Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Cau chlapi, mam nasledujici problem.Mel jsem problem na emisich,a to HC 130,takze bych neprosel.zjistil jsem, ze v readines kod mam spoustu jednicek a ty tam byt nemaji.Spravi se to, kdyz ho udelam znovu?Nemam kabel, tudiz musim nekam zajet.mohla by to byt i lambda,nevim.Auto jezdi vcelku normalne,spotreba je kolem 8l LPG i s klimatizaci, najeto mam 95000.Emise jsou spatne jak s LPG tak s benzinem,spotreba oleje je 1l na vymenu, tj. 15000km,nemyslim ze to je tim.mam si nechat neco konkretne zkontrolovat?na dalsi emise jedu za 2 roky, takze mne to nehoni,ale mozna vite vic.Pipojenej jsem byl, a krome sporadicke chyby ze je chuda smes nic vic, zadna chyba ohledne lambdy a tak.Dik za nazory.

Upraveno od milosk

Mám stejný motor.Diagnostika mi ukazovala chybu 17584.Vyměnil jsem lambdu,ale kničemu vada je v praskle podtlakové hadici, která vede od trubky před klapkou k plnícímu otvoru na olej. Závada se projevuje až při vyšších otáčkách, kdy se otevře membrána, která je před touhle hadicí. Mám také vyšší emise. Pouvažuj po tomhle. Taky bych vyčistil sprejem na čištění karburátorů, případně tech. benzínem klapku a váhu vzduchu. Za klapkou jak ústí recyrkulace splodin je pěkněj humáč. Po čištění klapky je nutné provést základní nastavení klapky pomocí VAGCOM a kabelu. Jestli chceš pošlu ti diagnostickou část z motorové příručky, dej mejla. Jinak diagnostice se nevyneš. Udělej si kabel. na www.id2.cz je návod USB kabel i soft VAG COM IHR 3040.Udělal sem si ho. není to nic složitého. Vyjde materiálově i s diagnostickou zástrčkou na 700,-. Nepočítám vlastní práci

  • Autor

Dik za radu, na to jsem taky prisel, mel jsem na te spojovaci hadicce, husim krku asi o prumeru 2 cm co jde od nalevaciho otvoru pred klapku diru zespodu jako na malicek.Zjistil jsem to nahodou, ze jsem mel viko hlavy od oleje.Pak uz jsem na emisich nebyl, omotal jsem to tou kachni isolepou a je to.Akorat bych rekl, ze to ted zere asi o pul litru vic.co se tyka mista, neni problem, sundas tu hadici sani celou a je to.Prikladam fotku.Dale na druhe fotce je viko na sani a kolem nej to je mastne, myslim ze tam neco prisava take.Jak to vicko vymontovat, vite nekdo? Dik za radu.

post-8143-1183814849_thumb.jpg

post-8143-1183814942_thumb.jpg

Upraveno od milosk

  • Autor

Jeste vahu vzduchu, tu tam mam Hitachi, jak tu ctu bosch a ruzne, tak to teda ne.Akorat mi jeste porad, jak si ji vycistil, je to v tom tele schovany a tenky dratky, mam z toho bobky,a pomuze to?Jeste mam v planu zajet na rampu a vycistit a nastrikat kontakty na lambde spejem Kontox, jinak uz na to prdim.Jeste se mrknu na ty chyby, co jsem tam za rok nastradal.

Tak tady jsou, jen sporadicke neopakujici se.

Redines je 10101101, takze chyba v zpetnem vedeni vyfuk. plynu, lambdy,sekundarni vzcuch, nadobka s uhlim a katalyzator, brano zleva do prava.

a ted chyby:

17 909 - rele cerpadla-neresim, je OK

16 554 - nevim nenasel jsem

16 555 - chuda smes, zkontrolovat lambdu pred kat. - nedelal jsem

17 584 - lambda za kat-reg. mez - nedelal jsem

17 831 - maly pritok sekundarniho vzducu-na co to tam vubec je?

16 685 - valec1-vynechani zapalovani

Tak to je komplet.Kluk, co jsem u nej byl na VAGu rikal, at to neresim, ze chyby jsou sporadicke, projel se a rekl, at jsem rad ze to jede jak to jede, kdybych vedel jake problemy maji ostatni......

