Bobik_a Vloženo 30. Prosinec 2008 Vloženo 30. Prosinec 2008 než se prčit s lisovacíma sponkama (většinou hliník který s mědí udělá pěknej elekt. článek aby byla oxidace urychlena) tak to radši zamotej jen tak do sebe a omotej izolačkou - aspon ten co to po tobě bude spravovat bude mít mín práce Nejsou z hliniku, ja kupuju v gme, medene (no spis bronzove) Jinak jak vypinovat nejrychleji piny ze svorkovnice, nemas nejaky dobry postup.. Ja s tim vzdy zapasim tak 5minut (nekdy i dyl) s jednim pinem. A prasecinu s izolepou to fakt ne.. To predvedli ve znackovem servisu a malem sem sel do vyvrtky, kdyz sem to videl... Citovat
Bobik_a Vloženo 30. Prosinec 2008 Vloženo 30. Prosinec 2008 No komfort CAN je farebne totožný OII Room FII teda pomarančovo/hnedý (OR/BR) a pomarančovo/zelený (OR/GN).Zaujímalo by ma akej farby máš ty tú kabeláž, je totiž možné že použili CAN kabeláž pohonu ktorá je pomarančovo/hnedý (OR/BR) a pomarančovo/čierny (OR/SW) alebo CAN pre budíky s farbami pomarančovo/hnedý (OR/BR) a pomarančovo/fialový (OR/LI) No ja mam modro/zluty a cerno/bily na CAN a u napajeni si barvy nepamatuju Citovat
Vaša Vloženo 31. Prosinec 2008 Vloženo 31. Prosinec 2008 ad sponky: já jsem spravoval jeden alarm a byli hliníkový (musel jsem je rozřezávat) ad piny: s vypichovákem vypinuješ jednoduše ad CAN: oranžovo hnědá CAN low - komf., oranřovo zelená CAN high - komf. Citovat
Bobik_a Vloženo 1. leden 2009 Vloženo 1. leden 2009 (editace) jojo hlinikovy existujou taky .. nepouzivam vypichovak? nikdy jsem to nevidel .. nemas fotecku jak to vypada, kde by se to dalo sehnat... oznaceni barev mam jine , bylo mi receno ze je to origal skodovka - tak akorat zjistuju z ceho! CAN mam uz propojeny, ted uz jen napajeni, ale ted neni cas.. Neda se napajeni chytit nekde u dveri? Editováno: 10. leden 2009, autor: Blacky pravidla rikaji - necituj posledni prispevek! Citovat
Arts Vloženo 1. leden 2009 Vloženo 1. leden 2009 http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...ypichov%C3%A1ky Citovat
Bobik_a Vloženo 1. leden 2009 Vloženo 1. leden 2009 (editace) Tak sem prolejzal net a nasel jsem jednu stranku kde je navod s plankem na vyrobu vlastnich vypichovaku.. Snad nikomu nebude vadit kdyz sem hodim link: http://www.skodaoctavia.cz/Exteriernavody/...vypichovaku.htm Takze hodne zdaru kdo si ho bude vyrabet.. Tak jsem dnes dokonal zapojeni... Funguje to i se zobrazenim na radiu. Vsem diky za rady Editováno: 10. leden 2009, autor: Blacky Citovat
farel Vloženo 16. Březen 2009 Vloženo 16. Březen 2009 Nechapem, ci mam nejake neseriove auto, ale prave sme napojili uz druhu riadiacu jednotku a ani si nepipne. Vsetko je napojene podla orig. navodu, auto bolo aj na diagnostike a ani nerozpoznalo ze je pripojeny park. asistent. Instalovanli mi to v skoda servise (kvoli spravnemu zapojeniu), bol som pritom, prekontroloval mi to aj kamarat (robi parkovaky, alarmy a elektriku aj na autach 4x drahsich ako moja Fabia uz 10 rokov), vsetko mame spravne zapojene a stale nic. Cloveku od ktoreho som to kupoval a aj poslal na vymenu tvrdili, ze to bolo pri instalacii vypalene. Tu mi tvrdia, ze to nemoze byt, lebo RJ ma usmernovaciu diodu, ktora vypalenie pri zamene kablov zabrani. Tak prosim vase nazory, pripadne skusenosti. Dakujem. Citovat
