alvisio Vloženo 3. Duben 2009 Sdílet Vloženo 3. Duben 2009 Zajímalo by mne více o rozdílech mezi motory 1.8TSI v OII před FL a po FL. Jezdil jsem 14 dnů v červenci 2008 s 1.8TSI před FL, pak půl roku s 1.6MPI a od února 2009 jezdím s 1.8TSI po FL (vše OII). Subjektivně jsem byl lehce zklamán z posledního uvedeného, na který jsem se po malé ochutnávce v červenci docela těšil. Hned se mi zdálo, že je něco jinak a zde v diskusi se mé podezření zvyšuje. Subjektivně mi přijde, že druhá generace 1.8TSI oproti generaci první: - je hlučnější v nízkých otáčkách, skoro jako kdyby někde z dálky duněl malý nafťák (s nadsázkou) - hůř jede v nejnižších otáčkách (1000-1500): s první jsem určitě neměl problém jet na 1500ot dlouhodobě a s druhou mám stejně plynulý pocit až od 1750ot (stejná trasa) Není to ale dramatický rozdíl a možná že jsem si první generaci ve své paměti vylepšil :-), takže můžu být vedle. Rozdíl může být i z pneumatik. Navíc jsem z 1.6MPI zmlsaný z odhlučnění - kapota byla polepená nějakým filcem, což u 1.8TSI chybí, je tam jen plech. Spotřebu nemohu posoudit, nevím, kolik to bylo tehdy. Nyní 3300km, průměr od začátku 8.3l/100 km včetně rychlé dálnice a každý den po Praze do práce. Zatím to klesá, nevím, kdy si to sedne. Per jednotlivá jízda není problém zajet mezi 7-8. Když nepředjíždím, tak na trase Praha 1-Mělník (via Byškovice) lze 6,5. Mirek Súhlasím, Mirek má v niečom pravdu. Minulé leto som skúšal OII predfacelift, šiel fakt neskutočne skvelo, momentálne ako keby tá moja bola nejaká lenivšia, ale hodnotiť týždňové auto a motor pri najazdených 200 km ešte fakt nemá cenu, ale nejaká pravda na tom bude. Tiež sa snažím motor častejšie trápiť pri nízkych otáčkach (od cca tých 1200) aby mi nelenivel, ale takisto ho občas vytočím do 3500-4000 tis otáčok, zatiaľ viac nie, ale pri nízkych otáčkach sa mu nejako nechce. Pri štarte sa mi zdá tiež trocha hlučný, ale po minúte už beží celkom ticho, toto som si pri predfacelifte nejak nezaevidoval, ale subjektívne mám pocit, že motor je o niečo menej pružný, no uvidím. Na druhej strane som skúšal facelift s DSGčkom, ale tam sa mi motor zdal lepší ako predfacelift, no bol zabehnutý a bolo to DSGčko, takže sa to nejak objektívne porovnávať nedá. V každom prípade je ale skvelý Zatiaľ spotreba okolo 8,5 - 9,0 l. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Horjaar Vloženo 3. Duben 2009 Sdílet Vloženo 3. Duben 2009 Škodovka v manuálu uvádí, že jednička by se měla použít pouze na rozjezd auta (zhruba na vzdálenost 4 m). Docela by mě zajímalo, co se děje, když se na jedničku ujede vzdálenost větší? Přece jen u nízkých rychlostí, kdy při jízdě na dvojku jsou otáčky motoru blízké otáčkám na volnoběh (nebo hypoteticky dokonce pod otáčkami na volnoběh) se použití jedničky zdá být přirozené. Myslíte, že při jízdně na jedničku na delší vzdálenost (v řádu desítek a stovek metrů) může třeba docházet k nedostatečnému mazání motoru? Nebo se dá očekávat problém ještě jinde? Omlouvám se za out of topic, ale neporadil by mi někdo s problémem nefunkčního zadního stěrače? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 3. Duben 2009 Sdílet Vloženo 3. Duben 2009 no ono taky záleží na tom, jaký máš motor... u některých je dvojka dole tak silná, že se na ni v podstatě i rozjedeš... jinde je třeba hodi za 1 ... jinak jet na jedničku v řádech stovek metrů je asi taky hlavně o spotřebě... tzn. vysoká spotřeba, hodně škodlivin v ovzduší apod . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P.T. Vloženo 6. Duben 2009 Sdílet Vloženo 6. Duben 2009 Tak moje spotreba je vyssi protoze ten motor celkem vyuzivam Jinak ted jsem jel mimo mesto, hezky klidne, plne nalozeny (5 lidi a plny kufr), prumerna rychlost kolem 70 a spotreba 7,1. Takze i ja umim jezdit "slusne" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davon Vloženo 7. Duben 2009 Sdílet Vloženo 7. Duben 2009 Kopec dolu jako krava co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Horjaar Vloženo 7. Duben 2009 Sdílet Vloženo 7. Duben 2009 Ohledně spotřeby, mám pocit, že jde dolů s velkým počtem najetých kilometrů. Ze začátku jsem byl ze spotřeby nešťastný, jezdil jsem asi o 1l víc, než ostatní a na minimální (dejme tomu papírové) hodnoty jsem se nemohl dostat. Ne že by mě štval ten jeden litr rozdíl, ale měl jsem obavy, aby byl motor v pohodě. Zhruba až po 15 tis. se spotřeba dostala na standardní úroveň a teď mám najeto 20 tis. a pořád klesá (neuvěřitelné). Rád střídám styl jízdy, když si chci užít, tak za 10 l/100km, ale když jedu na pohodu, není problém 6,5 až 7 l/100km dosáhnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 7. Duben 2009 Sdílet Vloženo 7. Duben 2009 To uz se tady probiralo... krasny motor ale papa podle stylu jizdy. Klidne 6 az 10 l dle stylu jizdy. Ale ted k necemu jinemu. Po nastartovani za studna si motor drzi otacky kolem 1100... jak tak sedim citim jak sem tam malinkato trhne jako nepravidely chod.Takove trhnuti a je malinkato citit i v sedacce. Zacal jsem to sledovat a je to vzdy za studena. Jak se malinkato ohreje a spadnou otacky na klasicky volnobeh je vsechno OK. Pozorujete to stejne nebo mam neco s motorem? Resilo se to tady ... psal o tom Karlos3, ale jemu to delala vaha vzduchu a tu mam v poradku. Mel jsem na ni 3,1 a ted na garancce mam 3,5 (asi g/cm3). Dle technika v norme. Pred tim jsem to nejak nepozoroval, protoze po nastartovani jsem hned vyjel.Jak jste na tom vy??? ;) :) :p Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Horjaar Vloženo 7. Duben 2009 Sdílet Vloženo 7. Duben 2009 Taky jsem si toho všiml, i když jsem to nesledoval nijak důsledně. Měl jsem za to, že se jedná o rezonanci, která se může projevit při některých rozsazích automatické regulace volnoběhu. Ale když tak nad tím uvažuji, rozumný důvod k této domněnce nemám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 7. Duben 2009 Sdílet Vloženo 7. Duben 2009 Taky me to takhle pocukava, je to prave citit jakoby to chtelo se rozjet, ale nevyskytuje se to moc casto...nedela to treba spustena klima? Mam takovy dojem ze v zime mi toto nedelalo Ale tim si nejsem jist. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 10. Duben 2009 Sdílet Vloženo 10. Duben 2009 No klima s tim asi nema nic spolecneho. Mne to dela bez klimy... Ono rezonance to asi taky nebude... Podle mne je to jen bud nejake cidlo KO nebo je to charakteristicka vlastnost regulace na volnobeh (za studena) za tepla mi to nikdy jeste neudelalo. Mam ted 2 tydny dovcu tak asi pujdu prudit do servisu a dam vedet co a jak. Zatim cus a pekne svatky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martasx Vloženo 12. Duben 2009 Sdílet Vloženo 12. Duben 2009 Taky mi to dělá jen za studena já myslím že to tak má být. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 14. Duben 2009 Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 (editace) Zvýšené otáčky po nastartování jsou proto aby se ohřál katalizátor na provozní teplotu. Při nižších teplotách je tadle funkce deaktivována. Je to kvuli emisim. Co se tyce rozdilu pred a po FL je to složité. Hlavní co uvidíš jsou dva spínače na tlak oleje. Pod olejovym filtrem. To je spojené solejovym cerpadlem s redukovanym tlakem. Mas tam taky jinou palivovou hadici. Po FL maji celou gumovou. Pred byla kus kovova. pak jsou změny co vidět nejsou ty je asi zbytečné popisovat. Jeste jsem zapomne na vyfuk. Po Fl má dvě lambdy, předtím byla jen jedna. Editováno: 14. Duben 2009, autor: Mates_XIV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 14. Duben 2009 Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 To znamena, vic veci oproti stare TSI a tim padem se muze vic veci pokazit.... :p :p Ja su tak rad ze mam starou TSI.