Publikováno Květen 20, 200619 r rozvody jsem nemenil dival jsem se na ne a zdaji se byt jeste ok velkej remenn je krasne naplej kladky ok jenom jsou malinko mistama ze stran sedreny od kladek asi jsou tam videt ty dratecky ale je to opravdu malinkojenom ten malej remen je trosku volnejsi ale to je asi normalni prodoze je kratkej tak asi nemuze bejt uplne nasponovanej
Květen 20, 200619 r Na klapku používám čistič karvurátorů od Agrimexu, je ale lepší ho stgříkat při zvýšenejch otáčkách, nečistoty se lépe odplavý.
Květen 20, 200619 r No jistě že na výkon poněvač delají nastavení vaček oproti pístu tj. že v( v dobe kdy je píst nahoře potřebuješ aby byli ventili zavřený ne aby byla náká komprese tj. že když se ti v tuto dobu nemaj otevřít a otevřou se tak je to špatně ne). A ještě jinak já myslim že se maj i v 90 000km měnit neeeee.Mimo jiné, ale jak říkám musejí být správně nastavené a to po 117000km můžou být vytahaný i když našponovaný a když se vytahaj tak optvýraj uplne jinak ne
Květen 20, 200619 r Ne žádnej motor ven. Na pravý straně motoru je držák ke kastli tj. držák ven - vyvěsit motor + pár plastů a seš na rozvodech , ale potřebuješ origo (pravítka) na správné nastavení rozvodů+kladky +2xrozvodák a je to
Květen 20, 200619 r Píst 1 válce nastavíš podle rysky na řemenici, až se zářez kryje se značkou 0 A pak se zaaretují kola vaček, v servisu na to maj přípravek, doma si člověk vystačí s tyčkou o průměru 6mm strčit a musí zapadnout do otvorů ve skříni hřídelů.
Květen 20, 200619 r Autor no tam jsou snad jen takovy dirky z vyroby na uchyceni.no a nakolik si myslis ze to vyjde??Oba remeny vyjdou na 1200 kč + prace 5000 kč?
Květen 21, 200619 r na sevis skoda sa vyser ak tam nemas znameho tak tam nechod. sukromnik ti to spravy podstatne lacnejsie a aj v rovnakej kvalite ak nie mozno este preciznejsie. remen a kladky zozenes v pohode len never reciam originalne. skodovka si to len prebaluje je to zas od nejakeho vyrobcu. takze nevidim v tom problem. neviem odkial cena za material je 1200 ale moze byt aj vyssia lebo sa meni remen a kladky. ozaj co mas za motorizaciu predpokladam ze 16V alebo TDI ?
Květen 21, 200619 r jasne ved pises ze 16 V, no tie rozvody by som vymenil lebo pri 90tkm sa menia a ty uz mas davno. ja som ich menil pri 83tkm. remen v pohode ale jedna kladka sa uz zacala sypat takze neriskovat. nejakych 5000sk je stale menej ako 40000sk za opravu motora.
Květen 21, 200619 r Autor no ja jsem si sundal horni kryt a dival se nane a zdaji se byt vpohode kladky i remen. Ale pry muze bet malinko vytahany remen a projevý se to na výkonu.Tak nevim Jde to zjistit na vagu jestli je to casovani spravny??Abych nevymenil rozvody a bylo to porad stejny
Květen 23, 200619 r dej tam ty rozvody. Maj se stejně měnit po 90 000km . Správný nastavení zjistáš podle značek na řemenici u kliky a u vaček máš díry do bloku.
