Březen 9, 200916 r A je to rozdil oproti fieste? . A jaka je zhruba spotreba mesto/ okresky/dalnice140 - 150 km/h? koukam ze tam mas DSG, je to dobra vec nebo ne?
Březen 9, 200916 r No, tak oproti Fieste to rozdil je urcite, uz jen proto, ze 1.8 TSI ma dvojnasobny vykon a dvojnasobny kroutici moment. Takze je to daleko silnejsi motor. Spotrebu zatim nemuzu moc posoudit, mam zatim auto kratce.. Ted mam prumer 9,2 po 1000km, kombinace vseho, ale jak uz jsem psal i jinde, jeste jsem si na ten motor tolik nezvykl No a DSG proste miluju
Březen 14, 200916 r Rozdil mezi motory 1,8 TSi pred a po FL by si mel poznat na spotrebe. Po FL je druha evoluce motoru s opatrenia na spotrebu. Treba takova vychytavka je olejova pumpa s nelinearni charakteristikou. Prepina se do usporneho rezimu a zmensuje tak ztraty na retez. Proto ma taky FL dve olejova cila ... pred FL jen jedno. Hlavne Fl umi EU5 jen u nas je ti to k nicemu. Jen pro dorej pocit ze "setris" zivotni prostredi Upraveno Březen 14, 200916 r od Mates_XIV
Březen 14, 200916 r no kamarád má 1,8tsi před FL, jezdí skoro denně Jaroměř-Praha a zpět plus jiné pracovní cesty a má dlouhodobou průměrku 8,0 jsou to jízdy dálnice tempomat 130 gps, občas víc při předjíždění a zbytek 90-100km/h, když jsme spolu jeli do Sosnové na bezpečné jízdy, tak já měl za cestu Jaroměř - Č. Lípa s HTP 5,4 a on 6,4, je pravda, že byly prázdné cesty, ale průměrku jsme měli 75km/h - dalo se jet plynule
Březen 14, 200916 r S tim motorem se da jet i za 6,2 l ,ale taky na stejne trase i za 9l. Zalezi jaky styl jizdy zvolis. Dlouhodobou spotrebu mam 8,2 az 8,4 l a dalnice/mesto 50/50. Celkove mam nejeto cca 30 Tkm a spotrerba si sedla kolem 10 Tkm. Potom byla furt stejna...
Březen 14, 200916 r Moc záleží jak se s ním jezdí. Dá se jezdit za 11 a i za 6. Ale zase nikdo nemůže chtít aby to jezdilo za 5l. Se spotřebou kolem 7-7,5 litru musi byt spokojeny kazdy uzivatel Upraveno Březen 14, 200916 r od Mates_XIV
Březen 16, 200916 r no comment Cesta Praha Zlicin - Brno Zabovresky ... pres Jizni spojku ... bratru za 2hod Pred sjezdem z dalnice jsem tam mel prumerku 120 se stejnou spotrebou, nez jsem dojel na firmu tak to takhle kleslo Upraveno Březen 16, 200916 r od Bladik
Březen 21, 200916 r Dneska dopoledne... moje dalsi dvojcata... :) Upraveno Březen 21, 200916 r od p2p
Březen 21, 200916 r Benzina.... teda OMW.... ale jak tam stali skoro uplne stejne moc se to zamlouvalo... :p
Březen 21, 200916 r Cerna je ta nej ... ale panove trosku Jsem ted tyden stal s autem a po nastartovani se mi zase objevilo to oblikatni cukani... jakoby ztrata vykonu a pak zase vystartoval, po 100m uz se to nestalo, ale tohle se mi stavalo jeste s tou starou vahou vzduchu...doufam ze se tenkrat nic nestalo a ze to nebude zase ta vaha
Březen 21, 200916 r Male pocukavani po nastartovani za studena mam od zacatku. Vaha je OK a v servisu nic nezjistili. PS: Capucino je nejlepsi barva...
Březen 21, 200916 r To jsi nejsem jist.... Vaha vzduchu se dava hned za filt vzduchovy a jde k nemu kabel...Podivej se do motoru..
