Přejít na obsah

(J)DOT


Jeneburg

Doporučené příspěvky

No možná bys mohl udělat ještě něco.....

Rozhraní (PIC)......

Aby i další přídavné zařízení, které nespolupracuje s KWP, mohlo třeba přes tento vstup zobrazovat na MAXIDOTu hodnoty...

Mám v autě BT HF a napadlo mě tam zobrazovat třeba telefonní čísla. A další....

Ještě jeden dotaz když si pronikl do toho zobrazování na MAXI myslíš, že by šla i verze pro MINIDOT? - stačilo by jen zobrazování šipek z NAVI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

program uz je hotov, jeste to ted testuju a odchytavam chybky. Zda se to byt ok po 14 dnech testovani.

Na minidot by to slo asi taky udelat, ale nemam budiky s minidot pro testovani.

Dokaze to v podstate zobrazovat cokoliv, akorat nevim jak bych z HF dostal jednoduse tel. cislo.

Klidne se da udelat vstup z jakehokoliv cidla a to muze byt zobrazovano na maxidote.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to sem právě myslel, z jinačího čidla výstup....... Z HF je mi jasný, že by se musela odchytnou komunikace co vede do displeje. Dál mi jde o to, že když mi v a ut. servise dávali parkovací čidla tak nejsou spojeny se sběrnicí takže výstup na displej, sem myslel přes to rozhraní.....

Jinak MINIDOT mám já, pokud by to nějak šlo tak bych poskytl......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

k tomu aby to ukazovalo otevrene dvere bude potreba prevadet hlasky z komfort CANu 2.5g na 3G. Melo by to jit i bez klicku. (akorat bude interface porad pod napetim = zvyseny odber z Aku

Kdyz to tak pocitam ,

1.5 mA na odporech , 35mA CPU, 14mA Can Driver, stabilizator ucinost: cca 92% -> 55mA na 12V

V nejhorsim pripade s aku (66Ah), to pojede 66/0.055= 1200h

cca 50 Dni pri aku 100%

25 dni pri aku 50%

Ovsem mas tam i dalsi zarizeni, takze to bude spis min. 14 dni ?

Tohle je teoreticky vypocet podle datasheetu, radeji to zmerim. Lepsi by samozrejme bylo pouzit uplne jiny procesor , nejlepe na nizsi frekvenci a nizsim napeti, pak by se spotreba snizila az klidne na 5mA na CPU :)

potrebuji:

- auto s 2.5G

- auto s 3G (mam)

Kdy o tom tak uvazuji, nevim jestli to ma smysl delat pro jednoho , dva lidi. Bude v tom dalsich tak 50~100 hodin prace. Musi se zanalyzovat komplet CAN 2.5G a 3G. V nejlepsim pripade 50*500= cena vyvoje 25.000 Kc.

to vyjde levneji koupit komfortku za 1000, mozky 2500 komplet - celkem 3500 Kc a mas to bez problemu

Klidne to udelam , ale cena se bude odvijet podle mnozstvi lidi. dejme tomu pro 10 lidi = 2.500 Kc na jednoho + cena hardware.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

slo. akorat

budes muset mit zapnuty zapalovani. Doba pripojeni do jednotky cca 8 sekund, pak to teprve zacne ukazovat.

Bud to muzu poslat po tridratu nebo po CAnu, coz by bylo lepsi.

Proste je lepsi to brat z CANu, pokud to na 2.5g vubec je a posilat opet po canu v mirne pozmenene podobe.

Nejdriv budu potrebovat nejaky auto s CANem komfortu na 2.5G, abych vubec zjistil, jestli to dverni jednotky (komfortka) vubec posilaji po CANu.

Co mam poslat budikum muzu zjistit u svyho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Objednavky a dotazy prosim mailem na jeneburg[at]jeneburg.com. Diky.

Ta konečně. I přes fatální nedostatek času se mi podařilo konečně udělat to co jsem chěl od doby co jsem si dal do auta budiky s Maxidotem. Jednotlivé funkce se přepínají tlačítkem reset na páčce MFA. Tak posuďte sami.

26.8.2007

Prvni varka je hotova, kdo ma zajem tak SZ, verze 1.9TDI, 1.8, 1.8T, 2.0 AQY, 2.5TDI.

