Přejít na obsah

1.8 TSI (118 kW)


Rocky

Doporučené příspěvky

To jsem řikal taky že snad přeskočit to nemůže.....to teda mi potvrdil,ale řikal právě že na Audinách máj zkušenost že začne nedostatečně dopínat napínák řetězu a tím začnou problémy...proto si tam k tomu povolal mechanika z audi.Ještě zatim nic novýho nevim.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co jsem zaznamenal tak pro 120 TKM se ma zkontrolovat jenom hydraulicky napinak retezu a pri 240 TKM vymenit. Je samo sebou ze jak to budu mozna menit vymenim i retez. To mi neublizi. Jinak jestli by nefungoval hydraulicky napinak retezu delalo by to pekny bordel v motoru (vlastne rachot jako prase)... a to by podle mne urco slyseli :p :p :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ted jsem měl 20minut.rozhovor s technikem a pak s tim známým co tam dělá....Tak je vadný Napínák řetězu !!!

Každopádně toto na záruku není možno uplatnit při těch najet.km(berou to prý jako běžné opotřebení)....takže to budu platit ze svýho.....Když už to budou mít rozdělané,tak vyměněj komplet.vše včetně řetězu a nějakých kluzných lišt kterých je tam víc......prý nemá cenu ted vyměnit jen samotný napínač,když dle zkušenosti z Audi bych tam prý byl určitě do 100.000km znova na výměnu zbytku a pak znova platit totožnou práci.

Řikal že to fakt na záruku nelze...že tam měli např.před vánoci Passata 1.6FSI s podobným problémem..auto staré 1,5roku,najeto přes 160.000km a majitel to taky musel cvakat ze svýho..

Akorát mě teda dost překvapil s cenou.....od lidi co už maj tyhle zkušenosti z Audi V6TDI vim že to neni maličkost,že to pak stojí ranec,ale ten technik řikal tak zběžně že to vidí na: ten napínák řetězu stojí prý něco lehce přes 1000kč,všechny ty kluzný lišty prý taky max.do 1000kč,řetěz kolem 1500kč.....Ve finále mi řekl že materiálově se do 4000kč 100%vejdu.......Řekl že předběž.cenu mi dává 7500kč a to prý do toho dává ještě rezervu.

Pokud už nebude volat,tak si mám na 16:30 přijít pro auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak 7500Kc za 200tkm uzivani neni hrozne. By me jeste tak zajimalo kolik si behem fungovani tohoto motoru do tech servisu narval? Daval si tam neco jineho nez standardni vymeny(svicky, remeny, olej, apod.)?

Jeste k tomu remenu pro alternator, klimu, apod. meni se po kolika km?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to je nejake divne.... Jestli chces sahnout do rozvodu, musis to udelat uplne stejne jako na TDI Octavce O II. TJ. Sundat hafo veci na leve strane, sundat drzak motoru, remenici, atd.... To neni pracicka na 2 hod. Nejhorsi je ale ze musis sundat vsechny rozvodova kola, abys mohl sundat ten retez a potom vytahnou i ten hydraulicky napinak. Vodici listy ty jsou v poho to jde lechce. Muj odhad casu minim 1 prac. den a ne za 1 hod. to je blbost. Jsem zvedav co soudruzi v servisu vymysli. Ale necham se klidne presvecit....ze to jde jinak. Ale co je hlavni, doufam ze ti to opravy a bude ti auti jezdit... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já teda nevim,ale ten známej z Jarova dělá rozvody např.na TDI-PD za 1h 40min.a když u toho ještě kecáme tak max.2h........Já to dělal na 1.9TDI sám několikrát v létě když jsem měl čas,akorát jsem si půjčil přípravky a to že jsem z branže automechnika víc jak 15.let,tak jsem to dělal slabý 3hod.a dle něj co mi dnes volal to u řetězu co má 1.8TSI neni o moc náročnější....

Jo,takovej 3.0TDI,tam to prý je práce pro 2.lidi na skoro celý den,ale to chápu,ten motor je natřískanej a hlavně uloženej podél.tam se musí nejdřív rozebrat celej předek auta než se k tomu člověk dostane.

Mě teda ani nepřekvapilo to za jak dlouho to udělaj,ale to kolik to bude stát......moje první reakce na to že se musí rozebrat a vyměnit rozvod mě nepotěšila,což ten technik po tel.asi hned poznal,protože mi hned řekl at jsem v klidu,že to scela určitě vyjde na mnohem míň než u TDI....

Uvidíme..už mi nikdo nevolal,tak tam proto zachvilku vyrazim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak už jsem doma....vše maká jak má a upřímně řečeno jede to daleko líp než když jsem to tam ráno vezl....to mi sice nepřišlo že by to až na to zacukání jelo nějak blbě,ale ted to opravdu jede znatelně líp :palec2: .

Cena komplet včetně práce byla bez mála 7000kč...

Ještě jsem dostal protokol z diagnostiky a o základ.nastavení a vše je o.k....

Když jsem to vyzvedl,tak jsem tam ještě kecal na vrátnici s tim mojim známym co tam dělá a ten mi řekl že to celé dělal kluk z Audi,že kluci ze Škodovky který tam ted maj jsou střeva a jen na to čuměly jak tataři......

