Přejít na obsah

1.8 TSI (118 kW)


Rocky

Doporučené příspěvky

Tak dnes odešlo turbíčko na té mé první 1.8TSi (najeto kolem 50000km).

Ráno ten ridič co mi na ní jezdí vyrazil z domova a to ještě normálně jela,najel s tim po Praze asi 80km a naprosto v pohodě,pak chtěl vyrazit s Prahy pro zákazníky do Brna,tak ještě natankoval na Jižní spojce a od výjezdu od té pumpy už prý se jí moc nechtělo tahat a pak když najel na D1 tak na plnej plyn s toho vytáhl zuby nehty 110-120km/h,tak nejdřív myslel že natankoval nějakej hnus.Pak mi volal a jak to popisoval tak mě hned napadlo turbo,ještě jsem mu řekl at zkusí to chcípnout a zas natočit jestli se to nerestartuje,no nepomohlo,tak to otočil a dojel s tim na Jarov,kde okamžitě potvrdily Turbo.Já se tam ted odpoledne stavil co a jak,tak zítra do 12h by mělo být vyměněno.Když tam řikám tomu technikovi že to musel být nějakej šmejd že to odešlo tak brzo,tak mi řekl že jsem tam s turbem druhý případ,ten první měl dokonce prý jen něco přes 20000km.

Tak doufám že to nebude start k hromadným problémům jako tomu bylo přesně u mojich býval.2.0TDi.No snad ne,snad to byla náhoda.

Nehledáš řidiče, náhodou na Carawelle?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes odešlo turbíčko na té mé první 1.8TSi (najeto kolem 50000km).

Tak doufám že to nebude start k hromadným problémům jako tomu bylo přesně u mojich býval.2.0TDi.No snad ne,snad to byla náhoda.

Potěšils mě.Dej vědět co to stálo abych byl připravený.Počítám asi podobně jako u TDI okolo 32 000,-???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Potěšils mě.Dej vědět co to stálo abych byl připravený.Počítám asi podobně jako u TDI okolo 32 000,-???

Jasně,zítra dám vědět.

Ted mě tak napadá,s těch třech 1.8TSi co mám tahle jediná měla oproti těm dvěma o dost větší spotřebu,ty druhý dvě maj i přes to že na každé z nich jezdí jinej řidič téměř totožnou spotřebu (celkovka 7,2 a u druhé 7,4) a tahle nikdy nespadla pod 8,6 a to už muselo být,tak mě tak napadá jestli to nemohlo být od začátku už tím vadnym turbem,ale nevim.Každopádně jsem jim to tam taky ted odpol.dohlásil at to napíchnou na VAS a projedou to.Zaráží mě to zrovna u tohoto auta,protože zrovna tento řidič co jí kočíruje jezdí ze všech mojich řidičů nejslušnějc.Né že bych měl ostatní řidiče závodníky,to ne,ale vím že když jedou sami tak se nestyděj tomu protáhnout nohy jak se patří.

Každopádně turbo po záruce neni vůbec žádnej ohromnej problém, od mého zdroje náhrad.dílů nebo i běžně úplně nové z jakého-koliv Pražského vrakoviště na 1.9TDi(2.0TDi) za 10.000,max.13.000kč dle jejich nákupu,tak na 1.8TSi tomu určitě nebude jinak.Určitě být to po záruce tak neběžim do Škodovky za nějakých 30-40000kč,to by mě ani ve snu nenapadlo a ani kdybych si prachama utíral zadek.

Tohle je vše v záruce tak mě to nezajímá,at to stojí třeba sto tisíc,já jim tu garanční fakturu klidně podepíšu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen 32,000,-?? na superba stojí tady u nás turbína 60.000,- :kuk:

A co to je jako za turbo za 60papírů ?

