Přejít na obsah

Octavia 81 Kw-vcera prestala tahat do kopce


Thor Steinar

Doporučené příspěvky

Zdarec,vcera jsem jel do tahlyho kopce s O1 81kw a na petku jsem tam mel asi 130km/h a najednou turbo prestalo tahat,jelo to jako samotny diesel,po restartu to zase jelo dobre,ale u 3000 ot./min se mi zda ze je maly ubytek vykonu a dal to jakoby zese taha dobre.Ted jsem to byl zase zkusit a schvalne jsem to vytacel do kopce a nic.Co jsem tak zjistil muzou to byt klapky na turbu,ventil N75 a vaha vzduchu.Poradte mi jak to zjistim nejlip co to je,jsem v pasti.Dik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chtelo by to na Vag at jsi z toho chytrejsi.Ja mam teda benzin bez turba ale mel sem naprosto stejnej pripad poruchy - proste najednou to prestalo tahnout a mohl sem to tocit jaxem chtel.Bylo to vahou...

Navic ty TDI jsou na poruchy vahy jeste vice citlivejsi...

Takze na Vag projet pamet zavad a pak uvidis.Vic Ti poradit zatim nedokazu

Editováno: , autor: Planeta
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

turbo-zatuhlé.Nejde regulace,tak to usekne ŘJ motoru,aby nedošlo k destrukci.PO vypnutí a zapnutí zapalování provedeš reset

No jo,kdyby bylo zatuhlé turbo,delalo by to pořád a ne jen nekdy,ne???

To si taky myslim,ale je mozny ze to turbo ta ridici jednotka odpoji jen kdyz tlaci na plnej knedl.Udelelo mi to jednou a od ty doby zatim v pohode ale zustalo mi ten pokles vykonu okolo 3000ot

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám asi podobný problém....OI TDI 81KW+chip do kopce přestala jet...byl sem v servisu na diag. jediné co tam bylo tak váha vzduchu,ale tu sem odpojil já,když jsem zkoušel zda se něco změní.. chyby vymazány a auto prostě nejede...je to tak 1.9D... :feve:

Váhu sem zkoušel z jiné 81KW a žádná změna...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Resilo se to milionkrat.Jedina cesta vede to projet vagem.Podle vseho to je pridrena regulace turba nebo nejake mechanicke poskozeni vedeni podtlaku co ovlada banku turba nebo samotna banka.Poskozena vaha se projevuje v celem rozsahu tim ze neda vice jak 550mg a to jde poznat i po rovine.Odpojenim vahy nevyresite absolutne nic.To pojede z nahradni hodnoty a garantuji ze to pojede na polovicni vykon.

Takze doporucuji prekontrolovat vedeni regulace(hadicky a ventil N75) pokud to je v poradku tak odpojit hadicku a pokusit se pohnout tahlem na regulaci lopatek co je na turbu, zda chodi az na doraz a pokusit se to rozhybat(nekdy to pomuze).pak jedine uz turbo ven a vycistit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec, mam ten stejny problem, hlavně mi pada vykon, když se dostanu do zacpy nebo pomalu popojizdim v kolone auto pak prestane tahnout. muzete mi prosim nekdo poradit nekoho kdo dela diagnostiku vykonu (zda-li je problem ve vaze, ve ventilu, v hadickach nebo primo na turbu) v Praze nebo okoli. V servisech me vzy oskubou jak slepici :prc: . Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mel jsem podobny problem že auto nahle pri zátahu ztratilo výkon a od te doby to jelo max tak na minumum seslapleho plynoveho pedalu,kdyz jsem pridal tak se to jakoby dusilo a vubec to netahlo a vyresila to nova vaha vzduchu....

a ted to jede zase jako drak

Jo a jinak 1,9TDi 81kW

Editováno: , autor: kemar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak uz uplynulo 10 dni a zavada se neopakuje,ale pri tech 3000ot to ma malou ztratu vykonu.Vag asi nebude tak nevim co s tim.Vy co mate stejny problem,uz jste na neco prisly?

měl jsem to same co ty. Taky mi to šlo do nouzového řežimu jen občas, ale do třech měsíců už to dělalo pořád. Vag mi nahlasil chybu turba, šlo ven, koupil jsem jiné a teď to jede zase tak jak má. Mám ho ještě pořád hozené v kanclu, až bude víc času juknu do něj, ale počítám že to budou zatuhlé lopatky. Mělo nalítáno zhruba 130 000Km.

Pokud ho budeš vyndavat sám ( připrav se že je to na celý den, já ho tahal vrchem)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak uz uplynulo 10 dni a zavada se neopakuje,ale pri tech 3000ot to ma malou ztratu vykonu.Vag asi nebude tak nevim co s tim.Vy co mate stejny problem,uz jste na neco prisly?

měl jsem to same co ty. Taky mi to šlo do nouzového řežimu jen občas, ale do třech měsíců už to dělalo pořád. Vag mi nahlasil chybu turba, šlo ven, koupil jsem jiné a teď to jede zase tak jak má. Mám ho ještě pořád hozené v kanclu, až bude víc času juknu do něj, ale počítám že to budou zatuhlé lopatky. Mělo nalítáno zhruba 130 000Km.

Pokud ho budeš vyndavat sám ( připrav se že je to na celý den, já ho tahal vrchem)

Musí to řešit někdo kdo má VAG a ví na co se dívat. Myslím, že to bude regulace. Turbo ven a zpátky je tak na 3 hodiny - vrchem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...