Květen 23, 200619 r Autor no jo ale ono se to nezastavi presne abych to moh zkontrolovat a tocit se s tim neda
Květen 23, 200619 r No jistě že na výkon poněvač delají nastavení vaček oproti pístu tj. že v( v dobe kdy je píst nahoře potřebuješ aby byli ventili zavřený ne aby byla náká komprese tj. že když se ti v tuto dobu nemaj otevřít a otevřou se tak je to špatně ne). A ještě jinak já myslim že se maj i v 90 000km měnit neeeee.Mimo jiné, ale jak říkám musejí být správně nastavené a to po 117000km můžou být vytahaný i když našponovaný a když se vytahaj tak optvýraj uplne jinak ne
Květen 23, 200619 r Tak nám to tady vysvětli, když ti motor poběží nepravidelně v důsledku špatnýho nastavení rozvodů tak to samozřejmě bude mýt vliv na výkon
Květen 23, 200619 r Tak nám to tady vysvětli, když ti motor poběží nepravidelně v důsledku špatnýho nastavení rozvodů tak to samozřejmě bude mýt vliv na výkon ten řemen se ti prostě nevytáhne, a když, tak tak nepatrně že to absolutně nepoznáš, je něco jinýho řetěz u MPI kde neni napínák kdyby se vytáhl tak by byl volný a přeskočil by, v řemenu je několik vláken které jsou i podobné v gumových pasech na šachtách, nevytáhnou se, na jednom takovém by ses mohl oběsit , mají svoji mezi že můžou prasknout ale když měníš řemen po 90 tis tak je stejně naplý jako když ho tam dáváš, a i kdyby byl nepatrně volnější, tak ti to motor a časování nerozhodí..ale doufat že po výměně rozvodového řemenu ti auto pojede jak z praku
Květen 23, 200619 r Tak nám to tady vysvětli, když ti motor poběží nepravidelně v důsledku špatnýho nastavení rozvodů tak to samozřejmě bude mýt vliv na výkon já nemusím nic vysvětlovat jsem automechanik, ten řemen se ti prostě nevytáhne, a když, tak tak nepatrně že to absolutně nepoznáš, je něco jinýho řetěz u MPI kde neni napínák kdyby se vytáhl tak by byl volný a přeskočil by, v řemenu je několik vláken které jsou i podobné v gumových pasech na šachtách, nevytáhnou se, na jednom takovém by ses mohl oběsit , mají svoji mezi že můžou prasknout ale když měníš řemen po 90 tis tak je stejně naplý jako když ho tam dáváš, a i kdyby byl nepatrně volnější, tak ti to motor a časování nerozhodí..ale doufat že po výměně rozvodového řemenu ti auto pojede jak z praku, to je blbost Tak že k věci místo toho svýho napadání bys mohl snad jako automechanik poradit Ladovi co s tím má dělat - nemyslíš třeba když neví jestli byla delaná ser. prohlídka že by mohl začít právě tím abysme nakonci tématu nezjistily že vyměnil vzduch. filtr a auto mu začalo jezdit pane
Květen 23, 200619 r Hlavně nenapsal pořádně co tomu je, že auto nemá výkon je široký pojem, musí napsat co to přesně dělá, jestli je motor klidný na volnoběh, jestli motor kouří, jestli žere olej, jestli třeba když se rozjíždí, tak mu třeba připadá občas jako že táhne na laně auto, nepíše jak dlouho má auto kolik mělo najeto když to koupil, nečetl jsem to až zas tak důkladně ale píše něco jako že ten řemen je nějaký prodřený, to by taky nemělo, může být přeskočený řemen, a nemusí to auto táhnout, ale pokud jeví řemen známky poškození každopádně doporučuju výměnu, ten filtr to může taky dělat, občas nějaký škubnutí, ale každopádně závadu víc specifikovat, říc moc mi to nejede , to se nikam nedostanem, každý začíná pri takových věcech sám měnit vše možný jako svíčky filtry atd, prostě to nejlevnější, popiš jak se auto chová, jestli třeba nadměrně nekouří, jestli je motor klidný na volnoběh, jestli se ti občas nezdá že jede na 3, napiš kolikátý jsi majitel kolik mělo najeto když jsi ho koupil, pak se někam dostanem, řemen by to mohl dělat ale už jako přeskočený určitě ne vytahaný..
Květen 23, 200619 r když jsem u toho tak se taky podělím .) nechla sem ted dělat komplet rozvody na fabiji 1.4 16V 74kw ... nalítáno cca 116 000km -> kompletně vše řemeny kladky napínáky v škodovce i s prací a šroubama 11 tisíc. ona není drahá práce ale ten materiál . a mužu říct že auto opravdu je dinamičtější a tichoulinké -> duvod byl ten že na jednom napínáků se urval ten plast který je kolem železného středu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.