alespilot Vloženo 17. Březen 2009 Vloženo 17. Březen 2009 (editace) To je teda zajímavý....ještě,že jsem si to zapojil sám (za podpory zdejšího fóra -dík) A to jsem ještě musel nastavovat kabeláž a to celý ve studený garáži - no první zařazení spátečky mě uklidnilo vše šlape jak ze seriovky - klepy,klep Editováno: 17. Březen 2009, autor: Blacky Pravidla rikaji - necituj posledni prispevek!!! Citovat
farel Vloženo 17. Březen 2009 Vloženo 17. Březen 2009 (editace) No ved prave, ja som si to dal instalovat v znackovom servise, kvoli spravnemu zapojeniu a jednoducho to nefunguje, nenajde ho ani diagnostika. Takze tak. Naposledy som nieco takto objednaval. Editováno: 17. Březen 2009, autor: Blacky Pravidla rikaji - necituj posledni prispevek!!! Citovat
farel Vloženo 3. Duben 2009 Vloženo 3. Duben 2009 Tak dnes mi konecne vsetko funguje. Uplne som bol v tom, ze mam park. asistenta pokazeneho, ale omyl, bol zle zapojeny - na cambus na diag. konektor a nie do hlavneho zvazku. Takze takto sa vyznaju odbornici v Skoda servisoch. A mna presviedcali, ze mam chybnu RJ parkovaku. Az som narazil na cloveka, co mi nasiel zle zapojenie a teraz vsetko funguje. Citovat
farel Vloženo 4. Duben 2009 Vloženo 4. Duben 2009 Tak zase ja. Vsetko mi ide, len ked zapnem svetla spinacom, tak mi prestane fungovat parkovaci asistent a zobrazuje sa mi len radio. Ked je spinac vypnuty a ide len denne svietenie, tak vsetko ide, aj zobrazenie na displeji, aj samotny akusticky signal. Neviete niekto, preco to robi? Citovat
farel Vloženo 9. Duben 2009 Vloženo 9. Duben 2009 Parkovak komunikoval len cez jeden CamBus - minusovy, druhy vypadol z dutinky pri predoslej instalacii, takze komunikoval len jednosmerne. Citovat
Blacky Vloženo 9. Duben 2009 Vloženo 9. Duben 2009 hmm klasicka svinska zavada. prijit na takovyhle veci je tezky. Zvlast pokud je treba jen uvolnena, a nekdy funguje, jindy zas ne. Citovat
alespilot Vloženo 9. Duben 2009 Vloženo 9. Duben 2009 jen tak k tématu - bacha na myčky,už mi kartáče zamáčkly jeden senzor Citovat
1pe1sk Vloženo 10. Květen 2009 Vloženo 10. Květen 2009 Ahoj, nevěděl by někdo zapojení park. asist. z FII na FI ? Hnědý konektor je obsazen takto: PIN 1 černožlutý........ ? PIN 2+4 bíločervený..... repráček PIN 5 černobílý......... ? PIN 6 modrožlutý....... ? PIN 9 zelenožlutý....... ? PIN 11 hnědý............... ? Děkuji Citovat
Igor Vloženo 11. Květen 2009 Vloženo 11. Květen 2009 Pinout pre RJ parkovacieho asistenta v FII/R je nasledovný: 1 = červenožltá = propojení s kladným pólem 6 (30a) v hlavním kabelovém svazku 2 = hnedočierna = repráčik 4 = modročierna = repráčik 5 = oranžovohnedá = CANL-K 6 = oranžovozelená = CANH-K 9 = čiernofialová = propojení s kladným pólem 6 (15a) v hlavním kabelovém svazku 12 = hnedá = ukostření 13 v hlavním kabelovém svazku Pinout pre RJ parkovacieho asistenta v FIFL je nasledovný: 1 = čiernofialová = propojení s kladným pólem 6 (15a) v hlavním kabelovém svazku 2 = hnedočierna = repráčik 5 = hnedošedá = odpojení zadního couvacího světla v zásuvce tažného zařízení (jen pro tažné zař.) 6 = čiernomodrá = propojení na couvací světla 8 = hnedá = ukostření 13 v hlavním kabelovém svazku 9 = čiernofialová = propojení s kladným pólem 6 (15a) v hlavním kabelovém svazku 10 = modročierna = repráčik 12 = šedobiela = propojení K-vedení v kabelovém svazku za přístrojovou deskou 16 = hnedá = ukostření 13 v hlavním kabelovém svazku Takto je to popísané v elektrických schémach. Nie som si istý, či pôjde spojazdniť RJ z FII v FI, pretože RJ z FII berie všetky informácie z CANu - aj či je zaradená spiatočka. RJ pre FI spiatočku vyhodnocovala podľa toho, či svetili cúvacie svetlá... Ak si dobre pamätám, aj FI posiela na CAN info o zaradenej spiatočke, takže TEORETICKY pri správnom zapojení by to malo fungovať. Citovat
