Srpen 20, 200916 r už mě sere, když někdo píše, že je 2.0 FSI nepovedený.... chjooooo... No tady je problém, že to nejde srovnávat s turbem. Řekl bych že na atmosferický motor to neni špatný. Chvilku jsem přemejšlel, že si ho zadělám do Fábie. Nemá turbo tak by se mi tam vešel Upraveno Srpen 20, 200916 r od Mates_XIV
Srpen 20, 200916 r konečně někdo, kdo tomu rozumí!!! ty jo... dvoulitr do Fabči... to by bylo docela letadlo... !!!! Blade... trhni si!!!!
Srpen 20, 200916 r Nj jakmile ti zacne nekdo pochlebovat tak to ses hnedka stastnej co vorliku To bych chtel docela videt jak by se ti veslo FSicko do fabule
Srpen 20, 200916 r 2,0 FSi neni rozmerove moc jinde nez 2,0 MPi. Tam by byl problem spis s eletrikou jak zadela tu z OII na fabie. Jinak se tam skoro vejde i 1,8 TSi ale vadi tam to turbo vzadu
Srpen 21, 200916 r Tak narvat TSicko do fabie, to uz by chtelo skoro i kridla Bys vyrizl prepazku mezi motorovym prostorem a kabinou a mel bys turbo uvnitr
Září 2, 200916 r Data s úpravou by měla být k dispozici. Kdyžtak sem piště vaše poznatky ... v nových datech je i ukazování zařazené ryhlosti a ECO funkcí jako má třeba Superb. Tak to je asi jako bonus Upraveno Září 2, 200916 r od Mates_XIV
Září 2, 200916 r A ty data jsou pro FL 1.8TSi nebo predFL a popr. to ukazovani zarazene rychlosti je pro DSG nebo i pro manualy To by me docela zajimalo
Září 2, 200916 r A ty data jsou pro FL 1.8TSi nebo predFL a popr. to ukazovani zarazene rychlosti je pro DSG nebo i pro manualy To by me docela zajimalo Je to pro auta po FL. Starší nemají problém. Ukazovaní jak mas radit u automatu by bylo dost divny ne. Je to jen pro manual a 4x4. Je to v pravym hornim rohu na maxidotu.
Září 2, 200916 r No jo smula no. Na tedle starsi typ motoru se to delat nebude. A myslim ze ani před FL budiky by to neumely.
Září 3, 200916 r nj to jsem si mohl myslet, ne ze by to neumeli jen na to hosi hazej boban Vycist po CANu zarazeny stupen a zobrazit ho na volnem miste maxidotu...to musi umet cokoliv jen to hold uz neni ted aktualni starat se o starsi motory ze
Září 3, 200916 r A ono to i ukazuje jak zařadit, aby si jezdil ECO(sipka nahoru dolu). S tou zařazenou rychlostí to neni tak jednoduchy. Na řazení není zádnej snímač takže je to čistě počítaná hodnota z rychlosti a otáček motoru. Pak se řeší problémy co to má ukazovat když jedeš z kopce a máš neutrál nebo když špálneš na plyn jedeš a nemáš zařazeno atd .... Vyvíjej prostě jen aktuální věci to se dá pochopit.
Září 3, 200916 r No to je mi jasne ze je to matematicka operace, protoze cidlo na sajtr pace nemaji, ale i tak se to da udelat velice jednoduse, kdyztak vyvojarum porad, at snimaji hodnotu aktualni spotreby a potom vedi zda-li je zarazeno nebo zda-li jedes z kopce, popr. mas neutral...vsechno velice jednoduse poznas podle spotreby. Ja se trosku pohybuji ve vyvoji a muzu ti rici ze neni normalni, ze se podporuje vyvoj jen aktualni vyrabeny produkt, to se nedela, proste se drzi vyvoj alespon 5 let dozadu a podporuje se ten dany vyrobek, aby zakaznik za celkem velke prachy mel nejakou tu sluzbicku navic a neni vubec nic tezkeho zkopirovat to co udelali pro FL do predFL, jen to trosku ohnout na elektroniku predFL, coz take nebude zadny problem, SW prace na jeden az dva dny, neco na neco ohnout. Ale to je asi tady zbytecny placu na spatnem hrobe, proste automobilky jsou jiny svet a davame jim malo penez ze
Září 3, 200916 r No já pohybuju se všude možně a chápu, že vrážet peníze do vývoje staršího už ukončeného výrobku se nemůže nikdy vrátit. A to obzvláště v této době platí dvakrát tolik.
Září 6, 200916 r A take v teto dobe plati dvakrat tolik starat se o zakazniky, jenze to je u Skodovky velky problem...na vlastni kuzi jsem zazil jak se jedna se zakazniky, kdyz maji resit nejaky problem...az jsem udelal poradne bubu tak pak se teprve zacalo neco dit. Nerikam vyvijet stare veci, ale 5 let se proste po ukonceni prototypu drzi vyvoj dalsich veci pro tento vyrobek, nerikam ze vsechno, ale neco prece jen.
Září 6, 200916 r Ted neco k motoru. Dnes jsem vypozoroval, ze pri vytoceni motoru do 4000 a vys se mi zacoudi z vyfuku(jen na chvilku)...takovy cerny dym...je to normalni? ... Dyt prece namam dehtaka Nutno podotknout ze motor jeste nebyl uplne zahraty. Ovsem na konci trasy, asi po 20-tikm mi to nedalo a podival jsem se do vyfuku a vyfuk je vevnitr cerny, kdyz do nej sahnu je to cerna mazlava latka bez jakehokoliv zapachu. Nevim jestli je to normalni nebo ne, ale doufam, ze je vse v poradku.
Září 7, 200916 r Pořád je to spalovací motor něco z něj musí jít. Hlavně když je katalizátor studenej. Nehledal bych problemy tam kde nejsou
Září 7, 200916 r taky mi přijde, že si lidi někdy dělají zbytečné starosti! Upraveno Září 7, 200916 r od vorlajz
Září 7, 200916 r No to ja nerikam, ze by tam melo byt absolutni cisto, cernej bude me jen tak trosku vystrasilo to ze to je mazlave, ale je fakt ze vlhkost u toho studeneho motoru bude dosti vysoka, tak to snad bude v poradku
Září 8, 200916 r A take v teto dobe plati dvakrat tolik starat se o zakazniky, jenze to je u Skodovky velky problem...na vlastni kuzi jsem zazil jak se jedna se zakazniky, kdyz maji resit nejaky problem...az jsem udelal poradne bubu tak pak se teprve zacalo neco dit. Nerikam vyvijet stare veci, ale 5 let se proste po ukonceni prototypu drzi vyvoj dalsich veci pro tento vyrobek, nerikam ze vsechno, ale neco prece jen. Vis nevim kde ty se pohybujes, ale vyvoj motoru je dost nakladna vec. Udelam ti malou sondu historii tohodle motoru. Audi ho v prvni generaci nasadilo uz v roce 2006 to zamena ze zakladni koncept byl hotovej v roce 2005. Motor se vyvijel a ty mas jeho druhou generaci, ktera byla nasazena do OII. Vyvoj bezi dal a nasadil se motor novy co dokaze EU5. Takze vyvoj porad bezi jen proste ty si motor tezko vymenis. To je jako kdyby si majitel OI stezoval ze chce treba zadni vyhrivane sedacky jako ma soused v OII. To proste nejde Ale musim s tebou souhlasit ze chovani nekterych servisu je zvlastni, ale to je proste ceska specialita. Ale zase z druhy strany cesky zakaznici to je taky kapitola sama pro sebe
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.