Kamarád co jezdí pro jeden Pražskej hotel z jejich A6 3.0TDi řikal že ted na jedné té A6 měnily Turbo a i s prácí byli lehce nad 45.000kč,tak za 60.000kč to nevim na co to bylo turbo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen 32,000,-?? na superba stojí tady u nás turbína 60.000,- :kuk:

Ahoj,turbo u OII jak v 1.8TSI tak v 2.0TFSI je konstrukčně jednodušší-nemá naklápěcí lopatky a jeho výrobní cena a tedy i prodejní je nižší než u TDI.Ale i s turbem pro 1.9 či 2.0TDI se vejdeš do 35 000,-. U Superba je cena dílů vyšší než u OII-to je dané firemní obchodní politikou u VW.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak turbo vyměněno a vyměnily i váhu vzduchu,ta prej ukazovala blbý hodnoty.

Garanční faktura:(bez haléřů)

Potrubí výfukové s turbodmychadlem 28.834,-

Těsněni (6F) 1x 149,-

Těsnění (O6) 1x 24,-

Těsnění (1K) 1x 109,-

Kroužek těsnící 9,5x2,5(N) 2x 36,-

Matice samojist. 12x 684,-

Měříč hmot.nasav.vzduchu 2.993,-

___________________________________________

celkem 32.829,-

Práce 3.460,- (tam to je asi podle mě včetně diagnostiky,je tam práce vč.načtení vlastní diag. a zákl.nastavení)

___________________________________________

celkem bez DPH 36.289,-

___________________________________________

s DPH 43.183,-

A důležitá věta pod tím: Neplaťte,hradí ŠKODA AUTO a.s.

Docela mě zaráží ta nízká cena za tu váhu vzduchu 2.993,-to je něco přes 3.500kč s DPH,to je dost dobrá cena.Prý po výměně toho turba když to byli projet tak to už jelo dobře,ale když měl po cestě mechanik napojen nějaký to PC tak si všiml že ta váha dáva nějak blbě,tak jí vyměnil,to prý způsobovalo že to mělo vyšší spotřebu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

karlos, ty už jseš jak černá kronika :D Bůhví, co ty tví chlapi s těma autama dělaj, když je nevidíš. Jen pro zajímavost. Známej kupoval OII 2.0 TDI asi týden po mně a má za necelý 3 roky najeto neuvěřitelných cca 400 000 km !!! Leje tam jen naftu a mění olej. Taky nechápu. Jestli ho někde uvidím u auta, vyfotím ten tachometr a dám to sem jako raritu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

karlos, ty už jseš jak černá kronika :D Bůhví, co ty tví chlapi s těma autama dělaj, když je nevidíš. Jen pro zajímavost. Známej kupoval OII 2.0 TDI asi týden po mně a má za necelý 3 roky najeto neuvěřitelných cca 400 000 km !!! Leje tam jen naftu a mění olej. Taky nechápu. Jestli ho někde uvidím u auta, vyfotím ten tachometr a dám to sem jako raritu.

To už jsem mě taky napadalo a začal je pomalu podezírat,ale to je prostě nesmysl,nikdo z nich si nějaký brutus huntování nemůže dovolit,dit to auto je jejich chleba a hlavně když mi v servisu při nějaké závadě oznáměj že je závada způsobena špatnym zacházenim apod.tak bez debat milej řidič platí 100% opravy navíc po dobu opravy nedostane nahr.auto,což by ho finančně dosti bolelo kdyby měl týden stát.Mě stačí větší škrábanec na hl.kole a běží si fofrem koupit novej disk o tom nediskutuju.Prostě vědí jakej jsem v tomhle směru neustupnej magor tak to nikdo z nich ani nezkouší.

Do nakoupení Oct.II 2.0TDI jsem neměl nikdy až na ten první TDI-PD 85kw motor v Passatu žádnej velkej problém s motory.A další věc,proč teda ty 1.9TDi držej.U těch se fakt jen měněj oleje,filtry a destičky s těma jsem za celou eru od starých 1.9TDI po současné 1.9TDi-PD nikdy nic neměl a to dvě s těch 1.9 jezděj jen vyloženě Prahu.

Tak ono že ted odešlo turbo neni nic extra,to se stát může a i ta váha,je to novej motor tak nějakou tu mušku pochopim a taky doufám že tim závady zkončily.

