Září 16, 200816 r Spis bych to videl na novy motor do OII RS 2.0 TSI... Vsak se mame na co tesit, co nam facelift u RS prinese. Že by ten novej motor tak jel jak popisuje Karlos ? V tom případě by to muselo být 2.0 TFSI 195 kW co dávají do S3, ale i tak mi nesedí ten počet těch laufů
Září 16, 200816 r Tak silnější 2.0TFSI dělaj zatim jen pro Audi a to má "jen"211koní,tj.o 11koníků víc než stávající OII RS-TFSI.....To mi zas nepřijde jako bůh ví jaký rozdíl.
Září 16, 200816 r Kdeže Karlosi, pokud vím tak 2.0 TFSI dělají Škoda Octavia RS = 147 kW Golf GTI 30 edition nebo Pirelli = 169 kW Seat Leon Cupra = 177 kW Audi S3 = 195 kW
Září 16, 200816 r Tak ono třeba nějaký 2,0 TFSI nic neznamená... Třeba osoběn jsem zažil motor stejný, který, když byl rozjetý tak to předemnou hnal jak kráva a než by ten svůj rozhejbal tak by mě přeci jen o něco ujel................ Laufů můžeš přeci mít kolik chceš, jsou to přeci jen koncovky a nic víc
Září 16, 200816 r Tak to jsem ani netušil.....já myslel že nejvíc má zatim 2.0TFSI u A5,A4 apod.z 211koňma....
Září 16, 200816 r To ano,ale jeho taky zpomalilo auto,tak akceleroval dokonce z o trochu menší rychlosti než já........Já s k němu už pomalu dotahoval.......v tom se mu uvolnila cesta a najednou byl v prdeli,takže stejnej motor tam rozhodně neměl............
Září 16, 200816 r Hele chlapi mam dozat nebo téma pro všechny. Je řeč o 2,0? jo a jeden má 110 kw, druhej 125 kw, další 147 kw, další 169 a dál 177 a dál tuší m195. Není to třeba jen jeden výrobce, který to dělá pro všechny ať je to v motorech tak třeba v oblečení, v elektronice atd... akorát má namakaný kilovaty? jako je to jen dotaz a myšlenka né odpovědi a jistoty
Září 16, 200816 r U tech A5, A4 jsou novinky. Myslim ze zrovna ted v A5 jsou nově. Ja bych tam asi zadnej "brutalni" motor necekal...Je o nich zname ze jezdi jak prasata, takze tomu davaj poradnou cocku. ono ostatne staci jestli si upravili (chipem) motor ze 200K na 240K a to uz je taky znat (z vlastni zkusenosti).
Září 16, 200816 r Přesně mam stejnej názor. Chip a je to úplně někde jinde, ale by by dobrý vědět jak to dotyčný auto na tom bylo jak v obsahu tak v KW!
Září 16, 200816 r Myslim že určitě to je totožnej motor z dílny VW,akorát víc nadopovanej a řekl bych teda že s těma 195kw tam bude navíc už i kompresor jako tomu je u těch 1.4TSI...ale nevim,je to jen můj názor,protože nějaké detaily o 2.0TFSI 195kw jsem nikde zatim ani nečetl..... Jinak z těma 110kw to si ještě určitě pleteš ze starym 1.8T 110kw......Já teda 2.0TFSI ze 110kw neznám a vlastně ani ze 125kw....to už má dnes víc i 1.4TSI(ty jsou od 90kw do 125kw)..teda co vím.....
Září 16, 200816 r Bylo to braný všeobecně nehledě co je diesel a benzin jen prostě všeobecně, že i stenej motor se stejnýma vlastnostma má jeden více KW oproti druhému. Viz Volkswagen a Škoda do nedávna, či Seat
Září 16, 200816 r Tak to je taky samozřejmě možný že tam měli upravenej 2.0TFSI o nějakej ten koník+jejich brutál.způsob.jízdy a navíc v té OII oproti mě z SII 1.8TSI už ten rozdíl třeba 80koníků bude sakra znatelněj,ale pořád mě hlodá proč zo mělo 2x2 výfuky......
Září 16, 200816 r Jen stručný popis rozdílů mezi 2. a 4. generací: Děkuji za informace, ale chtěl bych se stejně zeptat. Jak je to s 1 a 4 generací? Ty nebyli? Děkuji za info a vysvětlení, ale ta 4 to už je dobrá kvalitka, už se to hodně přibližuje plnohodnotným offroadům
Září 17, 200816 r 3,6 do OII RS je blbost. Tam určitě zůstane 2,0T(F)Si. Docela by mě zajímalo co si to potkal. Dvoulaufových aut moc nejezdí.
Září 17, 200816 r To bylo právě testovácí auto s HTP "fšefčervenym". Verze s červeným "TP" má oproti čtyřem laufům ty laufy jen dva.
Září 17, 200816 r tvar sice známe dlouho, nic-méně je to první "live" foto, že.. ..musí se nechat, že je tvar konečně zajímavější a dynamičtější, než ten stávající
Září 18, 200816 r Teda ale Škodovka tentokrát vážně čeká dlouho...snad už všechny automobilky ukázaly fotky premiér pro Paříže...
Září 18, 200816 r No to víš, všichni se chlubí, aby přilákali potenciální zájemce, kdežto škodovka neustále tají, aby je neodpudila
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.