Přejít na obsah

1.8 TSI (118 kW)


Rocky

Doporučené příspěvky

Nikito to video s akceleraci benzinoveho motoru na 3 stupen si myslel asi TOHLE ze? Je to nahravane kvalitni digitalni kamerou a i zvuk je vcelku hodne kvalitni, takze se neda mluvit o zadnym nepovedenym nahravani pres mobil. Zvuk se u benzinoveho motoru zvysuje se zvysujicimi se otackami, ale neni vubec ke skode, naopak zni to velice hezky a navic od takovych 120 - 130 km/h uz zanika v aerodynamickem hluku. Je to patrne i s toho meho videa.

Nic proti 1.9 TDI, ale fakt se nemuze ten motor v nicem porovnavat s 1.8 TSI ani ve spotrebe, protoze co ma vykon musi dostat taky dobre "nazrat" a na to ze to TSI ma poctivych 160 koni tak mi neprijde spotreba kolem 7 litru jako moc! Ale jeste jinak. Kdyz si vezmes ze TDI ma 105 koni a kombinovanou spotrebu 5.1 l/100 tak ti vyjde ze z jednoho litru nafty se "napije" 20,5 kone pod tvoji kapotou. a ted TSI ma 160 koni a kombinovanou spotrebu 7.4 l/100km a kdyz to spocitas, tak ti vyjde ze u TSI se z jednoho litru N95 "napije" 21,6 kone, takze ve vysledku je TSI uspornejsi jak TDI, takze i jedina vyhoda TDI je fuc, v zadnem aspektu se TDI nemuze TSI vyrovnat nebo dokonce byt lepsi, ale tim nerikam ze je spatne, to NE, jen je jine....

A ted hadanka pro ostatni : FL OII 1.8 TSI zrychleni 0 -> 100 km/h za 7,8 vteřiny. Původni OII (před FL) 1.8 TSI zrychleni 0 -> 100 km/h za 8,1 vteřiny, takže se ptám kde je těch 0,3 vteřiny rozdílu? Má FL kratší převodovku než původní OII?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne ako si napísal Mários s tou hlučnostou benzínu zo zvyšujúcimi ot..... a samozrejme zvuk je príjemnejší,bez pochýb,ale nemôžem si pomôcť,ale to TDI sa tak neozvalo,skratka išlo o kus tichšie a v tých rýchlostiach okolo 100 hlavne pri pridaní ho menej vnímam,(samozrejme bez dunenia)iné som tým povedať nechcel.O tom výkone,tam niet čo dodať je tam predsa rozdiel 41kw,aj keď v tých nízkych to nezaberie až tak ako prezentujú,ale ťahá to veľmi dobre.Ja o kvalitách 1,8 nepochybujem,len ako som písal to naj by som nepoužil.To vso

A čo sa týka spotreby,TDI nie je šprintér,je na spotrebu a záťah zospodu a aj keď si ten výkon rozdelil,ale reálne v bežnej prevádzke spotreba vonku pod 4l pre 1,8 je utópia,keby sme tie kone rozdelili akokoľvek a to výhoda TDI je.

TSI by si nemal kupovať ten,čo furt čumí na PP,ale ten kto spotrebu nerieši a chce jazdiť sportovejšie a využívať potencial TSI motora.

A Viktor,ty si spomínal dunenie.Čo sa týka dunenia,merač hlučnosti ho nezaznamená,ale kamera,alebo mobil ano,akurát je otázka na čom si to prehráme,lebo keď to budem počúvať na mobile,tak to počuť nebudem,ale na domácom kine ano.

Editováno: , autor: Nikita1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Netvrdil bych ze kdo kouka na spotrebu tak by si nemel kupovat TSI ci jakykoliv jiny benzin, TSI i FSI jsou usporne motory a to ze ty jezdis s TDI za 4 litry neznamená ze nekdo jiny s TSI nebude jezdit za 6,3 l/100 a jsme zase u toho, ze porad bude to TSI uspornejsi nez TDI.

A kdyz se zminujes Nikito o tom ze 1.8 TSI neni nej motor do OII a sverepe tu hajis TDI, tak zrejme asi tvuj nazor je ze TDI 77 kW je nej engine do OII coz?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Netvrdil bych ze kdo kouka na spotrebu tak by si nemel kupovat TSI ci jakykoliv jiny benzin, TSI i FSI jsou usporne motory a to ze ty jezdis s TDI za 4 litry neznamená ze nekdo jiny s TSI nebude jezdit za 6,3 l/100 a jsme zase u toho, ze porad bude to TSI uspornejsi nez TDI.

