Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

jedna z možných výhod je třeba i menší povinný, což je stále pro dost lidí zásadní

Ano, na to, přiznávám, jsem zapomněl

Nechystá se náhodou u nás náhodou změna systému, že se nebude platit podle objemu, ale podle výkonu?

Ja mám na ten facelift trochu zmiešané názory, tak budem hodnotiť až keď to uvidím naživo. Ale pokiaľ nebudú natáčacie bixenóny, tak nevidím dôvod na upgrade. Nový Superb sa mi pozdáva trochu viac, hoci predná maska je tam taká nejaká disproporčná.

Čo sa týka ceny, tak si myslím, že to bude približne rovnaké, ako u všetkých predošlých modelov. Teda nové svetlá, nárazník a kapota. Našťastie nebýva zvykom pri facelifte meniť predné blatníky.

Ja som šuškandu o 3,2 V6 pre OII RS už pred časom počul, okrem iného to aj nepriamo naznačili v jednom z testov OII RS (tuším ten žltý kombík TDI) na Prima Autosalone - že vraj do roka a do dňa už nebude TFSI vrcholnou motorizáciou. To by moje info mohlo potvrdzovať. Ale nechajme sa prekvapiť. Hoci ja by som TFSI za 3,2 nemenil, lebo spotreba narastie dosť a výkon nie úmerne tej spotrebe.

Ohľadom toho 1,4 TSI - už som ho skúšal a moje nadšenie zase nie je až také veľké. Jednak som čakal, že to bude mať nižšiu spotrebu. Tie čísla, čo naskakovali na počítači boli veľmi podobné tým, ktoré bežne vídavam pri 2,0 TFSI. Záťah je pekný, motor je neskutočne lineárny, necítiť ani nábeh turba ani kompresora, v aute je až podozrivé ticho a motor viac cítiť než počuť. Ale priznávam, že už to hraničí so zvukom elektromobilu a mne tam niečo chýba. Trochu basov - nie od výfuku - ale od motora pri zábere by nezaškodilo. Ale taký malý motor skôr bzučí, než by príjemne basoval. Takže určite by som radšej volil 2,0 TFSI. Rozdiel v spotrebe je malý.

RE: No ona ta 3,2 V6 by mela bejt co jsem zaslechl v ostrejsi verzi, nez je ORSII, spousta lidi totiz rika, ze je RSII oproti RS1 malo sportovni, jak vzhlednove, tak podvozkove.. no nechme se prekvapit, treba vznikne neco jako ma Seat FR - RS a Cupra- ..?

Upraveno od JasteR

Ja mám na ten facelift trochu zmiešané názory, tak budem hodnotiť až keď to uvidím naživo. Ale pokiaľ nebudú natáčacie bixenóny, tak nevidím dôvod na upgrade. Nový Superb sa mi pozdáva trochu viac, hoci predná maska je tam taká nejaká disproporčná.

Čo sa týka ceny, tak si myslím, že to bude približne rovnaké, ako u všetkých predošlých modelov. Teda nové svetlá, nárazník a kapota. Našťastie nebýva zvykom pri facelifte meniť predné blatníky.

Ja som šuškandu o 3,2 V6 pre OII RS už pred časom počul, okrem iného to aj nepriamo naznačili v jednom z testov OII RS (tuším ten žltý kombík TDI) na Prima Autosalone - že vraj do roka a do dňa už nebude TFSI vrcholnou motorizáciou. To by moje info mohlo potvrdzovať. Ale nechajme sa prekvapiť. Hoci ja by som TFSI za 3,2 nemenil, lebo spotreba narastie dosť a výkon nie úmerne tej spotrebe.

Ohľadom toho 1,4 TSI - už som ho skúšal a moje nadšenie zase nie je až také veľké. Jednak som čakal, že to bude mať nižšiu spotrebu. Tie čísla, čo naskakovali na počítači boli veľmi podobné tým, ktoré bežne vídavam pri 2,0 TFSI. Záťah je pekný, motor je neskutočne lineárny, necítiť ani nábeh turba ani kompresora, v aute je až podozrivé ticho a motor viac cítiť než počuť. Ale priznávam, že už to hraničí so zvukom elektromobilu a mne tam niečo chýba. Trochu basov - nie od výfuku - ale od motora pri zábere by nezaškodilo. Ale taký malý motor skôr bzučí, než by príjemne basoval. Takže určite by som radšej volil 2,0 TFSI. Rozdiel v spotrebe je malý.