Jeste z emisi:

CO - 0,02%

CO2 - 16,9%

HC - 134 ppm

O2 - 0,00

Lambda - 0,990

Kdyz na to nemyslim, je auticko v pohode, kdyz mne to chytne, nemuzu vecer usnout. ;)

Jeste jak pises, za tou klapkou jak usti cirkulace zplodin, to ji musim ale sundat celou ne?Cistenou ji mam jen zvenku po sundani saci hadice.

post-8143-1183815245_thumb.jpg

Upraveno od milosk

Jeste vahu vzduchu, tu tam mam Hitachi, jak tu ctu bosch a ruzne, tak to teda ne.Akorat mi jeste porad, jak si ji vycistil, je to v tom tele schovany a tenky dratky, mam z toho bobky,a pomuze to?Jeste mam v planu zajet na rampu a vycistit a nastrikat kontakty na lambde spejem Kontox, jinak uz na to prdim.Jeste se mrknu na ty chyby, co jsem tam za rok nastradal.

Tak tady jsou, jen sporadicke neopakujici se.

Redines je 10101101, takze chyba v zpetnem vedeni vyfuk. plynu, lambdy,sekundarni vzcuch, nadobka s uhlim a katalyzator, brano zleva do prava.

a ted chyby:

17 909 - rele cerpadla-neresim, je OK

16 554 - nevim nenasel jsem

16 555 - chuda smes, zkontrolovat lambdu pred kat. - nedelal jsem

17 584 - lambda za kat-reg. mez - nedelal jsem

17 831 - maly pritok sekundarniho vzducu-na co to tam vubec je?

16 685 - valec1-vynechani zapalovani

Tak to je komplet.Kluk, co jsem u nej byl na VAGu rikal, at to neresim, ze chyby jsou sporadicke, projel se a rekl, at jsem rad ze to jede jak to jede, kdybych vedel jake problemy maji ostatni......

Jeste z emisi:

CO - 0,02%

CO2 - 16,9%

HC - 134 ppm

O2 - 0,00

Lambda - 0,990

Kdyz na to nemyslim, je auticko v pohode, kdyz mne to chytne, nemuzu vecer usnout. ;)

Jeste jak pises, za tou klapkou jak usti cirkulace zplodin, to ji musim ale sundat celou ne?Cistenou ji mam jen zvenku po sundani saci hadice.

Opatrne s tim cistenim vahy vzduchu je tam par cidel - jak teploty tak tlaku, ta je uvnitr, tak vlhkosti.

Ja cistil na paratku - vatu a jen lihem. Jde to vsim, ale alkoholem nic nezkazis

  • Autor

Stejne mam strach na to sahnout, je to dost tenky,az se na to vyspim, zkusim to.Takze vaticky do usi, lih a jemne otrit?Mne to neprijde nejak zasrany nebo zapraseny,nevim.

Ja mel na tom cernou vrstvu. Asi nekdo mel pekne sportovni filtr s nejakou srackou nasaknutou nebo ja nevim od ceho asi tak.

Chlapi klídek nebojte se vlka nic. :) Ne ono se to poví. Váhu jsem vzal opravdu spejem na karburátory. Jednoduché, vystříkáš a buďto jde nebo nee. V Pardubicích u AMD Netolický ji mají za 3300,- novou. Klapku to samé. Přední část po sundání trubky jsem vystříkával tak, že mi děda držel plyn na 2500 ot a já stříkal dokud se to nevyčistilo. Samozřejmě při vstříknutí to motor dusilo, proto ty otáčky. Pak jsem povolil 4 šrouby který držej klapku, odendal přívod zpětného vedení výfukových plynu, do předku strčil hadr a zadní část, notně za.ranou vystříkal, včetně otvoru kde se přivádí zpětné vedení výfuk. plynů, Vše bylo dokonale čisté. Klapka jako z fabriky.Pak už jen přizpůsobil. Provedl dle škodovácké příčurky readiness test a vše až na 17584 OK. Chyba byla v oné popisované hadici jako "Milosk". Cena dle ETKY 1800,- pěněz. Je to ranec,ale asi nic jiného nezbývá. Když to neudělám bude to mýt zbytečně vysokou spotřebu a prachy za trubku proteču benzínem.

Jinaáč jak říká kolega servisák. Drtivá většina poruch je ze špatného podtlakového vedení. Nelze hlavně číslům z diagnostiky věřit. On to dělá tak, že zkontroluje tohle potrubí, zkontroluje pojistky na ohřev lambdy, vyčistí klapku, váhu a pak readnes test. A pak až mění.

Ještě k téhle trubce co jsme mělis "Milosk" oba špatnou. Když je tahle část podtlakové větve kontrolována, je nutné brát v potaz, že je odělena od sání membránou, která je ovládána vzduchem přiváděným z "vlnovcového dílu".Za volnoběhu je tohle uzavřeno, za vyšších otáček, myslím nad 3500 se to bude otevírat a odsává to zřejmě plyny z hlavy a od olejového čerpadla (asi).Proto se chyby při tomto projevují za vyšších otáček a sprejem na netěsnosti=čištění karburátorů se to nepozná. Ještě se na to zítra zeptám chlapů v servise.

16554 - chybné odměřování paliva.

Nevěř tomu. Kecá ti to. Dej dokupy podtlak.

Ještě k čištění.Jde to vykoupat i v lihobenzínu z lekárny,pak bych ještě koupil za 15kčs :) jemnej štěteček a tím matlal. Nejlépe asi vystříkat sprejem..

  • Autor

oooooooo, to si vytisknu, dobrej postup, pohrabu se v tom az o tom nebude vedet manzelka, je z toho cela nervozni, kdyz neco opravuju

jeste neco, Hlavacku a ostatni, copak na takove cisteni klapky a tech sracek co tam jsou a jdou tim padem do motoru rika katalyzator, nerad bych ho zkurv*l

Upraveno od milosk

oooooooo, to si vytisknu, dobrej postup, pohrabu se v tom az o tom nebude vedet manzelka, je z toho cela nervozni, kdyz neco opravuju

jeste neco, Hlavacku a ostatni, copak na takove cisteni klapky a tech sracek co tam jsou a jdou tim padem do motoru rika katalyzator, nerad bych ho zkurv*l

To je ale normální postup. On to katalyzátor nepozná. Myslíš, že v servisu se ti budou sundávat s klapkou? Ale když si chceš bejt jistej, domontuj klapku a vyčisti to bez motoru. Špína se ti vsaje třeba do hadru. Uvědom si, že v tom spreji je kapalina na bázi acetonu nebo nějaké podobné hořlaviny (podle čichu). Čili když to černé svinstvo v něm rozpustíš a spolu s benzínem spálíš, v množství špinavé kapaliny cca 100 cm3, ani to katalyzátor nepozná. Navíc tato nečistota není katalitický jed.Neobsahuje organokovy typu tetraetylolovo. To co tam je je na bázi uhlíku a vysokomolekulárních aromatických látek = hořlavin. Při teplotě explozivního hoření paliva ve válci a teploty plynů v katalyzátoru okolo 300st a více, se skoro vše spálí. trimetalickému katalyzátoru tolik nevadí přebytek organiky nebo přebytek kyslíku, jako katalytické jedy na bázi těžkých kovů. Tento typ katalyzátoru dokáže docela schopně regulací na bázi posouvání oxydačně redukční rovnováhy sežrat nezrovna ideální složení výfukových plynů. Beztak ti jde do katalyzátoru nespálené palivo (mírný přebytek) a nadbytek kyslíku (vzduchu) aby mohl topit a chodila ona katalyticky řízení oxydačně redukční rovnováha.

Má manželka prostě nemůže strávit, když věnuju autíčku více pozornosti než ji. :)

Samozřejmě, že tenhle postup, který mi byl porazen a já ho dávám k dobru, platí pro tento typ motoru. U TDIčka nebo turba benzínu bude asi drsnější diagnostika, na kterou prostě nemám.

Apropo vymyslel si něco s hadicemi?

  • Autor

Zatim ne, snad o vikendu na to vlitnu,ale nejak tajne,hehe.Co je to za ten spray na cisteni, je jedno jakou znacku?Co to kostuje?

Zatim ne, snad o vikendu na to vlitnu,ale nejak tajne,hehe.Co je to za ten spray na cisteni, je jedno jakou znacku?Co to kostuje?

Mrkni sem. Není to přímo on, ale obsah bude jistě podobný:

http://www.olejservis.cz/index.html?pod=/33x0.htm

stojí tam 114,- peněz. Já jsem ten svůj dostal jako zbytek. Člověče, horší budou ty trubky, s těma si nevím rady ta jedna (od klapky k váze a s tím malým ceckem k plnícímu otvoru na olej) se jmenuje: Trubka spojovací 1J0129686N a stojí origo 1817,-, pak já tam mám ještě jednu včudu (tu pod ní) Trubka odvětrávací 06A103217A za 1400,- korun.

  • Autor
Zatim ne, snad o vikendu na to vlitnu,ale nejak tajne,hehe.Co je to za ten spray na cisteni, je jedno jakou znacku?Co to kostuje?