Promiň Mariosi, ale tohle je nesmysl.. tak jak jsi to psal s těma koňma v předešlým příspěvku se to brát nedá. Maximum výkonu máš až při určitých otáčkách, takže ho nevyužíváš permanentně. Když pojedou v závěsu za sebou 1.8 TSI a 1.9 TDI, tak nikdy nebude TSI úspornější!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A kdyz se zminujes Nikito o tom ze 1.8 TSI neni nej motor do OII a sverepe tu hajis TDI, tak zrejme asi tvuj nazor je ze TDI 77 kW je nej engine do OII coz?

Marios,neveril by som ,že takúto hlúposť dokážeš napísať.

A k tým motorom,každý je v niečom inom lepší a majiteľovi vyhovuje práve v tom,či je to spoľahlivosť 1,6MPI,úspornosť 1,9TDI,výkon 2,0TFSI,rozhodne by som nepoužil ani u jedného matora plošne slovo naj.

Ja osobne mám radšej benzinové motory,ale dokázal som si najsť aj na nafte,čo mám rád a doslova ma fascinuje

Editováno: , autor: Nikita1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Viktor: Ja netvrdim ze TSI zajede stejnou trasu v zavesu za TDI za min, ja tim chtel pouze rict, ze ten kdo jezdi s TSI tak ma 160 koni a spotrebu 7 l/100 a dalsi kdo jezdi s TDI ma 105 koni a jezdi za 5 litru, a rozhodne ty dva litry navic stoji za tech 55 koni. Ja vim ze maximum mas az nekde v 5000 ot, ale proste tam ten vykon mas kdyz ho potrebujes a v tu chvili to bude zrat xkrat vice, ale zase to pojede xkrat lepe nez to TDI s max vykonem v 4000 ot/min.

Nikito ja jsem zadnou hloupost nepsal, ale s toho co jsi zde napsal ty jsem si vydedukoval ze 1.9 TDI je dle tebe nej motor, ja se pouze ptal. Nebudu te za to kamenovat nebo se smat, ja chtel jen vedet tvuj nazor na vec, ale ty nejsi schopen napsat par pismen oznaceni motorizace ktera se ti zda nej do OII. Napriklad me jeste pred 1.8 TSI prisla jako nejlepsi motorizace 2.0 TFSI, nicmene tedka to je 1.8 TSI protoze nabizi nejlepsi pomer cena/vykon

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

p2p: No prej se prevodovka nezmenila, takze proto mi to je divné, navic kdyby se zkrátili prevodove pomery, tak bude sice dynamictejsi, ale zase spotreba bude asi o trochu vetsi, ale prave v tom je ten zakopanej pes, ze nova octavia s 1.8 TSI je o 0,3 sekundy rychlejsi a pritom o 0,4 l/100 uspornejsi...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Marios: nebylo by uplně tak složitý dokázat, že trasu, kterou já pojedu za 6,5-7l/100km mimo město pojede TSI okolo 9ti v případě, že pojedou obě auta za sebou v závěsu.

já nevim, co furt řešíte. každej motor má svýho kupce, Marios bude hájit benzńaky i co se týče spotřeby, protože dokáže s tim svým jezdit za kosmickou spotřebu, kterou nikdo jinej snad ani nemá. osobně dokud mi nebude spotřeba uplně jedno, tak asi vždycky skočim do nafty

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

p2p: No prej se prevodovka nezmenila, takze proto mi to je divné, navic kdyby se zkrátili prevodove pomery, tak bude sice dynamictejsi, ale zase spotreba bude asi o trochu vetsi, ale prave v tom je ten zakopanej pes, ze nova octavia s 1.8 TSI je o 0,3 sekundy rychlejsi a pritom o 0,4 l/100 uspornejsi...

Někdy mi přijde, že ty údaje si výrobce snad cucá z palce. (vím že to tak není)

Třeba byla jiná metodika měření.

Když třeba vyjde spotřeba 5.05 l/100km tak tam určitě nenapíšou 5.1.

Možností proč je u staré a nové rozdíl 0.3 sekundy může být hodně.

Chyba při přepisování, změny na převodovce, odpor vzduchu(o tolik by to asi nebylo), jiná metodika měření, lehčí řidič lol ...

Nekoukal jsem na to, ale není u nového provedení třeba nižší hmotnost?

