Přejít na obsah

Octavia II - Facelift


radek_m

Doporučené příspěvky

  • o 3 měsíce později...
  • o 4 měsíce později...

Standardní zážehový motor 1,6 (75 kW) pro Škodu Octavia nahradí v nejbližší době menší čtyřválce 1,2 TSI (77 kW) s přímým vstřikováním benzinu a přeplňováním turbodmychadlem. Informoval o tom nizozemský dovozce Škody. První vozy mají být do Nizozemska dodány v únoru 2010.Nový motor dosahuje maxima točivého momentu 175 Nm ve velmi širokém rozmezí otáček od 1550 do 4100 min-1. Místo kombinované spotřeby 7,4 l/100 km by měla nová stopětikoňová Octavia dosáhnout na normovaný průměr 5,7 l/100 km a stane se tak nejúspornější benzinovou verzí v nabídce. Dosud se tímto označením mohl pochlubit jiný přeplňovaný motor – 1,4 TSI (90 kW) – s nímž je Octavia schopna absolvovat kombinovaný cyklus za 6,3 l/100 km. Novinkou pro lidovou benzinovou motorizaci bude sedmistupňové DSG s nímž vzroste kombinovaná spotřeba na 5,9 l/100 km. http://news.auto.cz/nove-modely/skoda-octa...-tsi-77-kw.html Tak co tomu říkáte? Není ta 1.2,i když dopovaná turbem,přece jenom pro tak velké auto,jako je Octavia málo? Kolik km takový motůrek vydrží?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak konecne uz to zverejnily oficialne, no myslim ze to velmi dobra volba zastarala 1.6MPI uz by mela zmizet, ma nejvyssi spotrebu a nejvyssi emise z nabizenych motoru do OII takze toto byl jasny krok a mluvil se o tom uz docela dyl ale konecne to zverejnily a ja sam bych si takovou Oktavku 1.2TSI klidne koupil :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud si pamatuju, tak už před 25 lety dělal Fiat 1.4T 100PS. Stará předpotopní 1.6 MPi, co se dávala do Feldy i Okty, šla jednoduchými mechanickými a softwarovými úpravami vyhnat taky na 100PS, novější 1.6, stále 8V, to měla už v sérii. 1.6 FSi má 85kW, 1.4 16V v řecké FI RS taktéž 85kW. Z tohoto pohledu není 77kW z 1.2 s turbem žádný extrém. Navíc když se litrový výkon porovná s jinými turbobenzíny koncernu.

Editováno: , autor: Tesna
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dle meho nazoru jednoznacne krok vedle :(

Podle me jednoznacne krok vpred, nejdrive sem si delal z motoru srandu, ale co jsem mel na predvadecce v Vrchlabi moznost vyzkouset v Yetikovi, tak proti zastarale, rozezrane a nepruzne 1.6tce o dost nizssi spotreba s tak tezkym autem jsem mel sviznou jizdou 7L !.. motor na tak tezky auto docela svizny a hlavne pruzny diky velkemu rozsahu kroutaku skoro jako TDi.. na motoru je jen malicke turbo, takze bych se vydrze rozhodne nebal a klidne bych si takovou O2 i diky nizkymu ruceni pokud bych to bylo druhy auto do rodiny s mensim najezdem km klidne koupil..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jednoznačné zaspání trendů a plácnutí bez jakýchkoliv zkušeností nebo informací. Viz Jaster.

A ty mas zkusenosti ? Ja ne a netajim se tim.Informaci si umim precist na netu mrte.Nazor priznivcu si samo vyslechnu a prectu.

Taky si me dostal s tema trendama... ...to je jako fakt moc uz na me.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Supéééér :palec2: v Yetim to je základ, v Oktě to bude velmi slušný základ a ve Fabii to bude časem asi pěkný drak :)

Je zajímavé přečíst si diskuse pod těmi články na internetu :palec2: Některé názory jsou fak úsměvné. Polovina nevzdělanců si evidentně myslí, že je to HTP s chiptuningem :smich:lol ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak co tomu říkáte? Není ta 1.2,i když dopovaná turbem,přece jenom pro tak velké auto,jako je Octavia málo? Kolik km takový motůrek vydrží?

Ahoj,

rikam tomu OK. Nevim, zda je Yeti tezsi nebo lehci nez OII, ale pocitam, ze jsou stejne tezke. Pokud se 1.2 osvedcila u Yetiho, tak proc ne do OII.

1.6MPI je docela drzak, delala se od 95? a 14 let na jeden motor, klobouk dolu. Nikdy jsem s tim motorem nejel, takze nechci hodnotit, jak je svizny a ziznivy!!!

Krokem vedle byl 1.0 do fabky a 1.6FSI, ty se na trhu prilis neohraly. PD byl taky krokem vedle, no CR vlna tuto technologii smetla, to se stava.

Osobne si myslim, ze 1.2 TSI bude vetsi drzak nez trivalce 1.2. Tissi chod motoru, lepsi dynamika a spotreba (nevim). Zalezet bude take na cene. Do fabie urcite ano, do oktavky taky ano, ale muj favorit je 1.4TSI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj já myslím určitě ano ve své fabiji mám 1.4 74 kw a vadí mně jen nízký kroutící moment a tím i pružnost výkon je ok a to tenhle motor řeší oktávka je o něco těší ale kdo si tuhle motorizaci koupí stím asi nechce závodit a co se týče životnosti běžný spotřebitel nenajede 150 000km ani za deset let a firmy ho za 3roky prodají a ty další majitelé kupují ojetinu tam bych asi volil něco jiného takže já říkám určitě ano

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná trochu OT, ale zajímavé, že všichni píšou o 1.2 TSI a nikde není zmínka o daleko důležitější věci. Hned po uvedení toho TSI přichází konec PD éry u Octavií a už se pojede jen na CR...

Chteji tise prejit na CR, ale myslim si ze by PD zaslouzilo nejaky dustojnejsi konec nez v zapomeni odejit ale tak to uz jen marketingove hricky :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...