Momentálně verze pro Octavia EDC15, Superb 2.5TDI pro jine jednotky není problém přizpůsobit a na přání dodělat zobrazované údaje

Zatím jen verze k budíkům do O1, připojení třídrátem, na verzi pro fábie (CAN) se pracuje... Jak bude hotová budu informovat.

Poptávky a dotazy přes SZ

Podrobnosti:

prepinani zobrazovanych udaju tlacitkem reset na MFA.

s maxikem kominikuje po tridratu,to je vyhoda v OCT, pracuju na verzi na CAN, ale ta bude nakladnejsi a

urcena primarne do Fabie. S motorovkou komunikuje po K-line, pri zapnuti detekuje pripojeni diagnostiky a

pokud ji najde, necha K-line na pokoji, pokud se detekce nepovede (nestandartni rozhrani) lze jej vypnout

tak ze pred zapnutim klicku drzis reset. Je tomala krabicka ktera vleze i za budiky a k tomu kabel ktery

ma piny jak konektory na budikach, ty vipinujes a nahradis tema od (J)DOTu, a vytayzene propojis na

protikusy od (J)DOTu a stahnes do smstovaci buzirky, montaz na max 30minut. Cena pro klubaky 1500, pro ostatni 1800.

Po pripojeni diagnostiky, nahlasi diagnostika po prvnim pokusu chybu spojeni (protoze po K komunikuje (J)DOT), pri druhem jiz vse funguje a na maxidotu se zobrazi VAG-COM

post-2017-1186927313_thumb.jpg post-2017-1186927316_thumb.jpg

post-2017-1186927320_thumb.jpg post-2017-1186927323_thumb.jpg

post-2017-1186927327_thumb.jpg post-2017-1186927331_thumb.jpg

Dnes montáž jdot původní od janeburga. Montáž Mr. Cosby,opět perfektní rychlá práce.Díky. Šikovná věcička :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

I 2,5g by mela mit na Canu informaci o otevrenych dverich, na zaklade toho komfortka rozsviti svetylko a navic je info o dverich v bloku hodnot v komfortce. No pokud by se informace o dverich zjistovala po canu, jednalo by se zrejme o hardwarovou upravu tveho "jdotu", ale pokud by to slo po Kline, stacila by uprava softu, coz by nemel byt problem - snad, vubec nevim jak tvuj soft pracuje. Pokud by v intervalech kontroloval 4 hodnoty na komfortce a v pripade otevrenych dveri by vypsal jake dvere jsou otevrene, uplne by to stacilo. I kdyz ted me napada, jesi je vubec mozny, aby byl Jdot pripojenej zaroven na dve jednotky - na komfortku a na RJ motoru, aby se zachovala puvodni fce Jdotu. To ze by to fungovalo jen pri zapnutym klicku a se zpozdenim, vubec nevadi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hardwarovou upravu ? to nastesti ne :)) Uz jsem s tim nejak pocital dopredu a hardware CAN umi taky :) Je to holt takovy univerzalnejsi.

Vsera jsem to trosku zkousel, protoze se mirne nudim a cekam na vyrobeny desky. V pohode jsem s tim videl message , co chodi po komfort CANu. a poustel jsem tim na CAN hlaseni takze se mi napr. podarilo zamcit / odemcit dvere, zjistil jsem, co mam poslat abych ovladal zobrazovani otevrenych/zavrenych dveri. B)

Ted uz potrebuju pouze nejaky auto s 2.5g a melo by to byt hotovo.

Hral jsem si s psanim na display pres CAN, ale zatim se mi akorat podarilo vytvorit v budikach chybu: Radio - no communication a z menu v budikach zmizela volba NAVIGACE

Po K-line se pripojis pouze k jedne jednotce. Takze by to podle neceho muselo prepinat, cca 8 sekund mezi prepnutim, coz je problem.

Editováno: , autor: dolezelk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nove zpravy:

Prodej od 16 Listopadu

Cena 2000 Kc.

Funkce:

- zobrazovani merenych hodnot (to stejny co vidi VAG) z jakekoliv Ridici jednotky (napr. motor, budiky, komfort, atd.)

- moznost zobrazeni pozdravu

- zobrazeni parkovaci vzdalenosti - text + grafika

- plne konfigurovatelne pres menu na budicich - takze nebude nic problem zmenit, pokud budete chtit sledovat jine merene bloky v jinych RJ.