Editováno: , autor: j0ska
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemas pravdu Luku jestli pojedu za tebou tak budu mit podstatne mensi spotrebu. KLidne se s tebou i vsadim.... A jestli budu hodne sikovny tak se vlezu o 3 litry min nez ty. Staci mi k tomu dlouhe lano a je to. Zaprahnu te jako konika a jeste budu vyuzivat aerodynamicky pytel.... :p :p :p :p :p Ha ha ha :) :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Luke: Jo kazdej motor ma sveho kupce to nepopiram, ja temi pocty chtel jen ukazat ze to TSI je relativne uspornejsi nez TDI.

J0ska: Hmotnost je stejna, odpor vzduchu take, jina metodika mereni? Rekl bych ze moc ruznych zpusobu jak zmerit akceleraci z nuly na sto moc nebude... je jen jedna metodika a to ve stejnou chvili zmacknout plynovy pedal a stopky, pak zhruba osm vterin presne radit a pote co rucka protne realnych 100km/h opet stopky zastavit, takhle to opakovat nekolikrat za sebou a pote udelat nejaky prumer. A samosebou zkontrolovat zda v kufru clovek neveze pytle z cementem ci jinou zbytecnou zatez... rekl bych ze metodikou mereni to nebude. NO asi napisu do Bolky :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Viktor: Ja netvrdim ze TSI zajede stejnou trasu v zavesu za TDI za min, ja tim chtel pouze rict, ze ten kdo jezdi s TSI tak ma 160 koni a spotrebu 7 l/100 a dalsi kdo jezdi s TDI ma 105 koni a jezdi za 5 litru, a rozhodne ty dva litry navic stoji za tech 55 koni. Ja vim ze maximum mas az nekde v 5000 ot, ale proste tam ten vykon mas kdyz ho potrebujes a v tu chvili to bude zrat xkrat vice, ale zase to pojede xkrat lepe nez to TDI s max vykonem v 4000 ot/min.

Vím, jak to myslíš, jen to tvrzení, že TSI je úspornější než TDI mi nepřišlo na místě. To je stejný jako bys řekl, že motorka je úspornější než jízdní kolo.

Editováno: , autor: ViktorMPI
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemas pravdu Luku jestli pojedu za tebou tak budu mit podstatne mensi spotrebu. KLidne se s tebou i vsadim.... A jestli budu hodne sikovny tak se vlezu o 3 litry min nez ty. Staci mi k tomu dlouhe lano a je to. Zaprahnu te jako konika a jeste budu vyuzivat aerodynamicky pytel.... :p :p :p :p :p Ha ha ha :) :)

voe :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Luke: Jo kazdej motor ma sveho kupce to nepopiram, ja temi pocty chtel jen ukazat ze to TSI je relativne uspornejsi nez TDI.

J0ska: Hmotnost je stejna, odpor vzduchu take, jina metodika mereni? Rekl bych ze moc ruznych zpusobu jak zmerit akceleraci z nuly na sto moc nebude... je jen jedna metodika a to ve stejnou chvili zmacknout plynovy pedal a stopky, pak zhruba osm vterin presne radit a pote co rucka protne realnych 100km/h opet stopky zastavit, takhle to opakovat nekolikrat za sebou a pote udelat nejaky prumer. A samosebou zkontrolovat zda v kufru clovek neveze pytle z cementem ci jinou zbytecnou zatez... rekl bych ze metodikou mereni to nebude. NO asi napisu do Bolky :)

Napiš a dej sem vědět.

By ses divil co může znamenat metodika... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mários,ak si sa iba pýtal tak sorry,ale mne to pripadá skôr ako konštatovanie a navyše som to nikde nenapísal.

Ak by sme hneď pristúpili na tvoju teóriu o koníkoch,ktorá je podľa mňa nesprávna,no ale nech je,tak u dvoj litrového RSa sa napije s litra benzínu 24,94 koníka a u TDI CR z litra nafty až 29,43 koníka,čo je priepastne viac,ako u 1,8TSI,takže ako som písal,rozhodne nie naj,má svoje kvality,ale sú tu aj lepšie motory.

Kde berieš istotu,že na posúdenie naj motora je správne merítko cena/výkon,iný môže povedať cena /prevádzka iný zas spoľahlivosť/prevádzka , cena/využiteľnosť atd.

Ale ked aj uvedieme nesprávne cena/výkon no nech tak 1KW u 1,8 máš za 6362sk u 2,0 RS za 5707sk a zase 1,8 nie je naj.

A samozrejme hospodárnosť TDI motorov je bezkonkurenčná

A ja si nedovolím povedať,ktorý je naj motor,ale ak by som kupoval dnes rozhodne by to bolo niektoré RSo,bez pochýb.

Editováno: , autor: Nikita1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...