Bladik Vloženo 20. Duben 2009 Sdílet Vloženo 20. Duben 2009 Aha, tak ted uz tomu rozumim. Dik Vorlajz, spravny navod pro blbce :smich: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 20. Duben 2009 Sdílet Vloženo 20. Duben 2009 Sorry za blby navod.... Priste se polepsim... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alvisio Vloženo 21. Duben 2009 Sdílet Vloženo 21. Duben 2009 Pred chvíľou som nahliadol do fóra "2,0 TSFI", a zostal som prekvapený z toho, koľko oleja zožerie 2 litrové TSFI-čko Neviete povedať, ako je to u 1,8 TSI-čka? Snáď to také kritické nie je ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 21. Duben 2009 Sdílet Vloženo 21. Duben 2009 Me se za 25tkm zatim neztratila ani kapaka...tuk...tuk....tuk na drevo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 21. Duben 2009 Sdílet Vloženo 21. Duben 2009 Mne se z motoru stratilo cca 4,5 l ale to bylo na garancce a memili mi olej... :smich: Jinak jak psal bladik. Po 30 Tkm mi neubylo ani deci... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alvisio Vloženo 21. Duben 2009 Sdílet Vloženo 21. Duben 2009 Mne se z motoru stratilo cca 4,5 l ale to bylo na garancce a memili mi olej... :smich: Jinak jak psal bladik. Po 30 Tkm mi neubylo ani deci... Tak to ste ma príjemne potešili, hneď som kludnejší Otázka: Po koľkých kilometroch mi odporúčate "nahliadnuť" do vrchného spektra otáčok? Momentálne mám cca 850 km (onedlho jubileum ), teraz v sobotu som ho lahulinko vytočil do 4500, ale k 6000 - 6200 to má ešte ďaleko, každopádne ho nechcem zbytočne vytáčať, ale už by som si to rád konečne vyskúšal, ten pocit, kua, už sa nemôžem dočkať Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 21. Duben 2009 Sdílet Vloženo 21. Duben 2009 ideální je, těch prvních 1 500 km najezdit na okreskách a motor využívat do 3/4 výkonu (potažmo otáček)... tzn točti těch 5 500 ot. max a jedzit max do rychlosti 160 km/h... pak už bych se s ním fakt nepáral a pořádně ho zajel!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alvisio Vloženo 21. Duben 2009 Sdílet Vloženo 21. Duben 2009 ideální je, těch prvních 1 500 km najezdit na okreskách a motor využívat do 3/4 výkonu (potažmo otáček)... tzn točti těch 5 500 ot. max a jedzit max do rychlosti 160 km/h... pak už bych se s ním fakt nepáral a pořádně ho zajel!!!! Práve v tom je problém Vorlajz, max. výkon u 1,8 TSI je od 4500 ot., a 3/4 týchto otáčok vychádza na 3400 ot., ale na druhej strane niekto berie za smerodajné točiť do 3/4 prípustných otáčok, potom by sa to mohlo rátať z tých 6200 ot. a z nich 3/4 vychádzajú na zhruba 4650 ot., no neviem ... ale tých 5500 sa mi vidí trocha moc ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 21. Duben 2009 Sdílet Vloženo 21. Duben 2009 proč? když to nenaložíš studenýmu autu, tak proč ne? vždyť to můžeš pak točit do 7 tis. ot!!! tak těch 5500 ot je tak akorát! kdo se bojí nesmí do lesa!!! a maximum výkonu 1.8 TSI nemá při 4500 ot!!! ale 5000 až 6200 ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 21. Duben 2009 Sdílet Vloženo 21. Duben 2009 (editace) Do 7000 ji nevytočíš možná budíkově. Ale je tam omezovač 6850 myslim ... naco točit na maximální výkon stačí kroutící moment a ten je i ve spodních otáčkách. Editováno: 21. Duben 2009, autor: Mates_XIV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 21. Duben 2009 Sdílet Vloženo 21. Duben 2009 Ja zajizdel prvnich 1000 km fakt v klidku a max do 3500 az 4000 ot ale jenom velmi kratkodobe. Po prvnich 1000 km jsem skusil 4500 a po dalsich 500 km jsem sel na max. Teda az do omezovace. Ale jenom jednou at si zvyka... smudla. Jinak jezdim v klidu a jednou za mesic mu trochu dam zakourit tj. ot do 5000 - 5500 vic nejdu nema to totiz cenu. Ten kroutak je totiz opravdu stejny na jakykoliv otackach :p Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alvisio Vloženo 22. Duben 2009 Sdílet Vloženo 22. Duben 2009 proč? když to nenaložíš studenýmu autu, tak proč ne? vždyť to můžeš pak točit do 7 tis. ot!!! tak těch 5500 ot je tak akorát! kdo se bojí nesmí do lesa!!! a maximum výkonu 1.8 TSI nemá při 4500 ot!!! ale 5000 až 6200 ... Ale áno, max. výkonu 118 kW má pri 4500 - 6200 ot./min, a 250 NM pri 1500 - 4500 ot./min., mám to aj v návode na obsluhu , ver mi, je to tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 22. Duben 2009 Sdílet Vloženo 22. Duben 2009 Ja zajizdel prvnich 1000 km fakt v klidku a max do 3500 az 4000 ot ale jenom velmi kratkodobe. Po prvnich 1000 km jsem skusil 4500 a po dalsich 500 km jsem sel na max. Teda az do omezovace. Ale jenom jednou at si zvyka... smudla. Jinak jezdim v klidu a jednou za mesic mu trochu dam zakourit tj. ot do 5000 - 5500 vic nejdu nema to totiz cenu. Ten kroutak je totiz opravdu stejny na jakykoliv otackach :p No tak to ja ho na max protahnu