lars Vloženo 2. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2007 Tak ako sa to da bez zložitej demontáže celej palubovky? Prosím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 3. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2007 tak to by mě taky zajímalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pospi LEE Vloženo 5. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2007 Takže se pokusím alespoň trochu přiblížit. První servomotorek pro ovládání vnitřního oběhu vzduchu se nachází vedle odkládací schránky před spolujezdcem po pravé straně. Stačí demontovat schránku a povolit 2 šrouby. Poté stačí zasunout ruku nad vrchní část plastu co drží servomotorek a vycvaknout. V horní části se nenachátí žádný šroub. U tohoto srvomotorku je to velice jednoduché a dá se to zvládnout během chvilky. To na tom druhém je to horší. Druhý servomotorek pro ovládání teploty: je zapotřebí sudat plasty pod volantem a spodní část plastu středového sloupku. Tím se nám obnaží kovová konstrukce pod kterou je v pravé části - vedle středového sloupku, servomotorek. V kovové konstrukci je díra která, je jen tak tak pro vytažení servomotorku. Co se týče uchycení tak je vše znázorněno na fotkách výše uvedených. Tento servomotorek není uchycen na žádném šroubu pouze je to v plastové konstrukci s nacvaknutím. Po vyjmutí servomotorků postupujte podle výše popsaného návodu, který popsal MARTIKK. DÚLEŽITÉ: před jakýmkoliv odpojením součástek s připojením na řídící jednotku si projistotu odpojte pouze mínusový kabel na baterii. Po Opravě servomotorků a připojení (namontování) zpět je zapotřebí připojit VAG a provést základní nastavení těchto servomotorků. Držel jsem se návodu co zde popsal MARTIKK a zatím mi vše funguje bez problémů. Skutečně stačí jen prostříkonout kontaktolem potenciometry. Když jsem zajel do servisu na VAG pro základní nastavení, tak mi nevěřili že se dá závada odtranit a požádali mě jestli bych tam nepřijel ještě na kontrolu po ujetí cca 100km. Po ujetí cca 100km jsem zajel do servisu kde na VAGU už nenaběhla žádná chyba. Doteďka mi nevěří že jsem to opravil ale myslí si že jsem tam dal nový servomotorky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mongoose Vloženo 6. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2007 Tak to je super!! Mohl by jsi trochu přiblížit, jak se sundávají ty plasty pod volantem, případně ukázat nějaky fotky, jestli jsi to dokumentoval... ten motorek se vytáhne tou dírou v kovové kostrukci, která je ve středovém sloupku? co je nejnáročnější?? díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pospi LEE Vloženo 9. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2007 Přesně tak. Servomotorek se vytáhne zkrz středovou díru v kovovém sloupku. Je mi líto ale nedokumentoval jsem to.Dneska jsem zjistil na VAGu že jeden servomotorek na vnitřní cyrkulaci mi funguje ale servomotorek pro topení asi bude v háji. Neustále ukazuje 3 chyby nějakej skret na kostru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mongoose Vloženo 10. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2007 Co s tím budeš dělat? Tady na foru se to už někomu stalo byla tam ještě nějaká chyba v kontaktech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
franclik Vloženo 16. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2007 Zdar mám stejný problém . Topení mi z ničeho nic začne samo topit jako blázen a nejde vypnout. Nechal jsem si auto napojit a prý jspu spatné motorky. Řekli mi ale že těch motorků je tam asi pět nebo šest ( teď už to nevím přesně ) a že je potřeba vyměnit je všechny. Jeden prý stojí kolem 4000 takže by oprava stála přes 20 000. Je to možné ? Nebo stačí vyměnit jen ty dva výše popisované motorky ke klapkám ? Mám v autě klimatizaci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 16. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2007 Zdar mám stejný problém . Topení mi z ničeho nic začne samo topit jako blázen a nejde vypnout. Nechal jsem si auto napojit a prý jspu spatné motorky. Řekli mi ale že těch motorků je tam asi pět nebo šest ( teď už to nevím přesně ) a že je potřeba vyměnit je všechny. Jeden prý stojí kolem 4000 takže by oprava stála přes 20 000. Je to možné ? Nebo stačí vyměnit jen ty dva výše popisované motorky ke klapkám ? Mám v autě klimatizaci. ano, v servisu Škoda je to možné. Jinak stačí vyměnit (opravit) jen ten jeden motorek, který má na starosti míchání teplého a studeného vzduchu. Asi potřebují potřebují nějaké motorky na kšeft :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mongoose Vloženo 10. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2007 Pánové, chtěl bych slyšet váš názor na opravu těch servomotorků, má smysl ho rozdělat opravit, vyčistit, promazat a nebo koupit nový.... ?????? Díky za názory mám MR 2002 s klimou.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 10. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2007 opraviť sa daju tak nemiňaj korunky Ešte mám otázku. Celý motorček ide vybrať aj s tým nacvakávacím uchytením? Hore je klipsňa aj dole je klipsňa, káble som dal dolu a aj je povytiahnutý ale neviem s ním z hora pohnúť a taktiež sa mi zdá že je s tým uchytením nejaký obrovský. či len samotný motorček? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zarofka.cz Vloženo 11. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2007 Szaci sundat plast pod volantem... ten stredovej plast se nemusi, je to sice piplacka potom hotam dat zpatky, ale kdyz je clovek sikovnej :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martikk Vloženo 30. Květen 2008 Sdílet Vloženo 30. Květen 2008 Tak že jsem to složil spátky, akorát na tom odporu s topení jsem nadzvihl ten černý kroužek a nastříkal tam konaktol v domění, že to snad pomůže. Dneska jsem byl v Ostravě a celou dobu to zatím fungovalo. Pak jsem se stavil u elekt.... na vag a diagnostika ukazuvala že je to funkčí. Tak jesm zvědav jak dlouho to vydrží. Tak můžu po půl roce konstatovat, že to zatím pořád funguje bez problémů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrostyGp Vloženo 19. Červen 2008 Sdílet Vloženo 19. Červen 2008 teda kluci,,, to čumim,,, ani v servise se toho tolik nedozvim!!!!!,, mám takovej problém,,, větrák mi funguje a vnitřní orkuch podle zvuku taky,,,,, jen když se točí na 1 tak mi trochu piská,,, ale k věci: MÁM VŠE VYPLÉ VĚTRÁK RADIO VŠE, trčím klíč do zapalování a otočím na kontrolky a nškde za přihrádkou mi to udělá ěX zasebou vrvrvrvrvvrvrvrvrr vrvrrvvrvrvrvvrvrvrrv,, a docela jao nahlas,,,,nic pěknyho,,,co by to mohlo být,,, u nás v servise mi řekli že za přihrádkou nic neni co by to mohlo dělat,,,, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 20. Červen 2008 Sdílet Vloženo 20. Červen 2008 teda kluci,,, to čumim,,, ani v servise se toho tolik nedozvim!!!!!,, mám takovej problém,,, větrák mi funguje a vnitřní orkuch podle zvuku taky,,,,, jen když se točí na 1 tak mi trochu piská,,, ale k věci: MÁM VŠE VYPLÉ VĚTRÁK RADIO VŠE, trčím klíč do zapalování a otočím na kontrolky a nškde za přihrádkou mi to udělá ěX zasebou vrvrvrvrvvrvrvrvrr vrvrrvvrvrvrvvrvrvrrv,, a docela jao nahlas,,,,nic pěknyho,,,co by to mohlo být,,, u nás v servise mi řekli že za přihrádkou nic neni co by to mohlo dělat,,,, Tak tam strč hlavu, a uvidíš klapku které se asi bude snažit hýbat...možná se zasekává, nebo to bude známá závada s trimry... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman K. Vloženo 4. Květen 2009 Sdílet Vloženo 4. Květen 2009 Topení samo od sebe začalo topit na maximum a pak nešlo vypnout. Nešla regulovat teplota. Dobrý den, chytám se tohoto vlákna a chci se zeptat, jestli je možné, že problém u mě je taky způsobený tímto motorkem. Mám Fabii 1.9 TDi ´01 s Elegance. Tak před měsícem mě přestalo fungovat topení, motor se ohřeje normálně, ale do interiéru jde jen studený vzduch, i když je ovladač na max. Klima funguje normálně, vody je tam dost, pojistky OK. Měl jsem to u známého na počítači a žádnou chybu to nehlásilo (prej záhada - nemám rád záhady na svém autě ). Teď na léto to není tak urgentní, nicméně bych to rád opravil. Předem dík za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 4. Květen 2009 Sdílet Vloženo 4. Květen 2009 Až budeš otáček "knoflíkem" nastavováním teploty poslouchej /bedlivě / jestli uslyšíš motorek jestli přestavuje klapku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 4. Květen 2009 Sdílet Vloženo 4. Květen 2009 No pokud to nehlásí závadu, tak to může být jedině rozsypané soukolí servomotorku nebo ucpaný přívod do topení, což považuji za velice málo pravděpodobné, spíš bych to ještě jednou projel diagnostikou, případně bych udělal základní nastavení - schválně co to bude dělat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 5. Květen 2009 Sdílet Vloženo 5. Květen 2009 Diagnostikou zjištíš dle hodnot jak se klapka hýbe... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman K. Vloženo 5. Květen 2009 Sdílet Vloženo 5. Květen 2009 Diagnostikou zjištíš dle hodnot jak se klapka hýbe... Díky za rady, vyzkouším s tím pohýbat, případně jestli něco bude slyšet a dám vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman K. Vloženo 5. Květen 2009 Sdílet Vloženo 5. Květen 2009 Ahojte, takže poslechem zjištěno toto: v 1.1/2 chodu (od min do poloviny) jde slyšet motorek, cca, před. polovinou začne vynechávat až ztichne. V 2.1/2 (od 1/2 po max) už je ticho. To samé při otáčení zpět. Co radíte? Rozborku dle návodu tady, vyčistění a zkusit to? Klapka se zřejmě otevře jen částečně (je fakt, že ten vzduch není úplně ledový, ale takový odražený). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 6. Květen 2009 Sdílet Vloženo 6. Květen 2009 I na té polovině otáčky může dojít k úplnému otevření klapky - záleží na teplotě. Co znamená, že motorek vynechává? - ozývají se nějaké pazvuky - pokud ano, tak to bude problém se soukolím - buď v samotném servu nebo na klapce. Také je možné, že to někdo, někdy rozebíral a poloha ozubených kol na servu neodpovídá poloze klapky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Hero Vloženo 6. Květen 2009 Sdílet Vloženo 6. Květen 2009 Ahoj,když se to pokazí nešlo by udělat to ovládání topení manuálně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 6. Květen 2009 Sdílet Vloženo 6. Květen 2009 prerobiť to asi nie, autá bez klími tam majú bovdenové ovládanie. Načo je tá klíma poloautomat, mohly urobiť čistý manuál a ovládanie cez bovden. To by bolo ono. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman K. Vloženo 6. Květen 2009 Sdílet Vloženo 6. Květen 2009 I na té polovině otáčky může dojít k úplnému otevření klapky - záleží na teplotě. Co znamená, že motorek vynechává? - ozývají se nějaké pazvuky - pokud ano, tak to bude problém se soukolím - buď v samotném servu nebo na klapce. Také je možné, že to někdo, někdy rozebíral a poloha ozubených kol na servu neodpovídá poloze klapky. Auto mám už 2 roky a doteď ohledně topení žádný problém, takže že poloha klapky by měla být mimo podezření. To vynechání - žádný podivný zvuk není slyšet, prostě to bzučí, pak párkrát vynechá a dost, jako by "došla baterka". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 6. Květen 2009 Sdílet Vloženo 6. Květen 2009 ak servo nevie dosiahnuť včas správnu polohu, alebo sa poloha klapky po zapnutí napätia na servo nezmení tak po nejakom čase ho elektronika odpojí. Presne nato je v ňom zabudovaný ten trimer , funguje ako spätná väzba. Krajné polohy ti fungujú ? Úplne vlavo by malo fúkať vonkajšiu teplotu a úplne vpravo zase po zohriatí moora teplý vzduch. Ak nefungujú ani tieto krajné polohy tak je predpoklad , že je to servo úpne v háji. Videl so prípad, keď sa ozubené koleso na hriadeli motorčeka pretáčalo, a motor síce bzučal, ale servo netočilo klapkami. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.