Přejít na obsah

Dlouhodobá "skladovka"...


Wassermann

Doporučené příspěvky

Kamaráda zaujala jedna hooodně zajímavá nabídka jednoho nejmenovaného prodejce, značkového saloonu Škoda. Ten prodává s dosti výraznou slevou fungl novou, nejetou Fabii 1,2 12V, která jim stojí na skladu již 15 měsíců... :o

No a tady by asi byla na místě opatrnost. Co vše musí prodejce před prodejem auta, které tak dlouho stojí někde na place, udělat kromě běžného předprodejního servisu? Nevíte někdo nebo nemáte zkušenosti s koupí takové "těžké" skladovky?

Slyšel jsem, že pokud má prodejce auto na skladě déle než 6 měsíců, nařizuje mu Mladá Boleslav před prodejem zákazníkovi vyměnit akumulátor... Je to pravda? Co ještě by měl prodejce v případě prodeje tak dlouho skladovaného auta vyměnit?

A máte někdo negativní zkušenost s koupí dlouhodobé skladovky? Díky za odpovědi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kamaráda zaujala jedna hooodně zajímavá nabídka jednoho nejmenovaného prodejce, značkového saloonu Škoda. Ten prodává s dosti výraznou slevou fungl novou, nejetou Fabii 1,2 12V, která jim stojí na skladu již 15 měsíců... :o

No a tady by asi byla na místě opatrnost. Co vše musí prodejce před prodejem auta, které tak dlouho stojí někde na place, udělat kromě běžného předprodejního servisu? Nevíte někdo nebo nemáte zkušenosti s koupí takové "těžké" skladovky?

Slyšel jsem, že pokud má prodejce auto na skladě déle než 6 měsíců, nařizuje mu Mladá Boleslav před prodejem zákazníkovi vyměnit akumulátor... Je to pravda? Co ještě by měl prodejce v případě prodeje tak dlouho skladovaného auta vyměnit?

A máte někdo negativní zkušenost s koupí dlouhodobé skladovky? Díky za odpovědi.

no já kupoval sedmiměsíční skladovku, ale je fakt, že hodně času prostála uvnitř vystavená, ne venku na place. Žádné negativní jevy jsem nespatřoval a nespatřuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Melo by to byt takhle nejak:

Dodávka vozidel ze skladu

- Před uvedením vozidla do silničního provozu se musí provést předávací Servisní prohlídka.

- Při skladovacích dobách, které přesáhly dobu 6 měsíců, se musí provést výměna brzdové kapaliny.

- Zkontrolovat, případně doplnit stav elektrolytu v akumulátoru.

- Před prodejem vozidla je potřeba odstranit dobíjecí tabulku z akumulátoru.

- Vyřadit akumulátory jejichž stáří je vyšší nebo rovno 52 týdnů příp. počet dobíjení přesáhl 2 cykly.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kamaráda zaujala jedna hooodně zajímavá nabídka jednoho nejmenovaného prodejce, značkového saloonu Škoda. Ten prodává s dosti výraznou slevou fungl novou, nejetou Fabii 1,2 12V, která jim stojí na skladu již 15 měsíců... :o

No a tady by asi byla na místě opatrnost. Co vše musí prodejce před prodejem auta, které tak dlouho stojí někde na place, udělat kromě běžného předprodejního servisu? Nevíte někdo nebo nemáte zkušenosti s koupí takové "těžké" skladovky?

Slyšel jsem, že pokud má prodejce auto na skladě déle než 6 měsíců, nařizuje mu Mladá Boleslav před prodejem zákazníkovi vyměnit akumulátor... Je to pravda? Co ještě by měl prodejce v případě prodeje tak dlouho skladovaného auta vyměnit?

A máte někdo negativní zkušenost s koupí dlouhodobé skladovky? Díky za odpovědi.

no já kupoval sedmiměsíční skladovku, ale je fakt, že hodně času prostála uvnitř vystavená, ne venku na place. Žádné negativní jevy jsem nespatřoval a nespatřuji.

Děkuji :palec2: No být kamáradem, co o té skladovce uvažuje, měl bych asi právě obavy o to, kde auto stálo. Podle mne to bylo většinu času pod širým nebem a navíc je to ze saloonu u Ostravy ;) Aby se to pak neprojevilo na laku... :huh:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Melo by to byt takhle nejak:

Dodávka vozidel ze skladu

- Před uvedením vozidla do silničního provozu se musí provést předávací Servisní prohlídka.

- Při skladovacích dobách, které přesáhly dobu 6 měsíců, se musí provést výměna brzdové kapaliny.

- Zkontrolovat, případně doplnit stav elektrolytu v akumulátoru.

- Před prodejem vozidla je potřeba odstranit dobíjecí tabulku z akumulátoru.

- Vyřadit akumulátory jejichž stáří je vyšší nebo rovno 52 týdnů příp. počet dobíjení přesáhl 2 cykly.

Díky moc :palec2: Tomu říkám přesná a vyčerpávající informace :)

Brzdovka by mne nenapadla, spíš jsem přemýšlel, jestli při tak dlouhodobém stání, jako je 15 měsíců, by neměli vyměnit olej, vždyť ten má sám o sobě interval výměny 15t km nebo 1 rok... :huh:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale i tak bude mít záruku 2 roky, když je to nový, byť "skladovka"......Tak bych to asi moc neřešil.....udělaj předprodejní servisku a běží záruka.......I kdyby to auto stálo furt venku, tak ti ho před prodejem tak naleští, že nic nepoznáš......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale i tak bude mít záruku 2 roky, když je to nový, byť "skladovka"......Tak bych to asi moc neřešil.....udělaj předprodejní servisku a běží záruka.......I kdyby to auto stálo furt venku, tak ti ho před prodejem tak naleští, že nic nepoznáš......

2-letá záruka podle Obchodního zákoníku trvá ode dne prodeje. Tedy ode dne, která

je či teprve bude uvedena na prodejní faktuře :palec2: Toliko obchodní zákoník ;)

(datum předprodejní servisky nehraje roli)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale i tak bude mít záruku 2 roky, když je to nový, byť "skladovka"......Tak bych to asi moc neřešil.....udělaj předprodejní servisku a běží záruka.......I kdyby to auto stálo furt venku, tak ti ho před prodejem tak naleští, že nic nepoznáš......

2-letá záruka podle Obchodního zákoníku trvá ode dne prodeje. Tedy ode dne, která

je či teprve bude uvedena na prodejní faktuře :palec2: Toliko obchodní zákoník ;)

(datum předprodejní servisky nehraje roli)

No vždyť jo, tu předprodejní servisku ti udělají den před prodejem....takže je to co už jsem psal..... :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lak by mal byť v poriadku, ak bolo auto správne zakonzervované a počas toho roka nedošlo k poškodeniu ochranného vosku. Skontroloval by som však brzdové kotúče, či neboli moc zahrdzavené a či brzdenie nie je sprevádzané nadmernými vibráciami a podobne... Niektorí lenivý predajcovia autami vôbec nehýbu a potom je vôbec problém sa s tým pár mesiacov odstaveným autom pohnúť...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kupoval jsem též ležáka (8 nebo 9 měsíců). O oleji jsem si dopisoval i s Boleslaví, odpovídali dost nejasně... Nakonec jsem si ho po 2 nebo 3.000 km vymenil sám na chatě na zahradě (původní náplň byla ale stále mladší než 12 měsíců). Časem se začali ozývat ješte pneumatiky. Podle předpisů se má auto při skladování (myslím jednou za 2 měsíce) projet (je tam přesně popsaný postup). To asi prodejci moc nědělají. Předejde se tím "zešišatění" pneu a ještě se brzděním odstraňuje koroze z brzd. Pneu teď trochu hučí, ale to neřeším. Jsou to Barum Brillantis a u nich se to stává bežně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kamaráda zaujala jedna hooodně zajímavá nabídka jednoho nejmenovaného prodejce, značkového saloonu Škoda. Ten prodává s dosti výraznou slevou fungl novou, nejetou Fabii 1,2 12V, která jim stojí na skladu již 15 měsíců... :o

No a tady by asi byla na místě opatrnost. Co vše musí prodejce před prodejem auta, které tak dlouho stojí někde na place, udělat kromě běžného předprodejního servisu? Nevíte někdo nebo nemáte zkušenosti s koupí takové "těžké" skladovky?

Slyšel jsem, že pokud má prodejce auto na skladě déle než 6 měsíců, nařizuje mu Mladá Boleslav před prodejem zákazníkovi vyměnit akumulátor... Je to pravda? Co ještě by měl prodejce v případě prodeje tak dlouho skladovaného auta vyměnit?

A máte někdo negativní zkušenost s koupí dlouhodobé skladovky? Díky za odpovědi.

trochu problém m§že nastat taky při případném pojistném plnění, pojišťovnu zrovna moc nezajímá, že auto stálo, pro ně už je rok staré, takže je tu ještě jedna miska vah či koupit a či ne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji za odpovědi -_- Popravdě pídil jsem se po informacích i u jednoho známého, který pracuje jako prodejce Škodovky, ale ten moc sdílný nebyl ;) Asi se mu toto téma moc rozebírat nechtělo, jen mezi řečí prohlásil, že kdyby měl prodejce dodržet vše, co mu Bolka předepíše, stálo by auto dvakrát tolik... :huh: No jestli k tomu mají podobný přístup všude v saloonech tak potěš....

Ostatně jak třeba poznat, že vyměnili akumulátor za nový? Jistě, každý má nějaké své výr.číslo a zřejmě i zakódované datum výroby, ale i tak pochybuju, že se dá tímto způsobem něčeho relevantního dopátrat. Prodejce prohlásí, že jej vyměnil a kupci asi nezbyde než mu uvěřit ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kamaráda zaujala jedna hooodně zajímavá nabídka jednoho nejmenovaného prodejce, značkového saloonu Škoda. Ten prodává s dosti výraznou slevou fungl novou, nejetou Fabii 1,2 12V, která jim stojí na skladu již 15 měsíců... :o

No a tady by asi byla na místě opatrnost. Co vše musí prodejce před prodejem auta, které tak dlouho stojí někde na place, udělat kromě běžného předprodejního servisu? Nevíte někdo nebo nemáte zkušenosti s koupí takové "těžké" skladovky?

Slyšel jsem, že pokud má prodejce auto na skladě déle než 6 měsíců, nařizuje mu Mladá Boleslav před prodejem zákazníkovi vyměnit akumulátor... Je to pravda? Co ještě by měl prodejce v případě prodeje tak dlouho skladovaného auta vyměnit?

A máte někdo negativní zkušenost s koupí dlouhodobé skladovky? Díky za odpovědi.

trochu problém m§že nastat taky při případném pojistném plnění, pojišťovnu zrovna moc nezajímá, že auto stálo, pro ně už je rok staré, takže je tu ještě jedna miska vah či koupit a či ne

Myslím, že ne. Jde sice o rok staré auto, ale nejeté, které nebylo ještě vůbec zaregistrováno. Nejsem si teď jist, jestli se do velkého TP uvádí datum výroby, ale domnívám se, že pojišťovna na takové auto nahlíží jako na kterékoliv jiné nové. A výše pojistného i pojistné plnění v případě totálky se přece bude odvíjet od hodnoty auta uvedené v kupní smlouvě nebo snad ne?

BTW: veškeré záruky také začínají běžet až dnem prodeje

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím, že ne. Jde sice o rok staré auto, ale nejeté, které nebylo ještě vůbec zaregistrováno. Nejsem si teď jist, jestli se do velkého TP uvádí datum výroby, ale domnívám se, že pojišťovna na takové auto nahlíží jako na kterékoliv jiné nové. A výše pojistného i pojistné plnění v případě totálky se přece bude odvíjet od hodnoty auta uvedené v kupní smlouvě nebo snad ne?

BTW: veškeré záruky také začínají běžet až dnem prodeje

cena auta je samozřejmě pro pojišťovnu jasná, ale rok výroby je rok výroby a ten je pro ně směrodatný, byl jsem na tohle upozorněn právě mým známým likvidátorem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím, že ne. Jde sice o rok staré auto, ale nejeté, které nebylo ještě vůbec zaregistrováno. Nejsem si teď jist, jestli se do velkého TP uvádí datum výroby, ale domnívám se, že pojišťovna na takové auto nahlíží jako na kterékoliv jiné nové. A výše pojistného i pojistné plnění v případě totálky se přece bude odvíjet od hodnoty auta uvedené v kupní smlouvě nebo snad ne?

BTW: veškeré záruky také začínají běžet až dnem prodeje

cena auta je samozřejmě pro pojišťovnu jasná, ale rok výroby je rok výroby a ten je pro ně směrodatný, byl jsem na tohle upozorněn právě mým známým likvidátorem

To je hloupost, taky mam asi rok starou skladovku, a pro pojistovnu a dokonce i pro udaje v technicaku vychazi rok vyroby z data prvni registrace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím, že ne. Jde sice o rok staré auto, ale nejeté, které nebylo ještě vůbec zaregistrováno. Nejsem si teď jist, jestli se do velkého TP uvádí datum výroby, ale domnívám se, že pojišťovna na takové auto nahlíží jako na kterékoliv jiné nové. A výše pojistného i pojistné plnění v případě totálky se přece bude odvíjet od hodnoty auta uvedené v kupní smlouvě nebo snad ne?

BTW: veškeré záruky také začínají běžet až dnem prodeje

cena auta je samozřejmě pro pojišťovnu jasná, ale rok výroby je rok výroby a ten je pro ně směrodatný, byl jsem na tohle upozorněn právě mým známým likvidátorem

To je hloupost, taky mam asi rok starou skladovku, a pro pojistovnu a dokonce i pro udaje v technicaku vychazi rok vyroby z data prvni registrace.

Také si myslím, že by to tak mělo být...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je hloupost, taky mam asi rok starou skladovku, a pro pojistovnu a dokonce i pro udaje v technicaku vychazi rok vyroby z data prvni registrace.

Také si myslím, že by to tak mělo být...

myslím, že se to pozná až při případné kolizi s pojišťovnou, já jsem dostal doporučení dávat si na toto pozor

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je hloupost, taky mam asi rok starou skladovku, a pro pojistovnu a dokonce i pro udaje v technicaku vychazi rok vyroby z data prvni registrace.

Také si myslím, že by to tak mělo být...

myslím, že se to pozná až při případné kolizi s pojišťovnou, já jsem dostal doporučení dávat si na toto pozor

Ale jak to pojistovna pozna. V technicaku je napsany rok vyroby auta vychazejici z data 1. registrace. Treba me auto prokazatelne bylo vyrobeno v roce 2001 ale v technicaku je napsano 2002. To mi nerikej, ze to pojistovna zjistuje, kdo vi kde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...