Špacír Vloženo 22. Červen 2007 Sdílet Vloženo 22. Červen 2007 Ahoj všichni.Díky za rady, díra v nárazníku je odstraněná . Ale mám od včerejška jinej problém.Svítí mi konrtolka na servo .Co s tím . Jsem fakt laik a auto mám asi 2 měsíce . 1,4 MPi 2001. Navíc zejtra jedeme na dovču. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sumec Vloženo 22. Červen 2007 Sdílet Vloženo 22. Červen 2007 Ahoj všichni.Díky za rady, díra v nárazníku je odstraněná . Ale mám od včerejška jinej problém.Svítí mi konrtolka na servo .Co s tím . Jsem fakt laik a auto mám asi 2 měsíce . 1,4 MPi 2001. Navíc zejtra jedeme na dovču. Jede ti to servo nebo ne ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Špacír Vloženo 22. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 22. Červen 2007 (editace) Ahoj všichni.Díky za rady, díra v nárazníku je odstraněná . Ale mám od včerejška jinej problém.Svítí mi konrtolka na servo .Co s tím . Jsem fakt laik a auto mám asi 2 měsíce . 1,4 MPi 2001. Navíc zejtra jedeme na dovču. Jede ti to servo nebo ne ? Jde to úplně stejně ,jako když ta kontrolka nesvítila.Navíc ona nesvítí stabilně.Včera se mi za jízdy rozsvítila dvakrát ,dneska jednou. Editováno: 22. Červen 2007, autor: Špacír Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 22. Červen 2007 Sdílet Vloženo 22. Červen 2007 to bude asi snimac G250 (trw) mas odmotany svazok kablov ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MUSA Vloženo 22. Červen 2007 Sdílet Vloženo 22. Červen 2007 čau, mám stejnej problém i motorizaci a rok výroby. Při malých otáčkách nejede servo, jak seš na tom Ty? Hodil jsem to na VAG a hlásilo to snímač otáček serva, tak jsem ho objednal u Sebo (člen klubu) a po neděli bude bez problému. Ceny má lidové. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...