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 15. Duben 2009 Sdílet Vloženo 15. Duben 2009 Fido, nemažeš si jenom med kolem huby...??? 2 lambdy > 1 lambda btw. už jste byl někdo v servisu na 30 k km??? kolik peněz??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 15. Duben 2009 Sdílet Vloženo 15. Duben 2009 Byl jsem na 27 000 km a stalo mne to cca 1300 KC a olej jsem mel svuj... A neber mi iluze mam 2 nejlepsi auti pod sluncem. Po tobe samozrejme... :p lol Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 15. Duben 2009 Sdílet Vloženo 15. Duben 2009 já platil na 30 k km 3.700,- a olej jsem vlastní neměl... já nemám nejlepší auto... bohužel... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sidzej Vloženo 15. Duben 2009 Sdílet Vloženo 15. Duben 2009 Vorlajzi, ak ta to potesi, tak ja budem za 1.8 TSI 30.000km kontrolu platit ca. 300 euro! A to je kapanek viac nez p2p-ho 1300 Kc... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 15. Duben 2009 Sdílet Vloženo 15. Duben 2009 (editace) 300e...to jsem zvedavej za kolik to budu mit ja, mam sice teprve 24tkm ale zatracene se to blizi ted jsem najezdil strasne moc za posledni dva mesice Me ted akorat stoji ta blba srnka 2500Kc Editováno: 15. Duben 2009, autor: Bladik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 15. Duben 2009 Sdílet Vloženo 15. Duben 2009 Vcera jsem couval a nevsiml jsem si parez. Senzory nezareagovali a urval jsem spodni plastovy kryt jak je nadrz. Mam ho objednanou cca 1300 KC. A to jsem se chtel jenom trochu vyspat po cca 500 km.... No hold jsu trubka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 15. Duben 2009 Sdílet Vloženo 15. Duben 2009 z5 k témtu TSI prosím... díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 17. Duben 2009 Sdílet Vloženo 17. Duben 2009 To znamena, vic veci oproti stare TSI a tim padem se muze vic veci pokazit.... :p :p Ja su tak rad ze mam starou TSI.... Po FL hlavně plní EU5. Což v Německu znamená úlevy na daních. Musí se počítat s tím, že se zpřísňujícími se předpisy budou motory čím dál více složité. Jak benzíny tak nafty. Ty jsou natom ještě hůř. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 19. Duben 2009 Sdílet Vloženo 19. Duben 2009 (editace) Takova hloupa otazka, ked se nachazi v tomto motoru pylovy a vzduchovy filtr? Popr. hodte nekdo foto kdo uz se v tom vrtal Editováno: 19. Duben 2009, autor: Bladik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 19. Duben 2009 Sdílet Vloženo 19. Duben 2009 V pravo u spolujezdce jak sundas ten latkovy kryt zespodu. Nad nim je pilovy filtr.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 19. Duben 2009 Sdílet Vloženo 19. Duben 2009 Sakra tak z toho jsem paf...myslis jako pod kastlikem? Nema nekdo fotku, si to nejak nedokazu predstavit jak se tam budu dostavat Dotaz c.2 je ten filtr jediny a nebo je tam jeste nejaky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 19. Duben 2009 Sdílet Vloženo 19. Duben 2009 pylový filtr je tam jeden a ten je pod kastlíkem spolujezdce... lehni si do auta abych koukal zespodu na kastlík a uvidíš tam takovou pěnovou destičku... jsou tam dva plastový šroubky, ty povolíš rukou, vysuneš tu pěnovou destičku a už vidíš na filtr... ten vysuneš... je v takovým plastovým držáku... (vysuneš to celé), vyměníš filtr a zase to celé zasuneš atd. já jsem na auta levej, ale ten pylovej filtr jsem si měnil sám, tak to zváldneš i ty! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.