Já znám i lidi co máj natočeno na Superbu ale 1.9TDI-PD 96kw přes 600.000km a pořád statečně maká,s 2.0TDi takovýho opravdu neznám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak turbo vyměněno a vyměnily i váhu vzduchu,ta prej ukazovala blbý hodnoty.

Garanční faktura:(bez haléřů)

Potrubí výfukové s turbodmychadlem 28.834,-

Těsněni (6F) 1x 149,-

Těsnění (O6) 1x 24,-

Těsnění (1K) 1x 109,-

Kroužek těsnící 9,5x2,5(N) 2x 36,-

Matice samojist. 12x 684,-

Měříč hmot.nasav.vzduchu 2.993,-

___________________________________________

celkem 32.829,-

Práce 3.460,- (tam to je asi podle mě včetně diagnostiky,je tam práce vč.načtení vlastní diag. a zákl.nastavení)

___________________________________________

celkem bez DPH 36.289,-

___________________________________________

s DPH 43.183,-

A důležitá věta pod tím: Neplaťte,hradí ŠKODA AUTO a.s.

Docela mě zaráží ta nízká cena za tu váhu vzduchu 2.993,-to je něco přes 3.500kč s DPH,to je dost dobrá cena.Prý po výměně toho turba když to byli projet tak to už jelo dobře,ale když měl po cestě mechanik napojen nějaký to PC tak si všiml že ta váha dáva nějak blbě,tak jí vyměnil,to prý způsobovalo že to mělo vyšší spotřebu.

Ahoj, děkuji za detailní odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
Ajaj, bude bitka... :rock:

nicmeně taky nechápu co se Jasterovi zdá na 2.0 FSI nepovedného?

Já taky doufám, že bitka nebude. Mě se 2.0FSI nezdá nepovedený, když můžu rád se sním v práci svezu.Ono to bude spíše otázka osobního vkusu a taky je to atmosférický motor a tak se proti přeplňovanému se jeví ve spodních otáčkách línější.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já nevim, proč furt tak startuješ? jde to napsat i normálně ne? jaster se taky vyjádřil slušně. jde o to, že 2.0FSI je třeba oproti povedený koncernový 1.8T prostě takový nemastný, neslaný, nevyhraněný. ano, jel jsem v něm asi jenom 10km, ten motor jede 2x líp než muj, ale abych z něj byl nějak odvařenej, to ne...prostě průměrnej benzínovej motor...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zvláštní je, to moje komenty vždycky komentuješ jenom ty! :D dle mě je nesmysl, aby psal, že je nepovedenej, jako by to byla nějaká známá věc... to fakt není! ;)... ale to je začarovnaje kruh tady s váma TDIčkařema... jinak bych tě chtěl poprosit, abys mi neříkal, jak se mám chovat a reagovat... lollollol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zvláštní je, to moje komenty vždycky komentuješ jenom ty! :D dle mě je nesmysl, aby psal, že je nepovedenej, jako by to byla nějaká známá věc... to fakt není! ;)... ale to je začarovnaje kruh tady s váma TDIčkařema... jinak bych tě chtěl poprosit, abys mi neříkal, jak se mám chovat a reagovat... lollollol

Chovat by ses mel kazdopadne slusne, at to tu ma nejakou uroven. A k tomu, ze 2,0FSI neni uplne nejpovedenejsi motor bych rekl, ze je vseobecne znama vec. Presne jak rekl Luke288. Nemastnej neslanej proste takovej ... Vsak proc si myslis, ze tu zas mame 1.8FSI ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zvláštní je, to moje komenty vždycky komentuješ jenom ty! :D dle mě je nesmysl, aby psal, že je nepovedenej, jako by to byla nějaká známá věc... to fakt není! ;)... ale to je začarovnaje kruh tady s váma TDIčkařema... jinak bych tě chtěl poprosit, abys mi neříkal, jak se mám chovat a reagovat... lollollol

OK, tak tady piš, at ostatní drží hubu apodobný výplody, protože mám pocit, že jedině tvuj názor je ten správnej. já narážel na styl tvojí reakce, která má ke slušný dost daleko a není k tomu důvod. kdyby se tady všichni bili v prsa za svuj motor tak jako ty, tak se tady všichni postřílí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...