Březen 22, 200916 r Vaha vzduchu je jen v motorech s turbem ne? Tak me pak napada ze by to mohlo delat variablini casovani ventilu...ze by to pomaleji za studena vystavovalo ventily, ale to je jen uvaha ... nemam toto tvrzeni podlozene
Březen 23, 200916 r OII s tímto motorem jede opravdu pěkně honil sem se mondeem ST220 s touto OII a měl sem hodně co dělat....
Březen 23, 200916 r Rozdil mezi motory 1,8 TSi pred a po FL by si mel poznat na spotrebe. Po FL je druha evoluce motoru s opatrenia na spotrebu.Treba takova vychytavka je olejova pumpa s nelinearni charakteristikou. Prepina se do usporneho rezimu a zmensuje tak ztraty na retez. Proto ma taky FL dve olejova cila ... pred FL jen jedno. Hlavne Fl umi EU5 jen u nas je ti to k nicemu. Jen pro dorej pocit ze "setris" zivotni prostredi A do SII s DSG od MR09 se dává jaké provedení, nebo od kdy tam je ten novější motor a jaké má označení? Plní taky EU5, ale pouze s DSG.
Březen 24, 200916 r Ja jsem zvykly 6 let na 1.6 75kW (v OI). Ma otazka po precteni cca 30ti stranek je (mozna to neni otazka), kdyz nyni jezdim mesto 90% a mam dlouhodobou 8,4l/100km tak to by pro me svezenim byl asi velky skok a spotrebove nikoliv?
Březen 24, 200916 r Nemám 1.8 TSI, ale troufnu si tvrdit, že s 90% města by ses dostal na vyšší spotřebu než máš teď, soudě podle 2.0 TFSI.
Březen 24, 200916 r No ono zase mesto je siroky pojem... zalezi kdy jedes a kam jedes. Ja jezdim do prace cca 15km Prahou kolem 3hodiny odpo (uplne volny prujezd) a pak jedu domu kolem 3 rano, opet uplne, ale uplne volny prujezd, takze si myslim, protoze bych na to to olik nehamtal tak bych se dostal na stejnou, mozna na nizsi Tak to vidim ja!
Březen 24, 200916 r Tak to je potom jiná, vycházel jsem z toho co teď vidím u sebe když v Po ráno popojíždím od Benešova až na Hradčany tomu říkám město.
Březen 25, 200916 r Par zkusenosti s mestem - ted jsem jezdil tak napul ve spicce a mimo spicku v Praze, taky kolem 15-20km do a z prace. Mimo spicku s volnym prujezdem jsem mel vetsinou 8,5-9, ale to se clovek musi dost krotit - skoro celou cestu na tempomat, zadne prudke rozjezdy. Jenze tenhle motor cloveka nenecha jezdit uplne klidne Takze ve spicce + nejake to rychejsi vyjeti z krizovatky mi dava spotrebu kolem 10... Je ale pravda ze mam zatim jen cca 1200km total, motor jeste v zabehu.. Jo a pro doplneni je to DSG. Upraveno Březen 25, 200916 r od P.T.
Březen 25, 200916 r No ono zase mesto je siroky pojem... zalezi kdy jedes a kam jedes. Ja jezdim do prace cca 15km Prahou kolem 3hodiny odpo (uplne volny prujezd) a pak jedu domu kolem 3 rano, opet uplne, ale uplne volny prujezd, takze si myslim, protoze bych na to to olik nehamtal tak bych se dostal na stejnou, mozna na nizsi Tak to vidim ja! Tak ja jsem take projizdel Prahou ze Zlicina po Jizni spojce az na Brnenskou D1 ... a u Chodova mi tam svitila spotreba 6.5 .... ale bylo to prave take kolem treti, kdy jizni spojka, byla celkem prazdna a projel jsem ji celkem bez zastaveni. Ale je fakt ze tenhle motor je strasne ve meste naladovej, stava se mi hodne casto ze jednu stejnou trasu ve stejnou dobu kdy jezdim rano do prace jedu za 7 a druhy den klidne pres 8 ... takze zalezi jak se vyspim a jak na to pak sem tam nekde slapnu a to staci jedna krizovatka na plnej kotel a je to tam hned
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.