Mrkni sem. Není to přímo on, ale obsah bude jistě podobný:

http://www.olejservis.cz/index.html?pod=/33x0.htm

stojí tam 114,- peněz. Já jsem ten svůj dostal jako zbytek. Člověče, horší budou ty trubky, s těma si nevím rady ta jedna (od klapky k váze a s tím malým ceckem k plnícímu otvoru na olej) se jmenuje: Trubka spojovací 1J0129686N a stojí origo 1817,-, pak já tam mám ještě jednu včudu (tu pod ní) Trubka odvětrávací 06A103217A za 1400,- korun.

pockej, pod ni , krome spousty dalsich hadic na vodu, je jen takova malicka hadicka na odvod srazeneho oleje od te membrany, nebo jsem asi mimo, chtelo by to fotku.Ale je to teda mazec, ty motory jsou fakt hadicovni a kabelozni.Proc tu trubku nezalepis lepenkou? jako ja?proste ji zvenku utesni a je to?nejlip by se to asi hledalo zkusit tim sprejem na karburatory za chodu motoru strikast na spoje vsech hadic a az to nasaje ten sprej, tak to musi s volnobehem neco udelat.Zatim mi nikdo nerekl, ani jsem se nedozvedel z prirucek, jak vymontovat to vicko na me druhe fotce nahore, je to podle prirucky pojistny ventil proti bouchnuti sani, mam to vicko volnejsi a je to kolem omastene, podle mne to tam saje slusne, ale zkusim stetcem kolem toho zamachrovat s benzinem a bude jasno.Tak jak sakra na nej?

Upraveno od milosk

post-3208-1184049971_thumb.jpg

Zatim ne, snad o vikendu na to vlitnu,ale nejak tajne,hehe.Co je to za ten spray na cisteni, je jedno jakou znacku?Co to kostuje?

Mrkni sem. Není to přímo on, ale obsah bude jistě podobný:

http://www.olejservis.cz/index.html?pod=/33x0.htm

stojí tam 114,- peněz. Já jsem ten svůj dostal jako zbytek. Člověče, horší budou ty trubky, s těma si nevím rady ta jedna (od klapky k váze a s tím malým ceckem k plnícímu otvoru na olej) se jmenuje: Trubka spojovací 1J0129684N a stojí origo 1817,-, pak já tam mám ještě jednu včudu (tu pod ní) Trubka odvětrávací 06A103217A za 1400,- korun.

pockej, pod ni , krome spousty dalsich hadic na vodu, je jen takova malicka hadicka na odvod srazeneho oleje od te membrany, nebo jsem asi mimo, chtelo by to fotku.Ale je to teda mazec, ty motory jsou fakt hadicovni a kabelozni.Proc tu trubku nezalepis lepenkou? jako ja?proste ji zvenku utesni a je to?nejlip by se to asi hledalo zkusit tim sprejem na karburatory za chodu motoru strikast na spoje vsech hadic a az to nasaje ten sprej, tak to musi s volnobehem neco udelat.Zatim mi nikdo nerekl, ani jsem se nedozvedel z prirucek, jak vymontovat to vicko na me druhe fotce nahore, je to podle prirucky pojistny ventil proti bouchnuti sani, mam to vicko volnejsi a je to kolem omastene, podle mne to tam saje slusne, ale zkusim stetcem kolem toho zamachrovat s benzinem a bude jasno.Tak jak sakra na nej?

Pokud ti to bude těsnit, tak proč ne, já ji mám na dranc rozpraskanou. Tam už nemám co lepit. Jenže jak jsem ti psal, za volnoběhu je tato trubka uzavřena ventilem, kterej ovládá tam malá hadička. Zkoušel jsem do té drby stříknout sprejem a nic to nedělalo,ale když jsem tam toho nastříkal víc, poklesly otáčky. Čili normálně za volnoběhu to nepoznáš..... Jedině snad za zvýšených otáček.

Tam moje druhá hadice (pod ní), jsem myslel hadici od nalévacího otvoru oleje na druhou stranu dolů k olejovému čerpadlu (nebo filtru) či co to je. Má na sobě taky husí krk jako ta "Trubka spojovací 1J0129684N".

Tuhle trubku spojovací 1J0129684N mají na :

http://www.mevek.cz/shop.php?category=1&am...earch=1J0129684

za 349,- peněz. Což je oproti origo dílu za 1817,- rozdíl. Ale myslím, že mají v ceníku chybu. V Pardubicích u AMD Netolický mi teď pán povídal 1300,-.

post-3208-1184049979.jpg

Zatim ne, snad o vikendu na to vlitnu,ale nejak tajne,hehe.Co je to za ten spray na cisteni, je jedno jakou znacku?Co to kostuje?

