Publikováno Září 10, 200718 r Kluci i cholky, prosím poraďte mi jakej filtr vzduchu do mého žluťáska, jsem spíše příznivcem stylingu než tuningu, ale pokud mu přidá i třeba jen 2 šel bych do toho. Zajímá mě taky jestli to motoru prospívá či nikoliv atd. Děkuji za rady všech milovníků velkých "krouťáků"
Září 11, 200718 r Autor dej tam originál. Se sportovním ti akorát odejde váha a výsledek žádný, Díky, to jsem potřeboval vědět
Září 11, 200718 r Autor Na brzdě se zatím nikdy nenaměřilo, že by tam nějaký výkon přibyl. Tak proč si to tam lidíčky dáváte??
Září 11, 200718 r Na brzdě se zatím nikdy nenaměřilo, že by tam nějaký výkon přibyl. Tak proč si to tam lidíčky dáváte?? To se dava jen do HTP=))))
Září 11, 200718 r Autor To se dava jen do HTP=)))) No to je jasný, tam je hned každej znát Ty Grygy, nevíš dělal se někdy nějakej sraz majitelů FRS? Upraveno Září 11, 200718 r od pentadius
Prosinec 23, 200816 r Sraz se dělal koukni k nám. Jinak vložka ti tak rychle vaha neodejde, jinak vaha vzduchu jde přimo odstranit řešenim v SW. Je to dá se říc k "ničemu" jen to má o něco lepší zvuk. Ale když pokračuješ dál tak to cenu má. Také ma cenu koupit třeba vložku K&N a pak si ji jen vždy parkrat vyčistit. A nemusíš kupovat nový :-) Toť můj názor.
Prosinec 25, 200816 r Za to, co stojí vložka K&N, si v práci koupím min. 3ks klasických, vzduchových filtrů Bosch. Poté se naskýtá otázka.. má smysl kupovat předražený filtr + čistící sadu k němu a čistit jej?
Prosinec 25, 200816 r Pro tebe nemá,když máš takovou možnost. Ja mam zas opačnou možnost takže je to 1:1 Změní ti to jen trošku zvuk,nic víc. Koně filtrem nenaženeš :-)
Prosinec 26, 200816 r Do ropáka sport. filtr nemá význam...jak je již psáno, akorát to odnese váha vzduchu. Osobně jsem to měl v benzínu, navíc japonci, kde se to projevilo v otáčkách krásným zvukem, ale u našich "traktorů" pochybuju že bude chrochtání sportovnější Jinač zlatej origo filtr - cena je jinde a po roce se skrátka vyhodí a dá novej, člověk nemusí přemejšlet kdy naposled filtr vypíral.
Prosinec 27, 200816 r Jak jsem psal, za nějaký cca 3 stovky koupíš Bosch a je klid A když poprosíš, tak bude i se slevou
Prosinec 28, 200816 r Nechci se nikoho dotknout, ale to s tou váhou je hovadina. Jezdím na Greenu už 9 let a pohoda, vložka v origo boxu. Když se o ten filtr člověk stará jak má, tak se nic neničí, tím myslím, že se hlavně olejuje tím čím má. Olej používám origo green a čistím dle potřeby. Auto lépe dýcha, je rychlejší nástup a ve vysokých neztrácí dech. Hlavní výhodu, ale spatřuji v tom, že ho mohu čistit dle potřeby, protože jednou se zasviní po 5tkm a někdy po 12tkm, dle prostředí. Myslím, že by se tu měly psát vlastní zkušenosti a ne to co jedna bába povídala. PS.:Jediny nedostatek, pro některé, větší hlučnost sání.
