Přejít na obsah

Rozvody 1.4 16V 55 kW


lada

Doporučené příspěvky

  • o 1 rok později...
  • o 1 měsíc později...

A jsi si jistý těmi kilometry? Já je nechal vyměnit při téměř totožném nájezdu u BKY z konce roku 04 a rozvody se zdály v pořádku, krom té nejmenší kladky, která vyndaná při točení pískala, ale protože byla celokovová, tak by asi taky ještě vydržela.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

čus..má někdo nějaké povědomí o kvalitě respektive poměr cena výkon rozvodů firmy GATES PowerGrip? Všude když napíšu VIN auta, tak nejsou schopni nic najít...nevím co to mám za speciální auto....našel jsem nějakou docela přívětivou cenu aj s pumpou, ale rád bych si ověřil kvalitu páč tohle neznám a už jsem nějakej pátek ze cviku...

dodatková otázka ať nepíšu do x témat... EGR ESEN SKV?...totéž? díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 roky později...

Zdar dělal jsem si rozvody na Fabii 1.4 16v 55kw a nepodařil se mi napoprvé napnout velký řemen  na rysku,tak jsem si znovu povolil napínák jen 13náctkou klíčem a napínák se sám povolil.Imbusem jsem ho tím pádem nemusel povolovat.Poté jsem znovu napnul řemen imbusem na rysku a utáhnul.Jde mi teď o to jesti jsem to udělal správně,protože jsem ten hlavní šroub co napínák drží v bloku  povolil jen trochu a ne na tolik,aby napínák vyskočil z toho šroubu o který je celý zaaretovaný.Mám obavy jestli teď není řemen více napnutý i když ryska sedí přesně.Proč to řeším,protože po zahřátí slyším divný zvuk z ložiška některé kladky a mám podezření právě na tu napínací.Když dvakrát otočím motorem tak se ukazatel vrátí na rysku na napínáku a značka na klice i vačky na přípravek sedí přesně.Už jsem s tím i 50km najel teď.Jde o sadu INA.Díky

20250501_122541.jpg

Editováno: , autor: Lukes1288
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem to udělal a tak podle mě můžu kolikrát chci napnout a povolit nebo alespoň si to myslím.Mě se právě nepovedlo nastavit na poprvé,tak jsem musel znovu povolit.Není třeba vytáhnout šroub na tolik aby napínák vyskočil i z aretačního šroubu ne?

Editováno: , autor: Lukes1288
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se týká vyskočení napínáku z aretačního šroubu, tak nemusí.  Na videu nic slyšet není, aspoń neslysím. já bych dál jezdil a později udělal vizuální kontrolu. To bys taky mohl znovu měnit rozvody. Jinak na tomto motoru ve Fabii jsem najezdil 377 tis. Kdyby neshnily prahy, jezdím dál.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě přemýšlím jestli to mám ještě jednou rozdělat a zkusit zatočit s kladkama bez řemenu a znovu demontovat napínák a nastavit ho.Ty zvuky jsou zkreslené v tom videu.Jde to tam slyšet spíš od 12 sekundy do konce když to teď poslouchám a za studena ten zvuk tam neslyším.Já z toho slyším pazvuky (bzučení) z některého ložiska.Mám strach o ten motor aby se mě nepotkal.

Editováno: , autor: Lukes1288
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...