Mrkni sem. Není to přímo on, ale obsah bude jistě podobný:

http://www.olejservis.cz/index.html?pod=/33x0.htm

stojí tam 114,- peněz. Já jsem ten svůj dostal jako zbytek. Člověče, horší budou ty trubky, s těma si nevím rady ta jedna (od klapky k váze a s tím malým ceckem k plnícímu otvoru na olej) se jmenuje: Trubka spojovací 1J0129686N a stojí origo 1817,-, pak já tam mám ještě jednu včudu (tu pod ní) Trubka odvětrávací 06A103217A za 1400,- korun.

pockej, pod ni , krome spousty dalsich hadic na vodu, je jen takova malicka hadicka na odvod srazeneho oleje od te membrany, nebo jsem asi mimo, chtelo by to fotku.Ale je to teda mazec, ty motory jsou fakt hadicovni a kabelozni.Proc tu trubku nezalepis lepenkou? jako ja?proste ji zvenku utesni a je to?nejlip by se to asi hledalo zkusit tim sprejem na karburatory za chodu motoru strikast na spoje vsech hadic a az to nasaje ten sprej, tak to musi s volnobehem neco udelat.Zatim mi nikdo nerekl, ani jsem se nedozvedel z prirucek, jak vymontovat to vicko na me druhe fotce nahore, je to podle prirucky pojistny ventil proti bouchnuti sani, mam to vicko volnejsi a je to kolem omastene, podle mne to tam saje slusne, ale zkusim stetcem kolem toho zamachrovat s benzinem a bude jasno.Tak jak sakra na nej?

Mrkal jsem na to do DP a asi nic tam nemají. Není tam nějakej bajonet? Jinak ty dva otvory nahoře by naznačovaly, že by tam šel dát příslušný klíč se dvěma hroty.Za ně se zabere při povolování asi. Ten klíč asi nemáš.Tak zkus vzít jehlové kleště a možná že to tím půjde

Upraveno od hlavacek

  • Autor
Zatim ne, snad o vikendu na to vlitnu,ale nejak tajne,hehe.Co je to za ten spray na cisteni, je jedno jakou znacku?Co to kostuje?

Mrkni sem. Není to přímo on, ale obsah bude jistě podobný:

http://www.olejservis.cz/index.html?pod=/33x0.htm

stojí tam 114,- peněz. Já jsem ten svůj dostal jako zbytek. Člověče, horší budou ty trubky, s těma si nevím rady ta jedna (od klapky k váze a s tím malým ceckem k plnícímu otvoru na olej) se jmenuje: Trubka spojovací 1J0129686N a stojí origo 1817,-, pak já tam mám ještě jednu včudu (tu pod ní) Trubka odvětrávací 06A103217A za 1400,- korun.

pockej, pod ni , krome spousty dalsich hadic na vodu, je jen takova malicka hadicka na odvod srazeneho oleje od te membrany, nebo jsem asi mimo, chtelo by to fotku.Ale je to teda mazec, ty motory jsou fakt hadicovni a kabelozni.Proc tu trubku nezalepis lepenkou? jako ja?proste ji zvenku utesni a je to?nejlip by se to asi hledalo zkusit tim sprejem na karburatory za chodu motoru strikast na spoje vsech hadic a az to nasaje ten sprej, tak to musi s volnobehem neco udelat.Zatim mi nikdo nerekl, ani jsem se nedozvedel z prirucek, jak vymontovat to vicko na me druhe fotce nahore, je to podle prirucky pojistny ventil proti bouchnuti sani, mam to vicko volnejsi a je to kolem omastene, podle mne to tam saje slusne, ale zkusim stetcem kolem toho zamachrovat s benzinem a bude jasno.Tak jak sakra na nej?

