Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Je nejaka moznost jak zkalibrovat rucicku teplomeru? Treba pres VAG? Driv byla naprosto uprostred na 90°, ale ted je mirne pres...jde jen o estetickou stranku veci...hodne lidi me urcite pochopi :-) rozebirat se mi to ale moc nechce :-(

Vloženo

fuj tajxl...no tak pudu na to no :-) asi si rovnou natahnu kablik od brzdovejch desticek a na senzor kapaliny ostriku..kdyz uz budou venku :-) zajimalo by me jak se to muze takle samo od sebe hnout...rek bych ze to driv bylo presne uprostred...

Návštěvník
Vloženo

Ja nevim ale jde jen o test - v akcnich clenech - zadna kalibrace zadne kodovani -

Musi ti rucicka pri vypnuti zapalovani sjet na prvni carku - ocinch. stupnici.

Pokud ti potom ani rucicka nezustane po zahrati rucicka nahore tak ti asi teplo leze do predu - spatny termostat - propousti do chladice teplo aniz by ohral 1 okruh vodniho chlazeni na 90 stupnu :)

Vloženo

ale no tak, nestras s termostatem, budiky v octavce (a ne jen v ni) ukazujou presne 90 ne proto ze je tam uzasny system chlazeni,ale proto ze budiky tech 90 ukazujou od teloty cca 76° do cca 102°. Takze asi tak.

Ja nevim ale jde jen o test - v akcnich clenech - zadna kalibrace zadne kodovani -

Musi ti rucicka pri vypnuti zapalovani sjet na prvni carku - ocinch. stupnici.

Pokud ti potom ani rucicka nezustane po zahrati rucicka nahore tak ti asi teplo leze do predu - spatny termostat - propousti do chladice teplo aniz by ohral 1 okruh vodniho chlazeni na 90 stupnu :)

Návštěvník
Vloženo
ale no tak, nestras s termostatem, budiky v octavce (a ne jen v ni) ukazujou presne 90 ne proto ze je tam uzasny system chlazeni,ale proto ze budiky tech 90 ukazujou od teloty cca 76° do cca 102°. Takze asi tak.
Ja nevim ale jde jen o test - v akcnich clenech - zadna kalibrace zadne kodovani -

Musi ti rucicka pri vypnuti zapalovani sjet na prvni carku - ocinch. stupnici.

Pokud ti potom ani rucicka nezustane po zahrati rucicka nahore tak ti asi teplo leze do predu - spatny termostat - propousti do chladice teplo aniz by ohral 1 okruh vodniho chlazeni na 90 stupnu :)

Ale ukazatel a integr. obvod ktery zajistuje optimalni korekci je udan v optimalni pozici - viditelne pozici rucicky kolmo ci 90 stupnu je ve spravne funkci . Pokud zacne kolisat - ( i ukazatel nadrze je v rezimu mereni pozdrzen ) mas nekde zavadu kterou bych urcite resil.

Vloženo

tve vete moc nerozumim, ale je to tak jak pisu, panel pristroju ridi processor, hodnoty jsou zpracovavany digitalne, pohon rucicky je prevodovka s krokovym motorem. Teplota motoru behem provozu silene kolisa podle jeho zateze,naporu chladiciho vzduchu atd. Zkus si nekdy pijcit auto ktere me analogovy ukazatel teploty a budes koukat jak teplota lita, to jen autum koncernu stoji rucicky jak pribite i kdyz teplota motoru kolisa.

ale no tak, nestras s termostatem, budiky v octavce (a ne jen v ni) ukazujou presne 90 ne proto ze je tam uzasny system chlazeni,ale proto ze budiky tech 90 ukazujou od teloty cca 76° do cca 102°. Takze asi tak.
Ja nevim ale jde jen o test - v akcnich clenech - zadna kalibrace zadne kodovani -

Musi ti rucicka pri vypnuti zapalovani sjet na prvni carku - ocinch. stupnici.

