Přejít na obsah

Váha vzduchu-originál, nebo stačí neoriginál


Host dadly

Doporučené příspěvky

Ahoj lidi. Tak mi po 135000km odešla váha vzduchu. Mám dilema, jestli koupit originální a tudíž dražší, a nebo stačí neoriginál. Máte někdo zkušenosti s těma neorigo.

ahoj,no myslím že i neorigo bude stačit,koukni na autodíly krč nebo na mjauto.pozor však na auto kelly kteří v oblibě prodávají zmetky od polských výrobců,tam ta kvalita nebude dobrá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj lidi. Tak mi po 135000km odešla váha vzduchu. Mám dilema, jestli koupit originální a tudíž dražší, a nebo stačí neoriginál. Máte někdo zkušenosti s těma neorigo.

To máš bez turba? Jednu novou tady mám,, teda jestli by to byla zrovna ta co potřebuješ, nevím jak se lišily rok od roku, tak kdyžtak napiš PM nebo mail, nebyla by drahá...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky bych potřeboval váhu vzduchu, ale do tý starší 1.8 20V, r.v. 96, ale neni to Octavka ale Audina A3, typuju ale že ten motor je skoro stejnej.

A nebo mě napadlo dát tám tu váhu z novějšího modelu, s tim teda vyměmit i horní víku airboxu, ale zase nevim jak by si rozumněla z řídicí jednotkou...poradíte někdo please?

Pokud by měl někdu tu váhu na tu starší verzi, tak bych jí vzal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky bych potřeboval váhu vzduchu, ale do tý starší 1.8 20V, r.v. 96, ale neni to Octavka ale Audina A3, typuju ale že ten motor je skoro stejnej.

A nebo mě napadlo dát tám tu váhu z novějšího modelu, s tim teda vyměmit i horní víku airboxu, ale zase nevim jak by si rozumněla z řídicí jednotkou...poradíte někdo please?

Pokud by měl někdu tu váhu na tu starší verzi, tak bych jí vzal.

Nějakou váhu na 1,8 mám, ale kolega co zakládal tohle téma má jinou, takže jakou tam máš? Já mám sdruženou váhu s teploměrem nasávanýho vzduchu, konektor je obdélník na jedný straně kulatej se 4 vývodama. Kdyžtak se ozvi a já ti pošlu foto tý co mám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám AGNko motor, tak nevim...váha co tam mám je přidělaná na dvou šroubech a má takovej čtvercovej tvar, večer to vyfotim a pošlu ti to.

Když mi bude fungovat váha z novějšího APG, tak no problem!

Jestli je to ten čtvereček se šroubkama na protilehlejch rozích, tak to je ta co mám na autě, ale to je jiná než nabízím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky bych potřeboval váhu vzduchu, ale do tý starší 1.8 20V, r.v. 96, ale neni to Octavka ale Audina A3, typuju ale že ten motor je skoro stejnej.

A nebo mě napadlo dát tám tu váhu z novějšího modelu, s tim teda vyměmit i horní víku airboxu, ale zase nevim jak by si rozumněla z řídicí jednotkou...poradíte někdo please?

Pokud by měl někdu tu váhu na tu starší verzi, tak bych jí vzal.

Váhy do starších typů 1,8 (s pevným sáním) mají na váze konektor s třemi kontakty. Tyhle váhy nemají čidlo teploty nasávanýho vzduchu (to čidlo teploty vzduchu je u těhle typů až za škrtící klapkou zvlášť). Taky ji nemůžu nikde sehnat. Napadlo mě koupit prostě váhu na tuhle motorizaci (AGN) a prostě zapojit jen čidla, který měří hustotu vzduchu (tedy čidlo teploty ve váze holt vynechat). Nemám s tím ale žádnou zkušenost, tak nevím jestli je to proveditelný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky bych potřeboval váhu vzduchu, ale do tý starší 1.8 20V, r.v. 96, ale neni to Octavka ale Audina A3, typuju ale že ten motor je skoro stejnej.

A nebo mě napadlo dát tám tu váhu z novějšího modelu, s tim teda vyměmit i horní víku airboxu, ale zase nevim jak by si rozumněla z řídicí jednotkou...poradíte někdo please?

Pokud by měl někdu tu váhu na tu starší verzi, tak bych jí vzal.