teda casteji, zrovna dneska z Hustopeci, jsem to valil na plny kotel ... spotreba 9.1 , akorat ten spech byl na nic pac sem se kousnul a Brnem projizdel 1.5hodiny zase se na D1 neco stalo a vsechno to stalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 22. Duben 2009 Sdílet Vloženo 22. Duben 2009 já vycházel z tohoto --> http://www.skoda-auto.com/importer/webcont...;modelyear=2008 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 22. Duben 2009 Sdílet Vloženo 22. Duben 2009 (editace) No to si vychazel ze spravneho zdroje, ale tam je prave ten graf kdy ma maximalni vykon pri 4500ot/min, takze si jen vorlajz spatne precetl poprve graf a napsal si 5000ot/min. Tot vse A evidentne ve Skodovce take neumeji cist grafy...ach jo...odbornici Editováno: 22. Duben 2009, autor: Bladik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 22. Duben 2009 Sdílet Vloženo 22. Duben 2009 no ve 4500 ot. max výkon to je super! no, kdybych bejval rok počkal... taky jsem mohl mít... njn vem to čertík! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 23. Duben 2009 Sdílet Vloženo 23. Duben 2009 (editace) No to si vychazel ze spravneho zdroje, ale tam je prave ten graf kdy ma maximalni vykon pri 4500ot/min, takze si jen vorlajz spatne precetl poprve graf a napsal si 5000ot/min. Tot vse A evidentne ve Skodovce take neumeji cist grafy...ach jo...odbornici Hele jako maj to tam fakt blbe 118kW 4500-6200 250Nm 1500-4500 jsou zpravny hodnoty vykonu a momentu pro motor CDAA ( po FL ) pred FL jsou motory BZB a ty maji 118kW 5000-6200 a 250Nm 1500-4200 Vsechno se proste uhlidat neda. Maji tam aktualni krivku a stary hodnoty. Editováno: 23. Duben 2009, autor: Mates_XIV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alvisio Vloženo 23. Duben 2009 Sdílet Vloženo 23. Duben 2009 no ve 4500 ot. max výkon to je super! no, kdybych bejval rok počkal... taky jsem mohl mít... njn vem to čertík! Ale bolo by asi výhodnejšie mať ten max. výkon pri 5000 ot/min, len by to bolo okolo 130 kW Podľa mňa je úplne zbytočné mať v rozsahu 1700 ot. max. výkonu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sidzej Vloženo 23. Duben 2009 Sdílet Vloženo 23. Duben 2009 Uz sa to tu mozno niekde riesilo...ale aky benzin tankujete do svojich 1.8 TSI? Predpisany je 95 oktanovy, ja zatial davam 95ku. Na UK fore Briskoda.net prave ludia pisu, ze davaju 98 (resp. 99) do TSIciek. Tusim 2.0 TSI ma aj predpisany ten viacoktanovy...ale ma zmysel davat do 1.8 TSI viacoktanovy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 23. Duben 2009 Sdílet Vloženo 23. Duben 2009 Jo, 2.0 TFSI má N98. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 23. Duben 2009 Sdílet Vloženo 23. Duben 2009 Ja take davam do 1,8 TSi N98, zvlaste tankuji u OMV, Shellu a JET ... nejlepsi je asi u JETu, ale tech je po republice malo. Doporucene je N95, takze 95-kou mu neublizis, ja jsem pocitoval prechod z 95 na 98, ale nebylo to zase nejak markantni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alvisio Vloženo 23. Duben 2009 Sdílet Vloženo 23. Duben 2009 Uz sa to tu mozno niekde riesilo...ale aky benzin tankujete do svojich 1.8 TSI? Predpisany je 95 oktanovy, ja zatial davam 95ku. Na UK fore Briskoda.net prave ludia pisu, ze davaju 98 (resp. 99) do TSIciek. Tusim 2.0 TSI ma aj predpisany ten viacoktanovy...ale ma zmysel davat do 1.8 TSI viacoktanovy? Ja som "mojej" prvýkrát natankoval šitovú 95-ku na OMV (Natural 95), trocha som to lutoval, ale potom som natankoval Shell V-Power (95), ide to o poznanie lepšie, ja by som ten V-Power chcel pravidelne tankovať do tých cca 5000 km, potom uvidím (hlavne kvôli zábehu). Ale určite tam netreba dávať 98-čku, resp. ja ju tam určite nedám, nemá to zmysel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 23. Duben 2009 Sdílet Vloženo 23. Duben 2009 no tak to už dej radši Carreru 95 než předraženej VP 95!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sidzej Vloženo 23. Duben 2009 Sdílet Vloženo 23. Duben 2009 Shell-ku nemam na blizku. Ja tankujem klasicku SP95 u BP. Teraz tu ale zacinaju predavat a dost silne propagovat nejaky novy SP95-E10, co tusim obsahuje az 10% etanolu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 23. Duben 2009 Sdílet Vloženo 23. Duben 2009 Co se tyka benzinu do tohoto motoru, tak jsem zjistil ze neni ani tak dulezite jestli to ma 95 nebo 98, ale je dost naladovy na kvalitu benzinu, kdyz jsem byl jednou nucen natankovat u Eurooilu tak pak auto divne reagovalo na plyn, cukalo a bylo to celkove neklidne. Ovsem nazev benzinky at uz Shell nebo OMV nezarucuje kvalitu, ja mam treba vyzkouseno ze kvalita benzinu u Shellu v Brne neni zrovna moc dobra, zatimco v Pardubicich je to naprosto bez problemu, Za to OMV je na tom uplne obracene Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.