Pokud ti potom ani rucicka nezustane po zahrati rucicka nahore tak ti asi teplo leze do predu - spatny termostat - propousti do chladice teplo aniz by ohral 1 okruh vodniho chlazeni na 90 stupnu :)

Ale ukazatel a integr. obvod ktery zajistuje optimalni korekci je udan v optimalni pozici - viditelne pozici rucicky kolmo ci 90 stupnu je ve spravne funkci . Pokud zacne kolisat - ( i ukazatel nadrze je v rezimu mereni pozdrzen ) mas nekde zavadu kterou bych urcite resil.

Návštěvník
Vloženo

To jo ale to kolisani je u Octavie osetrene a pokud mu to kolisa tak tam ma nejakou zavadu

Vloženo

no tak zkontrolvat na vagu jaka je zkutecna teplota, porovnat s teplotou co meri motorovka aby se vyloucilo vadne cidlo, no a nejrzchlej akcni cleny v budikach jestli neni ujeta ta rucicka, a to se fakt deje, resil jsem to u sebe a jeste na jedne firemni octe...

To jo ale to kolisani je u Octavie osetrene a pokud mu to kolisa tak tam ma nejakou zavadu
Návštěvník
Vloženo
no tak zkontrolvat na vagu jaka je zkutecna teplota, porovnat s teplotou co meri motorovka aby se vyloucilo vadne cidlo, no a nejrzchlej akcni cleny v budikach jestli neni ujeta ta rucicka, a to se fakt deje, resil jsem to u sebe a jeste na jedne firemni octe...
To jo ale to kolisani je u Octavie osetrene a pokud mu to kolisa tak tam ma nejakou zavadu

:palec2:

Vloženo

:palec2: a jdu spat...

no tak zkontrolvat na vagu jaka je zkutecna teplota, porovnat s teplotou co meri motorovka aby se vyloucilo vadne cidlo, no a nejrzchlej akcni cleny v budikach jestli neni ujeta ta rucicka, a to se fakt deje, resil jsem to u sebe a jeste na jedne firemni octe...
To jo ale to kolisani je u Octavie osetrene a pokud mu to kolisa tak tam ma nejakou zavadu

:palec2:

Vloženo

Vim urcite ze je soupla rucicka...kdyz dam test akcnich clenu tak je nepatrne za polovinou..je to fakt asi milimetr..ale rad bych to srovnal. Hlavne by me zajimalo jak se to muze hnout...samo od sebe...

Vloženo
Vim urcite ze je soupla rucicka...kdyz dam test akcnich clenu tak je nepatrne za polovinou..je to fakt asi milimetr..ale rad bych to srovnal. Hlavne by me zajimalo jak se to muze hnout...samo od sebe...

...docela jednoduse. Pokud mas zmenene podsviceni, ci opravene padajici rucky, byly raficky venku a ten, kdo to skladal, je asi nedomackl uplne.

Jinak se to hnout nemuze, ty ukazatele jsou na DPS pevne ukotvene.

Vloženo
Vim urcite ze je soupla rucicka...kdyz dam test akcnich clenu tak je nepatrne za polovinou..je to fakt asi milimetr..ale rad bych to srovnal. Hlavne by me zajimalo jak se to muze hnout...samo od sebe...

...docela jednoduse. Pokud mas zmenene podsviceni, ci opravene padajici rucky, byly raficky venku a ten, kdo to skladal, je asi nedomackl uplne.

Jinak se to hnout nemuze, ty ukazatele jsou na DPS pevne ukotvene.

No prave, budiky nebyly nikdy venku. Auto mam od novoty a sem si s tim jistej na 100%. Proto se divim jak se to mohlo hnout :-(

Návštěvník
Vloženo

Tak to vyfot - pri vypnutem zapalovani me asi postaci a hned povim

Vloženo
Tak to vyfot - pri vypnutem zapalovani me asi postaci a hned povim

Ted je auto v servise kvuli ventilatoru na chladici..ale hned jak ho budu mit zpet tak vyfotim...pri vypnutym a pak test akcnich clenu - 50% a 100%

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...