, ale je to logicke na co by prodavali do OII skoro dvě stejne vykonne jednotky 1.4 TSI a 1.6 FSI) Spis bych vyradil tu 1.4 MPI a nechal jako základ 1.6 MPI i kdyz se divim ze tam nedali spise tu jednasestku z FII/Pokojstra ktera ma 77 kW...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2.o TFSi je asi opravdu nej motor, ale kdyz si spocitas povinne ruceni, pojisteni a spotrebu tak nejlepsi pomer cena/vykon je ta 1,8 ... nehlede na to ze 2.0TFSi dostanes jenom v RSu coz take nese zvysene prvotni naklady, ovsem kdo toto neresi tak to je asi nejlepsi volba. Co se tyka tech ostatnich benzinu tak souhlasim.

Myslim ze si Skodovka trosku ublizila tim ze nevyhodili ty zastarale Turbochrochtaky a dali tam konecne commonraily, nechapu proc je vyhodili z faceliftu a vratili se zpet na zastaralou technologii, kdyz uz je maji v Supu, ale to je asi na jinou diskuzi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nej... motor pro Oktavku po strance vykonu a jizdni dynamiky je skutecne 2.0 TFSI, o tom se neda pochybovat. Pokud ale do hodnoceni zahrneme i jine parametry typu provozni naklady, porizovaci naklady, spotreba atd., situace se podle mne trochu meni. 1.8 TSI nabizi jen o malo horsi dynamiku (viz nektery z prispevku vyse), ale vyrazne nizsi porizovaci cenu, mensi povinne ruceni (i kdyz o malo), mensi spotrebu.

V tomhle svetle se me osobne 1.8 TSI jevi jako nejvyvazenejsi varianta. Ale ne, kvuli tomu, ze ji mam ;).

Ale je jasne, ze co clovek, to nazor. Kazdy mame sve priority a podle tech se rozhodujeme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sakrrrrra,kedy už tie zastaralééé chrochtáááááky prestanú vyrábať,aby tu mohli jazdiť tie moderné a "úsporné" 1,8 s nie najpresvedčivejšííím výkonom,ktorééé ťahajúúú ako RSo a žerú menej ako 1,9TDI,to je už fakt sila :smich:

Ty precetl sis muj prispevek cely? Ja nesrovnavam tvuj diesel s mym benzinem, ale s tim ze Skodovka nenasazuje common rail, i kdyz ho jiz ma v Supu....zamysli se nad sebou.

Evidentne te rozciluje, kdyz tady pisem ze benzin muze jezdit s timto vykonem za 7-8 l/100km...jinak si tve ubohe prispevky ani neumim vysvetlit.

Editováno: , autor: Bladik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nikito, nechci se hadat, ale co myslis tim, nepresvedcivim vykonem TSI? a nebo dokonce tim ze do 3000 ot/min je TDI 77kW na tom obdobne jako TSI? To snad nemyslis vazne?

Jinak ja zacinam take posilhavat po 1.8 TSI, RSko s TFSI bych sice chtel, ale opravdu cena/vykon je nejlepsi TSI a navic facelift se mi zacina vcelku libit, tak premyslim ze bych si udelal na jare radost :) No uvidim................................

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... i kdyz se divim ze tam nedali spise tu jednasestku z FII/Pokojstra ktera ma 77 kW...

To jsem si říkal taky, ale pak mi chlápek na Roomster sraze říkal, že ta 1.6 16V se musí ukrutně točit, takže si myslím, že je dobře, že tam je 1.6 MPI 8V, kterou stále používá i Audi.

Tu 1.8 TSI fakt vychvalujou všude, kde se otočím :) .. s 2.0 TFSI jsem měl už tu čest, tak bych někdy 1.8 rád prubnul taky.

Editováno: , autor: ViktorMPI
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mel moznost najezdit asi 10 tkm s OII 1.9 TDI 77 kW a ted jezdim s 1.8 TSI, tak si dovolim porovnani. Zduraznuju, ze subjektivni porovnani, kdy jsem nemel moznost opakovane presedavat z jednoho auta do druheho, ale porovnani, kdy jsem soustavne jezdil s 1.9 TDI a pak natrvalo presednul do 1.8 TSI.

TDI oziva kolem nejakych 1500 ot. a mezi 2000 - 3000 ot. uz tahne jako o zivot. Kolem 3000 uz se ale narust sily zastavi, do 3500 jeste tahne, ale pak uz zacina uvadat a tocit ho nad 4000 nema cenu. TSI v mem aute pri 1500 otackach neni uplne bez zatahu, ale je citit, ze je tady motor podtoceny a turbo neni 'nafoukly'. Ve 2000 uz tahne lepe, ale v porovnani s TDI bych rekl, ze mene. Kolem 2200 ot. zacne citelne tlacit turbo a ve 2500 uz ale je na vrcholu sil, ktery nepolevuje az do nejakych 5500 otacek, kdy vrchol kroutaku vystrida vrchol vykonu a motor neztraci silu az do cca 6500 otacek. Dal uz to vadne a i kdyz omezovac zasahne az nekde v 6900 ot., nema cenu sem motor tocit.

Porovnavat zatah tehle dvou motoru v konkretnich otackach je tak trochu nefer, protoze kazdy ma sve optimum jinde - no bodejt by nemeli, ze jo. Takze jo, TDI je ve 2000 ot. silak, zatimco TSI tahne slusne, ale ne tak, jak umi. Ve 3000 se uz TDI zacina lamat smerem dolu, zatimco TSI se dostal do nejlepsi kondice. Ve 4000 tisicich TDI umira a TSI je uprostred pouzitelneho rozsahu a na vrcholu sil.

Ferovejsi nez absolutni otacky, by bylo porovnavat relativni hodnoty vzhledem k pouzitelnemu rozsahu otacek. Jestlize TDI ma pouzitelny rozsah (tzn. otacky, na ktere se da jezdit) dejme tomu 1250 - 4000 ot. a TSI 1500 - 6500 ot., tak ve 2000 ot. je TDI na 27% sveho rozsahu a TSI na 10%. Ve 3000 ot. je TDI na 64% a TSI teprv na 30%. Naopak treba 1/3 rozsahu pouzitelnych otacek pripada u TDI na 2150 ot. a u TSI na 3100 ot.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...