Váhy do starších typů 1,8 (s pevným sáním) mají na váze konektor s třemi kontakty. Tyhle váhy nemají čidlo teploty nasávanýho vzduchu (to čidlo teploty vzduchu je u těhle typů až za škrtící klapkou zvlášť). Taky ji nemůžu nikde sehnat. Napadlo mě koupit prostě váhu na tuhle motorizaci (AGN) a prostě zapojit jen čidla, který měří hustotu vzduchu (tedy čidlo teploty ve váze holt vynechat). Nemám s tím ale žádnou zkušenost, tak nevím jestli je to proveditelný.

Teoreticky, když to správně zapojíš a jen vynecháš ten "teploměr" tak by to běhat mělo, ale zkušenosti s tím nemám, jen jsem třeba slyšel, že váha z HTP bez problémů funguje na TDi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky bych potřeboval váhu vzduchu, ale do tý starší 1.8 20V, r.v. 96, ale neni to Octavka ale Audina A3, typuju ale že ten motor je skoro stejnej.

A nebo mě napadlo dát tám tu váhu z novějšího modelu, s tim teda vyměmit i horní víku airboxu, ale zase nevim jak by si rozumněla z řídicí jednotkou...poradíte někdo please?

Pokud by měl někdu tu váhu na tu starší verzi, tak bych jí vzal.

Váhy do starších typů 1,8 (s pevným sáním) mají na váze konektor s třemi kontakty. Tyhle váhy nemají čidlo teploty nasávanýho vzduchu (to čidlo teploty vzduchu je u těhle typů až za škrtící klapkou zvlášť). Taky ji nemůžu nikde sehnat. Napadlo mě koupit prostě váhu na tuhle motorizaci (AGN) a prostě zapojit jen čidla, který měří hustotu vzduchu (tedy čidlo teploty ve váze holt vynechat). Nemám s tím ale žádnou zkušenost, tak nevím jestli je to proveditelný.

Myslíš že to zkousne řídicí jednotka?...protože pokud tu váhu neseženu, tak budu muset asi udělat to samí....

Podle papírů co sem našel k autu, mám motoryzaci AGN a mám hliníkový sání.

Podle toho co píšeš ty, jestli sem to správně pochopil, tak AGN je ten novější motor?...já myslel že to je ten starší, neměl si na mysli váhu z APG motoryzace?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky bych potřeboval váhu vzduchu, ale do tý starší 1.8 20V, r.v. 96, ale neni to Octavka ale Audina A3, typuju ale že ten motor je skoro stejnej.

A nebo mě napadlo dát tám tu váhu z novějšího modelu, s tim teda vyměmit i horní víku airboxu, ale zase nevim jak by si rozumněla z řídicí jednotkou...poradíte někdo please?

Pokud by měl někdu tu váhu na tu starší verzi, tak bych jí vzal.

Váhy do starších typů 1,8 (s pevným sáním) mají na váze konektor s třemi kontakty. Tyhle váhy nemají čidlo teploty nasávanýho vzduchu (to čidlo teploty vzduchu je u těhle typů až za škrtící klapkou zvlášť). Taky ji nemůžu nikde sehnat. Napadlo mě koupit prostě váhu na tuhle motorizaci (AGN) a prostě zapojit jen čidla, který měří hustotu vzduchu (tedy čidlo teploty ve váze holt vynechat). Nemám s tím ale žádnou zkušenost, tak nevím jestli je to proveditelný.

Myslíš že to zkousne řídicí jednotka?...protože pokud tu váhu neseženu, tak budu muset asi udělat to samí....

Podle papírů co sem našel k autu, mám motoryzaci AGN a mám hliníkový sání.

Podle toho co píšeš ty, jestli sem to správně pochopil, tak AGN je ten novější motor?...já myslel že to je ten starší, neměl si na mysli váhu z APG motoryzace?

Pokud vím tak AGN jsou jak starší tak i novější typy 1,8. Rozdíl je jen v tom, že starší mají pevný sání a ty novější mají variabilní sání. Jinak motor jako takovej je úplně stejnej v obou případech. Jiný jsou jen ty drobnosti okolo, jako je třeba zrovna váha vzduchu, což je k nasrání. Starší se začaly vyrábět v 10/96 a ty novější v 6/97. Motory obou typů jsou AGN.

Těch rozdílů v příslušenství je samozřejmě víc, ale motor je to furt AGN.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky bych potřeboval váhu vzduchu, ale do tý starší 1.8 20V, r.v. 96, ale neni to Octavka ale Audina A3, typuju ale že ten motor je skoro stejnej.

A nebo mě napadlo dát tám tu váhu z novějšího modelu, s tim teda vyměmit i horní víku airboxu, ale zase nevim jak by si rozumněla z řídicí jednotkou...poradíte někdo please?