Mrkal jsem na to do DP a asi nic tam nemají. Není tam nějakej bajonet? Jinak ty dva otvory nahoře by naznačovaly, že by tam šel dát příslušný klíč se dvěma hroty.Za ně se zabere při povolování asi. Ten klíč asi nemáš.Tak zkus vzít jehlové kleště a možná že to tím půjde

to muzu zkusit,ale je to vicko jakoby volne, rekl bych, kdyby bylo slyset, tak urcite chrasti,ja to prave nechci urvat, je to plastovy a treba rozlamat cely sani, proto pockam, snad nekdo odpovi.S tou hadici, to je sila, cim vic hledas tim vic toho najdes.Musim projet vsechny hadice znovu.Takovejhle motor, to je fakt super zabava, hadic ze ani nevim, jestli to nejsou jen atrapy pro zmatene laiky.Jinak ta slaba hadicka na te saci je podle mne na odtok srazeneho oleje zpet do motoru, ne na ovladani te membrany,ale to je fuk.jeste mi porad, kdyz mas ty zname v servisu, jak u tohohle srace vymenit svicky aniz bych musekl sundavat sani.A jaky tam davas? Premyslim o briskach 3 elektrody, nebo bosch super 4,jen se nikde nemuzu docist vymennych lhut, krome brisku se to neda najit.Jo, tech 300 je odpovidajici cena, ty ostatni to je mazec.By mne taky zajimalo, k cemu tam ta hadice vubec je, ta co o ni pises.

Upraveno od milosk

Zatim ne, snad o vikendu na to vlitnu,ale nejak tajne,hehe.Co je to za ten spray na cisteni, je jedno jakou znacku?Co to kostuje?

Mrkni sem. Není to přímo on, ale obsah bude jistě podobný:

http://www.olejservis.cz/index.html?pod=/33x0.htm

stojí tam 114,- peněz. Já jsem ten svůj dostal jako zbytek. Člověče, horší budou ty trubky, s těma si nevím rady ta jedna (od klapky k váze a s tím malým ceckem k plnícímu otvoru na olej) se jmenuje: Trubka spojovací 1J0129686N a stojí origo 1817,-, pak já tam mám ještě jednu včudu (tu pod ní) Trubka odvětrávací 06A103217A za 1400,- korun.

pockej, pod ni , krome spousty dalsich hadic na vodu, je jen takova malicka hadicka na odvod srazeneho oleje od te membrany, nebo jsem asi mimo, chtelo by to fotku.Ale je to teda mazec, ty motory jsou fakt hadicovni a kabelozni.Proc tu trubku nezalepis lepenkou? jako ja?proste ji zvenku utesni a je to?nejlip by se to asi hledalo zkusit tim sprejem na karburatory za chodu motoru strikast na spoje vsech hadic a az to nasaje ten sprej, tak to musi s volnobehem neco udelat.Zatim mi nikdo nerekl, ani jsem se nedozvedel z prirucek, jak vymontovat to vicko na me druhe fotce nahore, je to podle prirucky pojistny ventil proti bouchnuti sani, mam to vicko volnejsi a je to kolem omastene, podle mne to tam saje slusne, ale zkusim stetcem kolem toho zamachrovat s benzinem a bude jasno.Tak jak sakra na nej?

Mrkal jsem na to do DP a asi nic tam nemají. Není tam nějakej bajonet? Jinak ty dva otvory nahoře by naznačovaly, že by tam šel dát příslušný klíč se dvěma hroty.Za ně se zabere při povolování asi. Ten klíč asi nemáš.Tak zkus vzít jehlové kleště a možná že to tím půjde

to muzu zkusit,ale je to vicko jakoby volne, rekl bych, kdyby bylo slyset, tak urcite chrasti,ja to prave nechci urvat, je to plastovy a treba rozlamat cely sani, proto pockam, snad nekdo odpovi.S tou hadici, to je sila, cim vic hledas tim vic toho najdes.Musim projet vsechny hadice znovu.Takovejhle motor, to je fakt super zabava, hadic ze ani nevim, jestli to nejsou jen atrapy pro zmatene laiky.Jinak ta slaba hadicka na te saci je podle mne na odtok srazeneho oleje zpet do motoru, ne na ovladani te membrany,ale to je fuk.jeste mi porad, kdyz mas ty zname v servisu, jak u tohohle srace vymenit svicky aniz bych musekl sundavat sani.A jaky tam davas? Premyslim o briskach 3 elektrody, nebo bosch super 4,jen se nikde nemuzu docist vymennych lhut, krome brisku se to neda najit.Jo, tech 300 je odpovidajici cena, ty ostatni to je mazec.By mne taky zajimalo, k cemu tam ta hadice vubec je, ta co o ni pises.

Pod víčkem je těsnění,čili buďto je to tam naražený přes těsnění a nebo tam bude bajonet. Nehledej v tom nic složitého. Víčko známí nerozdělávali, tak neví. Když jsem do té malé hadice fouknul, odchlípla se membrána. Olej kterej je ve vzduchu proudícím přes tyhle "u mě prasklé" je odsáván sáním a spálí se ve válci.

