kalousek Vloženo 7. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2007 (editace) Jsem majitelem Škody Octavia 1,6i - 75 KW, 2001, 190000 Km a mám problém, že mi poškubává motor. Zajímavé na to je, že to dělá jenom když držím jednu rychlost třeba když jedu 60 nebo 90. Když se rozjíždím, přidávám anebo jedu bez plynu s rychlostí tak mi to nedělá. Mněl jsem to v servisu napojili to na PC a neukázalo jim to žádnou chybu právě naopak mi řekli, že mam suprové hodnoty. Jediná věc co mi poradili, že mám špatnej benzín. Na základě toho jsem vytáhnul z nádrže palivo a natankoval na Shell. Ale bohužel ani to nepomohlo. Prosím o radu v čem by mohl být problém. Dík. Editováno: 7. Červenec 2007, autor: kalousek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sitic Vloženo 8. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2007 Jsem majitelem Škody Octavia 1,6i - 75 KW, 2001, 190000 Km a mám problém, že mi poškubává motor. Zajímavé na to je, že to dělá jenom když držím jednu rychlost třeba když jedu 60 nebo 90. Když se rozjíždím, přidávám anebo jedu bez plynu s rychlostí tak mi to nedělá. Mněl jsem to v servisu napojili to na PC a neukázalo jim to žádnou chybu právě naopak mi řekli, že mam suprové hodnoty. Jediná věc co mi poradili, že mám špatnej benzín. Na základě toho jsem vytáhnul z nádrže palivo a natankoval na Shell. Ale bohužel ani to nepomohlo. Prosím o radu v čem by mohl být problém. Dík. Když si neví rady, řeknou, že je to benzínem. To znám, může, ale nemusí to být příčina. Měl jsem podobný problém, mj. pomohla výměna palivového filtru u nádrže, což bych vzhledem k tvým km udělal co nejdříve. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 8. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2007 mojmu kamarátovi to robí na VW Polo 1,6 55 kW, r.v. 1997, mechanik mu diagnostikoval chybu škrtiacej klapky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sitic Vloženo 9. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2007 vyčištění škrtící klapky taky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bakalaricek Vloženo 4. Září 2008 Sdílet Vloženo 4. Září 2008 Kolegové, mám Octavia 1.6, r. v. 2000, najeto 120 000 km. V pátek jsem byl na výměně rozvodů + servisní prohlídce (cena 11 500). Od té doby (po najetí cca 30 bezproblémových km) mi auto (zejména v nižších otáčkách) výrazně cuká a škube (nejen při nižších rychlostech, ale např. i při zařazené čtyřce v šedesáti- či sedmdesáti- km/h). Výkon je evidentně nižší ("netáhne to") a spotřeba lehce vyšší. Může to mít souvislost s výměnou? Nebo kde byste viděli problém? Díky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bakalaricek Vloženo 4. Září 2008 Sdílet Vloženo 4. Září 2008 Mam tu potíž bohužel nejen při rozjíždění, ale takřka permanentně. Přirovnal bych to k situaci, kdy je za volantem amatér a dává málo plynu. Tak to škube; ale jak říkám - při vyšších rychlostech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ace ventura Vloženo 4. Září 2008 Sdílet Vloženo 4. Září 2008 Není možný, že by tam dali např. blbý svíčky? Ty se při 120 taky mění... Je to 55 nebo 74/75 kW ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laky30 Vloženo 4. Září 2008 Sdílet Vloženo 4. Září 2008 Tiež mám tento istý problém lenže ja mám to cukanie mierne a len na volnobehu ale na fábii /1,4 16v/ktorú máme v práci po výmene rozvodov ťa vytrasie ako na masáži a tiež len na volnobehu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bakalaricek Vloženo 5. Září 2008 Sdílet Vloženo 5. Září 2008 Dneska jsem to projel a zpozoroval, že na volnoběh to mám OK. Také při vyšších otáčkách (kolem 3000+) problémy mizí. Při nižších pak auto 4 vteřiny netáhne a škube, 4 vteřiny jede normál a pak se proces do nekonečna opakuje. Ještě jsem zapomněl dodat, že po servisu jsem zajel k Tesco pumpě a nabral plnou. Pak to 30 km jelo OK (kvalitní dosavadní benzín byl OK, po 30 km tam však začal téct i nekvalitní tescový - lehčí - benzín?! - ryzí domněnka) a od té doby jsou problémy. Nemůže to souviset s benzínem? Nemam zkusit dolejt Natural 98, aby se Tesco 95 zředil s něčím kvalitnějším? To by mě zajímalo, která že to pumpa dostala od ČOI pokutu. Sama ČOI to nehezky tají... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZA83 Vloženo 5. Září 2008 Sdílet Vloženo 5. Září 2008 nekvalitním benzínem to může být, mám s tím své zkušenosti, tankoval jsem do RS u Jetky N98 a divil jsem se, jak to, že to auto má výpadky v akceleraci, po kontrole celého vozu mi bylo doporučeno vyjet nádrž a natankovat u jiné pumpy, zkusil jsem OMV i Shell a tento problémek zmizel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bakalaricek Vloženo 8. Září 2008 Sdílet Vloženo 8. Září 2008 Dal jsem to do servisu, kde mi řekli, že při té servisní kontrole patrně něco udělali se žhavícíma kabelama. To se prý může stát (oni je musí vyndávat ručně a jsou-li staré, mohou se manipulací poškodit). Nicméně opravu si zaplatím sám... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ace ventura Vloženo 8. Září 2008 Sdílet Vloženo 8. Září 2008 Asi spíš se zapalovacíma kabelama . Jo může být. Jestli s nima blbě zácházeli tak můžou zlobit - velké ohnutí, zlomení nebo třeba je tahali za kabely Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Moravecmilan21 Vloženo 18. Září 2008 Sdílet Vloženo 18. Září 2008 mě to dělalo něco podobého v nízkých otáčkách bez většího zatížení to škubalo,při plným plynu to bylo ok Výsledek váha vzduch byly mrtvá,po výměmě již ok snad to bude tím benzínem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
asu111 Vloženo 11. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2008 No mne to robi na 1,6 74KW iba za studena ked sa rozbieham tak 1-2 krat sklbne. Na VAGu vsetko OK? Neviem co stym uz ma to riadne sere. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek10 Vloženo 21. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2008 Ahoj, tak mám další zkušenost s tím škubáním - nebo vrčivým zvukem v určitých otáčkách. Byl jsem na diagnostice zkontrolovat předvstřik a dávku palivu při startu. Předvstřik byl v pořádku, dávku startovacího paliva zvedly. Zvuk ovšem přetrvává, tak jsme diskutovali proč a mají tři verze. Buď ten co dělal rozvody nějak pootočil vačkou, tím by mohla být i vyšší spotřeba, nebo to dělá rozkmitání nejakého vyvažovacího plechu na spojce, to ale nevysvětluji spotřebu paliva a do třetice čerpadlo. No a babo raď. Nechcelo se jim doničeho, prý ať jezdím. Ke všemu mám od min. ut. pod motorem skvrnku oleje. Čekám na vaše rady a názory. Přeji všem pěkný den. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
asu111 Vloženo 23. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2008 Ja som na tej mojej octavke 1.6 74KW konecne došiel na to preco mi to sklblo vzdy pri rozbiehani za studena.. Auto som kupil malo naj 85000km tesne po vymene rozvodov..Auto slapalo OK ale za studena to 1-2krat pri rozbiehani cuklo. Vymenil som filtre,sviecky ,cistil klapku,robil zakladne nastavenie klapky. No vzdy mi Vag ukazal Halluv snimač ale iba sporadicka porucha,Raz po napichnuti Halluv snimač nezmyselny signal...Isiel som odpojit konektor Halluvho snimača,ci niesu zaoxidovane kontakty. Ato som ho chytil a lahucko vytiahol bez akeho kolvek odcvakavania. Takze ho tam v sevise iba nasunuli ,ale nenatlacili až na konektory. Tak som nasadil dotlacil az poistka zacvakla a mem pokoj po dlhej dobe...Ani Vag nic nehlasi. Vzdy som si myslel,ze auto bez Halluvho snimača nepojde,tak som tej sporadickej chybe nevenoval pozornost..Ale potom som sa tu dozvedel ,ze auto ide ,ale v nudzovom režime. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johnxx Vloženo 12. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2008 Muze tam byt vic problemu, prvne bych to dal na diagnostiku, jestli nic nezjisti, tak bych resil zamenou dilu. Mel jsem stejny problem se skubanim, prvne jsem vymenil, svicky, pak kabely, vzduchovy filtr a nakonec jsem to dal na diagnostiku a byla zjistena vadna lambda sonda, po vymene vse zase OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zarofka.cz Vloženo 12. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2008 U 1.6 74kW dost casto praska odvetrani kliky a pak si to prisava,ale pokud to ma ranec najeto tak svicky, kabely, vzduchovej a palivovaj fitr. Nebo nekdo behem rozvodu kdyz kontroloval setrvak blbe utah snimac. Add 1.9TDI kdyz nekdo delal rozvody tak se mu mohla pootocit vacka, ja byt tebou tak si je necham zkontrolovat od nekoho kdo to umi udelat a ne od nejakeho experta co si kolikrat jen udela rysky a ono se to za pul roku potka. Lepsi je to nechat zkontrolovat nez pak menit motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Los Pedros Vloženo 21. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2008 (editace) Měl jsem podobný problém a bylo to způsobeno vadnou elektrikou od výrobce,která mi potom kompletně odpálila katalyzatory.Nejprve to vypadalo na Lamda sondy,ale nakonec jsem musel nechat vyměnit celou kabeláž motoru + všechny 3 katayzátory. Doporučuji nejezdit a nechat důkladně zkontrolovat v servisu. Vadná elektrika ovlivňovala dávkovaní paliva (cukání),které potom hořelo až v katalyzátorech. Cena opravy u mého auta (najeto 50tis.km) stála cca 82 000Kč. Editováno: 9. Prosinec 2008, autor: Los Pedros Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vilis1 Vloženo 20. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2008 Pri asi 100km rychlosti když jen lechce držím plyn tak auto škube,nevim co s tím mam skoda octavia 1,6 75kw prosim poradte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
a.pajma Vloženo 21. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2008 Pri asi 100km rychlosti když jen lechce držím plyn tak auto škube,nevim co s tím mam skoda octavia 1,6 75kw prosim poradte Těch závad může být více. Škrtící klapkou začínaje, váhou vzduchu, vysokonapěťové kabely, lambda atd. Začal bych tou váhou vzduchu, vyčistit a pak nastavit na VAGu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 21. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2008 Jak se nastavuje váha VAGem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
remus1 Vloženo 29. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2008 Měl jsem podobný problém na 1,8 20V. Škubání a výpadky výkonu. Vag nic neukázal. Závada byla ve vadné váze vzduchu. Vyměnil jsem ji a auto zase jezdí jak má.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrucio Vloženo 29. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2008 Asi bych kouk na svíčky, pokud tam jsou déle, vyměnit! Pak asi kabely ke svíčkám, občas probíjí na ty stínící plechy. Dají se opatrně sundat (jsou jen pertlované) a jezdit na zkoušku bez nich. Tady bych začal...Jo, ještě koukni na vysokonapěťový zapalovací modul. Už jsem ho viděl zespoda prasklý a probíjel..Zkus, jestli by ti ho někdo z kamošů nepůjčil na zkoušku, je na třech šroubech. Z 1,8l je stejný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 1. leden 2009 Sdílet Vloženo 1. leden 2009 Začal bych taky proměřením váhy a pak kontrolou lambda sond. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.