tomina Vloženo 30. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2007 Je nejaka moznost jak zkalibrovat rucicku teplomeru? Treba pres VAG? Driv byla naprosto uprostred na 90°, ale ted je mirne pres...jde jen o estetickou stranku veci...hodne lidi me urcite pochopi :-) rozebirat se mi to ale moc nechce :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtg61 Vloženo 31. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2007 no ale asi je to nejrychlejsi, ne? budiky mas venku za chvilku, sundat plexi a akcni cleny to resi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeneburg Vloženo 31. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2007 jojo, jedine rozebrat... no ale asi je to nejrychlejsi, ne? budiky mas venku za chvilku, sundat plexi a akcni cleny to resi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 31. Srpen 2007 Autor Sdílet Vloženo 31. Srpen 2007 fuj tajxl...no tak pudu na to no :-) asi si rovnou natahnu kablik od brzdovejch desticek a na senzor kapaliny ostriku..kdyz uz budou venku :-) zajimalo by me jak se to muze takle samo od sebe hnout...rek bych ze to driv bylo presne uprostred... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 31. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2007 Ja nevim ale jde jen o test - v akcnich clenech - zadna kalibrace zadne kodovani - Musi ti rucicka pri vypnuti zapalovani sjet na prvni carku - ocinch. stupnici. Pokud ti potom ani rucicka nezustane po zahrati rucicka nahore tak ti asi teplo leze do predu - spatny termostat - propousti do chladice teplo aniz by ohral 1 okruh vodniho chlazeni na 90 stupnu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeneburg Vloženo 31. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2007 ale no tak, nestras s termostatem, budiky v octavce (a ne jen v ni) ukazujou presne 90 ne proto ze je tam uzasny system chlazeni,ale proto ze budiky tech 90 ukazujou od teloty cca 76° do cca 102°. Takze asi tak. Ja nevim ale jde jen o test - v akcnich clenech - zadna kalibrace zadne kodovani - Musi ti rucicka pri vypnuti zapalovani sjet na prvni carku - ocinch. stupnici. Pokud ti potom ani rucicka nezustane po zahrati rucicka nahore tak ti asi teplo leze do predu - spatny termostat - propousti do chladice teplo aniz by ohral 1 okruh vodniho chlazeni na 90 stupnu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 31. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2007 ale no tak, nestras s termostatem, budiky v octavce (a ne jen v ni) ukazujou presne 90 ne proto ze je tam uzasny system chlazeni,ale proto ze budiky tech 90 ukazujou od teloty cca 76° do cca 102°. Takze asi tak.Ja nevim ale jde jen o test - v akcnich clenech - zadna kalibrace zadne kodovani - Musi ti rucicka pri vypnuti zapalovani sjet na prvni carku - ocinch. stupnici. Pokud ti potom ani rucicka nezustane po zahrati rucicka nahore tak ti asi teplo leze do predu - spatny termostat - propousti do chladice teplo aniz by ohral 1 okruh vodniho chlazeni na 90 stupnu Ale ukazatel a integr. obvod ktery zajistuje optimalni korekci je udan v optimalni pozici - viditelne pozici rucicky kolmo ci 90 stupnu je ve spravne funkci . Pokud zacne kolisat - ( i ukazatel nadrze je v rezimu mereni pozdrzen ) mas nekde zavadu kterou bych urcite resil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeneburg Vloženo 31. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2007 tve vete moc nerozumim, ale je to tak jak pisu, panel pristroju ridi processor, hodnoty jsou zpracovavany digitalne, pohon rucicky je prevodovka s krokovym motorem. Teplota motoru behem provozu silene kolisa podle jeho zateze,naporu chladiciho vzduchu atd. Zkus si nekdy pijcit auto ktere me analogovy ukazatel teploty a budes koukat jak teplota lita, to jen autum koncernu stoji rucicky jak pribite i kdyz teplota motoru kolisa. ale no tak, nestras s termostatem, budiky v octavce (a ne jen v ni) ukazujou presne 90 ne proto ze je tam uzasny system chlazeni,ale proto ze budiky tech 90 ukazujou od teloty cca 76° do cca 102°. Takze asi tak.Ja nevim ale jde jen o test - v akcnich clenech - zadna kalibrace zadne kodovani - Musi ti rucicka pri vypnuti zapalovani sjet na prvni carku - ocinch. stupnici. Pokud ti potom ani rucicka nezustane po zahrati rucicka nahore tak ti asi teplo leze do predu - spatny termostat - propousti do chladice teplo aniz by ohral 1 okruh vodniho chlazeni na 90 stupnu Ale ukazatel a integr. obvod ktery zajistuje optimalni korekci je udan v optimalni pozici - viditelne pozici rucicky kolmo ci 90 stupnu je ve spravne funkci . Pokud zacne kolisat - ( i ukazatel nadrze je v rezimu mereni pozdrzen ) mas nekde zavadu kterou bych urcite resil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeneburg Vloženo 31. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2007 bokud si chces byt jisty dej si test akcnich clenu a tam je i poloha teplomeru na 90°, pokud to bude ujete bokem, srovnej a je to... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 31. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2007 To jo ale to kolisani je u Octavie osetrene a pokud mu to kolisa tak tam ma nejakou zavadu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeneburg Vloženo 31. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2007 no tak zkontrolvat na vagu jaka je zkutecna teplota, porovnat s teplotou co meri motorovka aby se vyloucilo vadne cidlo, no a nejrzchlej akcni cleny v budikach jestli neni ujeta ta rucicka, a to se fakt deje, resil jsem to u sebe a jeste na jedne firemni octe... To jo ale to kolisani je u Octavie osetrene a pokud mu to kolisa tak tam ma nejakou zavadu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 31. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2007 no tak zkontrolvat na vagu jaka je zkutecna teplota, porovnat s teplotou co meri motorovka aby se vyloucilo vadne cidlo, no a nejrzchlej akcni cleny v budikach jestli neni ujeta ta rucicka, a to se fakt deje, resil jsem to u sebe a jeste na jedne firemni octe...To jo ale to kolisani je u Octavie osetrene a pokud mu to kolisa tak tam ma nejakou zavadu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeneburg Vloženo 31. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2007 a jdu spat... no tak zkontrolvat na vagu jaka je zkutecna teplota, porovnat s teplotou co meri motorovka aby se vyloucilo vadne cidlo, no a nejrzchlej akcni cleny v budikach jestli neni ujeta ta rucicka, a to se fakt deje, resil jsem to u sebe a jeste na jedne firemni octe...To jo ale to kolisani je u Octavie osetrene a pokud mu to kolisa tak tam ma nejakou zavadu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 31. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2007 Ale no tak ....mysleli jsme oba to stejny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 1. Září 2007 Autor Sdílet Vloženo 1. Září 2007 Vim urcite ze je soupla rucicka...kdyz dam test akcnich clenu tak je nepatrne za polovinou..je to fakt asi milimetr..ale rad bych to srovnal. Hlavne by me zajimalo jak se to muze hnout...samo od sebe... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 1. Září 2007 Sdílet Vloženo 1. Září 2007 Rucicku pri vypnutem zap. asi takto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stepo Vloženo 2. Září 2007 Sdílet Vloženo 2. Září 2007 Vim urcite ze je soupla rucicka...kdyz dam test akcnich clenu tak je nepatrne za polovinou..je to fakt asi milimetr..ale rad bych to srovnal. Hlavne by me zajimalo jak se to muze hnout...samo od sebe... ...docela jednoduse. Pokud mas zmenene podsviceni, ci opravene padajici rucky, byly raficky venku a ten, kdo to skladal, je asi nedomackl uplne. Jinak se to hnout nemuze, ty ukazatele jsou na DPS pevne ukotvene. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 2. Září 2007 Autor Sdílet Vloženo 2. Září 2007 Vim urcite ze je soupla rucicka...kdyz dam test akcnich clenu tak je nepatrne za polovinou..je to fakt asi milimetr..ale rad bych to srovnal. Hlavne by me zajimalo jak se to muze hnout...samo od sebe... ...docela jednoduse. Pokud mas zmenene podsviceni, ci opravene padajici rucky, byly raficky venku a ten, kdo to skladal, je asi nedomackl uplne. Jinak se to hnout nemuze, ty ukazatele jsou na DPS pevne ukotvene. No prave, budiky nebyly nikdy venku. Auto mam od novoty a sem si s tim jistej na 100%. Proto se divim jak se to mohlo hnout :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 3. Září 2007 Sdílet Vloženo 3. Září 2007 Tak to vyfot - pri vypnutem zapalovani me asi postaci a hned povim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 3. Září 2007 Autor Sdílet Vloženo 3. Září 2007 Tak to vyfot - pri vypnutem zapalovani me asi postaci a hned povim Ted je auto v servise kvuli ventilatoru na chladici..ale hned jak ho budu mit zpet tak vyfotim...pri vypnutym a pak test akcnich clenu - 50% a 100% Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.