1pe1sk Vloženo 11. Květen 2009 Vloženo 11. Květen 2009 Po srovnání č. pinů by to Teoreticky mohlo jít takto: PIN 1 = černožlutý = propojení s kladným pólem 6 (15a) v hlavním kabelovém svazku PIN 2 = bíločervený = repráček PIN 4 = bíločervený = repráček PIN 5 = černobílý = CANL-K PIN 6 = modrožlutý = CANH-K PIN 9 = zelenožlutý = propojení s kladným pólem 6 (15a) v hlavním kabelovém svazku PIN 11 = hnědý = ukostření 13 v hlavním kabelovém svazku co znamená CAN "L" a CAN "H" ? A kde je v pod přístrojovkou najdu ? Zkusím najít nějaké foto.. Nevím jestli to není moc blbý dotaz, ale jak se připojujou ty vodiče k jednotlivýn pinům ? Vypinovat a přiletovat...? Nechtěl bych to nějak doprasit. Citovat
mytrix Vloženo 4. Červen 2009 Vloženo 4. Červen 2009 No to vypinovani neni uplne stastnej napad.. nejlepsi je vodic nekde na trase prestrihnout, natahnout na nej smrstovaci buzirku, pak sletovat prestrizene konce k sobe + k nim pridat novy vodic. Nakonec pretahnout tu smrstovaci buzirku a zapalovacem ji smrtstit. Je to 100% spoj. Ja budu taky instalovat parkovak z F2 na F1 a uvidime jak to pujde. Co jsem cetl, tak nove fabie MR2006 apd. maji elektroniku shodnou s F2, takze teoreticky by informace o zarazene spatecce mela byt dostupna na CANu. Projistotu nejdriv pripojim nanecisto tu RJ parkovaku a uvidime, zda to pofakci. Pak teprv ostra instalace.. Jinak vy co jste to instalovali do F2. Muzete mi rict, k cemu se pridelavaji ty drzaky co jsou na kabelu od parkovacich senzoru? Vypada to, jako by se to melo na neco nacvaknout, ale tezko rict. Na F1 ten drzak aspon podle fotek vypada jinak, tak abych vedel co a jak:) Diky. Citovat
mytrix Vloženo 4. Červen 2009 Vloženo 4. Červen 2009 aha, dik za info.. tak to radej uz budu vymyslet jiny zpusob uchyceni.. na nejakou hranu, ktera mozna na F1 ani neni, semi spolehat nechce:) Citovat
mates87 Vloženo 13. Červen 2009 Vloženo 13. Červen 2009 Ahoj, chtěl bych se zeptat ohledně montáže parkpilota roomstra. Máme to namontované do auta, připojené na řídící jednotuku i na napájení, ale nějak to nefunguje. Nezobrazí se to rádiu ani to nijak nepípne při zařazení zpátečky. Je to úplně mrtvé. Musí se tam nějak aktualizovat software v autě, nebo to stačí jen připojit. Díky. Citovat
alespilot Vloženo 13. Červen 2009 Vloženo 13. Červen 2009 Ahoj, chtěl bych se zeptat ohledně montáže parkpilota roomstra. Máme to namontované do auta, připojené na řídící jednotuku i na napájení, ale nějak to nefunguje. Nezobrazí se to rádiu ani to nijak nepípne při zařazení zpátečky. Je to úplně mrtvé. Musí se tam nějak aktualizovat software v autě, nebo to stačí jen připojit. Díky. Pokud nemáš tažné zažízení,tak by to mělo makat po zapojení. U tažného se senzory deaktivují pokud zapojíš zásuvku na od přívěsu - pořád by to pípalo .-))) Citovat
Vaša Vloženo 13. Červen 2009 Vloženo 13. Červen 2009 pokud se správně napojí tak funguje hned i bez kódování atd Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.