Pav Vloženo 19. Červen 2007 Vloženo 19. Červen 2007 (editace) Chtěl jsem vyměnit olej na své fabce 1,4 MPi, 50 kW, 2002, ale narazil jsem na problém jakým klíčem povolit vypouštěcí šroub oleje. Je tam zátka do které se vejde imbus 8, ale má to vůli a bojím se zabrat abych to nestrhl-je to utaženy jak prase. Spíš se mi to zdá, že je tam nějaký torx nebo nevím co by to mohlo být. Nikde jsem v žádných manuálech nevyčetl, čím to povolit. Ve škodovce jsem si koupil novou zátku, ale tam už ten imbus 8 pasuje. Nevím jestli existuje víc typů zátek. Jestli někdo víte co tam může být za klíč, tak předem děkuji za radu, poněvadž bych nerad stroskotal u výměny oleje na tom, že nepovolím výpustný šroub. Editováno: 19. Červen 2007, autor: Pav Citovat
VašekHK Vloženo 20. Červen 2007 Vloženo 20. Červen 2007 Chtěl jsem vyměnit olej na své fabce 1,4 MPi, 50 kW, 2002, ale narazil jsem na problém jakým klíčem povolit vypouštěcí šroub oleje. Je tam zátka do které se vejde imbus 8, ale má to vůli a bojím se zabrat abych to nestrhl-je to utaženy jak prase. Spíš se mi to zdá, že je tam nějaký torx nebo nevím co by to mohlo být. Nikde jsem v žádných manuálech nevyčetl, čím to povolit. Ve škodovce jsem si koupil novou zátku, ale tam už ten imbus 8 pasuje. Nevím jestli existuje víc typů zátek. Jestli někdo víte co tam může být za klíč, tak předem děkuji za radu, poněvadž bych nerad stroskotal u výměny oleje na tom, že nepovolím výpustný šroub. Taky jsem měnil olej, ale na 1,2 47kW, byl tam imbus. Koupil jsem kvalitní imbus nástavec na ráčnu, důkladně vyčistil šroub a zabral. Je taky možný, že někdo před tebou už strhnul vnitřek šroubu (levným imbus kličem). Citovat
Tomas.cz Vloženo 20. Červen 2007 Vloženo 20. Červen 2007 Imbus 8 zasuň ho až na konec a zaber, urvat to nemůžeš uvnitř vany je to pevně zavařený. Citovat
Benik Vloženo 21. Červen 2007 Vloženo 21. Červen 2007 tak to je mazec... i kdyz to ztrhnes ve vnitr ten imbus tak to vezmes sikovkama a normalne to vysroubujes... ach jo co takhle se trochu zamyslet... Citovat
VašekHK Vloženo 21. Červen 2007 Vloženo 21. Červen 2007 tak to je mazec... i kdyz to ztrhnes ve vnitr ten imbus tak to vezmes sikovkama a normalne to vysroubujes... ach jo co takhle se trochu zamyslet... Tak to nevím, myslím, že ten šroub je docela zapuštěnej, nevím nevím zda by to šlo sikovkama. Já jsem musel docela zabrat aby to povolilo. Citovat
Pepa007 Vloženo 25. Červen 2007 Vloženo 25. Červen 2007 1,9 TDI má prosím také 8 imbus ? Ne vnější šestihran . Myslím 17. Citovat
Tomas.cz Vloženo 26. Červen 2007 Vloženo 26. Červen 2007 jj, ořech 17. A filtr je na nástavec na 14ti hranný klíč. Jde to tedy povolit i sikama přas hadr... Citovat
kops Vloženo 26. Červen 2007 Vloženo 26. Červen 2007 Ten kdo utáhne výpustný šroub až na krev, je u mne prase.... 1 Citovat
Dakie Vloženo 9. Říjen 2007 Vloženo 9. Říjen 2007 Ahoj, nechtěl sem zakládat nový téma, tak se zkusím zeptat tady, jde koupit novej větší vypouštěcí šroub do olejové vany, kterej si prořízne novej závit do vany??? Slyšel sem, že Škodovka to prodává jako náhradní díl, tak se chci ujistit, jestli ste o tom někdo slyšel... Díky! Jo, je to na 1,9TDI Citovat
KaJe Vloženo 10. Říjen 2007 Vloženo 10. Říjen 2007 Ahoj, nechtěl sem zakládat nový téma, tak se zkusím zeptat tady, jde koupit novej větší vypouštěcí šroub do olejové vany, kterej si prořízne novej závit do vany??? Slyšel sem, že Škodovka to prodává jako náhradní díl, tak se chci ujistit, jestli ste o tom někdo slyšel... Díky! Jo, je to na 1,9TDI Na tohle je celá opravná sada, která se používá, když se ztrhne závit a nechce se měnit celá vana. Někde se to tu už probíralo. Citovat
kops Vloženo 10. Říjen 2007 Vloženo 10. Říjen 2007 Ahoj, nechtěl sem zakládat nový téma, tak se zkusím zeptat tady, jde koupit novej větší vypouštěcí šroub do olejové vany, kterej si prořízne novej závit do vany??? Slyšel sem, že Škodovka to prodává jako náhradní díl, tak se chci ujistit, jestli ste o tom někdo slyšel... Díky! Jo, je to na 1,9TDI Na tohle je celá opravná sada, která se používá, když se ztrhne závit a nechce se měnit celá vana. Někde se to tu už probíralo. Dělali mi to, měl jsem přesně tento problém po předešlém majiteli. V servisu udělali nový závit a šroub dali z fabie. Ale přesněji ti to řeknou v každém slušném servisu, je to normální opravárenská sada. Citovat
fabista Vloženo 12. Únor 2008 Vloženo 12. Únor 2008 Na tohle je celá opravná sada, která se používá, když se ztrhne závit a nechce se měnit celá vana. Někde se to tu už probíralo.Dělali mi to, měl jsem přesně tento problém po předešlém majiteli. V servisu udělali nový závit a šroub dali z fabie. Ale přesněji ti to řeknou v každém slušném servisu, je to normální opravárenská sada. Prosim tě, kolik si ten servis učtoval? mě to dělali dnes a vzali si 500,- Citovat
kops Vloženo 13. Únor 2008 Vloženo 13. Únor 2008 Prosim tě, kolik si ten servis učtoval? mě to dělali dnes a vzali si 500,- Jsi na tom líp, mne to stálo před 2-mi lety 850,- Citovat
psurn Vloženo 29. Duben 2011 Vloženo 29. Duben 2011 Kluci, potřebuji poradit, nemohu povolit zátky v převodovce, imbus 17, na výměnu oleje. Auto mám na klínech, ale i tak zabírám hodně a ani se nehnou. Nevíte někdo jak nato? Aplikoval jsem WD a zvrchu očistil kartáčem, ale nic. Díky předem za každou radu. Citovat
libero Vloženo 29. Duben 2011 Vloženo 29. Duben 2011 jj, ořech 17. A filtr je na nástavec na 14ti hranný klíč. Jde to tedy povolit i sikama přas hadr... určite?? já myslím,že orech 19 Citovat
libero Vloženo 29. Duben 2011 Vloženo 29. Duben 2011 Kluci, potřebuji poradit, nemohu povolit zátky v převodovce, imbus 17, na výměnu oleje. Auto mám na klínech, ale i tak zabírám hodně a ani se nehnou. Nevíte někdo jak nato? Aplikoval jsem WD a zvrchu očistil kartáčem, ale nic. Díky předem za každou radu. daj 17 imbus,trhák a nasaď ešte nejakú trubku,aby si mal väčšiu páku Citovat
psurn Vloženo 29. Duben 2011 Vloženo 29. Duben 2011 Nevím co je trhák, ale trubku bych snad nějakou našel, to by šlo. Nemůže se strhnout závit v tělese převodovky nebo spojky? Citovat
stukator Vloženo 29. Duben 2011 Vloženo 29. Duben 2011 len dobre zaber je tam jemny zavit tak nic nestrhnes Citovat
Marcus1990 Vloženo 29. Duben 2011 Vloženo 29. Duben 2011 Chtěl jsem vyměnit olej na své fabce 1,4 MPi, 50 kW, 2002, ale narazil jsem na problém jakým klíčem povolit vypouštěcí šroub oleje. Je tam zátka do které se vejde imbus 8, ale má to vůli a bojím se zabrat abych to nestrhl-je to utaženy jak prase. Spíš se mi to zdá, že je tam nějaký torx nebo nevím co by to mohlo být. Nikde jsem v žádných manuálech nevyčetl, čím to povolit. Ve škodovce jsem si koupil novou zátku, ale tam už ten imbus 8 pasuje. Nevím jestli existuje víc typů zátek. Jestli někdo víte co tam může být za klíč, tak předem děkuji za radu, poněvadž bych nerad stroskotal u výměny oleje na tom, že nepovolím výpustný šroub. zdravim ja tam mel tisicihran je mozne ze mas i ty Citovat
psurn Vloženo 29. Duben 2011 Vloženo 29. Duben 2011 Tak chlapi diky za radu, zitra najdu trubku a pujdu na to. Fakt mě to zarazilo, v manuálu je málo dotáhnout a já s tím nehnu Asi ten spoj hodně oxiduje. Citovat
psurn Vloženo 29. Duben 2011 Vloženo 29. Duben 2011 doťahovací moment 20Nm To je dost málo, snad budu moci zítra poreferovat o zdárném výsledku. Citovat
Fosgen Vloženo 29. Duben 2011 Vloženo 29. Duben 2011 Někdy jsou jemné závity jakoby kouslé.Musíš spíš než tahat,tak prudce trhnout.Když to nepůjde skus klepnout nějakým decentním kladivkem.Většinu šrubů jsem takto povolil. Citovat
libero Vloženo 30. Duben 2011 Vloženo 30. Duben 2011 doťahovací moment 20Nm To je dost málo, snad budu moci zítra poreferovat o zdárném výsledku. nie je to málo..skús a uvidíš Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.