Pokud by měl někdu tu váhu na tu starší verzi, tak bych jí vzal.

Váhy do starších typů 1,8 (s pevným sáním) mají na váze konektor s třemi kontakty. Tyhle váhy nemají čidlo teploty nasávanýho vzduchu (to čidlo teploty vzduchu je u těhle typů až za škrtící klapkou zvlášť). Taky ji nemůžu nikde sehnat. Napadlo mě koupit prostě váhu na tuhle motorizaci (AGN) a prostě zapojit jen čidla, který měří hustotu vzduchu (tedy čidlo teploty ve váze holt vynechat). Nemám s tím ale žádnou zkušenost, tak nevím jestli je to proveditelný.

Myslíš že to zkousne řídicí jednotka?...protože pokud tu váhu neseženu, tak budu muset asi udělat to samí....

Podle papírů co sem našel k autu, mám motoryzaci AGN a mám hliníkový sání.

Podle toho co píšeš ty, jestli sem to správně pochopil, tak AGN je ten novější motor?...já myslel že to je ten starší, neměl si na mysli váhu z APG motoryzace?

Pokud vím tak AGN jsou jak starší tak i novější typy 1,8. Rozdíl je jen v tom, že starší mají pevný sání a ty novější mají variabilní sání. Jinak motor jako takovej je úplně stejnej v obou případech. Jiný jsou jen ty drobnosti okolo, jako je třeba zrovna váha vzduchu, což je k nasrání. Starší se začaly vyrábět v 10/96 a ty novější v 6/97. Motory obou typů jsou AGN.

Těch rozdílů v příslušenství je samozřejmě víc, ale motor je to furt AGN.

To je v háji :feve: tak jestli půjdeš za tim elektrikářem, tak sem pak napiš jak to dopadlo, jestli to teda půjde...

Jinak mě napadá...co váha z 2.0...ty starší verze měli snad stejnou jako 1.8 20V

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky bych potřeboval váhu vzduchu, ale do tý starší 1.8 20V, r.v. 96, ale neni to Octavka ale Audina A3, typuju ale že ten motor je skoro stejnej.

A nebo mě napadlo dát tám tu váhu z novějšího modelu, s tim teda vyměmit i horní víku airboxu, ale zase nevim jak by si rozumněla z řídicí jednotkou...poradíte někdo please?

Pokud by měl někdu tu váhu na tu starší verzi, tak bych jí vzal.

Váhy do starších typů 1,8 (s pevným sáním) mají na váze konektor s třemi kontakty. Tyhle váhy nemají čidlo teploty nasávanýho vzduchu (to čidlo teploty vzduchu je u těhle typů až za škrtící klapkou zvlášť). Taky ji nemůžu nikde sehnat. Napadlo mě koupit prostě váhu na tuhle motorizaci (AGN) a prostě zapojit jen čidla, který měří hustotu vzduchu (tedy čidlo teploty ve váze holt vynechat). Nemám s tím ale žádnou zkušenost, tak nevím jestli je to proveditelný.

Myslíš že to zkousne řídicí jednotka?...protože pokud tu váhu neseženu, tak budu muset asi udělat to samí....

Podle papírů co sem našel k autu, mám motoryzaci AGN a mám hliníkový sání.

Podle toho co píšeš ty, jestli sem to správně pochopil, tak AGN je ten novější motor?...já myslel že to je ten starší, neměl si na mysli váhu z APG motoryzace?

Pokud vím tak AGN jsou jak starší tak i novější typy 1,8. Rozdíl je jen v tom, že starší mají pevný sání a ty novější mají variabilní sání. Jinak motor jako takovej je úplně stejnej v obou případech. Jiný jsou jen ty drobnosti okolo, jako je třeba zrovna váha vzduchu, což je k nasrání. Starší se začaly vyrábět v 10/96 a ty novější v 6/97. Motory obou typů jsou AGN.

Těch rozdílů v příslušenství je samozřejmě víc, ale motor je to furt AGN.

To je v háji :feve: tak jestli půjdeš za tim elektrikářem, tak sem pak napiš jak to dopadlo, jestli to teda půjde...

Jinak mě napadá...co váha z 2.0...ty starší verze měli snad stejnou jako 1.8 20V

Jo, je to tak. Okty 2,0 85kw mají stejnou váhu jako 1,8. Nevím ale, jestli jako ty starší nebo jako ty novější. Neviděl jsem ji, tak nemůžu říct.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...