RE: No ona ta 3,2 V6 by mela bejt co jsem zaslechl v ostrejsi verzi, nez je ORSII, spousta lidi totiz rika, ze je RSII oproti RS1 malo sportovni, jak vzhlednove, tak podvozkove.. no nechme se prekvapit, treba vznikne neco jako ma Seat FR - RS a Cupra- ..?

Octavia LR? lol

no na tom obrázku jak je ten facelift a stříbrná stávající octa RS, tak jednoznačně to RSo!!!! Ten facelift nic moc teda....

jedna z možných výhod je třeba i menší povinný, což je stále pro dost lidí zásadní

Ano, na to, přiznávám, jsem zapomněl

Nechystá se náhodou u nás náhodou změna systému, že se nebude platit podle objemu, ale podle výkonu?

U Wustenrotu už to tak funguje,já se vejdu se 77 kw do kategorie 51 - 80kw.A tam jsou ty ceny celkem zajímavý.

http://www.wuestenrotpojistovna.cz/upload/...ik_POV_2007.pdf

jedna z možných výhod je třeba i menší povinný, což je stále pro dost lidí zásadní

Ano, na to, přiznávám, jsem zapomněl

Nechystá se náhodou u nás náhodou změna systému, že se nebude platit podle objemu, ale podle výkonu?

U Wustenrotu už to tak funguje,já se vejdu se 77 kw do kategorie 51 - 80kw.A tam jsou ty ceny celkem zajímavý.

http://www.wuestenrotpojistovna.cz/upload/...ik_POV_2007.pdf

To me poser ... vidim dobre, ze zensky maj levnejsi pojisteni ?? Co to je za bordel ???

prosim vas dajte odkaz, kde sa tu pisalo o DSG prevodovkach.

  • 2 měsíce později...

6070531.001.mini1L.jpg

6070531.001.mini2L.jpg

Už se pilně tesuje...zde fotka z alp, z faceliftu má zatím jen změněnou spodní půlku nárazníku kvůli testu chlazení brzd, ale i tak už můžete spekulovat...(třeba jak ty otvory na mlhovky přesahují do boku...)

Upraveno od George Couser

Už se pilně tesuje...zde fotka z alp, z faceliftu má zatím jen změněnou spodní půlku nárazníku kvůli testu chlazení brzd, ale i tak už můžete spekulovat...(třeba jak ty otvory na mlhovky přesahují do boku...)

Článek na iDnes: http://auto.idnes.cz/skoda-chysta-octavii-...0_ak_aktual_fdv

No zatim to vypada divne...

Nějak se mi to nelíbí :feve: . Možná snad časem, ale jen možná :p

Já myslím, že to bude OK. Těžko teď hodnotit, když je to zamaskované. I BMW M3 E92 vypadalo divně.

Jsem zvědav, jestli už budou zadní světla konečně LED.

Jsem zvědav, jestli už budou zadní světla konečně LED.

Tomu nevěřím, pokud to někdy škodovka použije, tak na zcela novém autě a ne na faceliftu staršího modelu..

Jinak na těch fotkách není krom "upraveného" nárazníku nic nového vidět, nebo jsem něco přehlédl?

Vypadá určitě lépe než, když se tu někde objevili fotomontáže s maskou podobnou roomsteru.

Prijde mi to temer jako kdyby tam placli naraznik z O1, nebo uplne z jinyho auta. Alespon podle tech fotek.

Vypadá určitě lépe než, když se tu někde objevili fotomontáže s maskou podobnou roomsteru.

Jj, Roomster/Fabia II vzhled je tragédie, snad se neuchýlí i u OII tímhle směrem...i když aspoň by ty předfaceliftové vynikly :smich:

Vypadá určitě lépe než, když se tu někde objevili fotomontáže s maskou podobnou roomsteru.

Jj, Roomster/Fabia II vzhled je tragédie, snad se neuchýlí i u OII tímhle směrem...i když aspoň by ty předfaceliftové vynikly :smich:

To máš pravdu vynikly, ale jinak by to byla ostuda.

Jsem zvědav, jestli už budou zadní světla konečně LED.

RE: Tezko, to by je dostal facelift Sup ..

teda mě ten přední nárazník přijde děsnej

teda mě ten přední nárazník přijde děsnej

Takovej ten nárazník určitě nebude, připadá mi to jak nějaké maskování, skutečný tvar bude možná pod tím hnusem:)

teda mě ten přední nárazník přijde děsnej

Takovej ten nárazník určitě nebude, připadá mi to jak nějaké maskování, skutečný tvár bude možná pod tím hnusem:)

To jo,tohle mi připadá jako megatuzing

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.