Svíčky doporučují origoš. na demontáž se optám...

post-3208-1184058625_thumb.jpg

Clapi povídali, že jdou svíčky sundat i bez sundání sání, ale musíš mít na to "trubkovej" klíč s kloubem. Vymontování svíčky není problém. Horší je to tam namontovat abysi ji nedal přes závit. Lze to prej řešit, že si dáš na stopku svíčky brzdovou hadičku a ta se sama přizpůsobí úhlu. Svíčka musí jít do závitu volně. Když strhneš závit, zk..víš celou hlavu. Některé servisy sání kvůli tomuto sundávají, protože se mění svíčka jen po 60000km a za nezmršení závitu se to vyplatí. Jinak mi doporučovili, ať se na to vykašleš a necháš si je servisem vyměnit. Osobně bych to řešil tak, že bych si koupil svíce a zajel s nima do servisu.

  • Autor
Clapi povídali, že jdou svíčky sundat i bez sundání sání, ale musíš mít na to "trubkovej" klíč s kloubem. Vymontování svíčky není problém. Horší je to tam namontovat abysi ji nedal přes závit. Lze to prej řešit, že si dáš na stopku svíčky brzdovou hadičku a ta se sama přizpůsobí úhlu. Svíčka musí jít do závitu volně. Když strhneš závit, zk..víš celou hlavu. Některé servisy sání kvůli tomuto sundávají, protože se mění svíčka jen po 60000km a za nezmršení závitu se to vyplatí. Jinak mi doporučovili, ať se na to vykašleš a necháš si je servisem vyměnit. Osobně bych to řešil tak, že bych si koupil svíce a zajel s nima do servisu.

delam si tyhle veci rad sam,ale dam na rady a necham udelat v servisu,kdyz to vidim, mel bych i problem sundat kabely.Diky za optani, s tou hadickou fakt dobrej napad.

Clapi povídali, že jdou svíčky sundat i bez sundání sání, ale musíš mít na to "trubkovej" klíč s kloubem. Vymontování svíčky není problém. Horší je to tam namontovat abysi ji nedal přes závit. Lze to prej řešit, že si dáš na stopku svíčky brzdovou hadičku a ta se sama přizpůsobí úhlu. Svíčka musí jít do závitu volně. Když strhneš závit, zk..víš celou hlavu. Některé servisy sání kvůli tomuto sundávají, protože se mění svíčka jen po 60000km a za nezmršení závitu se to vyplatí. Jinak mi doporučovili, ať se na to vykašleš a necháš si je servisem vyměnit. Osobně bych to řešil tak, že bych si koupil svíce a zajel s nima do servisu.

delam si tyhle veci rad sam,ale dam na rady a necham udelat v servisu,kdyz to vidim, mel bych i problem sundat kabely.Diky za optani, s tou hadickou fakt dobrej napad.

To je v poho. Chlapi jsou na mě hodný. Já zas jim pomáhám s PCčkama, pár chlapům jsem dělal i USB kabel. Svíčky dle ETKY - 101 00 033 AA stojí okolo 240 peněz / kus. Čili s výměnou celkem 1500 cca. Ale pokud si je měl měněné na 60000km máš čas. Máš 95000km ne si psal? A origo svíčky jsou longlife. Já jsem se koukal na jednu (mám najeto cca 85000), byla v poho a zbytek jsem raději nevyndával.

  • Autor
Clapi povídali, že jdou svíčky sundat i bez sundání sání, ale musíš mít na to "trubkovej" klíč s kloubem. Vymontování svíčky není problém. Horší je to tam namontovat abysi ji nedal přes závit. Lze to prej řešit, že si dáš na stopku svíčky brzdovou hadičku a ta se sama přizpůsobí úhlu. Svíčka musí jít do závitu volně. Když strhneš závit, zk..víš celou hlavu. Některé servisy sání kvůli tomuto sundávají, protože se mění svíčka jen po 60000km a za nezmršení závitu se to vyplatí. Jinak mi doporučovili, ať se na to vykašleš a necháš si je servisem vyměnit. Osobně bych to řešil tak, že bych si koupil svíce a zajel s nima do servisu.

delam si tyhle veci rad sam,ale dam na rady a necham udelat v servisu,kdyz to vidim, mel bych i problem sundat kabely.Diky za optani, s tou hadickou fakt dobrej napad.