Mimo....v těch servisech to taky díky té krizi co je bůhví jak dopadne......Ten můj známej co tam dělá mistra zrovna řikal,že už tam pomalu nemaj nikoho schopného....že ihned jak tam koncem listopadu pár lidí vyhodily a zbytku snížily platy,tak ty dobrý schopný kluci stejně šli pryč a do úplně jiné branže.....On sám řikal že by to samozřejmě udělal,ty moje rozvody,ale řikal že tam má 20 kluků který mu choděj celý dny za prdelí s každou kravinou a že na nic nemá vůbec čas.

Prý tam ted např.maj v Audi-servisu nějakou A6-v benzínu,prý to hlásí nějaké chyby a auto blbě jede a to auto jim tam převezl jiný autor.servis ze západ.čech jelikož u nich nebyl nikdo schopný příjít na to a opravit to........ ;) a to prý těch případů tam maj víc.

Ty autor.servisy fakt asi nedopadnou moc dobře......To už je několikátý případ co jsem slyšel...viz.můj dlouholetý kamarád co dělá už léta BMW-Autec,ten co vyprávěl,to taky neni nic dobrýho.

Tak hlavně že autíčko už zas jezdí jak má a to je důležitý.

Editováno: , autor: karlos3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Klíň.řemen jsem ještě neměnil....ten vždy např.u TDI měnim preventivně při druhých rozvodech tj.po 240.000km....u TSI to budu řešit zrovna tak(kolem těch 210 nebo 240.000km při prohlídce to nechám vyměnit...dřív ne,neni důvod,zatim jsou o.k.)....Klíňáky vydržej dost....Jasně,jestli někdo jezdí 15-20.000km ročně,tak bych ho po cca 5.letech preventivně vyměnil....u takto používaných aut s pak může stát že spuchří a udělaj s na něm prasklinky.

Jinak vodní pumpa neni u 1.8TSI poháněná ani klasickym rozvodem a ani klínákem,ale od všech ostat.motoru je tady součástí celé skříně termoregulátoru...a je poháněná extra malym řemenem......Aspoň teda tak jsem to pochopil když jsem se o tom bavil s technikem......Na otázku co ten řemen co to pohání mi bylo řečeno že dřív začne téct ta pumpa než se opotřebuje ten řemen,takže prý v klidu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak asi zítra dám svého SII 1.8TSI do servisu :) ...odpol.jsem jel ještě s tou opravenou OII 1.8TSI na firmu 45km za Prahu a ty na tom snad udělali chip nebo co.....ta jede jak postřelená......Fakt mi takhle nejela ještě žádná 1.8TSI.....Když jsem to odpoledne jel tam,tak po D1 v levym pruhu přes 200km/h a jen jsem šimral plyn..stačilo jen trošíčku pohnout nohou a i v těch více jak 200km/h se tahala kupředu jak zběsilá....nechápal jsem.Když jsem to pak navečer zaparkoval do svých garáží a tam sednul do svého SII 1.8TSI a vyrazil domu,tak to bylo sakra znát........

Třeba u TDI po výměně rozvodů je to taky celkem znát na výkonu,né moc,ale je....ale u TDI tam to chápu,tam když se rozvody opotřebují,tak se tím sníží předvstřik kterej se šteluje nebo se dává do základ.nastavení mechanicky při výměně,tudíš opotřebováním to na výkonu musí být znát,sice tam by to zas měla korigovat nap.kladka,ale ze zkušenosti vím když jsem je párkrát měnil že po 120.000km je ta kladka úplně mimo toleranci napnutí a dopínání se ;) .....To u benzínů tam to koriguje elektronika,takže i při max.opotřebovaných rozvodech by to na výkon nemělo mít vliv.....Jak jsem psal,z branže automechanika jsem 15.let,tak tyhle nejmodernější motory zas moc neznám tak dobře,jen co se dočtu nebo co mi řekne někdo ze známých z autor.servisů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takže vy mi chcete tvrdit a dělat ze mě blbce... že když jedeš s TSI či TFSI řekněme na rovince 180 - 200 na 6. převoedový stupeň, tak stačí lechtat plyn??? :D :D :D

teď je otázkou co si pod lehtáním plynu představujete, jestly plyn zmáčknutý do 1/3, nebo 1/2 ??? ne bo snad jenom lehce položená noha na plynu??? lol

Karlosi, kolik točí TSI v OII na šestku při 200 km/h??? 5500 ot? nebo míň?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja kdyz jsem jel 200 mel jsem zapnuty tempomat a mel jsem vystarano.... Jinak Vorlik pri 200 ma na plynu cihlu (5 KG) a v zadu nalozeno 300 kg dlazdicek :p :p :p :p To potom nemuze s nikym srovnavat. :kol-52: :kol-52: Oddeleni nakladaku je nekde jinde... :smich: :smich: :smich: Kolem 200 myslim tak 1/3 plynu... Tot muj odhad...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kluci máte nejelpší auta a motor na světě... já jdu ten svůj krám shodit ze skály...

my se tu bavíme o šimrání plynu, M. napíše, že odpověď najdu v "tady", příhodí tři grafy... a já se ptám, jak to v tom asi najdu a zase ze mě děláte vola, jděte do prdele!!! :kol-48:

jinak 200 km/h fakt nejezdím, takže tu cihlu nepotřebuju... auto mám na práci a na zábavu a na to mi ta moje atmosferická mrdka stačí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...