JohnyS Vloženo 7. Září 2007 Sdílet Vloženo 7. Září 2007 Ahoj, mam ted takovou moznost snizit hlavu, nebot me prasknul rozvodak... takze chci se zeptat o kolik snizit hlavu, zda to nekdo nekde vycetl a jestli bude potreba jeste nejakych dalsi zasahu, aby se s necim nehadalo. Dekuji za prispevky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikosar Vloženo 7. Září 2007 Sdílet Vloženo 7. Září 2007 Ahoj, mam ted takovou moznost snizit hlavu, nebot me prasknul rozvodak... takze chci se zeptat o kolik snizit hlavu, zda to nekdo nekde vycetl a jestli bude potreba jeste nejakych dalsi zasahu, aby se s necim nehadalo.Dekuji za prispevky Mno popravde ti reknu, hlava u takovychto verzi motoru se zrejme nesnizuje, nikdy se to nedelalo, jsem se s tim nesetkal. Ale beztak, mas to chipnute a tobe to nestaci? Co myslis, ze tim ziskas, vetsi vykon? U 1.4 MPI to lze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
anry Vloženo 7. Září 2007 Sdílet Vloženo 7. Září 2007 získá tím větí kompresi a tím nepatrně i výkon. teoreticky to může snížit než ti začnou ventily mlátit do pístů. , ale běžně se snižuje kolem 0,5 mm. Kanálky taky budeš leštit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikosar Vloženo 7. Září 2007 Sdílet Vloženo 7. Září 2007 získá tím větí kompresi a tím nepatrně i výkon. teoreticky to může snížit než ti začnou ventily mlátit do pístů. , ale běžně se snižuje kolem 0,5 mm. Kanálky taky budeš leštit? To je hezky, rikam, jde udelat vsechno, ale u techto verzi jsem to nikdy nevidel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 7. Září 2007 Autor Sdílet Vloženo 7. Září 2007 Lestit kanaly mozna taky udelam, vezmu si to domu a stravim na tom nejaky ten vecer uvidime... popravde nejaky ten ponicek od doby kdy byl motor novy se uz vytratil, tak trosku dat motor do kondice jak za mlada by neuskodilo... ty 17tky tomu taky moc nepridaly, takze aspon jen tak jemne polechtat Takze 0,5 mm je relativne v pohode (standartni) snizeni? Neda se nekde z nejakych ba i treba uprav ze zavodaku vycist presny parametr? Kdysi jsem to hledal, ale uz si nepamatuju, kde jsem to nasel..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grygy Vloženo 7. Září 2007 Sdílet Vloženo 7. Září 2007 Lestit kanaly mozna taky udelam, vezmu si to domu a stravim na tom nejaky ten vecer uvidime... popravde nejaky ten ponicek od doby kdy byl motor novy se uz vytratil, tak trosku dat motor do kondice jak za mlada by neuskodilo... ty 17tky tomu taky moc nepridaly, takze aspon jen tak jemne polechtat Takze 0,5 mm je relativne v pohode (standartni) snizeni? Neda se nekde z nejakych ba i treba uprav ze zavodaku vycist presny parametr? Kdysi jsem to hledal, ale uz si nepamatuju, kde jsem to nasel..... Dej tam kamarade briketaka=))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 7. Září 2007 Sdílet Vloženo 7. Září 2007 ty voe taketo prispevky nerad citam si druhy za posledny tyzden, co bolo pricinou roztrhnutia ? zanedbana vymena ? kolko si mal nabehane ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 8. Září 2007 Autor Sdílet Vloženo 8. Září 2007 Grygacku... to bych i raaad, ale to je moooc prace Houmr: No zanedbana vymena asi neee. Prvni vymenu jsem delal v 60 000 km ( duvod ostrejsi jizda a nejaka ta navsteva na okruhu ) a ted rupnul pri necelych 90 000 km, takze najeto cca 30 000km po vymene rozvodu... Holt unava materialu a zrovna u me Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NiceOne Vloženo 8. Září 2007 Sdílet Vloženo 8. Září 2007 Neodtahoval te nejakej zelenej Golf? ...to je proprve co jsem tu tvoji hustokaru potkal a zrovna pri takove prilezitosti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 8. Září 2007 Autor Sdílet Vloženo 8. Září 2007 Jj, jsem se tahal od pritelkyne autem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 8. Září 2007 Sdílet Vloženo 8. Září 2007 Jj, jsem se tahal od pritelkyne autem Asi budu označen za rejpala, ale tohle moc nechápu. Napereš do toho prachy a ve výsledku se dostaneš někam k 70kW, které výrobce v podstatě nabízí seriově... A to nebudeš mít silnější písty, hliníkové sání... A k tématu, já bych do toho asi nešel a z nějaké bouračky si sehnal 74 verzi nebo koupit díly které jsou jiné a potom třeba ještě něco vydolovat z té 74 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 8. Září 2007 Sdílet Vloženo 8. Září 2007 A jestli se nakonec přece jenom rozhodneš to snížit, tak budeš muset začít používat N98, aby výsledek stál za to, ale jak už jsem řek, budou ti chybět díly dimenzované na větší výkon a tepelné zatížení... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 8. Září 2007 Autor Sdílet Vloženo 8. Září 2007 to je nejvic optimalno moznost, tam dat jiny motor... ale hlava pujde stejne dolu, z duvodu zjisteni poskozeni atd.. snizeni hlavy me udela znamy zadara... takze ve vysledku me vyjde snizeni hlavy na 0 kc a proto se o to takto zajimam.... kdybych tdo toho chtel nasypat vic penez, tak uz si dovezu jiny motor, ale takto se to nabizi samo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 8. Září 2007 Sdílet Vloženo 8. Září 2007 Léta mi trochu unikla olej do vody u 1.4ohv tak jsem se do toho letos pustil a hlavu kroum standartního broušení jsem nechal o 0.5 mm snížit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 8. Září 2007 Autor Sdílet Vloženo 8. Září 2007 Léta mi trochu unikla olej do vody u 1.4ohv tak jsem se do toho letos pustil a hlavu kroum standartního broušení jsem nechal o 0.5 mm snížit. A jake jsi pozoroval zmeny? A presne 0.5 mm ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 8. Září 2007 Sdílet Vloženo 8. Září 2007 No jestli máš možnost udělat to zadara, tak to je jiná... Ale zajímalo by mě jak se to vyřeší s rozvoďákem, aby nebyl volnější, nebo to dokáží pobrat napínací kladky? Takže jestli tohle není problém a si ochotný tankovat N98 kvůli samozapálům, tak do toho jdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
najmis Vloženo 8. Září 2007 Sdílet Vloženo 8. Září 2007 Myslím že se dělaj i sport těsnění pod palici.....nejen že ti jí sníží(sílou těsnění) zárověn jsou k tomu "potuněný" a nefoukne ti po pár tkm... jinak pouštět se do takovýhle akce u 1,4....mno nevím...možná by člověk měl brát v potaz co od auta chce už při koupi.... Ale jinak to mužeš shodit jak tu někdo psal dokud nebudou mlátit písty o ventily nebo palici...ale co třeba tlaky/těsnění..zárověn asi malinko jiná teplota ve spalováku...atd...atd... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 9. Září 2007 Autor Sdílet Vloženo 9. Září 2007 No vida, zavodni tesneni pod hlavu, na to jsem zapomnel to je taky dobry napad... diiky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikosar Vloženo 9. Září 2007 Sdílet Vloženo 9. Září 2007 Ta tvoje verze Fabie, tato auta nejsou na takove zateze stavena,jo neco ti to vydrzi, ale vem si, auto mas plne elktroniky a softwaru, ktery ti hlida jak mnozstvi nasavaneho vzduchu, spalovani a to vse dohromady, spise takove "sportovni" upravy motoru, snizovani hlavy, lestene sani, popr. zostrene vacky, to bych si troufl udelat spise tak u felicie apod. To uz mas lepsi si koupit, jak nekdo zminoval, verzi 74kW. Ohledne toho tesneni, vubec bych nedoporucoval, je to extreme tenke, velika komprese ve valci, ten motor neni na takove tlaky staveny, dokonce ne i verze 74kW. Ale koneckoncu je to tve rozhodnuti, ja ti to nevyvracim, jen vychazim z toho jak to je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 9. Září 2007 Sdílet Vloženo 9. Září 2007 Ta tvoje verze Fabie, tato auta nejsou na takove zateze stavena,jo neco ti to vydrzi, ale vem si, auto mas plne elktroniky a softwaru, ktery ti hlida jak mnozstvi nasavaneho vzduchu, spalovani a to vse dohromady, spise takove "sportovni" upravy motoru, snizovani hlavy, lestene sani, popr. zostrene vacky, to bych si troufl udelat spise tak u felicie apod. To uz mas lepsi si koupit, jak nekdo zminoval, verzi 74kW. Ohledne toho tesneni, vubec bych nedoporucoval, je to extreme tenke, velika komprese ve valci, ten motor neni na takove tlaky staveny, dokonce ne i verze 74kW. Ale koneckoncu je to tve rozhodnuti, ja ti to nevyvracim, jen vychazim z toho jak to je. O něco větších tlaků bych se nebál, podle mě to ten motor vydrží v pohodě (když nebude mít teda pořád plnej kotel, protože potom by byla neustále nejvyšší komprese - která by byla zvýšená oproti serii), ale zajímalo by mě jak to bude s rozvoďákem, ten přece tím snížením bude jakoby volnější, ne? Takže jestli tohle není problém, budeš shazovat stejně hlavu a máš to zadara, tak proč ne Nicméně jsem pořád spíše pro výměnu za 74, nebo přeházení rozdílných dílů, protože jestli s touhle úpravou hodláš jezdit dlouhodobě pilu a ne jen občasné vytočení při předjíždění, tak to všechno bude dost trpět vyšším tlakem, teplotou, silou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikosar Vloženo 