Nikita1 Vloženo 24. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2008 (editace) Editováno: 24. Říjen 2008, autor: Nikita1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 24. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2008 Tak potom opravdu asi nemas co resit. Dej na pocit projed se obouma verzema a uvidis.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 24. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2008 Nikito to video s akceleraci benzinoveho motoru na 3 stupen si myslel asi TOHLE ze? Je to nahravane kvalitni digitalni kamerou a i zvuk je vcelku hodne kvalitni, takze se neda mluvit o zadnym nepovedenym nahravani pres mobil. Zvuk se u benzinoveho motoru zvysuje se zvysujicimi se otackami, ale neni vubec ke skode, naopak zni to velice hezky a navic od takovych 120 - 130 km/h uz zanika v aerodynamickem hluku. Je to patrne i s toho meho videa. Nic proti 1.9 TDI, ale fakt se nemuze ten motor v nicem porovnavat s 1.8 TSI ani ve spotrebe, protoze co ma vykon musi dostat taky dobre "nazrat" a na to ze to TSI ma poctivych 160 koni tak mi neprijde spotreba kolem 7 litru jako moc! Ale jeste jinak. Kdyz si vezmes ze TDI ma 105 koni a kombinovanou spotrebu 5.1 l/100 tak ti vyjde ze z jednoho litru nafty se "napije" 20,5 kone pod tvoji kapotou. a ted TSI ma 160 koni a kombinovanou spotrebu 7.4 l/100km a kdyz to spocitas, tak ti vyjde ze u TSI se z jednoho litru N95 "napije" 21,6 kone, takze ve vysledku je TSI uspornejsi jak TDI, takze i jedina vyhoda TDI je fuc, v zadnem aspektu se TDI nemuze TSI vyrovnat nebo dokonce byt lepsi, ale tim nerikam ze je spatne, to NE, jen je jine.... A ted hadanka pro ostatni : FL OII 1.8 TSI zrychleni 0 -> 100 km/h za 7,8 vteřiny. Původni OII (před FL) 1.8 TSI zrychleni 0 -> 100 km/h za 8,1 vteřiny, takže se ptám kde je těch 0,3 vteřiny rozdílu? Má FL kratší převodovku než původní OII? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nikita1 Vloženo 24. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2008 (editace) Presne ako si napísal Mários s tou hlučnostou benzínu zo zvyšujúcimi ot..... a samozrejme zvuk je príjemnejší,bez pochýb,ale nemôžem si pomôcť,ale to TDI sa tak neozvalo,skratka išlo o kus tichšie a v tých rýchlostiach okolo 100 hlavne pri pridaní ho menej vnímam,(samozrejme bez dunenia)iné som tým povedať nechcel.O tom výkone,tam niet čo dodať je tam predsa rozdiel 41kw,aj keď v tých nízkych to nezaberie až tak ako prezentujú,ale ťahá to veľmi dobre.Ja o kvalitách 1,8 nepochybujem,len ako som písal to naj by som nepoužil.To vso A čo sa týka spotreby,TDI nie je šprintér,je na spotrebu a záťah zospodu a aj keď si ten výkon rozdelil,ale reálne v bežnej prevádzke spotreba vonku pod 4l pre 1,8 je utópia,keby sme tie kone rozdelili akokoľvek a to výhoda TDI je. TSI by si nemal kupovať ten,čo furt čumí na PP,ale ten kto spotrebu nerieši a chce jazdiť sportovejšie a využívať potencial TSI motora. A Viktor,ty si spomínal dunenie.Čo sa týka dunenia,merač hlučnosti ho nezaznamená,ale kamera,alebo mobil ano,akurát je otázka na čom si to prehráme,lebo keď to budem počúvať na mobile,tak to počuť nebudem,ale na domácom kine ano. Editováno: 25. Říjen 2008, autor: Nikita1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 24. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2008 Uf uz se tesim..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nikita1 Vloženo 24. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2008 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 25. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2008 Netvrdil bych ze kdo kouka na spotrebu tak by si nemel kupovat TSI ci jakykoliv jiny benzin, TSI i FSI jsou usporne motory a to ze ty jezdis s TDI za 4 litry neznamená ze nekdo jiny s TSI nebude jezdit za 6,3 l/100 a jsme zase u toho, ze porad bude to TSI uspornejsi nez TDI. A kdyz se zminujes Nikito o tom ze 1.8 TSI neni nej motor do OII a sverepe tu hajis TDI, tak zrejme asi tvuj nazor je ze TDI 77 kW je nej engine do OII coz? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 25. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2008 A co to zrychleni u FL a neFL verze? Dokaze mi nekdo rict kde udelali soudruzi uprgrade, ze nova octavka je o 0,3 vteriny rychlejsi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 25. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2008 Prevody a nic jineho, koukni na maximalku a je to . Ta muzxe byt stejna zalezi na sprevodovanim posledniho kvaltu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 25. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2008 Netvrdil bych ze kdo kouka na spotrebu tak by si nemel kupovat TSI ci jakykoliv jiny benzin, TSI i FSI jsou usporne motory a to ze ty jezdis s TDI za 4 litry neznamená ze nekdo jiny s TSI nebude jezdit za 6,3 l/100 a jsme zase u toho, ze porad bude to TSI uspornejsi nez TDI. Promiň Mariosi, ale tohle je nesmysl.. tak jak jsi to psal s těma koňma v předešlým příspěvku se to brát nedá. Maximum výkonu máš až při určitých otáčkách, takže ho nevyužíváš permanentně. Když pojedou v závěsu za sebou 1.8 TSI a 1.9 TDI, tak nikdy nebude TSI úspornější! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nikita1 Vloženo 25. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2008 (editace) A kdyz se zminujes Nikito o tom ze 1.8 TSI neni nej motor do OII a sverepe tu hajis TDI, tak zrejme asi tvuj nazor je ze TDI 77 kW je nej engine do OII coz? Marios,neveril by som ,že takúto hlúposť dokážeš napísať. A k tým motorom,každý je v niečom inom lepší a majiteľovi vyhovuje práve v tom,či je to spoľahlivosť 1,6MPI,úspornosť 1,9TDI,výkon 2,0TFSI,rozhodne by som nepoužil ani u jedného matora plošne slovo naj. Ja osobne mám radšej benzinové motory,ale dokázal som si najsť aj na nafte,čo mám rád a doslova ma fascinuje Editováno: 25. Říjen 2008, autor: Nikita1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 26. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2008 Viktor: Ja netvrdim ze TSI zajede stejnou trasu v zavesu za TDI za min, ja tim chtel pouze rict, ze ten kdo jezdi s TSI tak ma 160 koni a spotrebu 7 l/100 a dalsi kdo jezdi s TDI ma 105 koni a jezdi za 5 litru, a rozhodne ty dva litry navic stoji za tech 55 koni. Ja vim ze maximum mas az nekde v 5000 ot, ale proste tam ten vykon mas kdyz ho potrebujes a v tu chvili to bude zrat xkrat vice, ale zase to pojede xkrat lepe nez to TDI s max vykonem v 4000 ot/min. Nikito ja jsem zadnou hloupost nepsal, ale s toho co jsi zde napsal ty jsem si vydedukoval ze 1.9 TDI je dle tebe nej motor, ja se pouze ptal. Nebudu te za to kamenovat nebo se smat, ja chtel jen vedet tvuj nazor na vec, ale ty nejsi schopen napsat par pismen oznaceni motorizace ktera se ti zda nej do OII. Napriklad me jeste pred 1.8 TSI prisla jako nejlepsi motorizace 2.0 TFSI, nicmene tedka to je 1.8 TSI protoze nabizi nejlepsi pomer cena/vykon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 26. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2008 p2p: No prej se prevodovka nezmenila, takze proto mi to je divné, navic kdyby se zkrátili prevodove pomery, tak bude sice dynamictejsi, ale zase spotreba bude asi o trochu vetsi, ale prave v tom je ten zakopanej pes, ze nova octavia s 1.8 TSI je o 0,3 sekundy rychlejsi a pritom o 0,4 l/100 uspornejsi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 26. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2008 A o tom to je. O tom motoru a o softu co tam je nahrany nemuzu nic sehnat. Byl to jenom napad, ale neco tam je urco jinneho jak jsi psal... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reprom Vloženo 26. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2008 Ja si myslím, že tých 7,8 sekundy patrí pre DSG, je to chyba, keď nejaká slečna prepisovala údaje do tabuľky. Jazdí ten 1,8 TSI naozaj dobre? Skúšal ho niekto upraviť na cca 200 koní? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 26. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2008 jestli třeba nemá okta lepší koeficient odporu vzduchu... víme? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 26. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2008 Marios: nebylo by uplně tak složitý dokázat, že trasu, kterou já pojedu za 6,5-7l/100km mimo město pojede TSI okolo 9ti v případě, že pojedou obě auta za sebou v závěsu. já nevim, co furt řešíte. každej motor má svýho kupce, Marios bude hájit benzńaky i co se týče spotřeby, protože dokáže s tim svým jezdit za kosmickou spotřebu, kterou nikdo jinej snad ani nemá. osobně dokud mi nebude spotřeba uplně jedno, tak asi vždycky skočim do nafty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j0ska Vloženo 26. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2008 (editace) p2p: No prej se prevodovka nezmenila, takze proto mi to je divné, navic kdyby se zkrátili prevodove pomery, tak bude sice dynamictejsi, ale zase spotreba bude asi o trochu vetsi, ale prave v tom je ten zakopanej pes, ze nova octavia s 1.8 TSI je o 0,3 sekundy rychlejsi a pritom o 0,4 l/100 uspornejsi... Někdy mi přijde, že ty údaje si výrobce snad cucá z palce. (vím že to tak není) Třeba byla jiná metodika měření. Když třeba vyjde spotřeba 5.05 l/100km tak tam určitě nenapíšou 5.1. Možností proč je u staré a nové rozdíl 0.3 sekundy může být hodně. Chyba při přepisování, změny na převodovce, odpor vzduchu(o tolik by to asi nebylo), jiná metodika měření, lehčí řidič ... Nekoukal jsem na to, ale není u nového provedení třeba nižší hmotnost? Editováno: 26. Říjen 2008, autor: j0ska Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 26. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2008 Nemas pravdu Luku jestli pojedu za tebou tak budu mit podstatne mensi spotrebu. KLidne se s tebou i vsadim.... A jestli budu hodne sikovny tak se vlezu o 3 litry min nez ty. Staci mi k tomu dlouhe lano a je to. Zaprahnu te jako konika a jeste budu vyuzivat aerodynamicky pytel.... :p :p Ha ha ha :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 26. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2008 Luke: Jo kazdej motor ma sveho kupce to nepopiram, ja temi pocty chtel jen ukazat ze to TSI je relativne uspornejsi nez TDI. J0ska: Hmotnost je stejna, odpor vzduchu take, jina metodika mereni? Rekl bych ze moc ruznych zpusobu jak zmerit akceleraci z nuly na sto moc nebude... je jen jedna metodika a to ve stejnou chvili zmacknout plynovy pedal a stopky, pak zhruba osm vterin presne radit a pote co rucka protne realnych 100km/h opet stopky zastavit, takhle to opakovat nekolikrat za sebou a pote udelat nejaky prumer. A samosebou zkontrolovat zda v kufru clovek neveze pytle z cementem ci jinou zbytecnou zatez... rekl bych ze metodikou mereni to nebude. NO asi napisu do Bolky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 26. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2008 (editace) Viktor: Ja netvrdim ze TSI zajede stejnou trasu v zavesu za TDI za min, ja tim chtel pouze rict, ze ten kdo jezdi s TSI tak ma 160 koni a spotrebu 7 l/100 a dalsi kdo jezdi s TDI ma 105 koni a jezdi za 5 litru, a rozhodne ty dva litry navic stoji za tech 55 koni. Ja vim ze maximum mas az nekde v 5000 ot, ale proste tam ten vykon mas kdyz ho potrebujes a v tu chvili to bude zrat xkrat vice, ale zase to pojede xkrat lepe nez to TDI s max vykonem v 4000 ot/min. Vím, jak to myslíš, jen to tvrzení, že TSI je úspornější než TDI mi nepřišlo na místě. To je stejný jako bys řekl, že motorka je úspornější než jízdní kolo. Editováno: 26. Říjen 2008, autor: ViktorMPI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 26. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2008 Nemas pravdu Luku jestli pojedu za tebou tak budu mit podstatne mensi spotrebu. KLidne se s tebou i vsadim.... A jestli budu hodne sikovny tak se vlezu o 3 litry min nez ty. Staci mi k tomu dlouhe lano a je to. Zaprahnu te jako konika a jeste budu vyuzivat aerodynamicky pytel.... :p :p Ha ha ha :) voe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j0ska Vloženo 26. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2008 Luke: Jo kazdej motor ma sveho kupce to nepopiram, ja temi pocty chtel jen ukazat ze to TSI je relativne uspornejsi nez TDI.J0ska: Hmotnost je stejna, odpor vzduchu take, jina metodika mereni? Rekl bych ze moc ruznych zpusobu jak zmerit akceleraci z nuly na sto moc nebude... je jen jedna metodika a to ve stejnou chvili zmacknout plynovy pedal a stopky, pak zhruba osm vterin presne radit a pote co rucka protne realnych 100km/h opet stopky zastavit, takhle to opakovat nekolikrat za sebou a pote udelat nejaky prumer. A samosebou zkontrolovat zda v kufru clovek neveze pytle z cementem ci jinou zbytecnou zatez... rekl bych ze metodikou mereni to nebude. NO asi napisu do Bolky Napiš a dej sem vědět. By ses divil co může znamenat metodika... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 26. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2008 Stejne 0,3 s nikdo z nas ani nezaregistruje a myslim i kdyby to bylo 3 s tak taky ne .. kol5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nikita1 Vloženo 26. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2008 (editace) Mários,ak si sa iba pýtal tak sorry,ale mne to pripadá skôr ako konštatovanie a navyše som to nikde nenapísal. Ak by sme hneď pristúpili na tvoju teóriu o koníkoch,ktorá je podľa mňa nesprávna,no ale nech je,tak u dvoj litrového RSa sa napije s litra benzínu 24,94 koníka a u TDI CR z litra nafty až 29,43 koníka,čo je priepastne viac,ako u 1,8TSI,takže ako som písal,rozhodne nie naj,má svoje kvality,ale sú tu aj lepšie motory. Kde berieš istotu,že na posúdenie naj motora je správne merítko cena/výkon,iný môže povedať cena /prevádzka iný zas spoľahlivosť/prevádzka , cena/využiteľnosť atd. Ale ked aj uvedieme nesprávne cena/výkon no nech tak 1KW u 1,8 máš za 6362sk u 2,0 RS za 5707sk a zase 1,8 nie je naj. A samozrejme hospodárnosť TDI motorov je bezkonkurenčná A ja si nedovolím povedať,ktorý je naj motor,ale ak by som kupoval dnes rozhodne by to bolo niektoré RSo,bez pochýb. Editováno: 26. Říjen 2008, autor: Nikita1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.