Prosinec 29, 200816 r Jak jsi sám napsal tak auto lépe dýchá, ale to je zapřičiněno tím že ten sportovní filtr je lépe průchozí = více vzduchu do motoru, ale na úkor nižší filtrace. Neříkám že ta váha trpí "jak to prase", ale každopádně skrz ní prochází více znečištěných částic a to prostě není to pravý ořechový pro životnost váhy vzduchu. Více si přečti na: http://cimbu.cz/index.php?page=faq&lng=cze, myslím, že ty už nějaké zkušenosti mají a není to jen "bába povídala" Jinač já měl v autě taktéž Green a to kónus s komplet předělaným sacím potrubím, kdy filtr měl přívod vzduchu optimálně zaveden skrz průduch na haupně - tudíš píšu z vlastních zkušeností a jak jsem napsal, benzín OK- zvuk supr a lepší nástup v otáčkách taky lehce znatelnej....ale v ropákovy tam prostě v těch otáčkách už nic moc nevykouzlíš, 4200ot. a nazdar bazar - pak už jen řev, spotřeba a krouťák i výkon v tahu. Nehledě na tom, že přez zimu je ten sportovní filtr za trest, na náhradě origo vložky to asi nebude tolik znát, ale já musel zakrýt nasávání a vždy nechat pořádně prohřát motor - slrátka ta lepší propůstnost se moc dobře nesnáší s chladným vzduchem. PS: nedostatek větší hlučnost sání? U nafty tím koně nenahoníš, tak proč ho tam vlastně dávat...u benzínu je to snad největší důvod proč ho tam lidi strkaj. EDIT:NECITUJ předešlý příspěvky Upraveno Prosinec 29, 200816 r od Standis
Prosinec 29, 200816 r Odborník na diesel. Zaspal jsi dobu, 4200 a nazdar bazar, divné. Asi slabší úprava. No nic, hádat se nebudu.
Prosinec 29, 200816 r Jak jsi sám napsal tak auto lépe dýchá, ale to je zapřičiněno tím že ten sportovní filtr je lépe průchozí = více vzduchu do motoru, ale na úkor nižší filtrace. Neříkám že ta váha trpí "jak to prase", ale každopádně skrz ní prochází více znečištěných částic a to prostě není to pravý ořechový pro životnost váhy vzduchu. Více si přečti na: http://cimbu.cz/index.php?page=faq&lng=cze, myslím, že ty už nějaké zkušenosti mají a není to jen "bába povídala" Jinač já měl v autě taktéž Green a to kónus s komplet předělaným sacím potrubím, kdy filtr měl přívod vzduchu optimálně zaveden skrz průduch na haupně - tudíš píšu z vlastních zkušeností a jak jsem napsal, benzín OK- zvuk supr a lepší nástup v otáčkách taky lehce znatelnej....ale v ropákovy tam prostě v těch otáčkách už nic moc nevykouzlíš, 4200ot. a nazdar bazar - pak už jen řev, spotřeba a krouťák i výkon v tahu. Nehledě na tom, že přez zimu je ten sportovní filtr za trest, na náhradě origo vložky to asi nebude tolik znát, ale já musel zakrýt nasávání a vždy nechat pořádně prohřát motor - slrátka ta lepší propůstnost se moc dobře nesnáší s chladným vzduchem. PS: nedostatek větší hlučnost sání? U nafty tím koně nenahoníš, tak proč ho tam vlastně dávat...u benzínu je to snad největší důvod proč ho tam lidi strkaj. EDIT:NECITUJ předešlý příspěvky Jee a ja mam jeste v 5000ot na TDI 160 koni??? Zmereno na brzde kterou bohuzel nedisponuje ani Cimbu[MAHA LPS3000].... Softwer si delam sam. Samozrejme ze motor netocim do 5000ot ale na brzde se to proste podrzelo a kone tam jeste jsou tak jen reaguji na 4200 a nazdar.Takze nazdar.
Prosinec 30, 200816 r pro Indiho a TdiFun, nehádá se tu nikdo ...dobu jsem nezaspal 4200 ot a to jsem si ještě přidal (popravdě je nej výkon ve 3900 ot - u mne, série, kterou tu má asi většina uživatelů má nej výkon dokonce pouze ve 3500 ot) - odborník opravdu nejsem, ale vycházím z reality ) Nejsem žádnej honič koní, tak mi mých 140ps bohatě stačí - 130km/h na dálnici to zvládá a když potřebuju tak taky předjedu, točit motor do 5000 tisíc, tak si asi zbalý svých pár švestek a vyskočí mi z auta..ono i těch 3900 řve jak stádo traktorů Jínač 160ps je vážně pěkných - nechci zas rejpat, ale jak je to s namáháním motoru?...nemyslíš že se ti skrátí životnost? Kámoš je tunner a z jeho Ochcávky ropák 81kw - chce "prej" vyčarovat nějakých 250 ps (samo že né pouze chipem ) ale taky mi řekl, že počítá s výměnou motoru po ňákym tom tisícu. Nechtěl jsem urazit ega tunnerů, pro Vás co máte 160ps ve fábulích a točíte motor do 5000 opradu vřele doporučuji sportovní filtr
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.