9. Září 2007 Sdílet Vloženo 9. Září 2007 Ta tvoje verze Fabie, tato auta nejsou na takove zateze stavena,jo neco ti to vydrzi, ale vem si, auto mas plne elktroniky a softwaru, ktery ti hlida jak mnozstvi nasavaneho vzduchu, spalovani a to vse dohromady, spise takove "sportovni" upravy motoru, snizovani hlavy, lestene sani, popr. zostrene vacky, to bych si troufl udelat spise tak u felicie apod. To uz mas lepsi si koupit, jak nekdo zminoval, verzi 74kW. Ohledne toho tesneni, vubec bych nedoporucoval, je to extreme tenke, velika komprese ve valci, ten motor neni na takove tlaky staveny, dokonce ne i verze 74kW. Ale koneckoncu je to tve rozhodnuti, ja ti to nevyvracim, jen vychazim z toho jak to je. O něco větších tlaků bych se nebál, podle mě to ten motor vydrží v pohodě (když nebude mít teda pořád plnej kotel, protože potom by byla neustále nejvyšší komprese - která by byla zvýšená oproti serii), ale zajímalo by mě jak to bude s rozvoďákem, ten přece tím snížením bude jakoby volnější, ne? Takže jestli tohle není problém, budeš shazovat stejně hlavu a máš to zadara, tak proč ne Nicméně jsem pořád spíše pro výměnu za 74, nebo přeházení rozdílných dílů, protože jestli s touhle úpravou hodláš jezdit dlouhodobě pilu a ne jen občasné vytočení při předjíždění, tak to všechno bude dost trpět vyšším tlakem, teplotou, silou... Je to vec majitele, ale urcite s rozvodakem bude muset neco udelat a nevim jestli to nebude mit vliv na ridici jednotku motoru. Ohledne toho rozvodaku, kdyby se vyrabeli vetsi prumer vodici kladky, to by byl problem s vuli rozvodaku vyresen. To same je s tesninim pod hlavu, je to seriove vyrabene na urcitou tloustku a uzsi se snad ani nevyrabi, ono to tesneni je uz dost tak tenky. Znovu opakuji, je to vec majitele, ale nerikam, ze by to teoreticky neslo, jde vsechno, ale takove upravy na techto typech aut a motoru neni doporuceno provadet ani se nesmi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
najmis Vloženo 9. Září 2007 Sdílet Vloženo 9. Září 2007 Ta tvoje verze Fabie, tato auta nejsou na takove zateze stavena,jo neco ti to vydrzi, ale vem si, auto mas plne elktroniky a softwaru, ktery ti hlida jak mnozstvi nasavaneho vzduchu, spalovani a to vse dohromady, spise takove "sportovni" upravy motoru, snizovani hlavy, lestene sani, popr. zostrene vacky, to bych si troufl udelat spise tak u felicie apod. To uz mas lepsi si koupit, jak nekdo zminoval, verzi 74kW. Ohledne toho tesneni, vubec bych nedoporucoval, je to extreme tenke, velika komprese ve valci, ten motor neni na takove tlaky staveny, dokonce ne i verze 74kW. Ale koneckoncu je to tve rozhodnuti, ja ti to nevyvracim, jen vychazim z toho jak to je. Ohledně toho těsnění.....je to "sportovní" těsnění,který je k těmto učelum vyrobený a tudíš musí sníst větší tlaky...nehledě na to že bude asi trochu z jiných nebo odolnějších materiálu....proto taky cena bývá luxusní.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 9. Září 2007 Autor Sdílet Vloženo 9. Září 2007 zeptat se nejakych kluku co do toho delaji a uvidime co me reknou.... jinak ten 0.5 mm mysli, ze zvladne napnout jedna z napinacich kladek... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 9. Září 2007 Sdílet Vloženo 9. Září 2007 Léta mi trochu unikla olej do vody u 1.4ohv tak jsem se do toho letos pustil a hlavu kroum standartního broušení jsem nechal o 0.5 mm snížit. A jake jsi pozoroval zmeny? A presne 0.5 mm ? Jak jsem psal, unikal olej do chladící kapaliny, tak když jsem měl u kámoše hlavu na brusce tak když se lízla 0.2 mm tak stále nebyla braná všude, tak se sebralo ještě dvě desetiny a už ok, tak mu říkám vem to ještě o desetinu ať je to zaoukrouhlený a bylo. Ta moje makovice byla holt nějaká křivá :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyS Vloženo 9. Září 2007 Autor Sdílet Vloženo 9. Září 2007 Léta mi trochu unikla olej do vody u 1.4ohv tak jsem se do toho letos pustil a hlavu kroum standartního broušení jsem nechal o 0.5 mm snížit. A jake jsi pozoroval zmeny? A presne 0.5 mm ? Jak jsem psal, unikal olej do chladící kapaliny, tak když jsem měl u kámoše hlavu na brusce tak když se lízla 0.2 mm tak stále nebyla braná všude, tak se sebralo ještě dvě desetiny a už ok, tak mu říkám vem to ještě o desetinu ať je to zaoukrouhlený a bylo. Ta moje makovice byla holt nějaká křivá :-( jasne a poznal jsi to pak v jizdnich vlastnostech? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.