Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj všichni.Díky za rady, díra v nárazníku je odstraněná . Ale mám od včerejška jinej problém.Svítí mi konrtolka na servo .Co s tím . Jsem fakt laik a auto mám asi 2 měsíce . 1,4 MPi 2001. Navíc zejtra jedeme na dovču.

Ahoj všichni.Díky za rady, díra v nárazníku je odstraněná . Ale mám od včerejška jinej problém.Svítí mi konrtolka na servo .Co s tím . Jsem fakt laik a auto mám asi 2 měsíce . 1,4 MPi 2001. Navíc zejtra jedeme na dovču.

Jede ti to servo nebo ne ?

• Autor

Jede ti to servo nebo ne ?

Jde to úplně stejně ,jako když ta kontrolka nesvítila.Navíc ona nesvítí stabilně.Včera se mi za jízdy rozsvítila dvakrát ,dneska jednou.

Upraveno od Špacír

to bude asi snimac G250 (trw) mas odmotany svazok kablov ?

čau, mám stejnej problém i motorizaci a rok výroby. Při malých otáčkách nejede servo, jak seš na tom Ty? Hodil jsem to na VAG a hlásilo to snímač otáček serva, tak jsem ho objednal u Sebo (člen klubu) a po neděli bude bez problému. Ceny má lidové. :palec2:

• Autor
čau, mám stejnej problém i motorizaci a rok výroby. Při malých otáčkách nejede servo, jak seš na tom Ty? Hodil jsem to na VAG a hlásilo to snímač otáček serva, tak jsem ho objednal u Sebo (člen klubu) a po neděli bude bez problému. Ceny má lidové. :palec2: