Publikováno Srpen 14, 200718 r Kamaráda zaujala jedna hooodně zajímavá nabídka jednoho nejmenovaného prodejce, značkového saloonu Škoda. Ten prodává s dosti výraznou slevou fungl novou, nejetou Fabii 1,2 12V, která jim stojí na skladu již 15 měsíců... No a tady by asi byla na místě opatrnost. Co vše musí prodejce před prodejem auta, které tak dlouho stojí někde na place, udělat kromě běžného předprodejního servisu? Nevíte někdo nebo nemáte zkušenosti s koupí takové "těžké" skladovky? Slyšel jsem, že pokud má prodejce auto na skladě déle než 6 měsíců, nařizuje mu Mladá Boleslav před prodejem zákazníkovi vyměnit akumulátor... Je to pravda? Co ještě by měl prodejce v případě prodeje tak dlouho skladovaného auta vyměnit? A máte někdo negativní zkušenost s koupí dlouhodobé skladovky? Díky za odpovědi.
Srpen 14, 200718 r Kamaráda zaujala jedna hooodně zajímavá nabídka jednoho nejmenovaného prodejce, značkového saloonu Škoda. Ten prodává s dosti výraznou slevou fungl novou, nejetou Fabii 1,2 12V, která jim stojí na skladu již 15 měsíců... No a tady by asi byla na místě opatrnost. Co vše musí prodejce před prodejem auta, které tak dlouho stojí někde na place, udělat kromě běžného předprodejního servisu? Nevíte někdo nebo nemáte zkušenosti s koupí takové "těžké" skladovky? Slyšel jsem, že pokud má prodejce auto na skladě déle než 6 měsíců, nařizuje mu Mladá Boleslav před prodejem zákazníkovi vyměnit akumulátor... Je to pravda? Co ještě by měl prodejce v případě prodeje tak dlouho skladovaného auta vyměnit? A máte někdo negativní zkušenost s koupí dlouhodobé skladovky? Díky za odpovědi. no já kupoval sedmiměsíční skladovku, ale je fakt, že hodně času prostála uvnitř vystavená, ne venku na place. Žádné negativní jevy jsem nespatřoval a nespatřuji.
Srpen 14, 200718 r Melo by to byt takhle nejak: Dodávka vozidel ze skladu - Před uvedením vozidla do silničního provozu se musí provést předávací Servisní prohlídka. - Při skladovacích dobách, které přesáhly dobu 6 měsíců, se musí provést výměna brzdové kapaliny. - Zkontrolovat, případně doplnit stav elektrolytu v akumulátoru. - Před prodejem vozidla je potřeba odstranit dobíjecí tabulku z akumulátoru. - Vyřadit akumulátory jejichž stáří je vyšší nebo rovno 52 týdnů příp. počet dobíjení přesáhl 2 cykly.
Srpen 14, 200718 r Autor Vse je uvedeno v dilenske prirucce. Ted ji nemam po ruce,... No já ji nemám vůbec, možná proto se tak blbě ptám
Srpen 14, 200718 r Autor Kamaráda zaujala jedna hooodně zajímavá nabídka jednoho nejmenovaného prodejce, značkového saloonu Škoda. Ten prodává s dosti výraznou slevou fungl novou, nejetou Fabii 1,2 12V, která jim stojí na skladu již 15 měsíců... No a tady by asi byla na místě opatrnost. Co vše musí prodejce před prodejem auta, které tak dlouho stojí někde na place, udělat kromě běžného předprodejního servisu? Nevíte někdo nebo nemáte zkušenosti s koupí takové "těžké" skladovky? Slyšel jsem, že pokud má prodejce auto na skladě déle než 6 měsíců, nařizuje mu Mladá Boleslav před prodejem zákazníkovi vyměnit akumulátor... Je to pravda? Co ještě by měl prodejce v případě prodeje tak dlouho skladovaného auta vyměnit? A máte někdo negativní zkušenost s koupí dlouhodobé skladovky? Díky za odpovědi. no já kupoval sedmiměsíční skladovku, ale je fakt, že hodně času prostála uvnitř vystavená, ne venku na place. Žádné negativní jevy jsem nespatřoval a nespatřuji. Děkuji No být kamáradem, co o té skladovce uvažuje, měl bych asi právě obavy o to, kde auto stálo. Podle mne to bylo většinu času pod širým nebem a navíc je to ze saloonu u Ostravy Aby se to pak neprojevilo na laku...
Srpen 14, 200718 r Autor Melo by to byt takhle nejak:Dodávka vozidel ze skladu - Před uvedením vozidla do silničního provozu se musí provést předávací Servisní prohlídka. - Při skladovacích dobách, které přesáhly dobu 6 měsíců, se musí provést výměna brzdové kapaliny. - Zkontrolovat, případně doplnit stav elektrolytu v akumulátoru. - Před prodejem vozidla je potřeba odstranit dobíjecí tabulku z akumulátoru. - Vyřadit akumulátory jejichž stáří je vyšší nebo rovno 52 týdnů příp. počet dobíjení přesáhl 2 cykly. Díky moc Tomu říkám přesná a vyčerpávající informace Brzdovka by mne nenapadla, spíš jsem přemýšlel, jestli při tak dlouhodobém stání, jako je 15 měsíců, by neměli vyměnit olej, vždyť ten má sám o sobě interval výměny 15t km nebo 1 rok...
Srpen 14, 200718 r Ale i tak bude mít záruku 2 roky, když je to nový, byť "skladovka"......Tak bych to asi moc neřešil.....udělaj předprodejní servisku a běží záruka.......I kdyby to auto stálo furt venku, tak ti ho před prodejem tak naleští, že nic nepoznáš......
Srpen 14, 200718 r Ale i tak bude mít záruku 2 roky, když je to nový, byť "skladovka"......Tak bych to asi moc neřešil.....udělaj předprodejní servisku a běží záruka.......I kdyby to auto stálo furt venku, tak ti ho před prodejem tak naleští, že nic nepoznáš...... 2-letá záruka podle Obchodního zákoníku trvá ode dne prodeje. Tedy ode dne, která je či teprve bude uvedena na prodejní faktuře Toliko obchodní zákoník (datum předprodejní servisky nehraje roli)
Srpen 14, 200718 r Ale i tak bude mít záruku 2 roky, když je to nový, byť "skladovka"......Tak bych to asi moc neřešil.....udělaj předprodejní servisku a běží záruka.......I kdyby to auto stálo furt venku, tak ti ho před prodejem tak naleští, že nic nepoznáš...... 2-letá záruka podle Obchodního zákoníku trvá ode dne prodeje. Tedy ode dne, která je či teprve bude uvedena na prodejní faktuře Toliko obchodní zákoník (datum předprodejní servisky nehraje roli) No vždyť jo, tu předprodejní servisku ti udělají den před prodejem....takže je to co už jsem psal.....
Srpen 14, 200718 r Lak by mal byť v poriadku, ak bolo auto správne zakonzervované a počas toho roka nedošlo k poškodeniu ochranného vosku. Skontroloval by som však brzdové kotúče, či neboli moc zahrdzavené a či brzdenie nie je sprevádzané nadmernými vibráciami a podobne... Niektorí lenivý predajcovia autami vôbec nehýbu a potom je vôbec problém sa s tým pár mesiacov odstaveným autom pohnúť...
Srpen 16, 200718 r Kupoval jsem též ležáka (8 nebo 9 měsíců). O oleji jsem si dopisoval i s Boleslaví, odpovídali dost nejasně... Nakonec jsem si ho po 2 nebo 3.000 km vymenil sám na chatě na zahradě (původní náplň byla ale stále mladší než 12 měsíců). Časem se začali ozývat ješte pneumatiky. Podle předpisů se má auto při skladování (myslím jednou za 2 měsíce) projet (je tam přesně popsaný postup). To asi prodejci moc nědělají. Předejde se tím "zešišatění" pneu a ještě se brzděním odstraňuje koroze z brzd. Pneu teď trochu hučí, ale to neřeším. Jsou to Barum Brillantis a u nich se to stává bežně.
Srpen 16, 200718 r Kamaráda zaujala jedna hooodně zajímavá nabídka jednoho nejmenovaného prodejce, značkového saloonu Škoda. Ten prodává s dosti výraznou slevou fungl novou, nejetou Fabii 1,2 12V, která jim stojí na skladu již 15 měsíců... No a tady by asi byla na místě opatrnost. Co vše musí prodejce před prodejem auta, které tak dlouho stojí někde na place, udělat kromě běžného předprodejního servisu? Nevíte někdo nebo nemáte zkušenosti s koupí takové "těžké" skladovky? Slyšel jsem, že pokud má prodejce auto na skladě déle než 6 měsíců, nařizuje mu Mladá Boleslav před prodejem zákazníkovi vyměnit akumulátor... Je to pravda? Co ještě by měl prodejce v případě prodeje tak dlouho skladovaného auta vyměnit? A máte někdo negativní zkušenost s koupí dlouhodobé skladovky? Díky za odpovědi. trochu problém m§že nastat taky při případném pojistném plnění, pojišťovnu zrovna moc nezajímá, že auto stálo, pro ně už je rok staré, takže je tu ještě jedna miska vah či koupit a či ne
Srpen 16, 200718 r Autor Děkuji za odpovědi Popravdě pídil jsem se po informacích i u jednoho známého, který pracuje jako prodejce Škodovky, ale ten moc sdílný nebyl Asi se mu toto téma moc rozebírat nechtělo, jen mezi řečí prohlásil, že kdyby měl prodejce dodržet vše, co mu Bolka předepíše, stálo by auto dvakrát tolik... No jestli k tomu mají podobný přístup všude v saloonech tak potěš.... Ostatně jak třeba poznat, že vyměnili akumulátor za nový? Jistě, každý má nějaké své výr.číslo a zřejmě i zakódované datum výroby, ale i tak pochybuju, že se dá tímto způsobem něčeho relevantního dopátrat. Prodejce prohlásí, že jej vyměnil a kupci asi nezbyde než mu uvěřit
Srpen 16, 200718 r Autor Kamaráda zaujala jedna hooodně zajímavá nabídka jednoho nejmenovaného prodejce, značkového saloonu Škoda. Ten prodává s dosti výraznou slevou fungl novou, nejetou Fabii 1,2 12V, která jim stojí na skladu již 15 měsíců... No a tady by asi byla na místě opatrnost. Co vše musí prodejce před prodejem auta, které tak dlouho stojí někde na place, udělat kromě běžného předprodejního servisu? Nevíte někdo nebo nemáte zkušenosti s koupí takové "těžké" skladovky? Slyšel jsem, že pokud má prodejce auto na skladě déle než 6 měsíců, nařizuje mu Mladá Boleslav před prodejem zákazníkovi vyměnit akumulátor... Je to pravda? Co ještě by měl prodejce v případě prodeje tak dlouho skladovaného auta vyměnit? A máte někdo negativní zkušenost s koupí dlouhodobé skladovky? Díky za odpovědi. trochu problém m§že nastat taky při případném pojistném plnění, pojišťovnu zrovna moc nezajímá, že auto stálo, pro ně už je rok staré, takže je tu ještě jedna miska vah či koupit a či ne Myslím, že ne. Jde sice o rok staré auto, ale nejeté, které nebylo ještě vůbec zaregistrováno. Nejsem si teď jist, jestli se do velkého TP uvádí datum výroby, ale domnívám se, že pojišťovna na takové auto nahlíží jako na kterékoliv jiné nové. A výše pojistného i pojistné plnění v případě totálky se přece bude odvíjet od hodnoty auta uvedené v kupní smlouvě nebo snad ne? BTW: veškeré záruky také začínají běžet až dnem prodeje
Srpen 17, 200718 r Myslím, že ne. Jde sice o rok staré auto, ale nejeté, které nebylo ještě vůbec zaregistrováno. Nejsem si teď jist, jestli se do velkého TP uvádí datum výroby, ale domnívám se, že pojišťovna na takové auto nahlíží jako na kterékoliv jiné nové. A výše pojistného i pojistné plnění v případě totálky se přece bude odvíjet od hodnoty auta uvedené v kupní smlouvě nebo snad ne?BTW: veškeré záruky také začínají běžet až dnem prodeje cena auta je samozřejmě pro pojišťovnu jasná, ale rok výroby je rok výroby a ten je pro ně směrodatný, byl jsem na tohle upozorněn právě mým známým likvidátorem
Srpen 17, 200718 r Myslím, že ne. Jde sice o rok staré auto, ale nejeté, které nebylo ještě vůbec zaregistrováno. Nejsem si teď jist, jestli se do velkého TP uvádí datum výroby, ale domnívám se, že pojišťovna na takové auto nahlíží jako na kterékoliv jiné nové. A výše pojistného i pojistné plnění v případě totálky se přece bude odvíjet od hodnoty auta uvedené v kupní smlouvě nebo snad ne?BTW: veškeré záruky také začínají běžet až dnem prodeje cena auta je samozřejmě pro pojišťovnu jasná, ale rok výroby je rok výroby a ten je pro ně směrodatný, byl jsem na tohle upozorněn právě mým známým likvidátorem To je hloupost, taky mam asi rok starou skladovku, a pro pojistovnu a dokonce i pro udaje v technicaku vychazi rok vyroby z data prvni registrace.
Srpen 21, 200718 r Autor Myslím, že ne. Jde sice o rok staré auto, ale nejeté, které nebylo ještě vůbec zaregistrováno. Nejsem si teď jist, jestli se do velkého TP uvádí datum výroby, ale domnívám se, že pojišťovna na takové auto nahlíží jako na kterékoliv jiné nové. A výše pojistného i pojistné plnění v případě totálky se přece bude odvíjet od hodnoty auta uvedené v kupní smlouvě nebo snad ne?BTW: veškeré záruky také začínají běžet až dnem prodeje cena auta je samozřejmě pro pojišťovnu jasná, ale rok výroby je rok výroby a ten je pro ně směrodatný, byl jsem na tohle upozorněn právě mým známým likvidátorem To je hloupost, taky mam asi rok starou skladovku, a pro pojistovnu a dokonce i pro udaje v technicaku vychazi rok vyroby z data prvni registrace. Také si myslím, že by to tak mělo být...
Srpen 22, 200718 r To je hloupost, taky mam asi rok starou skladovku, a pro pojistovnu a dokonce i pro udaje v technicaku vychazi rok vyroby z data prvni registrace.Také si myslím, že by to tak mělo být... myslím, že se to pozná až při případné kolizi s pojišťovnou, já jsem dostal doporučení dávat si na toto pozor
Srpen 23, 200718 r To je hloupost, taky mam asi rok starou skladovku, a pro pojistovnu a dokonce i pro udaje v technicaku vychazi rok vyroby z data prvni registrace.Také si myslím, že by to tak mělo být... myslím, že se to pozná až při případné kolizi s pojišťovnou, já jsem dostal doporučení dávat si na toto pozor Ale jak to pojistovna pozna. V technicaku je napsany rok vyroby auta vychazejici z data 1. registrace. Treba me auto prokazatelne bylo vyrobeno v roce 2001 ale v technicaku je napsano 2002. To mi nerikej, ze to pojistovna zjistuje, kdo vi kde.
Duben 2, 201114 r Neda se nahodou toto jednoduse zjistit pres VIN auta? A pojistovne jde pri pojistnem plneni o penize takze se neboj ze si nezjisti vse .. i to co by te nenapadlo zjisti ..
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.