To je v poho. Chlapi jsou na mě hodný. Já zas jim pomáhám s PCčkama, pár chlapům jsem dělal i USB kabel. Svíčky dle ETKY - 101 00 033 AA stojí okolo 240 peněz / kus. Čili s výměnou celkem 1500 cca. Ale pokud si je měl měněné na 60000km máš čas. Máš 95000km ne si psal? A origo svíčky jsou longlife. Já jsem se koukal na jednu (mám najeto cca 85000), byla v poho a zbytek jsem raději nevyndával.

asi jsem uz psal, dali mi tam bosch super yttrium,a ten motor se mi proste nezda,mam je tam asi 20000 km a nejradsi bych je uz vymenil.Krome toho jsou to asi obycejny, yttrium, ne iridium, takze pujdou ven.Ale nez dam origo NGK prubnu asi ty 4elektrodovy Boschky.
Clapi povídali, že jdou svíčky sundat i bez sundání sání, ale musíš mít na to "trubkovej" klíč s kloubem. Vymontování svíčky není problém. Horší je to tam namontovat abysi ji nedal přes závit. Lze to prej řešit, že si dáš na stopku svíčky brzdovou hadičku a ta se sama přizpůsobí úhlu. Svíčka musí jít do závitu volně. Když strhneš závit, zk..víš celou hlavu. Některé servisy sání kvůli tomuto sundávají, protože se mění svíčka jen po 60000km a za nezmršení závitu se to vyplatí. Jinak mi doporučovili, ať se na to vykašleš a necháš si je servisem vyměnit. Osobně bych to řešil tak, že bych si koupil svíce a zajel s nima do servisu.

delam si tyhle veci rad sam,ale dam na rady a necham udelat v servisu,kdyz to vidim, mel bych i problem sundat kabely.Diky za optani, s tou hadickou fakt dobrej napad.

To je v poho. Chlapi jsou na mě hodný. Já zas jim pomáhám s PCčkama, pár chlapům jsem dělal i USB kabel. Svíčky dle ETKY - 101 00 033 AA stojí okolo 240 peněz / kus. Čili s výměnou celkem 1500 cca. Ale pokud si je měl měněné na 60000km máš čas. Máš 95000km ne si psal? A origo svíčky jsou longlife. Já jsem se koukal na jednu (mám najeto cca 85000), byla v poho a zbytek jsem raději nevyndával.

asi jsem uz psal, dali mi tam bosch super yttrium,a ten motor se mi proste nezda,mam je tam asi 20000 km a nejradsi bych je uz vymenil.Krome toho jsou to asi obycejny, yttrium, ne iridium, takze pujdou ven.Ale nez dam origo NGK prubnu asi ty 4elektrodovy Boschky.

Jasný třeba to bude v poho.Ale ještě takhle.Než tam šlehneš nové svíčky, vše překontroluj, vyčisti a udělej readiness kód. Když to projde a bude to nějaký divný, měň svíce. Jde o to neutratit zbytečně prašulky za svíčky a ono by to mohlo dělat něco jiného....

post-3208-1184049971_thumb.jpg

Tuhle trubku spojovací 1J0129684N mají na :

http://www.mevek.cz/shop.php?category=1&am...earch=1J0129684

za 349,- peněz. Což je oproti origo dílu za 1817,- rozdíl. Ale myslím, že mají v ceníku chybu. V Pardubicích u AMD Netolický mi teď pán povídal 1300,-.

V ceníku chybu nemají, bral jsem ji tam taky. Není to originál proto ta cena. Nechal jsem si ji poslat na dobírku a do dvou dnů byla doma.


Upraveno od m.s.k

V ceníku chybu nemají, bral jsem ji tam taky. Není to originál proto ta cena. Nechal jsem si ji poslat na dobírku a do dvou dnů byla doma.


Už ji mám objednanou.Zjistil jsem, že se taky vyplatí zajít do Škodovky.U další trubky původně za 1400,- mají náhradu , která stojí jen 1000,-. To mi ETKA neukázala. Chtěla by aktualizovat...

Tak jsem se pokoušel vyměňovat odvětrávací trubku od olejového filtru. To byl porod.Děs. trubka byla prasklá krom husího krku ještě úplně u kořene který ústí přímo do držáku filtru. Když jsem tu trubku chtěl vytáhnout, zůstal tam její konec. Ještě tam bylo včudu těsnění. No a ještě jsem tam přišel na povolenou matku M6, která přitahuje sací ústrojí tuším druhého válce k bloku motoru. Dotáhl jsem projistotu i okolní šrouby.Byly taky volnější.

Jináč to víčko jak popisuješ mám také volnější. ale olej tam nesákne, ani vzduch tam nepodchází. asi to tak má být.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.