TiGeRZ Vloženo 11. Září 2007 Sdílet Vloženo 11. Září 2007 chlapy toci sa spojkove lozisko pri pusteni spojky(normalne pocas jazdy) ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 12. Září 2007 Autor Sdílet Vloženo 12. Září 2007 to nikdo nevi ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 12. Září 2007 Sdílet Vloženo 12. Září 2007 Netočí, aspoň by nemělo. ale setkal jsem se s tím že drhlo a unášlo se pořád Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 12. Září 2007 Sdílet Vloženo 12. Září 2007 Když jsem měl na 120 špatné ložisko na spojce a pískalo, tak řvalo jen při sešlápnuté spojce, takže z toho usuzuji, že se točí jen když je spojka sešláplá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 13. Září 2007 Sdílet Vloženo 13. Září 2007 to nikdo nevi ? stale sa toči. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 13. Září 2007 Autor Sdílet Vloženo 13. Září 2007 to nikdo nevi ? stale sa toči. ale potom na co sluzi to vodiace puzdro loziska ? ktore je okolo hnaneho hriadela v prevodovke....a to je pripevnene 2 srobmi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 6. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 6. leden 2008 Cim je mazane spojkove lozisko?.....Nikto nevie ci sa toci stale? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 Cim je mazane spojkove lozisko?.....Nikto nevie ci sa toci stale? Točí se stále. Náplň maziva je trvalá. Nijak se nemaže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 7. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 7. leden 2008 Točí se stále. Náplň maziva je trvalá. Nijak se nemaže. dikes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 13. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 13. leden 2008 Točí se stále. Náplň maziva je trvalá. Nijak se nemaže. No ale ako pozeram na to lozisko tak sa asi netoci neni tam ziadna drazka. Toci sa iba pri stlaceni spojky. Alebo sa mylim? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jargoon Vloženo 14. leden 2008 Sdílet Vloženo 14. leden 2008 Pružina by ložisko měla vrátit tak, aby se netočilo. A pokud se točí, tak jenom škrtá bez záteže a drážku neudělá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Emanuel Vloženo 17. Únor 2008 Sdílet Vloženo 17. Únor 2008 chlapy toci sa spojkove lozisko pri pusteni spojky(normalne pocas jazdy) ? Toci sa len pri vysliapnutej spojke to by to lozisko dlho nevydrzalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 17. Únor 2008 Sdílet Vloženo 17. Únor 2008 Pokud je spojka ovládaná hydraulicky, nebo má samonastavovací mechanizmus, točí se stále vyjímkou je Š100 a podobně, tam tahají celou pracku s ložiskem pružiny zpět. Rýhy v prackách přítlačné pružiny udělá právě to ložisko, které drhne nebo se roztáčí z nuly na požadované otáčky, při vyšlápnutí spojky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BiVr Vloženo 22. Únor 2008 Sdílet Vloženo 22. Únor 2008 (editace) spojkové ložísko se točí pořád, ale není v záběru. Do toho se dostane pouze při sešlápnutí spojkového pedálu = vyšlápnutí spojky, kdy plní ložisko svoji hlavní funkci Editováno: 25. Únor 2008, autor: BiVr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 23. Únor 2008 Sdílet Vloženo 23. Únor 2008 spojkové ložísko se točí pořád, ale není v záběru. Do toho se dostane pouze při sešlápnutí spojkového pedálu = vyšlápnutí spojky, kdy plní ložisko svoji hlavní funkci, t.j. oddělit rotující části ( klikovku a hlavní hřídel převodovky ) od statické části ( spojky ), proto je tam ložisko, jeden krožek je unášen klikovkou, druhý je se opře o talířovou pružinu spojky, která se netočí a dojde k rozpojení motoru a převodovky a díky tomu, že převodovka není pod zátěží motoru můžeme zařadit jinej kvalt...Proto u 120 při sešlápnití spoj.pedálu kvílelo ložisko = bylo pod zátěží. Nezlob se na mě, ale přečti si co jsi tu napsal, protože laik tomu lechce uvěří a ten co ví jak to doopravdy je si musí myslet, že jsi to nikdy neviděl v reálu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BiVr Vloženo 23. Únor 2008 Sdílet Vloženo 23. Únor 2008 Nezlob se na mě, ale přečti si co jsi tu napsal, protože laik tomu lechce uvěří a ten co ví jak to doopravdy je si musí myslet, že jsi to nikdy neviděl v reálu. Indi - Máš pravdu, přečetl jsem si pořádně co jsem napsal a nestačím se divit co ze mě vypadlo za "parádu", nějak jsem to při tom psaní celý domotal.... Laici, nevěřte tomu co jsem napsal, Ti co víte jak to opravdu je, mě omluvte.... samozřejmě, že spojka není statická část, ale rotující, spojkové ložisko nemá s klikovkou co dělat.... Dík za upozornění.... Co chtěl "básník" říci je, jak už jsi to napsal ty, že ložisko se točí pořad, ale teprve po sešlápnutí pedálu spojky plní svoji funkci.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.