- ovladani pres RESET , menu ovladani nahoru/Dolu, reset na prave pacce pod volantem

(pripravuje se)

- podpora aut, ktere nemaji maxidot s 3 dratem (Fabia)

- komunikace po CAN misto 3 dratu (O1)

- prevod mezi komfortem 2.5G a 3G

- zobrazovani hodnot z 2 nezavislych cidel (napr. Tlak na Turbu, pro ty co jej nemaji v RJ, atd.) vse co se da merit :)

Kamil

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mozna je to jasne, ale pro jistotu se jeste zeptam:

Kdyz pujde to zobrazovani otevrenych dveri, pujde automaticky i pipak zapomenutych rozsvicenych svetel?

A jeste poznamka k napajeni. Leckdo ma alarm s vystupem na imobilizer ktery pri odjisteni/zajisteni muze ovladat nejake to relatko. Na to by se mohl pripojit jdot, aby pracoval jen v odjistenem stavu, to prece staci.

A posledni vec, spousta lidi si dala do 2,5gen maxidot z 3gen a maji ten problem s dverma a pipakem a treba ani netouzi po nejakych dodatecnych informacich na displayi. Bylo by mozne setrojit nejaky jednoduchy prevodnik mezi 2,5gen a 3gen nebo se to nevyplati?

Zdravi j.

Editováno: , autor: Joshua
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Doufam ze v nove verzi budes mit vyreseno to ze to bude ukazovat hodnoty realne a spravne..Ja mam Jdot starej a vstrikovane mnozstvi ukazuje spatne, tlak turba mi ukazuje pozadavek a ne aktual.. Mam online simulator a treba bych ti neco malo pomohl na necem...Vidim kde mi cte diag v protokolu atd :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TDIFUN: vse jde uzivatelsky nastavit pres menu :) - takze si akorat zmenis zobrazovanou hodnotu na tu spravnou.

A posledni vec, spousta lidi si dala do 2,5gen maxidot z 3gen a maji ten problem s dverma a pipakem a treba ani netouzi po nejakych dodatecnych informacich na displayi. Bylo by mozne setrojit nejaky jednoduchy prevodnik mezi 2,5gen a 3gen nebo se to nevyplati?

kdyz bud nejake rozumne mnozstvi zajemcu, tak proc ne

Mozna je to jasne, ale pro jistotu se jeste zeptam:

Kdyz pujde to zobrazovani otevrenych dveri, pujde automaticky i pipak zapomenutych rozsvicenych svetel?

Ano, pak by to melo fungovat. I kdyz je otazkou z ceho to presne bere informace.

kdyz bych potom k tobe dojel s autem nainstalujes me to?a staci ti ta jednotka kdyz bude v aute nebo musi ven?ja uz na to tak dlouho cekam ze uz to nejde vydrzet

Staci mi jednotka tak na tyden (mozna i min podle mnozstvi volneho casu)

Jeste jedna vec. nemate nekdo - na pujceni nebo na prodej radio nebo navigaci na O1, ktera nejede po 3 dratu, ale po CAN ? (podle ELSY od nejakeho MR to uz nejede po 3 dratech)

Editováno: , autor: dolezelk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
chlapi koukam co to tu mluvite ze to na PD nejde kdyz ho od jenebuga mam a 3 mesice mi lezel na policce ..ted kdyz jsem konecne sehnalk maxik tak jsem to tam hodil...vse ukazuje jak ma prepinani vypinani ok ale jen kdyz se nic nedej:) tj na volnobeh atd kdyz slapnu na plyn preradim atd atd j dot se restartuje a sviti uvodni text..init Jdot...

uz jsem psal kubovi jak to teda budem resit kde je chyba podle me to vypada jako by se zahltil daty a seknul urco ti bude jen neco maleho ale jinak vse ukazuje ok na volnobehu takze PD asi problem nebude..jinak byxch tady mel i jednotku kdyby nekdo chtel..

hmm tak zmena uz se to restartuje i pri volnobehu..jeste takovy detail pred restartem to ukaze nesmyslne udaj u jakkeoli merene hodnoty..napr napeti baterie 13,8 V pak 60,0 V a restart..

jeneburg se neozyva tak jsem zvedav..

juchuchůůůůůů tak J dot už jede!!i na TDI PD :palec2:

jeneburg je buh :) sice jsme to museli sladit primo na aute u nej ale stalo to za to..JENEBURG max spokojenst vsem doporucuju..

jeste jednou diky moc!! :punk::skoda::rolleyes:-_-

Editováno: , autor: kubiss
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...